Κάθε χρόνο, νέοι μουσικοί από την Ελλάδα και από άλλες χώρες της Ευρώπης συναντιούνται για να παίξουν μαζί στην Ορχήστρα Νέων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τη «ραχοκοκαλιά» της ορχήστρας αποτελούν τα έγχορδα.
1. Παρακολούθησε το παρακάτω βίντεο και μάθε για τα έγχορδα όργανα της ορχήστρας
2. προσπάθησε τώρα να αντιστοιχίσεις τις κάρτες…
3. με την βοήθεια μίας μηχανής περιήγησης https://www.google.gr/ και στον ιστότοπο wikipedia αναζήτησε πληροφορίες σχετικά με τα έγχορδα μουσικά όργανα και δημιούργησε ένα συννεφόλεξο με το https://wordart.com/
4. Περιηγήσου στην εκπαιδευτική εφαρμογή της «Εμμέλειας» και μάθε για τo ηχόχρωμα και τις δυνατότητες των έγχορδων μουσικών οργάνων της ορχήστρας… στη συνέχεια προσπάθησε να κατατάξεις τα έγχορδα όργανα κατά σειρά μεγέθους…
5. Έγχορδο όργανο είναι και η άρπα, παίζεται όμως με τα δάχτυλα και όχι με δοξάρι. Δες στο παρακάτω βίντεο τις δυνατότητες της…
6. προσπάθησε τώρα στην παρακάτω δραστηριότητα να αντιστοιχήσεις τις εικόνες με τους ήχους των μουσικών οργάνων..
7. Με την βοήθεια του ιστότοπου pinterest, αναζήτησε φωτογραφίες των έγχορδων μουσικών οργάνων της ορχήστρας και με την βοήθεια ενός προγράμματος παρουσίασης powerpoint δημιούργησε μία παρουσίαση με εικόνες και τίτλο: «Τα έγχορδα μουσικά όργανα της συμφωνικής ορχήστρας»
8. Παρακολούθησε το παρακάτω βίντεο και άντλησε πληροφορίες σχετικά με κατασκευαστικά και ιστορικά στοιχεία των εγχόρδων της ορχήστρας
9. άκουσε τις παραλλαγές των εγχόρδων στο μουσικό έργο του Μπέντζαμιν Μπρίτεν οδηγός της ορχήστρας για νέους, έργο 34 και επέλεξε τις σωστές λέξεις στο παρακάτω κείμενο…
10. άνοιξε κατά σειρά τις διαδραστικές εφαρμογές: «virtual violin», «virtual viola» και «virtual cello», προσπάθησε να παίξεις την παρακάτω μελωδία και παρατήρησε τις διαφορές στο ηχόχρωμα των οργάνων…
11. Τοποθέτησε τις κάρτες στην σωστή θέση και προσπάθησε να θυμηθείς όλα όσα έμαθες στο μάθημα αυτό….
12. Επένδυσε ηχητικά με μουσική, την παρουσίαση powerpoint που έχεις ετοιμάσει και παρουσίασε την στους συμμαθητές σου…