2. Κεφάλαιο 1: Οι περιπέτειες του ήχου, μέρος 2ο

Καλώς ήρθες στο δεύτερο ασύγχρονο εξ αποστάσεως μάθημα μουσικής.

Στο σημερινό μάθημα θα:

  • γνωρίσεις μία εφαρμογή ήχου
  • ακούσεις περίεργες μουσικές μελωδίες
  • συνθέσεις ένα μουσικό ηχοτοπίο και θα το ηχογραφήσεις
  • κάνεις ρυθμικές ασκήσεις
  • μελετήσεις με τo μουσικό σου όργανο

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1.Μπορούν ήχοι τεχνητοί ή ήχοι της φύσης να γίνουν τραγούδι; Άκουσε τα παρακάτω δύο αποσπάσματα: α) ήχος τηλεφώνου, β) κελάηδισμα πουλιών

2. άκουσε το παρακάτω ηχητικό απόσπασμα και βρες την σειρά των ήχων εδώ

3. άνοιξε την εφαρμογή «wildmusic» ,δημιούργησε ένα ηχοτοπίο με ότι ήχο θέλεις διάρκειας 1 λεπτού και ηχογράφησε το με ένα κινητό τηλέφωνο

4. άνοιξε την εφαρμογή «voicespinner» και κάνε τις παρακάτω δραστηριότητες: α) μετακίνησε δεξιά την μπάρα στην γραμμή ταχύτητας και θα ακούσεις την φωνή να τραγουδάει σε όποια ταχύτητα ορίσεις εσύ, β)μετακίνησε αριστερά την μπάρα στην γραμμή ταχύτητας και θα ακούσεις την φωνή να τραγουδάει ανάποδα σε όποια ταχύτητα ορίσεις εσύ, γ)πάτησε το μικρόφωνο στην μέση του κύκλου και ηχογράφησε την φωνή σου λέγοντας το όνομα σου, το επίθετο σου ή κάποια άλλη λέξη που θέλεις εσύ και μετά με την γραμμή ταχύτητας  άκουσε τη, δ)τοποθετώντας το ποντίκι επάνω στο κύκλο μπορείς να μετακινήσεις όπως θέλεις την ταχύτητα

5. κάνε τις παρακάτω ρυθμικές ασκήσεις 1. τέταρτο – 2. όγδοα

6. μελέτησε με τη φλογέρα σου την μελωδική άσκηση 1. Η δασκάλα

7. μελέτησε με το μεταλλόφωνο/μελόντικα σου ή με τo «εικονικό πιάνο»  πάτησε στο μενού επάνω δεξιά τον πρώτο κύκλο να εμφανιστεί ο αριθμός 1, τον τρίτο κύκλο να εμφανιστούν οι νότες επάνω στα πλήκτρα,  βάλε τα δάχτυλα του δεξιού σου χεριού επάνω στα πλήκτρα του υπολογιστή σου ως εξής: Q=1o δάχτυλο, W=2ο δάκτυλο, E=3ο δάχτυλο, R=4ο δάχτυλο, T=5ο δάχτυλο και προσπάθησε να παίξεις την παρακάτω μελωδία: 1. Το σχολείο