ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ BLOG

ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΟΡΙΣΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ

Κάτω από: Θεολογία (Ορθόδοξη) καί ΖωήΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στις 10:12 μμ στο Τρίτη, Ιούλιος 16, 2019

Σε διάφορα άρθρα μας παρουσιάσαμε το αιρετικό φρόνημα τῶν οικουμενιστῶν μέσω τῆς διαστρεβλώσεως τοῦ νοήματος τῶν Ιερῶν Κανόνων. Ένα άλλο γνώρισμα τοῦ αιρετικοῦ φρονήματος είναι η αποφυγή τῆς εισόδου στην ουσία τοῦ θέματος. Αυτό το γνώρισμα αιρετικοῦ φρονήματος ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων το παρουσιάζει σε άρθρο του που ελέγχει κληρικό από την Γερμανία ο οποίος κατακρίνει τον Μητροπολίτην χωρίς να ανατρέπει τις θέσεις του! Όπως αναφέρει ο Σεβασμιώτατος, ο κληρικός αυτός ώφειλε να αποδείξει ότι: 

  • «α)  Οι Αποφάσεις στο Κολυμπάρι της Κρήτης ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΙΑ OΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ, ότι δηλ. δεν υπάρχει Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, ΑΛΛ’  ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ υπάρχουν πολλές Εκκλησίες! Ότι δηλ οι Προτεστάντες π.χ. ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟΚΟΜΜΑ, δηλ. ενα κομμένο παρακλάδι,  ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΜΟ ΤΗΣ ΜΙΑΣ και ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΑΛΛ’  ΟΝΤΩΣ  ΕΙΝΑΙ …Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ!

 

  • β) Η ανάμειξη του σεπτού Οικουμενικού μας Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου στην Ουκρανία και η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΣ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ ως Κανονικής Εκκλησίας ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ!»

Ως απάντηση ο Σεβασμιώτατος δημοσιεύει τα Πορίσματα τῆς Θεολογικής Ημερίδος για το Ουκρανικό, τα οποία και προσυπογράφει. Αναφέρει τα εξῆς:

«____Για να αποδείξουμε, λοιπόν, πρός τόν Πανοσιολογιώτατο υβριστή μας π. Γεράσιμο Φραγκουλάκη, ότι ΔΕΝ ΙΔΡΩΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΙ μας απο τις ύβρεις μερικών αφελών αδελφών μας μετά την δημοσίευση της υβριστικής προς ημάς επιστολής του, δημοσιεύουμε και τα ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΒΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣ ΗΜΑΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ, ΔΗΜΟΣΙΕΎΟΥΜΕ το

ΠΟΡΙΣΜΑ Θεολογικής Ημερίδας

“Το Ουκρανικό αυτοκέφαλο 

και η νέα εκκλησιολογία του Φαναρίου”

διά του οποίου καταδεικνύεται το ΕΓΚΛΗΜΑ του Οικουμενικού Πατριαρχείου εις βάρος της Αγίας Ορθοδοξίας μας.

…….

ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ ΥΒΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ!

ΠΟΡΙΣΜΑ Θεολογικής Ημερίδας

“Το Ουκρανικό αυτοκέφαλο 
και η νέα εκκλησιολογία του Φαναρίου”

Μεγάλη επιτυχία εσημείωσε η Θεολογική Ημερίδα με τον ως άνω τίτλο, την οποία διοργάνωσαν στο ξενοδοχείο PORTO PALACE της Θεσσαλονίκης το Σάββατο 22 Ιουνίου και ώρες 09.00-13.30 τρία χριστιανικά σωματεία της πόλεως και η «Σύναξη Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών».

           Σε μία υπερπλήρη τεράστια αίθουσα παρέστησαν πάνω από εξακόσια πρόσωπα. Άκουσαν με ενδιαφέρον τις συγκροτημένες και καλά θεμελιωμένες εισηγήσεις οκτώ ειδικών επιστημόνων και προβληματίσθηκαν για τον διαφαινόμενο κίνδυνο να επεκταθεί η σχισματική κατάσταση στην Ουκρανία σε όλη την Ορθόδοξη Εκκλησία. Με βάση τις εισηγήσεις και την διεξαχθείσα συζήτηση προέκυψαν τα εξής βασικά πορίσματα:

  1. Η Εκκλησία της Ουκρανίας είναι κανονικό έδαφος της Εκκλησίας της Ρωσίας με πανορθόδοξη μέχρι σήμερα αναγνώριση, ακόμη και από το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Η γνώμη ότι ανήκει στην Εκκλησία Κωνσταντινουπόλεως οφείλεται σε παρερμηνεία και απόκρυψη εγγράφων.
  2. Η υπερόρια εισπήδηση της Κωνσταντινουπόλεως σε δικαιοδοσία άλλης αυτοκέφαλης εκκλησίας αποτελεί βαρύτατο κανονικό παράπτωμα.
  3. Ούτε ο θεσμός του εκκλήτου δικαιολογεί την υπερόρια επέμβαση, διότι ισχύει μόνον για τους κληρικούς που ανήκουν στην δικαιοδοσία της Κωνσταντινουπόλεως.
  4. Η αποκατάσταση των σχισματικών της Ουκρανίας από την Κωνσταντινούπολη είναι άκυρη και ανυπόστατη, διότι έγινε χωρίς τις απαιτούμενες κανονικές προϋποθέσεις· δεν υπήρξε δήλωση μετανοίας των σχισματικών· πολλοί εξ αυτών δεν είχαν Ιερωσύνη για να επανέλθουν εις αυτήν, αφού ήσαν αυτοχειροτόνητοι. Και το σημαντικότερο· η αποκατάσταση έπρεπε να γίνει από την Εκκλησία της Ρωσίας, η οποία τους καθήρεσε και τους αναθεμάτισε, και όχι από άλλη υπερόρια εξουσία που σφετερίζεται ξένη δικαιοδοσία.
  5. Επειδή οι σχισματικοί της Ουκρανίας παραμένουν σχισματικοί, όσοι αναγνωρίσουν το ψευδοαυτοκέφαλο καθίστανται και αυτοί σχισματικοί και ακοινώνητοι.
  6. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μέχρι σήμερα καμμία από τις αυτοκέφαλες εκκλησίες δεν αναγνώρισε την αυτοκεφαλία των σχισματικών. Αναγνωρίζουν ως κανονικό μητροπολίτη Κιέβου τον υπαγόμενο στην δικαιοδοσία της Μόσχας μητροπολίτη Ονούφριο, ο οποίος δεν ζήτησε αυτοκεφαλία, και, αν ζητήσει, θα το πράξει μέσω της Εκκλησίας της Ρωσίας, στην δικαιοδοσία της οποίας ανήκει.
  7. Η αντισυνοδική, αυθαίρετη και αυταρχική ενέργεια της Κωνσταντινουπόλεως να χορηγήσει αυτοκεφαλία στους σχισματικούς της Ουκρανίας δημιουργεί παράλληλη εκκλησία και δικαιοδοσία στον ίδιο τόπο. Αυτό εκτός του ότι αντιβαίνει στους Ιερούς Κανόνες που απαγορεύουν την ύπαρξη δύο επισκόπων στον ίδιο τόπο, προκαλεί μεταξύ των δύο μερών συγκρούσεις και έριδες. Ήδη έχουν καταγραφή και δημοσιοποιηθή διώξεις και βιαιότητες εκ μέρους της νέας ψευδοαυτοκέφαλης εκκλησίας εις βάρος επισκόπων, ιερέων και ενοριτών της κανονικής Εκκλησίας, τη συνεργία ακραίων εθνικιστικών κύκλων. Αντί να αποκατασταθεί η ενότητα αυξάνουν οι διαιρέσεις και τα σχίσματα, ακόμη και εντός της ψευδοαυτοκέφαλης «εκκλησίας» των σχισματικών, από την οποία αποσχίσθηκε προ ολίγων ημερών ο πρωτοστήσας στην χορήγηση της ψευδοαυτοκεφαλίας «πατριάρχης» Φιλάρετος Ντενισένκο.
  8. Αυτή είναι η μόνη αληθινή εικόνα για την εκκλησιαστική κατάσταση στην Ουκρανία, την οποία προσπαθούν να συγκαλύψουν με ψευδή επιχειρηματολογία και ψευδείς ειδήσεις (fake news) οι στρατολογημένοι από το Φανάρι ιστορικοί, θεολόγοι και κανονολόγοι, ενθαρρυνόμενοι από ισχυρά πολιτικά κέντρα με εμφανείς γεωπολιτικούς στόχους. Όσοι προβάλλουμε την ιστορική και ιεροκανονική αλήθεια, στρατευμένοι στην Φίλη Ορθοδοξία, και μεταδίδουμε αληθινές ειδήσεις (real news) διωκόμεθα και υβριζόμεθα.
  9. Το Φανάρι, μη έχοντας τώρα σύμμαχο τον Χριστιανό Ορθόδοξο αυτοκράτορα, όπως συνέβαινε στην ένδοξη Ρωμηοσύνη του Βυζαντίου, βρήκε σύμμαχο το βαθύ κράτος της Αμερικής, το οποίο κατευθυνόμενο από εχθρικές προς τον Χριστιανισμό και την Ορθοδοξία δυνάμεις, επιδιώκει να διαλύσει την ενότητα των Ορθοδόξων και να αποδυναμώσει το μόνο ισχυρό ορθόδοξο κράτος της Ρωσίας, για να κατευθύνει ανεμπόδιστα την ιστορία σε αντίχριστη και αντορθόδοξη πορεία. Το ενδιαφέρον Αμερικανών υπουργών και πρέσβεων υπέρ της ψευδοαυτοκεφαλίας των σχισματικών της Ουκρανίας αποδεικνύει του λόγου το ασφαλές, όπως έγινε άλλωστε και με την ψευδοσύνοδο της Κρήτης.
  10. Επειδή δεν υπάρχουν ορθόδοξες βάσεις και ιεροκανονικά θεμέλια στις ενέργειες του Φαναρίου, διεμόρφωσε με τους θεολόγους του νέα εκκλησιολογία με δύο βασικά αιρετίζοντα γνωρίσματα. Κατήργησε στην ψευδοσύνοδο της Κρήτης τα όρια της Εκκλησίας και εισήγαγε μέσα εις αυτήν παλαιούς και νέους αιρετικούς, και αποδυνάμωσε την συνοδικότητα, μεταβάλλοντας τα «πρεσβεία τιμής» του πρώτου, του πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως, σε «πρωτείο εξουσίας» κατά τα παπικά πρότυπα. Ο πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως δεν είναι πλέον ο «πρώτος μεταξύ ίσων» (primus inter pares), αλλά «πρώτος άνευ ίσων» (primus sine paribus). Ξεπέρασε και τον πάπα στην πρωτειομανία, διότι, ενώ εκείνος θεμελιώνει το πρωτείο του στον Απόστολο Πέτρο, η βλάσφημη φαναριώτικη εκκλησιολογία θεμελιώνει το πρωτείο του πατριάρχη στο πρωτείο του Πατρός μέσα στην Αγία Τριάδα. Η ενδοτριαδική μοναρχία του Πατρός είναι το αρειανικό πρότυπο του μονάρχη της φαναριώτικης εκκλησιολογίας.
  11. Η Εκκλησία της Ελλάδος είναι η μόνη από τις αυτοκέφαλες εκκλησίες που δεν έχει μιλήσει για το Ουκρανικό «αυτοκέφαλο», μολονότι και αυτή μέχρι τώρα δεν το έχει αναγνωρίσει. Αν κάνει το λάθος και ακολουθήσει την γνώμη των δύο συνοδικών επιτροπών, στις οποίες παρέπεμψε το θέμα, και οι οποίες, όπως έγινε γνωστόν, προτείνουν την αναγνώριση της «αυτοκεφαλίας», θα βλάψει το Οικουμενικό Πατριαρχείο, θα υποστεί μεγάλη ζημία και η ίδια και θα συντελέσει στην παγίωση ενός μεγάλου πανορθοδόξου σχίσματος. Θα βλάψει το Οικουμενικό Πατριαρχείο, διότι θα το ενθαρρύνει να ακολουθήσει το δρόμο της απομόνωσης και της για πρώτη φορά αμφισβήτησης του συντονιστικού του ρόλου, λόγω των «πρεσβείων τιμής». Θα βλαβεί η ίδια, διότι θα ενεργήσει με εθνοφυλετικά και όχι με ορθόδοξα εκκλησιαστικά κριτήρια και θα οδηγήσει άλλες αυτοκέφαλες εκκλησίες, αλλά και πολλούς από το δικό της ποίμνιο, σε διακοπή κοινωνίας και αποτειχίσεις. Θα δυσαρεστήσει ιδιαίτερα το μεγάλο, ισχυρό και ομόδοξο έθνος των Ρώσων με δυσμενείς συνέπειες και για τα εκκλησιαστικά και για τα εθνικά μας θέματα. Θα καταστεί επίσης συνένοχη και συνυπεύθυνη για ένα μεγάλο πανορθόδοξο σχίσμα, με φοβερές σωτηριολογικές συνέπειες. Αν οι Ιεράρχες της Ελλαδικής Εκκλησίας σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και σηκώσουν το «βάρος της ημέρας», ευθυγραμμιζόμενοι με την πανορθόδοξη θέση, την πατερική και ιεροκανονική Παράδοση, θα βοηθήσουν το Οικουμενικό Πατριαρχείο να ανακρούσει πρύμναν, να αναγνωρίσει το λάθος του και να επανέλθει στην ορθή εκκλησιολογική γραμμή, αποκρούοντας τους έξωθεν πειρασμούς των γεωπολιτικών σχεδιασμών και των παπικών πρωτείων.
  12. Προς την κατεύθυνση αυτή επιβάλλεται η απόσυρση του δήθεν ενωτικού τόμου της αυτοκεφαλίας, η αποκατάσταση των σχισματικών από την Εκκλησία που τους ετιμώρησε με προηγούμενη δήλωση μετανοίας, και η εκ νέου έναρξη της διαδικασίας για την χορήγηση αυτοκεφαλίας κατά τον κανονικό τρόπο, με αίτημα και πρωτοβουλία της κανονικής υπό τον μητροπολίτη Ονούφριο Εκκλησίας, αποδοχή του αιτήματος από την Μητέρα Εκκλησία της Ρωσίας και διαβίβασή του προς το Οικουμενικό Πατριαρχείο, ώστε να επιτευχθεί η πανορθόδοξη συναίνεση και αναγνώριση. Η Εκκλησία της Ουκρανίας δικαιούται και πρέπει να λάβει αυτοκεφαλία, αλλά αυτό πρέπει να γίνει με καλό και κανονικό τρόπο, κατά τα πανορθοδόξως ισχύοντα και αποφασισθέντα. Το καλό της ενότητας πρέπει να επιτευχθεί και με καλό τρόπο. Στην Ορθόδοξη Παράδοση δεν ισχύει το αξίωμα των Ιησουϊτών «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα», αλλά και τα μέσα πρέπει να είναι καλά και άγια, διότι «το καλόν ου καλόν, όταν μη καλώς γένηται». (Ζωναράς, Ερμηνεία 66ουΑποστολικου Κανόνος)

Θεσσαλονίκη, 26 Ιουνίου 2019

Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Πρωτοπρεσβύτερος ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ
Ομότιμος Καθηγητής Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ.

Πρωτοπρεσβύτερος ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ
Θεολόγος

Πρωτοπρεσβύτερος ΦΩΤΙΟΣ ΒΕΖΥΝΙΑΣ
Μαθηματικός

Μοναχός ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΖΗΣΗΣ
Θεολόγος

ΦΩΤΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
Ιατρός

ΔΗΜΟΣ ΣΕΡΚΕΛΙΔΗΣ
Νομικός

ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΠΟΥΛΑΚΗΣ
Συνταγματάρχης ε. α.

ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΚΟΣΜΙΔΗΣ
Φυσικός

Την παραπάνω Διακήρυξη, 
εκθυμως την προσυπογράφουμε και ημείς!
Ο ταλαίπωρος και ανάξιος Δούλος του Ιησού Χριστού 

 + Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια »

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.

Αφήστε μια απάντηση

© 2019 ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ BLOG   Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top