ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ BLOG

ΜΕΡΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΟΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙ ΑΥΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ

Κάτω από: Θεολογία (Ορθόδοξη) καί ΖωήΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στις 4:55 μμ στο Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου, 2017

kosmas - agrinio

Γράφει: Ο Αρχιμ. Πασιος Παπαδόπουλος Ηγούμενος της Ιεράς Μονής Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά Φιλώτα

Πολλοί άνθρωποι που βλέπουν τον σάλο που ξέσπασε στην τοπική Εκκλησία και μας ακούν να ομιλούμε ή να γράφουμε για την αίρεση του Οικουμενισμού ενώ ψιλιάστηκαν ότι κάτι τρέχει δεν μπορούν να μάθουν τί ακριβώς συμβαίνει, διότι ο επίσκοπος Φλωρίνης, όπως και οι άλλοι κατά κανόνα επίσκοποι των ιερών Μητροπόλεων, ως εκ τούτου και οι παπάδες καθώς και οι ιεροκήρυκες, εκ προθέσεως, δεν ενημερώνουν το χριστεπώνυμο πλήρωμα για εκείνα που συνέβησαν στην «Αγία -τάχα- και Μεγάλη Σύνοδο». Οι περισσότεροι στον κλήρο αλλά και οι θεολόγοι πήραν γραμμή δια των μητροπολιτών τους από το Πατριαρχείο να σιωπούν ή και να μην ομιλούν με ευκρίνεια για την Σύνοδο αυτή που έγινε στο Κολυμβάρι. Γι’ αυτό και όταν χρειάζεται να δώσουν εξηγήσεις αποκρύπτουν αρκετά από τα γεγονότα και δεν παρουσιάζουν συνολικά σφαιρική την εικόνα της κατάστασης σχετικά με τα κάτωθι:

· Γιατί στην Σύνοδο στο κολυμβάρι δεν προσήλθαν τα τέσσερα πατριαρχεία Ρωσίας, Γεωργίας, Βουλγαρίας και Αντιόχειας που εκπροσωπουν τουλάχιστον τα 2/3 του χριστιανικού πληθυσμού στον κόσμο;

· Γιατί δεν συμμετείχαν σ’ αυτή την Σύνοδο όλοι οι επίσκοποι ως η ιεραρχία εκάστης Εκκλησίας αλλά μόνο 24 από καθέ Εκκλησία, το επιτρέπουν αυτό οι ιεροί κανόνες;

· Γιατί δεν είχαν δικαίωμα ψήφου τελικά ούτε και αυτοί οι επίσκοποι που συμμετείχαν αλλά μόνο οι προκαθήμενοι;

· Γνωρίζεται ότι οι ψήφοι ήταν λιγότροι (10) από ένα δεκαπενταμελές ενός σχολείου;

· Γιατί η Σύνοδος χρηματοδοτήθηκε από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, τί πόσο χορηγήθηκε;

· Γιατί πρόσωπο της CIA συνεργαζόταν μάλιστα κατά τις συνεδρίες με την πατριαρχική επιτροπή στην εν λόγω Σύνοδο;

· Γιατί ενώ αποφασίσθηκε συνοδικά από την Ιεραρχία της Εκκλησία της Ελλάδος να μην χαρακτηρισθούν ως Εκκλησίες οι άλλες ομολογίες δεν τηρήθηκε τελικά η συγκεκριμένη απόφαση της Συνόδου, έγινε αυτοαναίρεση;

· Γιατί εξοβελίσθηκε από την ατζέντα της θεματολογίας το ζήτημα του παλαιού ημερολογίου στην οποία χρόνια συμπεριλαμβανόταν;

· Αφού λοιπούν εσείς, όπως ισχυρίζεσθε, δεν θέλετε τα σχίσματα γιατί τα διατηρείτε; Δεν ήταν θέμα άξιο λόγου για να ενδιαφερθεί η Σύνοδος γι’ αυτό που σχίζει την ορθόδοξη Εκκλησία περισσότερο από έναν αιώνα;

· Αν από αγάπη θέλετε να ενωθούμε με τους αιρετικούς γιατί δεν θέλετε να ενωθούμε και με τους παλαιοημερολογήτας που είναι ορθόδοξοι;

· Μήπως τελικά το παλαιό ημερολόγιο είναι ένα εμπόδιο να μας ενώσετε με τους παπικούς και τις όποιες άλλες αιρέσεις γι’ αυτό και δεν το λύνετε;

· Γιατί τόση σπουδή να ενωθούμε με τους παπικούς και τις άλλες αιρέσεις αφού δεν διόρθωσαν τις δογματικές τους κακοδοξίες σε θέματα πίστεως;

· Σας έχει εξηγήσει ποτέ κανείς ότι αιρετικός δεν καθίσταται μόνο όποιος κηρύττει κακοδοξία αλλά και ο ποιμένας εκείνος που δεν αντιδρά την ώρα που φανερά προωθείται η αίρεση αλλ’ απεναντίας στηρίζει τον αιρετικό στις ενέργειές του;

· Γιατί ο επίσκοπός μας ενώ λέει ότι είναι ορθόδοξος δεν αντέδρασε στην Σύνοδο της Ιεραρχίας όταν εγκρίθηκαν οι αποφάσεις της Κολυμβάριας Ψευτοσυνόδου;

(Kαι το στολόγιό μας συμπληρώνει: Γιατί πίσκοπος Θεόκλητος τρεξε στην Βέροια για να γκαλιάση και να συμπροσευχήθη με τν πατριάρχη Βαρθολομαο μετά το Κολυμπάρι);

· Γιατί δεν παίρνει τουλάχιστον τώρα σαφή θέση ως προς τις αποφάσεις της Κολυμβάριας ψευτοσυνόδου;

· Γιατί διώκει τους ορθόδοξους πατέρες δύο ιερών μονών;

· Σας έχει εξηγήσει κανείς τί σημαίνει η διατύπωσις του κανανικού δικαίου ότι « κοινωνν κοινωνήτω κοινώνητος σται», αφορά την μόλυνση της πίστεώς σας ως προς το δόγμα, όταν ο επίσκοπος μνημονεύει τον οικουμενικό Πατριάρχη που εξόκειλε στην αίρεση του Οικουμενισμού και είναι πλέον ο μεγαλύτερος αιρεσιάρχης και όταν εσείς πηγαίνετε στις λειτουργίες τους συνευδοκείτε στην αίρεση;

· Σας εξήγησε κανείς ότι η Εκκλησία προέβλεψε και την περίπτωση να μπορεί να αντιδράσει ένας ιερέας ή και ένας απλός πιστός με την διακοπή κοινωνίας όταν εισάγεται αίρεση;

· Υπήρχε περίπτωση να μην προέβλεπε η Εκκλησία τρόπο να αντιδράσει και ένας απλός πιστός πολύ περισσότερο ένας ιερέας ή επίσκοπος στη περίπτωση που κηρύσστεται αίρεση;

· Γιατί δεν ομιλούν γι’ αυτά τα ζητήματα καθόλου στις ενορίες; Αν αυτά δεν είναι ζητήματα που αφορούν την κατήχηση γιατί γίνατε ιερείς και επίσκοποι;

· Γιατί σε τοπικό εκκλησιαστικό επίπεδο δεν έχουμε το δικαίωμα να μπούμε στις ενορίες ως ιεροκήρυκες και εμείς να εξηγήσουμε στον κόσμο αυτά τα θέματα αφού εσείς δεν το κάνετε;

· Γιατί δεν βγαίνουν ο επίσκοπος ή εκπρόσωποί του τουλάχιστον στα τηλεοπτικά κανάλια να κάνουμε δημόσιο διάλογο για να καταλάβει ο κόσμος τί τέλος πάντων συμβαίνει;

· Γιατί τόσο δραστικά μέτρα να μας ξυλώσουν γρήγορα γρήγορα από τα μοναστήρια μας;

· Γιατί προβαίνουν στη διακοπή και της μισθοδοσίας μας ενώ συνεχίζουμε να ασκούμε τα καθήκοντά μας χωρίς κάποια αλλαγή;

· Θα είναι άδικο αν προσφύγουμε στο Συμβούλιο της Επικρατείας για την παράνομη διακοπή μισθοδοσίας;

· Δεν λειτουργούσαμε στα μοναστήρια μας με την εντολή της ίδιας της Μητροπόλεως;

· Αυτοβούλως βρεθήκαμε σ’ αυτά και μάλιστα παίρνοντας καταναλωτικά δάνεια στο όνομά μας;

· Μήπως τελικά στηρίζετε την αίρεση γι΄ αυτό τα κάνετε αυτά και δεν θέλετε να ενημερωθεί ο λαός και δεν αφήνεται ούτε εμάς να μιλήσουμε αφού δεν μας δίνετε πρόσβαση;
Αίρεση δεν είναι μόνο να κηρύττεις ο ίδιος κακοδοξίες, αν και αυτό τελικά δεν μπορώ να πώ ότι συμβαίνει, διότι υπάρχουν ιερείς και αρχιμανδρίτες και στην Πτολεμαδα που κηρύττουν ότι ο παπισμός είναι Εκκλησία και ότι έχει έγκυρα μυστήρια. Αίρεση είναι και το να συνευδοκείς με την στάση σου και να καλύπτεις την δράση των αιρετικών, να μην ενημερώνεις με ακρίβεια το ποίμνιο τι συμβαίνει σχετικά και να λέγεις στους πιστούς μισά πράγματα. Η μισή παρουσίαση των πραγμάτων και η απόκριψη ορισμένων πλευρών ή η παραποίηση της αλήθειας την ώρα μάλιστα που προωθείται η εδραίωση της αιρέσεως είναι χειρότερη. Είναι σαν την ημιμάθεια που είναι πιο επικίνδυνη της αμάθειας. Τί λέγει ο Κύριος: « μισθωτς δ κα οκ ν ποιμήν, ο οκ εσ τ πρόβατα δια, θεωρε τν λύκον ρχόμενον κα φίησι τ πρόβατα κα φεύγει· κα λύκος ρπάζει ατ κα σκορπίζει τ πρόβατα. δ μισθωτς φεύγει, τι μισθωτός στι κα ο μέλει ατ περ τν προβάτων»(Ιω.10,12-13).

Σαφώς διαπιστώνεται απ’ όσα επισημάναμε ό,τι δεν ενημερώνουν οι μητροπολίτες το ποίμνιο τι επακριβώς συμβαίνει ενώ συνάμα πολεμούν τους ελάχιστους πατέρες, όχι απλώς με απομώνωση από το ποίμνιο, το οποίο το κατηχούν αποκλειστικά και το απαγορεύουν να έρχεται κοντά μας, αλλά και με το να μας παίρνουν την διοίκηση των μοναστηριών που εμείς οι ίδιοι χτίσαμε, και τώρα, επιπλέον, να παύουν το όποιο εισόδημά μας, επειδή δεν συντασσόμαστε με την αίρεση αλλά αποκαλύπτουμε την σκοπιμότητα και την πονηρία τους, αυτό ακριβώς, δείχνει ό,τι έχουν συνταχθεί με τον Οικουμενισμό. Ας παριστάνουν τους Ορθοδόξους καθήν στιγμή δεν μας αφήνουν να μπούμε στι Εκκλησίες να ενημερώσουμε τους πιστούς και δεν βγαίνουν στα κανάλια για διάλογο να μας ακούσει ο κόσμος υπάρχει σκοπιμότητα! Το άσχημο είναι ότι εσείς οι πιστοί τους ακολουθείτε και δεν απαιτείτε τον δημόσιο διάλογο!

Έτσι οι μισθωτοί ποιμένες αποδεικνύουν με τον πιο περίτρανο τρόπο ότι είναι και αυτοί μέρος του συστήματος της παγκοσμιοποίησης -που έχει άλλο «ευαγγέλιο»- ενός κατεστημένου σαθρού, βρωμερού, πονηρού και αλλοπρόσαλλου που άλλα λέει στον λαό, άλλα εννοεί και άλλα κάνει. Έτσι για παράδειγμα μπορεί να μιλά κανείς για τις αιρέσεις, μία εκ των οποίων είναι και ο παπισμός που συμπεριλαμβάνεται στο συνοθύλευμα του Οικουμενισμού, και ενώ κάνει λόγο για την Λατινική αίρεση τον βλέπουμε παραδόξως να επικοινωνεί μυστηριάκα -αυτό είναι η διακοινωνία- με τον πατριάρχη που αναγνωρίζει την συγκεκριμμένη αίρεση ως Εκκλησία. Και έπειτα έχουμε λένε ευθύνη εμείς διότι διακόπτοντας την μνημόνευση κάνουμε σχίσμα! Συγνώμη ξέρετε τί λέτε ή μήπως κάτι δεν πάει καλά; Και όχι απλώς αυτό αλλά μνημονεύετε τον πατριάρχη ενώ γνωρίζετε ότι μνημονεύεται ο πάπας ως επίσκοπος την ώρα της Θείας Λειτουργίας και υπάρχουν ντουκουμέντα γι αυτά. Και αναρωτιέται κανείς που έχει ιδέα από το ιερό Πηδάλιο τί καραγκιοζλίκια είναι αυτά! Όντως είστε επικίνδυνοι για τους πιστούς διότι ακριβώς υποκρίνεσθε ευσέβεια! Θα ήσασταν πιο ειλικρινείς αν δεν μιλούσατε καθόλου για τον παπισμό. Τώρα τί κανετε ορισμένοι λέτε ότι ο παπισμός είναι αίρεση αλλά κοινωνείτε με τον πατριάρχη που δεν λέει το ίδιο και μνημονεύει τον πάπα! Λοιπόν υποκρίνεσθε ή όχι; Δεν συγχέετε έτσι τον πιστό λαό; Την εορτή της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού πού ήταν ο Πατριάρχης; Τί έχουν να απαντήσουν σ’ αυτά οι «ορθόδοξοι» μέχρι τώρα επίσκοποί μας; Είναι και αυτό από τα τραγελαφικά της εποχής μας! Μήπως λοιπόν πρέπει τώρα να μας δικαιώσετε διακόπτοντας και εσείς το μνημόσυνο του Αιρεσιάρχη Πατριάρχη για να αρχίσουμε να σας μνημονεύουμε; Διαφορετικά «τοιοδε μόχθου τέρμα μή τι προσδόκα, πρν ν….. » έστω και αν μας κόψετε πενήντα μισθούς! Αν νομίζετε ότι θα φοβηθούμε με διακοπή μισθοδοδοσίας και καθαίρεση να ομιλούμε και να κρατήσουμε την πίστιν μας είστε βαθιά νυχτωμένοι ο αγώνας δεν τελείωσε τώρα αρχίζει!

Πηγή: https://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=61581


Δεν υπάρχουν σχόλια »

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.

Αφήστε μια απάντηση

© 2024 ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ BLOG   Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση