ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ BLOG

ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟ – ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ – ΕΝΟΤΗΤΑ

Κάτω από: Θεολογία (Ορθόδοξη) καί ΖωήΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στις 7:16 μμ στο Παρασκευή, 5 Μαρτίου, 2010

ΕΝΩΣΙΣ – ΕΝΟΤΗΤΑ

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ – ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟ – ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ

400px-brueghel-tower-of-babel.jpg

… Για εμάς τους Ορθοδόξους δεν υπάρχει η έννοια της ΕΝΩΣΙΣ, ολοκληρωμένη τουλάχιστον, χωρίς κοινό ποτήριο, διότι έχουμε σαν βάση της Εκκλησίας μας Αυτόν Τον Ίδιο Τον Χριστό. Έτσι λοιπόν η ΕΝΩΣΙΣ εκφράζεται με την κοινή Πίστη και Λειτουργικά με το Κοινό Ποτήριο. Οι Οικουμενιστές όμως έχοντας μία Πανθρησκειακή ΕΝΟΤΗΤΑ και όχι μόνο Χριστιανική, σαν βάση της ιδεολογίας τους έχουν μία αόριστη περί Θεού Πίστη, ώστε να χωρούν όλοι, ενώ ενδοχριστιανικά μόνο, θέτουν βάση Τον Χριστό. Ο Χριστός όμως των Οικουμενιστών εμφανίζει διάφορα χαρακτηριστικά, ώστε πάλι να χωρούν όλοι στην νέα κοινή ιδεολογία και κίνηση. Στους Ορθοδόξους το Κοινό Ποτήριο και η κοινή Πίστη είναι το ενωτικό σημείο αναφοράς, στους Οικουμενιστές αντίστοιχα η κοινή αόριστη περί Θεού αντίληψη και ιδεολογία. Στους Ορθόδοξους η Ένωσις εκφράζεται ως κοινή Πίστη και λειτουργική Συγκοινωνία, ενώ στους Οικουμενιστές εκφράζεται ως κοινή Οικουμενιστική Πίστη αντίληψη και ΕΝΟΤΗΤΑ, λειτουργικά δε ως ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ, άλλωτε στον Χριστό, που εκείνοι πιστεύουν, όπου χωρούν όλοι και άλλωτε στην Πανθρησκεία, στο Θεό πάλι, που εκείνοι πιστεύουν και πάλι χωρούν όλοι. Ως εκ τούτου η ΕΝΩΣΙΣ όπως την αντιλαμβάνονται οι Οικουμενιστές, ήδη υφίσταται για αυτούς και εκφράζεται με την κοινή Πίστη τους και τις Κοινές Συμπροσευχές, καθώς και άλλες κοινές δράσεις. Οι Ορθόδοξοι φοβούνται, μήπως κάποια στιγμή γίνει το κοινό Ποτήριο και λένε, ότι εκεί έβαλαν την κόκκινη γραμμή, αλλά οι Οικουμενιστές δεν έχουν κανένα τέτοιο Άγχος, ήδη η ΕΝΩΣΙΣ τους έχει για αυτούς γίνει. Θέλουν βέβαια να γίνει μεγαλύτερη και βαθύτερη ακόμη και με κοινό Ποτήριο κάποτε, αλλά δεν αγχόνονται, ήδη η Ένωσίς τους έχει γίνει απλώς αργτερα θα γνει βαθύτερη. Κάτω απο αυτά τα δεδομένα καταλαβαίνουμε όλοι, ότι οι Συμπροσευχές, ιδιαίτερα των κληρικών, δεν είναι απλά Κανονικές παραβάσεις, αλλά άμεση για όσους από αυτούς πιστεύουν στον Οικουμενισμό και έμμεση για όσους συνεργάζονται σε αυτά τα έργα ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΠΤΩΣΗ, επειδή εν τοις έργοις, αποδέχονται την Πίστη και ΕΝΟΤΗΤΑ-ΕΝΩΣΗ των Οικουμενιστών. ……….

…. H ένωση για τους Οικουμενιστές υφίσταται ήδη αλλά και εξελίσσεται! Βάζουν ένα στόχο και μετά συμπεριφέρονται σαν να έχει ήδη επιτευχθεί αυτός ο στόχος και στη συνέχεια αρχίζουν Διαλόγους περί αυτού. Πχ θέλουν να ενσωματώσουν την Ορθοδοξία στον Παπισμό και όπως γίνει αποδεκτό το Πρωτείο του Πάπα να γίνει κάτι ανάλογο, μικρότερο από του Πάπα αλλά πάλι Πρωτείο, για τον κάθε Επίσκοπο (γιατί η εξουσία τους ενδιαφέρει- απόδειξη τούτου, αν βλασφημήσετε τον Χριστό δεν έγινε και τίποτα! Ήδη αυτοί το κάνουν! Αλλά αν αμφισβητήσετε την εξουσία τους, δηλαδή με διακοπή του μνημοσύνου, τότε φυλαχτείτε!) Αυτουπνώνονται λέγοντας ότι ισχύει το Πρωτείο του Πάπα και συζητούν αυτό που νομίζουν ότι είχε τη πρώτη χιλιετία έτσι ώστε σιγά – σιγά ο κόσμος να υιοθετήσει τη πλάνη ότι “υπήρχε Πρωτείο όταν οι χριστιανοί ήταν ενωμένοι”! Όμως ουδέποτε υπήρξε Πρωτείο στην Ορθοδοξία αλλά μόνο Πρεσβεία Τιμής και μάλιστα στον Ορθόδοξο Πάπα και όχι στον Αιρετικό!
Πραγματικά για τους Οικουμενενιστές η συμπροσευχή είναι η απόδειξη της “ενότητας” τους! Ο Αθηναγόρας έλεγε για το Κοινό Ποτήριο ότι “θα υπήρχαν δύο ποτήρια πάνω στην Αγία Τράπεζα, ένα για τους Ορθοδόξους και ένα για τους Παπικούς και ο καθένας θα κοινωνούσε από την δική του σούπα”.(έκφραση του Οικουμενικού Πατριάρχη κ Αθηναγόρα!)
Όμως το χειρότερο είναι ότι δεν χρειάζεται να γίνει το Κοινό Ποτήριο Ορθοδόξων – Παπικών όπως πολλοί Ορθόδοξοι περιμένουν για να αντιδράσουν τότε! Και δεν χρειάζεται διότι με την βλάσφημη θεολογία του κ Ζηζιούλα με τη Θεία Κοινωνία δεν ενωνόμαστε προσωπικά με τον Θεό αλλά με την κτίση, δηλαδή με τις πέτρες, τα δέντρα, τα ζώα, φυσικά τους ανθρώπους – και άρα και με τους αιρετικούς! Δηλαδή ένωση με βάση Μυστήριο και όχι την Πίστη! Θεοσοφία με Χριστιανική Ορολογία από τον Καθηγητή Δογματικής, Βραβευμένο από την Ακαδημία Αθηνών και Επίσκοπο Περγάμου κ Ιωάννη Ζηζιούλα! (Ποιός “ζηλωτής” θα τολμήσει να τον αμφισβητήσει;) Να το προχωρήσουμε λίγο ακόμη; Πολλοί Μουσουλμάνοι σοφοί παρομοιάζουν το Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας με την απαγγελία ψαλμών από το Κοράνιο! (Περιοδικό Focus Νο 38- Απρίλιος 2003. σελ. 36)
Αυτά για εκείνους πού λένε, ότι θα αντιδράσουν, όταν γίνει το ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟ, αλλά όχι πριν.

(θεολογικά σχόλια ανωνύμων)


Δεν υπάρχουν σχόλια »

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.

Αφήστε μια απάντηση

© 2024 ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ BLOG   Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση