ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ BLOG

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΠΟΛΥΠΤΥΧΟ

Κάτω από: Θεολογία (Ορθόδοξη) καί ΖωήΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στις 5:10 μμ στο Δευτέρα, 6 Απριλίου, 2009

Ο «Ορθόδοξος Τύπος» (25-6-1982) έγραφε: «Από τήν εποχή πού στόν πατριαρχικό θρόνο τής Βασιλεύουσας ανέβηκε ο Μελέτιος Μεταξάκης, ένας εσμός προδοτών, μέ εξαίρεση τόν Πατριάρχη Μάξιμο τόν Ε’, λυμαίνεται τό Πατριαρχείο. Ο Αθηναγόρας ήταν εκείνος πού έβλαψε περισσότερο από όλους τήν Ορθοδοξία καί τό Φανάρι. Καί μετά τόν θάνατό του κανένας δέν βρέθηκε νά σταματήσει τό δύσμοιρο Πατριαρχείο από τό κατρακύλισμά του. Έτσι σήμερα τό Πατριαρχείο Κων/λεως περιστοιχίζεται από άτομα πού είναι εντελώς άγευστα απ’τήν Ορθοδοξία, πού είναι αμφίβολο άν πιστεύουν καί σ’ αυτόν τόν Θεόν ακόμα… πού δέν παύουν όμως νά Τόν εμπορεύωνται καί νά τόν εμπαίζουν σαρκαστικά. Γιατί άν πίστευαν, κανείς τους δέν θά τολμούσε νά παριστάνη τόν κληρικό απ’ αυτούς. Καί γι’ αυτό…..ξεπουλούν τήν Ορθοδοξία σέ τιμή ευκαιρίας.»

«Σέ μιά Ουνίτικη «εκκλησία» τά πάντα φαίνονται ορθόδοξα. Όμως ο παππάς μνημονεύει τόν πάπα καί όλη η φαινομενική Ορθοδοξία πάει περίπατο. Καί ο σημερινός (πρώτος ο Αθηναγόρας) Πατριάρχης ποίον έχει γραμμένον στά Δίπτυχα καί τόν μνημονεύει σέ κάθε λειτουργία; Τόν πάπα Ρώμης. Γιατί λοιπόν νά φύγουμε από τούς Ουνίτας, αφού έτσι καί αλλιώς τόν πάπα μνημονεύουμε;!!!
Μέ άλλα λόγια, οι Ορθόδοξοι μνημονεύουν Ορθόδοξο Επίσκοπο, οι Αρειανοί  Αρειανό, οι Μονοφυσίτες Μονοφυσίτη, οι Εικονομάχοι Εικονομάχο, οι Ουνίτες Ουνίτη καί οι Οικουμενιστές Οικουμενιστή.» (π. Νικόλαος Δημαράς, Άγιοι Κολλυβάδες, τεύχος χειμώνας 2008/2009).

Ο αντιαιρετικός λόγος (ο τόσον αναγκαίος καί σωτήριος) διά τόν απληροφόρητον λαόν τού Θεού, πνίγεται από τόν Θεολογικό στοχασμό μέ τήν παραπληροφόρηση καί συκοφαντία τών αγωνιστών τής Πίστεως.
Οι ιεροκήρυκες κατήργησαν τό αντιαιρετικό κήρυγμα μέ τήν δικαιολογία ότι ο λαός χρειάζεται μετάνοια. Οι Άγιοι όμως έχουν διαφορετικήν γνώμην: «Απ’τό νά διδάσκομεν τά ιερά λόγια Ευαγγελίου καί Αγίων, πολύ ανώτερον καί σεμνότερον είναι νά διωκόμεθα υπέρ τής Αληθείας». (οσ. Μελέτιος Ομολογητής).

«Όχι κατ’ ανάγκην, αλλά χαίρουσα
Σέ ποιό αγιογραφικό καί πατερικό κείμενο μπορεί νά βρεί κανείς αυτήν τήν Εκκλησιολογία τής αγαστής συναλληλίας μέ τίς αιρέσεις καί τίς πλάνες;  Μόνον στούς θεολόγους τού Οικουμενισμού, στό παναιρετικό αυτό κίνημα τού 20ου αιώνος, τό οποίο υιοθετεί από τό 1998, όχι αναγκαζόμενη καί οικονομούσα, αλλά χαίρουσα καί θεολογούσα η Ελλαδική Εκκλησία».» Πρωτοπρεσβ. Θεόδωρος Ζήσης, Εφημερίς Ορθόδοξος Τύπος, 10 Νοεμβρίου 2006.

«Η χειρότερη εκκλησιολογική πλάνη καί αίρεση
Είναι σαφές ποιά απάντηση δίδει (έδωσε) Αξιωματούχος τής Εκκλησίας στό ερώτημα τί είναι οι Παπικοί, αιρετικοί ή σχισματικοί; «Δέν είναι ούτε τό ένα ούτε τό άλλο. Είναι αδελφοί μας τού Ρωμαιοκαθολικού δόγματος.» Η Εκκλησιολογία τών «αδελφών εκκλησιών» καί η εξίσωση τών ομολογιών, πού σημαίνει ταύτιση καί εξίσωση τής Ορθοδοξίας μέ τίς αιρέσεις, εκφράζονται μέσα σέ λίγα λόγια: Υπάρχουν πολλά χριστιανικά δόγματα, τό Ορθόδοξο, τό Ρωμαιοκαθολικό, τό Προτεσταντικό, τό Μονοφυσιτικό κ.α. Οι πιστοί, όλων τών δογμάτων είναι αδελφοί, έχουν αγαστές σχέσεις συνεργασίας καί συναλληλίας μεταξύ τους. Υιοθετείται πλέον η χειρότερη εκκλησιολογική πλάνη καί αίρεση». Πρωτοπρεσβ. Θεόδωρος Ζήσης, Εφημερίς Ορθόδοξος Τύπος, 10 Νοεμβρίου 2006.

«Έχουν απωλέσει τή χάρη τού Αγίου Πνεύματος
Όταν κάποιος1 οδεύει τόν γκρεμό καταπατώντας ιερά καί όσια, γράφοντας στά παλιά του υποδήματα ιερούς κανόνας καί παραδόσεις· όταν κάποιος εκλαμβάνει μέ δημόσιες δηλώσεις τούς Αγίους τής Εκκλησίας μας ως όργανα τού Σατανά πού προκάλεσαν τό σχίσμα μέ τήν Δύση· όταν κάποιος επιτρέπει σέ αιρετικούς, όπως ο πάπας, νά εισέρχονται στό ιερό θυσιαστήριο, στά άγια τών αγίων καί νά συλλειτουργεί μαζί του, έστω καί παρευρισκόμενος σέ λειτουργική πράξη αιρετικών, από τήν οποία απουσιάζει η χάρις τού Αγίου Πνεύματος· όταν κάποιος συμπροσεύχεται μέ «λύκους βαρείς» τότε οφείλεις νά τόν συνετίσεις ομολογώντας τήν Ορθή Πίστη. Καί οφείλεις νά τό πράξεις χωρίς νά υπολογίσεις τυχόν επιπτώσεις ή διωγμούς. Γιατί οι Πατέρες τής Εκκλησίας μας, όπως ο Άγιος Αθανάσιος, αυτό έπραξαν καί έγιναν μεγάλοι φάροι τής Ορθοδόξου Πίστεως.» Εφημερίς Στύλος Ορθοδοξίας, Σεπτέμβριος 2008.

«Ακέφαλο τό Πατριαρχείο, καθηρημένος ο Βαρθολομαίος, τόν διέγραψε ο Ουρανός
«Βάσει τών Ιερών Κανόνων τό Πατριαρχείο μας είναι πλέον ακέφαλο, αφού Ουρανός διέγραψε τόν νύν Πατριάρχη από τήν λίστα τών Ορθοδόξων Πατριαρχών. Οι ιεροί κανόνες είναι σαφείς καί μιλούν γιά καθαίρεση τών ρασοφόρων πού μιαίνουν καί μολύνουν τό ιερό θυσιαστήριο, χοροστατώντας καί συλλειτουργώντας μέ αιρετικούς. Ως εκ τούτου ο φερόμενος ως Οικουμενικός Πατριάρχης σήμερα είναι κατ’ ουσίαν καθηρημένος όχι μόνο γιά τόν Τριαδικό καί Μοναδικό Αληθινό Θεό, αλλά καί γιά κάθε συνειδητό Ορθόδοξο Χριστιανό» είπε χαρακτηριστικά ο ενάρετος Αγιορείτης γέροντας2. Καί πρόσθεσε: «ώς εκ τούτου είναι θέμα χρόνου η αλλαγή τού συγκεκριμένου ρασοφόρου από τά ηνία τής Εκκλησίας τής Κωνσταντινουπόλεως. Εφ’ όσον ο Ουρανός τόν διέγραψε από τή λίστα ως καθηρημένο θά δείτε πώς θά φροντίσει καί γιά τήν αντικατάστασή του. Έχετε λίγη υπομονή….»Εφημερίς Στύλος Ορθοδοξίας, Σεπτέμβριος 2008.

«Δέν είναι δογματικώς παράλογον νά κηρύσσεται από οικουμενιστάς ότι η Εκκλησία διεσπάσθη; Ότι θά επανιδρυθεί στό μέλλον από τίς κατά μέρος χριστιανικές ομολογίες (πράγμα πού επαναλαμβάνεται συνεχώς) καί έχει παγιωθεί ως πίστις τών Οικουμενιστών; Δέν ανατρέπεται τό Σύμβολον τής Πίστεως (εις Μίαν, Αγίαν…) καί δέν υπόκεινται στά αναθέματα τής Β’ καί Ζ’ Οικουμενικής Συνόδου;Οι Θείοι Πατέρες τής Ζ’ Οικουμενικής Συνόδου ξεκάθαρα καί ρητά αναθεμάτισαν επίσης «τούς προστιθέντας τι ή αφαιρούντας εκ τής Καθολικής (Ορθοδόξου δηλαδή) Εκκλησίας» καί όλα όσα εφεύρον οι νεωτεριστές, μετά τήν Αγίαν αυτήν Οικουμενικήν Σύνοδον καί είναι παρά τήν διδασκαλίαν καί υποτύπωσιν τών Αγίων Πατέρων», δηλαδή παρά τήν Εκκλησιαστικήν Παράδοσιν. «Εί τις πάσαν παράδοσιν Εκκλησιαστικήν εγγραφόν τε ή άγραφον αθετεί, ανάθεμα έστω…» (Πρακτικά Ζ’ Οικουμ. Συνόδου, Τόμος 23ος, σελ. 128 (π. Νικόλαος Δημαράς, Άγιοι Κολλυβάδες, τεύχος χειμώνας 2008/2009).

1. Εννοεί τόν Πατριάρχην Κωνσταντινουπόλεως.
2. Ασκητής τής αδιάλειπτης προσευχής πού προτίμησε τήν ανωνυμία.


Δεν υπάρχουν σχόλια »

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.

Αφήστε μια απάντηση

© 2024 ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ BLOG   Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση