Στόχος του συγκεκριμένου εργαστηρίου είναι η ευαισθητοποίηση και η συγκρότηση ομάδας.
Το εργαστήριο ξεκινά με αισθητικοκινητική δράση, όπου τα παιδιά αρχικά περπατούσαν ελευθέρα χωρίς μουσική, κάνοντας όποια κίνηση θέλουν και όταν ακούγανε τον ήχο από το ντέφι σταματούσαν. Κατόπιν περπατούσαν ελεύθερα κάνοντας ό,τι θέλουν αλλά όταν άκουγαν το ντέφι σταματούσαν κάνοντας ένα ήχο και αυτά. Στην συνέχεια πάλι έκαναν ελεύθερο περπάτημα αλλά στον ήχο του ντεφιού έκαναν και μία κίνηση που τους αρέσει. Επαναλαμβάνουν μετά λέγοντας και το όνομα τους μαζί.
Έπειτα συνοδεία έντονης μουσικής τα παιδιά χόρευαν και μόνο όποιος έπαιρνε ένα άγγιγμα από την νηπιαγωγό έλεγε το όνομα του και έκανε μια κίνηση. Τότε όλα τα παιδιά έπρεπε να επαναλάβουν το όνομα του και να κάνουν την κίνηση που έκανε.
Κατόπιν τα παιδιά εκτέλεσαν την κινητική δραστηριότητα «Φρουτοσαλάτα». Σε αυτήν χορεύαν με έντονη μουσική και όταν αυτή σταματούσε κάθονταν στον κύκλο με τις καρέκλες (που έχουμε διαμορφώσει από πριν). Καθόντουσαν όλοι στις καρέκλες εκτός από ένα παιδί που δεν προλάβαινε να βρει καρέκλα. Τότε η νηπιαγωγός έπαιρνε αυτό το παιδί μαζί της και έλεγε για παράδειγμα «Να σηκωθούν όλοι όσοι…» και συμπλήρωνε τη φράση με κάτι που ίσχυε για τον ίδιον και για τουλάχιστον άλλα δύο άτομα του κύκλου. Όποιοι σηκώνονταν που είχαν αυτά έλεγε η νηπιαγωγός, έτρεχαν για να αλλάξουν καρέκλα. Σκοπός ήταν να έβρισκαν γρήγορα να κάτσουν σε μία νέα καρέκλα -όχι στην αρχική τη δική τους. Όποιος έμενε απέξω στεκόταν στη μέση του κύκλου και συνέχιζε το παιχνίδι με τους ίδιους κανόνες. Έτσι έλεγε δυνατά
«Να σηκωθούν όλοι όσοι….. π.χ. έχουν κοτσίδα στα μαλλιά τους”. Το παιχνίδι συνεχίστηκε μέχρι να πουν όλα τα παιδιά.
Όταν ολοκληρώσαμε το παιχνίδι της φρουτοσαλάτας παράμειναν στον κύκλο όπως ήταν, κάνοντας πιο πίσω τα καρεκλάκια, ώστε τα παιδιά να μπορούν έχουν αρκετό χώρο για να δουλέψουν για την επόμενη δραστηριότητα. Σε αυτήν και αφού μοιράσαμε στα παιδιά τα Α4, τους μαρκαδόρους και τα ψαλίδια, αυτά έκαναν το περίγραμμα του χεριού τους και μέσα σε αυτό ή γύρω από αυτό ζωγραφίσανε κάτι που τους αρέσει και δημιουργήσαν με αυτά το δέντρο της ομάδας. : «Το δέντρο της ομάδας μας». Σε αυτήν την δραστηριότητα τους αφήσαμε ελεύθερα να αποφασίσουν πως θα εργαστούν και συγκεκριμένα εάν θα ξαπλώνανε όπως θέλουν στον κύκλο ή να ακουμπήσαν πάνω στα καρεκλάκια το χαρτί τους ενώ κάθονταν οκλαδόν στο πάτωμα ή αν θα κάθονταν όπως αυτά νιώθουν πιο άνετα. Κατόπιν, έκοψαν αυτό που έφτιαξαν περιμετρικά. Στη συνέχεια, στο κέντρο του κύκλου τοποθετήσαμε στο πάτωμα το χαρτί του μέτρου με το δέντρο όπως το είχαμε σκιτσάρει και τα παιδιά τοποθετήσαν το χεράκι τους συμπληρώνοντας με αυτό τα γυμνά κλαδιά του δέντρου. Καθώς συμπληρώνανε τα κλαδιά του δέντρου με την παλάμη τους έλεγαν και ποιος είναι και τι του αρέσει π.χ. «Είμαι η Μαρία και μου αρέσει η βόλτα με το σκυλί”.