Τα παιδιά πληροφορήθηκαν για την απόσταση Γης και Σελήνης και τα χαρακτηριστικά της, μέσα από την ιστοσελίδα της NASA. Αφού είδαμε το βίντεο της NASA, κάνουμε ένα πείραμα με την υδρόγειο και το μπαλάκι ρακέτας. Τα τοποθετούμε σε απόσταση 15 μέτρων περίπου, ένα παιδί πηγαίνει στη μπάλα και ένα άλλο υδρόγειο και στη συνέχεια συζητάμε με τα παιδιά για την πραγματική απόσταση που έχουν μεταξύ τους, βγάζοντας συμπεράσματα.
Στη συνέχεια, αφού είδαμε φωτογραφίες από τη Σελήνη (http://goo.gl/D0r2p), φτιάξαμε το δικό μας σεληνιακό τοπίο χρησιμοποιώντας αλεύρι, κακάο και πλαστελίνη.
Έπειτα παρακολουθήσαμε τα παρακάτω δυο Artificial Intelligence βίντεο προσομοίωσης https://spaceplace.nasa.gov/moon-phases/en/ και συζητήσαμε για τις φάσεις της Σελήνης. Χρησιμοποιώντας μπισκότα σοκολατένια με γέμιση κρέμας , αποτυπώσαμε την πορεία της, ξεκινώντας από την αύξουσα φάση της και καταλήγοντας στη φθίνουσα!
Επιπλέον στο cd- Rom της Kidepedia για το Διάστημα τα παιδιά έβαλαν της φάσης της Σελήνης στην σωστή σειρά
Eπίσης δώσαμε στα παιδιά ένα φύλλο καταγραφής, όπου συμπλήρωσαν στο σπίτι, ζωγραφίζοντας τις αλλαγές στις φάσεις του φεγγαριού, στη διάρκεια συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος.
Μετά διαβάσαμε την ιστορία «Φεγγαροσκεπαστής» του ΠΙΜΠΑΡΕ ΕΡΙΚ,
ζωγραφίσαμε την ιστορία
και την ψηφιοποιήσαμε μέσω του ψηφιακού εργαλείου https://www.storyjumper.com/ και ανέβηκε στον ψηφιακό τοίχο που είχαμε φτιάξει για το ηλιακό σύστημα ώστε να το δουν και οι γονείς των παιδιών. Την ιστορία μπορείτε να την βρείτε και εδώ.
Τέλος φτιάξαμε τους δικούς μας φανταστικούς πυραύλους, γίναμε αστροναύτες και ταξιδέψαμε στην Σελήνη!