Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Λοιπόν, παιδιά,

Αισίως φτάσαμε στο τέλος και αυτής της διαδρομής. Οι εργασίες έχουν ολοκληρωθεί και θα τις βάλω εδώ συγκεντρωμένες. Τώρα πια δεν έχετε το δικαίωμα παρέμβασης. Είναι μόνο για ανάγνωση.

ΕΡΓΑΣΙΑ Γ1 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ

ΕΡΓΑΣΙΑ Β3 ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΣΕΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Τόσο εγώ όσο και η κυρία Κρυσταλλά σας ευχαριστούμε που μοιραστήκατε μαζί μας αυτό το ταξίδι στη γνώση και στις εμπειρίες! Κρίνοντας από τη σύγκριση του Ερωτηματολογίου της αρχής με το Ερωτηματολόγιο της λήξης, αλλά και με βάση τις δικές σας αντιδράσεις, θεωρούμε ότι όλοι κερδίσαμε από την πραγματοποίηση των προγραμμάτων μας.

Σας Ευχαριστούμε!

Καλό Καλοκαίρι!

Κατσαμάνη Ροδοθέα

Κρυσταλλά Μερόπη

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Παιδιά, ξεκίνησα τη συνεργατική παρουσίαση για την εκδρομή στη Σαντορίνη. Προσθέστε και δικές σας φωτογραφίες. Εγώ δεν έχω τραβήξει καθόλου κυκλαδίτικα ειδώλια από το Μουσείο προϊστορικής Θήρας . Προσθέστε ό, τι θέλετε και θα το συνδιαμορφώσουμε. Επίσης μπείτε να συμπληρώσετε το Ερωτηματολόγιο.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

Παιδιά, προς το παρόν σας βάζω τους συνδέσμους των παρουσιάσεων, για να ξεκινήσετε τη δουλειά προσθέτοντας υλικό, όπως συμφωνήσαμε. Τώρα στις διακοπές πρέπει να προχωρήσει η δουλειά. Με χαρά βλέπω ότι το Β3 ξεκίνησε ήδη. Υπενθυμίζω ότι το Β3 συγκεντρώνει φωτογραφίες από σεισμούς και ηφαίστεια και το Γ1 ασχολείται με τους σεισμούς. Τις ομάδες σας τις ξέρετε.

Β3,ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΣΕΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ

Γ1, ΣΕΙΣΜΟΙ

 

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

Γεια σας, παιδιά, επανερχόμαστε για να επισυνάψουμε το ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΝΑΡΞΗΣ. Πρέπει να το συμπληρώσετε όλοι γιατί αφορά τόσο τους σεισμούς, όσο και τα ηφαίστεια. Υπενθυμίζουμε ότι είναι ανώνυμο και ο στόχος είναι να δούμε με τι γνώσεις ξεκινάμε και τι επιπλέον θα καταφέρουμε να κατακτήσουμε στο τέλος.

Περιμένουμε με αγωνία τις απαντήσεις σας!

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ 2021-2022

Γεια σας, παιδιά,

΄Ηρθε πάλι η ώρα να συνεργαστούμε μέσα από το ιστολόγιό μας με αφορμή τα νέα Προγράμματα με τα οποία θα ασχοληθούμε φέτος. Υπενθυμίζω ότι οι μαθητές/τριες του Β3 έχουν ενταχθεί στο:  «Ηφαιστειακή δράση στη Μεσόγειο», με συντονίστρια εμένα και μέλος την κυρία Κρυσταλλά. Οι μαθητές/τριες του Γ1 στο: «Μαθαίνουμε να ζούμε με τους σεισμούς» με συντονίστρια την κυρία Κρυσταλλά και μέλος εμένα. Προς το παρόν θα ήθελα να σας πω ότι θα προσθέσουμε εδώ διαφόρους συνδέσμους για να τους επισκέπτεσθε. Στην πορεία θα σας δώσουμε περισσότερες λεπτομέρειες και θα συναποφασίσουμε πώς θα κινηθούμε. 

Καλή Δουλειά!

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΑΠΟΙΚΙΣΜΟΣ (παρουσίαση power point)

Παιδιά, επισυνάπτω εδώ την περσινή εργασία στην τελική της μορφή.

ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΑΠΟΙΚΙΣΜΟΣ

Σημείωση:΄Οπως έχουμε πει, φέτος θα ασχοληθούμε με τα σημάδια του αποικισμού στην εποχή μας. Σύντομα θα αναρτήσω τη λίστα με τα ονόματα της φετινής ομάδας, εφόσον κάποιοι από τους περυσινούς είναι πλέον στο Λύκειο. Επίσης θα προσθέτω συνέχεια νέο υλικό για μελέτη και επεξεργασία.

Καλή Δύναμη!

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΟΔΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Παιδιά, παρακαλώ να ολοκληρώσετε όλοι την πρώτη εργασία και να τη δούμε μαζί. ΄Εχω δημιουργήσει στο google drive μια συνεργατική παρουσίαση. Ενδεικτικά έχω προσθέσει κάποια από τα στοιχεία που που δώσατε σε μορφή κειμένου.Δεν τα επεξεργάστηκα καθόλου. Θέλουν περικοπή. Θα σας πρότεινα να μπείτε να ρίξετε μια ματιά και να κάνετε εισαγωγή νέων διαφανειών στα σημεία που χρειάζεται. Τοποθετήστε εκεί το υλικό σας και θα κάνουμε μαζί την τελική επιλογή. Μην ξεχάσετε να αναφέρετε τις πηγές σας. Η διεύθυνση της παρουσίασης είναι:

https://docs.google.com/presentation/d/1SDSQQl0upAyUaqn9p0s0nYNve0KlcRzN1o4ibB89sdg/edit#slide=id.g5475a9f662_0_984

Αν κοιτάξετε τις ομάδες, τις έχω συμπτύξει. Μην μπερδευτείτε, ο χωρισμός αυτός θα ισχύει από τώρα και μετά. Οι πρώτες εργασίες είναι χωρισμένες κανονικά σε πέντε ομάδες.

Ευχαριστώ!

Καλή συνέχεια!

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1. ΟΜΑΔΑ 1
Αφού επισκεφθείτε τους σελιδοδείκτες και άλλες πηγές δικής σας επιλογής (ηλεκτρονικές ή έντυπες), συλλέξτε υλικό για τον α΄ ελληνικό αποικισμό. Σ’ αυτή τη φάση ασχοληθείτε με τις μετακινήσεις των πληθυσμών (ποιοι και από πού μετακινήθηκαν και πού εγκαταστάθηκαν). Να συγκεντρώσετε το υλικό σας στο συνεργατικό έγγραφο google doc που θα δημιουργήσουμε από κοινού.

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1. ΟΜΑΔΑ 2
Αφού επισκεφθείτε τους σελιδοδείκτες και άλλες πηγές δικής σας επιλογής (ηλεκτρονικές ή έντυπες), συλλέξτε υλικό για τον β΄ ελληνικό αποικισμό. Σ’ αυτή τη φάση ασχοληθείτε με τις μετακινήσεις των πληθυσμών (ποιοι και από πού μετακινήθηκαν και πού εγκαταστάθηκαν). Να συγκεντρώσετε το υλικό σας στο συνεργατικό έγγραφο google doc που θα δημιουργήσουμε από κοινού.

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1. ΟΜΑΔΑ 3
Αφού επισκεφθείτε τους σελιδοδείκτες και άλλες πηγές δικής σας επιλογής (ηλεκτρονικές ή έντυπες), συλλέξτε υλικό για την οργάνωση του αποικισμού (πώς αποφάσιζαν για τον τόπο νέας εγκατάστασης, ποιος είχε την ευθύνη και ποια τελετουργία ακολουθούσαν). Να συγκεντρώσετε το υλικό σας στο συνεργατικό έγγραφο google doc που θα δημιουργήσουμε από κοινού.

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1. ΟΜΑΔΑ 4
Αφού επισκεφθείτε τους σελιδοδείκτες και άλλες πηγές δικής σας επιλογής (ηλεκτρονικές ή έντυπες), συλλέξτε υλικό για τις σχέσεις των αποίκων με τους ντόπιους πληθυσμούς στις περιοχές εγκατάστασης. Να συγκεντρώσετε το υλικό σας στο συνεργατικό έγγραφο google doc που θα δημιουργήσουμε από κοινού.

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1. ΟΜΑΔΑ 5
Αφού επισκεφθείτε τους σελιδοδείκτες και άλλες πηγές δικής σας επιλογής (ηλεκτρονικές ή έντυπες), συλλέξτε υλικό για τις σχέσεις μητρόπολης-αποικίας.(αν είχαν επαφές μετά τον αποικισμό, τι είδους). Να συγκεντρώσετε το υλικό σας στο συνεργατικό έγγραφο google doc που θα δημιουργήσουμε από κοινού.

Για απορίες μπορείτε να με ρωτάτε στο σχολείο ή να γράψετε σχόλιο εδώ ή στο συνεργατικό έγγραφο.

Καλή δύναμη και καλή συνεργασία!

Ας καθορίσουμε τις ομάδες μας!

Κάνω μια πρώτη πρόταση για τον χωρισμό σε ομάδες και το ξανασυζητάμε!

 1η Ομάδα

Βασιλάκη Γεωργία, Α2

Γιακουμάκη Ειρήνη, Α2

Πολαντιάν Μάρκος, Α2

Τζανής Σπυρίδων, Α2

2η Ομάδα

Ανωγειανάκη Ελένη, Α2

Καλομοιράκης Μιχαήλ, Α1

Νύκταρη Μαρία, Α1

Σολλάκου Μελίνα, Α2

Στρατήγη Μαρία, Α2

Τζανάκη Μαρία, Α2

3η Ομάδα

Καμπουράκη Κλειώ, Β3

Κοκκινάκη Ιωάννα, Α1

Πανδερμαράκης Γεώργιος, Β3

Παπαδάκη Ελένη, Β3

4η Ομάδα

Σταματούλης Δημήτριος, Γ4

Σωπασής Εμμανουήλ, Γ4

Πειρασμάκη Μαργαρίτα, Γ4

Στειακάκη Βιργινία, Γ4

Παπαγιάνι Αρμπιόλα, Γ4

 

Καλή αρχή!

 

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ

Αυτός ο ιστότοπος είναι ο χώρος συνάντησης των μελών του Π.Σ.Δ. του 8ου Γυμνασίου Ηρακλείου Κρήτης: ” Ο ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΑΠΟΙΚΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ”.

Εδώ, αφού καθορίσουμε τις ομάδες εργασίας, θα συναντιόμαστε για να καταθέτουμε τις απόψεις μας, να ανταλλάσσουμε ιδέες, να σχολιάζουμε και να συμπληρώνουμε ο ένας τη δουλειά του άλλου και γενικότερα να αλληλεπιδρούμε δημιουργικά.

Καλή αρχή και καλή δύναμη σε όλους!