Feed
Άρθρα
Σχόλια

Αγαπημένα μου Πρωτάκια,

μπήκαμε στην τελική ευθεία. Λίγο έμεινε μέχρι να αποχαιρετιστούμε για καλοκαίρι και να δώσουμε υπόσχεση πως γυρνώντας τον Σεπτέμβρη, θα φτάσουμε ολοένα και ψηλότερα. Ας δούμε που βρισκόμαστε!

ΓΛΩΣΣΑ:

Είμαστε στο τελείωμα της ενότητας «Άνοιξη», όπου θα είναι και ο τερματισμός μας.
Τα υπόλοιπα θα τα δούμε και του χρόνου, οπότε σημασία έχει να δουλέψετε και να μάθετε αυτά που έχουμε δει μέχρι στιγμής.

  • Τον (για τον έναν) και των (για τους πολλούς), της (για τη μία) και τις (για τις πολλές)
  • Τα πρόσωπα εγώ, εσύ, αυτός, εμείς, εσείς, αυτοί
  • Τα πρόσωπα του είμαι (εγώ είμαι, εσύ είσαι, αυτός είναι, εμείς είμαστε, εσείς είστε, αυτοί είναι)
  • Τον τρόπο που φτιάχνουν τα πρόσωπα όλες οι λεξούλες που δείχνουν ότι κάτι κάνω
    π.χ. εγώ τρέχω, εσύ τρέχεις, αυτός, τρέχει, εμείς τρέχουμε, εσείς, τρέχετε, αυτοί τρέχουν.

Επίσης, είδαμε πως φτιάχνουμε μικρές ιστοριούλες, γράφοντας ολοκληρωμένες προτάσεις σε σειρά.
Δεν ξεχνάμε τα κεφαλαία στην αρχή, τους τόνους και τις τελείες.
Επίσης, ακολουθούμε τους κανόνες της ορθογραφίας, ειδικά στο τελείωμα των λέξεων (καταλήξεις).

Στο e-class της Γλώσσας, θα βρείτε πολύ υλικό εξάσκησης στις Ενότητες «Άνοιξη (μέρος πρώτο)» και «Άνοιξη (μέρος δεύτερο)».

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Στα Μαθηματικά, είδαμε τον Πολλαπλασιασμό… που όμως αυτή τη στιγμή μας απασχολεί σαν μια μεγάλη πρόσθεση του ίδιου αριθμού.

π.χ. 2 + 2 + 2 + 2 = 4 φορές το 2 = 8

Επίσης, είδαμε τις πράξεις με διψήφιους αριθμούς, που γίνονται και με το μυαλό αλλά και κάθετα.

Για να κάνουμε οριζόντιες πράξεις (με το μυαλό) χρησιμοποιούμε τα δαχτυλάκια μας και το ξενοδοχείο των αριθμών (ανεβαίνω και κατεβαίνω 10 – 10).
Κάθε δαχτυλάκι μας μετράει για μια δεκάδα, οπότε ανεβοκατεβαίνουμε 10 – 10, ανάλογα αν κάνουμε πρόσθεση ή αφαίρεση.

Για να κάνουμε κάθετες πράξεις με διψήφιους αριθμούς ακολουθούμε 4 βασικούς κανόνες:

  • Γράφουμε τις Μονάδες κάτω από τις Μονάδες
  • Γράφουμε τις Δεκάδες κάτω από τις Δεκάδες
  • Προσέχουμε το σύμβολο, αν είναι πρόσθεση (+) ή αφαίρεση (-)
  • Ξεκινάμε από τις Μονάδες και συνεχίζουμε με τις Δεκάδες.

Στο e-class των Μαθηματικών, θα βρείτε αρκετό υλικό εξάσκησης τόσο στην Ενότητα «Πράξεις αριθμών: Ο πολλαπλασιασμός», όσο και στην «Πράξεις με διψήφιους αριθμούς».

Σας αποχαιρετώ με ένα καλοκαιρινό τραγούδι!

Με αγάπη,
η κ. Χριστίνα.

Αγαπημένα μου Πρωτάκια,

έφτασε και η γλυκιά Παρασκευή, η τελευταία του Μαΐου.
Την επόμενη εβδομάδα θα καλωσορίσουμε τον Ιούνιο!

Για να δούμε όμως τι έχουμε κάνει μέχρι σήμερα:

ΓΛΩΣΣΑ:

Στη Γλώσσα γνωρίσαμε την καινούρια φίλη που ήρθε στην παρέα μας, την Αγγελική.
Είδαμε ξανά τα αρσενικά, τα θηλυκά και τα ουδέτερα, όταν είναι λίγα (ενικός) και πολλά (πληθυντικός).

Δεν ξεχνάμε τη συνεχή δουλειά σε Ανάγνωση και Ορθογραφία και στις προτάσεις.
Το κεφαλαίο στην αρχή, την τελεία στο τέλος και φυσικά τους τόνους!

Στο e-class έχει ανέβει υλικό εξάσκησης στην ενότητα «Άνοιξη (μέρος πρώτο)».

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Στα Μαθηματικά γνωρίσαμε τους αριθμούς μέχρι το 70 και πως να ανεβαίνουμε 10 – 10, από κάθε αριθμό. Αρκεί να αφήνουμε ίδιες τις Μονάδες και να αλλάζουμε τις Δεκάδες.
Θα σας βοηθήσει πολύ το ξενοδοχείο των αριθμών, που είναι κολλημένο στο μπλε τετράδιο!

Στην ενότητα «Οι αριθμοί από το 50 ως το 70» του e-class, θα βρείτε αρκετές ασκήσεις εξάσκησης.

Καλό Σαββατοκύριακο και καλή ξεκούραση σε όλους!
Σας αποχαιρετώ με ένα τραγούδι που αγαπάμε όλοι μας πάρα πολύ!

Με αγάπη,
η κ. Χριστίνα.

Αγαπημένα μου Πρωτάκια!

Δεύτερη εβδομάδα που έχουμε επιστρέψει στα θρανία μας και έχουμε βάλει μπροστά τις μηχανές.
Λίγος καιρός έμεινε μέχρι τον καλοκαιρινό μας αποχαιρετισμό, γι’ αυτό βάλτε τα δυνατά σας!

ΓΛΩΣΣΑ:

Σήμερα ξεκινήσαμε στην καινούρια μας ενότητα, που έχει τίτλο «Άνοιξη».
Υπενθυμίζω πως το πιο σημαντικό είναι να κάνετε πολλές φορές Ανάγνωση στο σπίτι, να κάνετε εξάσκηση στην Ορθογραφία και φυσικά να φέρνετε στο μυαλό σας τους κανόνες που έχουμε μάθει, για να αποφεύγετε τα λάθη. Επίσης, όταν γράφουμε προτάσεις:

Ξεκινάμε με κεφαλαίο, τελειώνουμε με τελεία και δεν ξεχνάμε τους τόνους!
Και φυσικά προσέχουμε ώστε τα γράμματά μας να είναι όμορφα.

Επίσης, μην ξεχνάτε να γράφετε τις προτάσεις σας στο Padlet (πατώντας ΕΔΩ), για να μπορέσω στο τέλος να σας δώσω ένα αναμνηστικό βιβλιαράκι με τις προτάσεις σας.

Στο e-class έχει ανέβει υλικό επανάληψης για την ενότητα «Καράβια».

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:

Από τη Δευτέρα, θα χρησιμοποιούμε το δ’ τεύχος του τετραδίου εργασιών, καθώς ξεκινάμε και την 8η ενότητα.
Μέχρι στιγμής έχουμε ασχοληθεί με προσθέσεις και αφαιρέσεις, τις οποίες μπορούμε να λύσουμε με διάφορους τρόπους.

α) με το μυαλό μας β) με τα δαχτυλάκια μας και γ) με τα κερασάκια, για το πάτημα στη δεκάδα.

Είδαμε μάλιστα, πως η αφαίρεση μπορεί να λυθεί και σαν πρόσθεση, αρκεί να ανέβουμε από τον μικρό αριθμό (τον δεύτερο), στον μεγαλύτερο αριθμό (τον πρώτο). π.χ. 12 – 7 = 5, γιατί χρειάζομαι 5 για να πάω από το 7 στο 12.

Επίσης, είδαμε και τα υπόλοιπα διπλά αθροίσματα και τα κολλήσαμε στο μπλε τετράδιο.

Για να γίνετε αστέρια στις πράξεις, πρέπει να δουλεύετε συνεχώς το ανέβασμα και το κατέβασμα από το 0 μέχρι 20. Επίσης, κάνετε συνεχώς εξάσκηση σε προσθέσεις και αφαιρέσεις.
Υπάρχει αρκετό υλικό, στις αντίστοιχες ενότητες του e-class.

Καλό Σαββατοκύριακο και καλή ξεκούραση σε όλους!
Σας αποχαιρετώ με ένα τραγούδι που αγαπάμε όλοι μας πάρα πολύ!

Με αγάπη,
η κ. Χριστίνα.

Αγαπημένα μου Πρωτάκια,

ομάδες Αστραπή, Κεραυνός, Χιονονιφάδα και Ηλιαχτίδα… έφτασε η μεγάλη μέρα, η μέρα των διακοπών!
Να ξεκουραστείτε, να παίξετε, να κοιμηθείτε, να κάνετε βόλτες στη φύση και να χαρείτε κάθε μέρα!
Και μην ξεχάσετε… να διαβάσετε και λίγο!

Το βιβλίο του Πάσχα που σας έδωσα να το διαβάσετε, να το χρωματίσετε και όποιο κομματάκι σας άρεσε πιο πολύ, μπορείτε να μου το διαβάσετε όταν με το καλό γυρίσουμε στο σχολείο μας! Θα περιμένω και τα δύο πανεύκολα φυλλάδια με τις ασκησούλες! Κάποιες από τις προτάσεις του φυλλαδίου της Γλώσσας, θα χαρώ να τις δω και στο Padlet.

Εδώ σας έφτιαξα ακόμη μια πασχαλίτσα, από τις λέξεις που μου είπατε ότι σας θυμίζουν το Πάσχα!
Ελπίζω να σας αρέσει. 🙂

Κι όπως είπαμε:

Μπορείτε να φτιάξετε και εσείς τα Λαζαράκια:

ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ – ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Ή να κάνετε μερικές ακόμη πασχαλινές ζωγραφιές:

Θα τα ξαναπούμε σε δύο εβδομάδες!
Μέχρι τότε να προσέχετε και να περνάτε όμορφα!
Και χρόνια πολλά σε όσους και όσες θα γιορτάζουν!

Καλό Πάσχα!
Με αγάπη,
η κ. Χριστίνα.

Αγαπημένη μου Πρωτάκια!

Τίποτα δεν έμεινε! Μια μερούλα μόνο και αυτή θα είναι γεμάτη συζήτηση και ζωγραφιές!

Αύριο το πρωί 11:00 – 12:00, θα είμαι στο σχολείο για να μου φέρετε:

ΚΟΚΚΙΝΑ ΤΕΤΡΑΔΙΑ 
ΚΙΤΡΙΝΑ ΤΕΤΡΑΔΙΑ
ΟΛΑ ΤΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (ΛΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΛΥΤΑ)

Για αύριο στο Webex, θέλω μόνο να έχετε βρει ένα Πασχαλινό Έθιμο και να μας μιλήσετε για αυτό.
Όποιες θέλει μπορεί να το γράψει και στο padlet.

Επίσης, να έχετε μαζί σας ένα φύλλο χαρτί, μολύβια και χρώματα.

Καλό απόγευμα!
Με αγάπη,
η κ. Χριστίνα.

 

Παλιότερα Άρθρα »

Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων