Let’s start eTwinning!

Ας γνωρίσουμε τον μαγικό κόσμο του eTwinning!

Δημοσιεύθηκε στη εκπαιδευτικό υλικό | Σχολιάστε

παιδικά ατυχήματα στη θάλασσα

Δημοσιεύθηκε στη ατυχήματα | Ετικέτες: | Σχολιάστε

παιδιά και ηλεκτροπληξία

Όταν υπάρχουν μικρά παιδιά στο σπίτι, όλες οι πρίζες πρέπει να είναι καλά κλεισμένες και ασφαλισμένες. Δυστυχώς, όμως, ατυχήματα μπορούν να συμβούν σε κάθε παιδί, οπότε πέρα από προληπτικά μέτρα, οι γονείς πρέπει να γνωρίζουν και ορισμένες βασικές πρώτες βοήθειες που μπορούν να σώσουν την ζωή του παιδιού τους σε περίπτωση ηλεκτροπληξίας.

Δημοσιεύθηκε στη ανακοινώσεις | Ετικέτες: | Σχολιάστε

Παιδικά ατυχήματα

Τα ατυχήματα αποτελούν το σημαντικότερο πρόβλημα υγείας παιδιών και νέων ατόμων. Ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια τα παιδικά ατυχήματα έχουν πάρει στον τόπο μας διαστάσεις επιδημίας. Όμως, η αντιμετώπισή τους είναι εφικτή και η επιδημία είναι δυνατό να τεθεί υπό έλεγχο, όπως έχει δείξει η εμπειρία άλλων χωρών, που έχουν εφαρμόσει επιτυχή προγράμματα πρόληψης.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Πως φαίνεται ότι ένα παιδί έχει γίνει θύμα ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού

Ορισμένες ενδείξεις που πιθανόν να υποδηλώνουν ότι το παιδί έχει πέσει θύμα βίας και εκφοβισμού στο σχολείο είναι:

• Η μειωμένη διάθεσή του ή η άρνησή του να πάει στο σχολείο με πρόσχημα κάποια αδιαθεσία, οι αδικαιολόγητες απουσίες του.
• Η απροσδόκητη μαθησιακή του πτώση που αποτυπώνεται με βαθμούς που πέφτουν.
• Το γεγονός ότι περνά το χρόνο του στα διαλείμματα κοντά στους εκπαιδευτικούς και τα γραφεία.
• Το ότι καθυστερεί να πάει στο σχολείο ή αργεί να επιστρέψει στο σπίτι.
• Το ότι αρχίζει να αλλάζει τις διαδρομές από τις οποίες συνήθιζε να πηγαίνει στο σχολείο ή να επιστρέφει από το σχολείο στο σπίτι.
• Το ότι ρούχα του είναι συχνά σκισμένα και κατεστραμμένα.
• Το ότι έχει σημάδια και μελανιές στο σώμα ή άλλες ενδείξεις επίθεσης και αποφεύγει να εξηγήσει πώς συνέβησαν.
• Το ότι χάνει συχνά τα πράγματά του.
• Το ότι ζητάει συχνά χρήματα από τους γονείς του γιατί χάνει αυτά που του δίνουν.
• Το ότι αρνείται να συμμετέχει σε σχολικές εκδηλώσεις και δραστηριότητες.
• Το ότι υπάρχουν ξαφνικές αλλαγές στη διάθεσή του που επιμένουν.
• Το ότι παραπονιέται για ψυχοσωματικά προβλήματα.

Εάν ισχύουν κάποια από τα προηγούμενα, τότε ίσως να υπάρχει περιστατικό βίας και εκφοβισμού και το παιδί να χρειάζεται άμεση βοήθεια και υποστήριξη.

Τι πρέπει να κάνουν οι γονείς

Εάν αντιληφθείτε ότι το παιδί σας είναι θύμα εκφοβισμού και βίας από συμμαθητές του στο σχολείο πρέπει να αποφύγετε παρορμητικές αντιδράσεις και να αντιμετωπίσετε όσο το δυνατόν πιο ψύχραιμα την κατάσταση. Χρειάζεται αμέσως:

• να συζητήσετε με το παιδί,
• να το διαβεβαιώσετε ότι «δεν ευθύνεται το ίδιο για ό,τι έχει συμβεί»,
• να του υπενθυμίσετε ότι το νοιάζεστε και ότι είστε αυτοί που το προστατεύετε,
• να του τονίσετε ότι μπορείτε να αντιμετωπίσετε την κατάσταση μαζί,
• να του πείτε ότι τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν μόνο αν «σπάσει η σιωπή»,
• να του εξηγήσετε ότι το να μιλήσει στους ενήλικες για περιστατικά βίας και εκφοβισμού δεν αποτελεί «κάρφωμα»,
• να ενημερώσετε τον εκπαιδευτικό και παράλληλα το διευθυντή του σχολείου,
• να προτείνετε στο παιδί πρακτικούς τρόπους για την αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων και
• να ζητήσετε συμβουλευτική από ειδικό ψυχικής υγείας.

ΤΟ ΚΟΜΙΚΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ(με ασφαλεια) (2)

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Ενδοσχολική βία

  1. Ενδοσχολική βία, εκφοβισμός, bullying (μπούλινγκ ή νταηλίκι προς το ελληνικότερον). Φαινόμενο των καιρών; Όχι! Πάντα υπήρχε το παιδί χαμηλών τόνων που το κορόιδευαν στο σχολείο ή οι «δυνατοί» το κτυπούσαν. Αλλά αποτελούσε μεμονωμένο περιστατικό και κανείς δεν το έπαιρνε στα σοβαρά. Πολλές φορές και οι συμμαθητές, αλλά ακόμα και κάποιοι δάσκαλοι έπαιρναν το μέρος του «δυνατού», που τύχαινε να ήταν πιο κοινωνικός, πιο εξωστρεφής σε αντίθεση με τον αδύναμο, που ήταν το «μαζεμένο, κλειστό ή διαφορετικό» παιδί.
  2. Βέβαια το φαινόμενο του μπούλινγκ δεν ασκείται μόνο στα σχολεία. Μπούλινγκ ασκούν στο στρατό οι «παλιοί» προς τους «νέους και τους ψάρακες», μπούλινγκ ασκεί ο κακός γείτονας στο σπίτι μας, μπούλινγκ πολλές φορές ασκεί και ο προϊστάμενος ή οι συνάδελφοι στους χώρους εργασίας. Πριν από κάποια χρόνια μάλιστα υπήρξε και η φήμη ότι μπούλινγκ ασκούσαν καθηγητές σχολείου σε συνάδελφο τους καθηγητή.
  3. Τα τελευταία χρόνια η ενδοσχολική βία, ο εκφοβισμός, το νταηλίκι, έχει εξαπλωθεί σε πολλούς χώρους μαθητών (και γενικότερα εφήβων), γίνεται πιο οργανωμένα, αφού ασκείται από παρέες ατόμων που πολλές φορές συστήνουν «συμμορία». Σύμφωνα με τα αποτελέσματα σχετικών ερευνών που έχουν γίνει σε σχολεία της χώρας μας θεωρείται πλέον κοινωνικό πρόβλημα και έτσι έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής, συζήτησης και συνεχούς μελέτης.
  4. Πολλές επιστημονικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εφηβικής υγείας αντιλήφθηκαν εδώ και χρόνια το πρόβλημα και υλοποιούν προγράμματα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης.

Ωστόσο οι γονείς αναρωτιούνται: «Πως πρέπει να μεγαλώσουμε το παιδί μας;». Συζητώντας χρόνια με ειδικούς έχουμε καταλήξει στο εξής συμπέρασμα: Αν θέλετε να προλάβετε την τραγωδία, να συζητάτε με τα παιδιά σας, να είστε κοντά τους κάθε στιγμή, να τους αφιερώνετε χρόνο, να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους και να σας λένε όλα τα μυστικά τους.

Οι πιο συνηθισμένες εκδηλώσεις είναι:

• χειρονομίες, σπρωξιές, ξυλοδαρμοί,
• φραστικές επιθέσεις, βρισιές, προσβολές, απειλές, εκβιασμοί,
• καταστροφή προσωπικών αντικειμένων, κλοπές,
• σεξουαλική παρενόχληση και κακοποίηση,
• αποκλεισμός και απομόνωση από παρέες, ομαδικά παιχνίδια και κοινωνικές δραστηριότητες.

Δημοσιεύθηκε στη εκπαιδευτικό υλικό | Σχολιάστε

ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ

Δημοσιεύθηκε στη προβληματισμοί, Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: | Σχολιάστε

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

Εύχομαι το 2017 να φέρει όλα όσα μας πήραν τα προηγούμενα χρόνια!!!

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Πριν το τέλος

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ…ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ

ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ … ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ

 έργο eTwinning

  Το έργο «Μια φωτογραφία … χίλιες λέξεις»

θέλει να εμπλέξει πολλούς δασκάλους . Έτσι, προτείναμε διάφορες δραστηριότητες που πρέπει να διεκπεραιωθούν από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές που συμμετέχουν. Κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να κάνει μία ή περισσότερες δραστηριότητες. Στόχος του έργου είναι να συμμετάσχουν 12 καθηγητές και 200 μαθητές περίπου. Σε κάθε δραστηριότητα θα πρέπει να λαμβάνονται μόνο φωτογραφίες. Κάθε μήνα θα δίνεται μια έννοια  ,την οποία θα πρέπει να εκφράσουν οι μαθητές με τον καλύτερο τρόπο μέσα από  φωτογραφίες. Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν μάσκες, κοστούμια ή άλλα υλικά. Οι συμμετέχοντες μπορούν να ανεβάσουν απλά  φωτογραφίες(στην περίπτωση απλών φωτογραφιών παρακαλώ δημιουργήστε ένα άλμπουμ φωτογραφιών με το όνομα της χώρας, του σχολείου και του δασκάλου),σύνθεση φωτογραφιών με πρόγραμμα δημιουργίας φίλμ ή Power Point.Μπορείτε να δώσετε τίτλο στις φωτογραφίες ή να υπάρχει συνοδευτικό κείμενο χωρίς αυτό να είναι υποχρεωτικό. Ο αριθμός σε φωτογραφίες δεν είναι περιορισμένος.

Οι χώρες που συμμετέχουν είναι: Ελλάδα, Πολωνία,  Ηνωμένο Βασίλειο, Τουρκία ,Ισπανία ,Λιθουανία

                                                                                                   

  1. 1.     Ποιος είμαι;

Παρουσιάζοντας τον εαυτό μας

Μια αστεία φωτογραφία που τραβήχτηκε με όλους τους μαθητές της τάξης

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 15 Νοέμβρη, 2014

2) Η αγάπη είναι παντού

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ  20 Δεκεμβρίου 2014

3) Οι φίλοι είναι εδώ για να μείνουν

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ  31 Ιαν. 2015

4) Στην ειρήνη και τον πόλεμο

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 28 Φεβρουαρίου 2015

  5) Στοπ στον εκφοβισμό

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 29 Μαρτίου 2015

6) Διαφορετικός σημαίνει … μοναδικός

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 28η Απριλίου ου 2015

7) Τι με κάνει ευτυχισμένο …

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 28 Μαΐου 2015

8) Γεμάτος ζωή

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 10 Ιουνίου 2015

 what i feel

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε