Χριστούγεννα στην ψηφιακή τάξη 1



Λήψη αρχείου

8 σχόλια στο “Χριστούγεννα στην ψηφιακή τάξη 1

  1. Αν και η δια ζώσης εκπαίδευση είναι αναντικατάστατη, θέλω να εκφράσω τα συγχαρητήρια μου για την υπέροχη προσπάθεια που κάνετε και με ένα δικό σας μοναδικό τρόπο μεταφέρατε τη ψυχή της τάξης σας στα σπίτια μας!!τα παιδιά ανυπομονούν καθημερινά να συνδεθούν με αγωνία για το τι νέο θα μάθουν ,και παρόλες τις αντιξοότητες πραγματικά καθεμερα μαθαίνουν ,κατασκευάζουν, ακούν,ζωγραφίζουν κάτι καινούργιο!!νομίζω πως το μεγαλύτερο μάθημα που λαμβάνουν από όλο αυτό είναι πως καθε μέρα την ίδια ώρα τα περιμένει κάποιος πίσω από την οθόνη που είτε ακούγεται,είτε κολλάει,είτε βάζει και ξαναβάζει μέσα τους μαθητές,είναι εκεί και ολοκληρώνει το μάθημα της ημέρας!!!Με όλες τις μικρές καθημερινές απογοητεύσεις σύνδεσης,αποστασης, η φωνή της δασκάλας τους, επαναφέρει τη συναισθηματική τους ισορροπία!!όμορφες ιδεες που στο τέλος του μαθήματος ακούς “η Κ.Ελενη είναι η καλύτερη ζωγράφος” ,”η Κ.Ελενη έχει τέλειες ιδέες”..!!Μπράβο σας,συνεχίστε ότι κάνετε,είναι αξιοθαύμαστο!!

    • Σας ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!! Κι ακόμα πιο πολύ σας ευχαριστώ που θέσατε στην αρχή ότι η δια ζώσης εκπαίδευση είναι αναντικατάστατη … γιατί πράγματι είναι!!
      Να ξέρετε ότι και εσείς συμβάλετε στο να λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο. Προσωπικά θα το θεωρούσα επιτυχία αν ήταν όλα τα παιδιά κάθε μέρα στην τάξη τους ..έστω στην ψηφιακή. Θα συνδεθούμε την Δεύτερα στις 2:10!!!

  2. Αναμφισβήτητα το πλαίσιο εκπαιδευσης όπου τα παιδιά θα μάθουν,θα αλληλεπιδράσουν ,θα διασκεδάσουν, θα δημιουργήσουν δεν είναι άλλος από το σχολειο τους.Το ίδιο θεωρώ ότι ισχύει και για τον παιδαγωγό καθώς η τάξη είναι ο χώρος που θα έρθει σε επαφή με τα παιδια, θα τα μάθει, θα τα βοηθήσει, θα τους δείξει πως να διασκεδάζουν ομαδικά και να συνεργάζονται!!Η εμπειρία η δική μας έως τώρα έχει ξεπεράσει κατά πολύ τις αρχικές προσδοκίες. Οι δυσκολίες πολλές τόσο σχετικά με το ωράριο, το διασπαστικο περιβαλλον του σπιτιού όσο και τα τεχνικα προβλήματα της διαδικασίας. Παρόλα αυτά, χάρη στην δική μας δασκάλα και τον τρόπο που οργανώνει και στηρίζει την τηλεκπαίδευση, τα παιδιά έχουν δεσμευτεί όπως όταν θα πήγαιναν στο σχολείο και το περιμενουν με χαρά καθως μαθαίνουν καθημερινά καινούργια πραγματα και κάνουν διασκεδαστικα παιχνίδια. Τέλος, πιστεύω ότι αν τα παιδιά δεν συμμετείχαν στα διαδικτυακά αυτά μαθήματα η επιστροφή στο σχολειο θα ήταν πολύ δύσκολη!!

    • Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!! Χρειαζόμαστε την γνώμη σας για να αξιολογούμε τις διαδικασίες και όπου μπορούμε να τις βελτιώνουμε! Θα ξαναπώ πάλι ότι και εσείς συμβάλετε στο έγο μας καθώς στέκεστε δίπλα στα παιδιά σας τόσο διακριτικά και υποστηρικτικά!! Μακάρι να γυρίσουμε γρήγορα σχολείο!

  3. Ο ψηφιακός κόσμος σίγουρα δεν μπορεί να αντικαταστήσει το σχολείο και ότι συνεπάγεται από αυτό δηλαδή: την επαφή, την επικοινωνία , το παιχνίδι και την αμεσότητα που υπάρχει μέσα στο χώρο. Η διαδικτυακή εκπαίδευση είναι μια λύση ανάγκης εν μέσω της πανδημίας , χωρίς να σημαίνει ότι μπορεί να συνεχιστεί ως τρόπος εκπαίδευσης. Ως κηδεμόνας είχα την ανασφάλεια και το άγχος αν θα μπορέσω να συμμετέχω σε όλο αυτό, πόσο μάλλον ένας μικρός μαθητής. Παρόλα αυτά έχουμε την τύχη να έχουμε μια πολύ καλή εκπαιδευτικό-παιδαγωγό και να βάζουμε στην άκρη τα όποια προβλήματα συνεπάγονταi:κακή σύνδεση, απώλεια ήχου κλπ…
    Θεωρώ ότι όταν κανείς αγαπάει το επάγγελμα του και τα παιδιά, πετυχαίνει αυτό που σε εμάς φαντάζει ακατόρθωτο. Με τον ζήλο της, την προσπάθεια της, την υπομονή της και με την αγάπη της προς τους μαθητές της έχει καταφέρει να κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον και τον ενθουσιασμό των μαθητών της, καθώς και την προσμονή του μαθήματος της επόμενης ημέρας!!!!
    Σας ευχαριστούμε πολύ για το έργο σας!!!!

  4. Οι προσχολικές τάξεις είναι η βάση για την ένταξη των παιδιών μας στη ζωή και στη μαθησιακή τους ζωή. Πολύ σημαντική. Γιατί είναι η αρχή και η αρχή είναι το ήμισυ του παντός.
    Κι αν είσαι τυχερός και συναντήσεις έναν άνθρωπο δασκάλα σαν την κυρία Ελένη αυτή η αρχή γίνεται ακόμα πιο σημαντική. Δεν είναι μόνο ο τρόπος είναι ο τρόπος με τον άνθρωπο μαζί. Και όταν η απόσταση που πρέπει να τηρούμε ο ένας απ’ τον άλλον μπήκε στη ζωή μας, όταν η σκέψη για εκπαίδευση εξ αποστάσεως φάνταζε τραγική η κυρία Ελένη κατάφερε να μου αλλάξει τη γνώμη και να πω πως έστω και έτσι το παιδί μου κρατάει την επαφή με τη δασκάλα του, τους συμμαθητές και το περιβάλλον του, μαθαίνει καινούρια γράμματα και παίζει μάθαινοντας! Εννοείται πως δεν είναι όλα τέλεια και πως παρατηρώ το παιδί μου πολλές φορές να βαριέται και να κουράζεται. Όμως το παρατηρώ αυτό όχι όταν μαθαίνει ένα καινούριο γράμμα, όχι όταν ακούει και βλέπει ένα παραμύθι, τραγούδι ή ότι άλλο, το παρατηρώ στις καθημερινές ρουτίνες που θέλει να συμμετέχει και δεν μπορεί γιατί δεν είναι ο μόνος, ενώ μέσα στην τάξη θα ήταν αλλιώς, ακόμα και η αντίδραση του θα ήταν αλλιώς. Θεωρώ λοιπόν και όπως το έχω ξαναπεί πως η σκαλέτα του μαθήματος αυτού με την κυρία Ελένη να αγαπάει πολύ αυτό που κάνει και να προσπαθεί σε αντίξοες ιντερνετικές συνθήκες, μας κάνει όλους να ξεχνάμε πως δεν πάμε σχολείο, μας κάνει όμως και να νομίζουμε πως πάμε κανονικότατα! Ειλικρινά, σας ευχαριστούμε πολύ!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *