οι φίλοι μου και εγώ (μικροί και μεγάλοι)

χώρος ανταλλαγής απόψεων

  • Σεπτέμβριος 2013
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Ιούν   Οκτ »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  

ΣΕΝΑΡΙΟ

Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΟΣ στις 25 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ

1.Τίτλος
Τα ρέστα του ευρώ (Μαθηματικά)

2. Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές
Μαθηματικά-Αγωγή Υγείας-Αγωγή καταναλωτή.

3.Γνώσεις ή αντιλήψεις των μαθητών
• Οι μαθητές μπορούν να κάνουν νοερούς υπολογισμούς σε αριθμούς μέχρι το 100.
• Γνωρίζουν τα κέρματα του ευρώ.
• Γνωρίζουν τις έννοιες μισό-ολόκληρο-διπλάσιο

4.Σκοπός και στόχοι
• Οι μαθητές να μπορούν να χρησιμοποιούν τα χρήματα στις καθημερινές τους συναλλαγές
• Να υπολογίζουν τα ρέστα
• Να κάνουν σωστή χρήση του ευρώ
• Να εργάζονται σε ομάδες

5.Κατηγορία λογισμικού-συνδυασμός
• Λογισμικό του σχολείου <<Μαθηματικά Α-Β τάξης του Π.Ι
• Το πρόγραμμα ζωγραφικής Natural Art

6.Διάρκεια
3 διδακτικές ώρες

7.Οργάνωση της τάξης & απαιτούμενη υλικοτεχνική υποδομή.
Η διάταξη των υπολογιστών ( 4 στον αριθμό) να είναι τέτοια
ώστε να ευνοεί την εργασία σε μικρές ομάδες και την
πρόσβαση των μαθητών
Ο αριθμός των μαθητών είναι 12.Τέσσερις ανομοιογενής
ομάδες των τριών μαθητών
Οι υπολογιστές βρίσκονται περιμετρικά στο σχολικό
εργαστήριο της πληροφορικής

8.Περιγραφή και αιτιολόγηση του σεναρίου .
Η ακολουθούμενη διδακτική μέθοδο είναι η διερευνητική-
συνεργατική μάθηση
Διαμόρφωση κατάλληλου περιβάλλοντος .
Η ενεργητική δόμηση της γνώσεις
Ο δάσκαλος είναι συντονιστής της ομάδας καθώς καθοδηγεί,
ενισχύει,βοηθάει,εμψυχώνει.
Οι μαθητές είναι ενεργεί συνεργάτες,διασταυρώνουν
απόψεις,αξιοποιούν το λάθος,συζητούν μεταξύ τους
καταλήγουν σε συμπέρασμα.

9.Φύλλα εργασίας
• Στο λογισμικό <<Μαθηματικά Α-Β>> πηγαίνουμε
στην υποενότητα <<Μετρήσεις>>και επιλέγουμε
<<Νόμισμα>>.
Τους δίνουμε ένα αντικείμενο και την τιμή του και
οι μαθητές πρέπει να επιλέξουν τα σωστά νομίσματα για να μπορέσουν να το αγοράσουν.
• Στο πρόγραμμα ζωγραφικής Natural Art οι μαθητές ζωγραφίζουν τα δικά τους νομίσματα.

10.Πρόσθετες πληροφορίες
• Οι μαθητές καταγράφουν τρόπους για το πώς
οργανώνουμε τις αγορές μας
• Συγκρίνουν τις τιμές προϊόντων σε διαφορετικά
Καταστήματα (Αγωγή καταναλωτή)
• Αξιοποιούν τις γνώσεις τους σε ένα άλλο σχέδιο
μαθήματος όπως Αγωγής Υγείας.

 

Αφήστε μια απάντηση