Πιστοποίηση Β’ Επιπέδου
Υλικό
19/2/2013 Αιτήσεις συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην επιμόρφωση Β’ Επιπέδου
http://b-epipedo.cti.gr/portal/
Υλικό θα βρείτε στις παρακάτω σελίδες…
- Τίτλοι Εκπαιδευτικών Λογισμικών: http://b-epipedo.cti.gr/portal/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=44&Itemid=828
- Τίτλοι Εκπαιδευτικών Λογισμικών Ανοικτού κώδικα: http://b-epipedo.cti.gr/portal/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=50&Itemid=828
- Σχέδια εργασίας με χρήση Τ.Π.Ε. από το ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ της Κύπρου: http://giannismokias.pbworks.com/w/page/25037600/%CE%95%CE%A0%CE%99%CE%9C%CE%9F%CE%A1%CE%A6%CE%A9%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%9F%20%CE%A5%CE%9B%CE%99%CE%9A%CE%9F%20%CE%A3%CE%95%CE%9D%CE%91%CE%A1%CE%99%CE%A9%CE%9D
- Υλικό http://www.dimrodou.gr/17o/index.php?option=com_content&view=article&id=158&Itemid=193
- Εκπαιδευτικό σενάριο ΕΑΙΤΥ: educational scenario ΕΑΙΤΥ (.pdf, 82 KB)
- Google Earth & Google Maps: Η Θέση της Ελλάδας (.pdf, 496 KB)
- Άξονες περιγραφής σεναρίου για το ανοικτό θέμα του κλάδου ΠΕ02 perigrafi_senariou (.pdf, 160 KB)
- Οδηγίες συγγραφής εκπαιδευικού σεναρίου: http://salnk.eduportal.gr/?p=1033
- Ασκήσεις: http://salnk.eduportal.gr/p2_tpe/
- Ερωτήσεις πιστοποίησης Ι, Erwthseis_pistopopoihsh_Geniko_meros_v2 (.pdf, 401KB)
- Ερωτήσεις πιστοποίησης ΙΙ, Erwthseis_pistopopoihsh_PE6070_V2 (.pdf, 479 KB)
- Συγκεντρωμένο υλικό: http://users.sch.gr/nikbalki/epim_kse/edu_scenarios.htm
- Συγκεντρωμένες ασκήσεις Εξετάσεων Εκπαιδευτικών – Πιστοποίηση Β’ επιπέδου http://grcitizen.blogspot.gr/2013/06/blog-post_7714.html
Τι να διαβάσω για τις εξετάσεις…
- “Δομή” σεναρίου (Περιλαμβάνει έτοιμους τους τίτλους των ενοτήτων/υποενοτήτων ενός σεναρίου για εμπλουτισμό με τον επεξεργαστή κειμένου).
- Διατύπωση στόχων (ρήματα και φράσεις που θα χρησιμοποιήσετε κατά τη συγγραφή σεναρίων).
- Ποιο λογισμικό θα χρησιμοποιηθεί σε ένα σενάριο; Επιλογή λογισμικού ανά μάθημα. (ΠΗΓΗ: Μπαλκίζας Νικόλαος, ανάκτηση 2010).
- Γιατί το “Χ” λογισμικό σε ένα σενάριο; Αιτιολόγηση χρήσης επιλεγμένου λογισμικού.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.