Φ.Ε. Πασχαλινά Παραμυθοπαίχνιδα στη Webex!! (5x3x30′)

Το φετινό Πάσχα μας πέτυχε για μια ακόμη φορά σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Αυτή τη φορά όμως, δε το βάλαμε κάτω! Εκμεταλλευτήκαμε τα ψηφιακά εργαλεία, όσο καλύτερα μπορούσαμε για να δουλέψουμε μια σειρά από πασχαλινά παραμύθια και δραστηριότητες.
Για το λόγο αυτό το υλικό που βρήκα, οργανώθηκε στις ενότητες “Πάσχα” και “Πάσχα – Δραστηριότητες” στο προσωπικό ιστολόγιο του ΠΣΔ “Ξένια-στη τάξη“. Η ενασχόλησή μας με το Πάσχα, πήρε τη μορφή project που διήρκησε όλη την τελευταία εβδομάδα πριν από το κλείσιμο για τις διακοπές.
Παρακάτω περιγράφεται κάθε διαφορετική μέρα ενασχόλησης:
  1. Σε πρώτη φάση, εκμεταλλευτήκαμε τα κείμενα του σχολικού βιβλίου των Θρησκευτικών Γ’ τάξης, μέσα από τη shlideshare παρουσίαση  “Χριστός Ανέστη» Γιορτάζοντας το χριστιανικό Πάσχα” της Δήμητρας Μυλωνάκη.
  2. Στη συνέχεια εκμεταλλευτήκαμε την παρουσίαση από swayΠάσχα των Ελλήνων της Μάγιας Πλειώνη καθώς και κάποια βίντεο από το YouTube, με έθιμα του Πάσχα. Πολύ βοηθητικό στην προσπάθειά μας υπήρξε και το thinklinkΠασχαλινά έθιμα της Ελλάδας της Νικολέτας Κουσκούνης.
  3. Προχωρώντας στην επόμενη μέρα, περάσαμε στα παραμύθια και τις δραστηριότητες. Από e-rizaki έγινε αξιοποίηση του Ένα βουνό καρότα και στη συνέχεια δημιουργήσαμε τις δικές μας “αβγοφωλιές” εκμεταλλευόμενοι τη 2η δραστηριότητα από το “Πάσχα – Δραστηριότητες” με τίτλο “2. Αναλιπλούμενα αβγά-κάρτα.
  4. Την επόμενη μέρα παρακολουθήσαμε από CGI το Egg change, που είναι μικρού μήκους κινούμενο σχέδιο. Το κουβεντιάσαμε για να ανακαλύψουμε τα νοήματα που κρύβει και στη συνέχεια επεξεργαστήκαμε το swayΤο ραγισμένο κόκκινο αβγό, δημιουργία της Γουργιώτη Μαρίας. Είδαμε το παραμύθι του και αφού τελειώσαμε την επεξεργασία του, περάσαμε στη δημιουργία τρισδιάστατης κάρτας που περιγράφεται στην 1η δραστηριότητα του “Πάσχα – Δραστηριότητες” με τίτλο “1. Τρισδιάστατη κάρτα λαγουδάκι“. 
  5. Την τελευταία μέρα, γίναμε ντεντέκτιβ και προσπαθήσαμε να λύσουμε το μυστήριο των χαμένων αβγών, μια δραστηριότητα που “αλιεύσαμε” από το Μαθαίνουμε μαζίΠασχαλινός Γρίφος. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα φύλλο εργασίας που κάνει επανάληψη στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά με πολύ διασκεδαστικό τρόπο. Στο τέλος, αφού βρήκαμε ποιος έκλεψε τα αβγά, τους φτιάξαμε ένα καλάθι και τα τοποθετήσαμε μέσα, χρησιμοποιώντας την δραστηριότητα “3. Καλαθάκι με αβγουλάκια” του “Πάσχα – Δραστηριότητες” από το blog “Ξένια-στη τάξη“.
Υποσημείωση: Για να μπορέσουν τα παιδιά να κάνουν τις χειροτεχνίες και να έχουν όλα πρόσβαση στο ίδιο υλικό, αυτό είχε δημιουργηθεί από τη δασκάλα και είχε μοιραστεί στα παιδιά με τη βοήθεια των γονέων, τις μέρες που προηγήθηκαν.
Τα παιδιά συμμετείχαν ευχάριστα σε όλες τις δραστηριότητες και στο τέλος δείχναμε όλοι τα δημιουργήματά μας. Όποτε μας περίσσευε χρόνος, εκμεταλλευόμασταν τις υπόλοιπες πασχαλινές δραστηριότητες του blog, άλλοτε με διαμοιρασμό οθόνης, άλλοτε με αποστολή του link στο chat της Webex και άλλοτε με συνδυασμό των δύο μεθόδων. Σε κάθε περίπτωση, το υλικό που επεξεργαζόμασταν ανέβαινε και στη πλατφόρμα της e-me για ασύγχρονη προαιρετική ενασχόληση.
Ελπίζω με αυτό τον τρόπο, να αποχαιρετήσαμε τη Webex με περισσότερα και πιο αληθινά χαμόγελα.
Τα έργα μας:
Η δωροσακούλα με τις δραστηριότητες!
Οι ιστορίες που είδαμε:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *