ανατροφοδότηση (ορθογραφία)

Για τους μαθητές μια ακόμα δυσκολία είναι να γράφουν ορθογραφημένα.      Με υπομονή και καθοδήγηση τα παιδιά θα μπορέσουν να χειριστούν την ελληνική γλώσσα χωρίς το άγχος του ορθογραφικού λάθους. Στόχος μας είναι η αυτοενίσχυση του μαθητή και όχι ένα γραπτό γεμάτο διορθώσεις. Συνεχώς ο εκπ/κός παρακολουθεί τους μαθητές ενώ γράφουν και διακριτικά τόσο άμεσα (δείχνοντας τα σημεία λάθους στο γραπτό), όσο και έμμεσα με τον τόνο της φωνής, βοηθά διαρκώς. Στους πολύ αδύνατους μαθητές , εξατομικεύουμε την ορθογραφία και θέτουμε σαφείς στόχους.

Καθημερινό βάσανο;

Κατευθύνουμε την προσοχή του μαθητή, ώστε μόνος του να προλάβει το λάθος

Σταδιακά δυσκολεύουμε ώστε ναθυμηθεί τους κανόνες.

Στόχος μας είναι να προλάβουμε τα λάθη και συγχρόνως να μάθει να σκέπτεται ενώ γράφει.

Ομαδοποιούμε τα λάθη και ανατροφοδοτούμε.

Εύκολη και χαρούμενη απομνημόνευση

Η ανάρτηση στην αίθουσα κανόνων και η ενισχυτική διδασκαλία βοηθούν.

Σχετικά με Βολικού Παρασκευή

Είμαι παντρεμένη με τον Αλέξη Δημητρίου και έχουμε δυο παιδιά την Κωνσταντίνα και το Δημήτρη. Γεννήθηκα στη Γαλιά-Μοιρών, ζω και εργάζομαι από το1992 σε σχολεία της περιοχής Μεσσαράς. Είμαι για πολλά χρόνια διευθύντρια στα σχολεία Γαλιάς και Μοιρών. Το Σχ. Έτος 2010-2011 υπηρέτησα ως Σχολική Σύμβουλος στην 1η εκπ/κή περιφέρεια Ρεθύμνου. Σπουδές: Παιδαγωγική Ακαδημία Ηρακλείου Μαράσλειο Διδασκαλείο Πάντειο Πανεπιστήμιο (Πολιτικές Επιστήμες) Παιδαγωγικό Ιωαννίνων (εξομοίωση)


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: διδακτικές προσεγγίσεις. Ετικέτες: . Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση