Πάνος Βασιλόπουλος

η περιοχή μου στο Blogs.sch.gr κύρια για σχολική χρήση

  • ημερολόγιο γραπτών

    Ιούνιος 2026
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  • Σελίδες

  • wordpress visitor
  • RSS γράφω κι αλλού

    • «Όλοι Ναζί τον φάγατε»
      Κατσάκος Πέτρος-Αυγή | Πέρυσι το καλοκαίρι είδες το διαφημιστικό τρέιλερ και γελούσες στο καφενείο. «Και λίγες έφαγε η παλιοκουμμούνα» έλεγες στον κολλητό σου κι αυτός σου απαντούσε «να αγιάσει το χέρι του Ηλία». Τον επιβράβευσες τον Ηλία με την ψήφο σου και τον έστειλες στο «μπουρδέλο» να τους πλακώσει όλους στο ξύλο. Μαζί έστειλες στη […]
  • RSS η ταινιοθήκη μου

    • The Warden- Ο (αρχι) Φύλακας
       Με σκηνικό μια φυλακή στο Ιραν το 1960 ένα ψυχολογικό δράμα ή και θρίλερ που περιγράφει τη πάλη ανάμεσα στο θάνατο και την επιβίωση, ή καλύτερα στο καθήκον και την ανθρωπιά.Επιπλέον το να θεωρεί κάποιος το Ιράν χώρα του κακού για τη Δύση η ταινία προσφέρεται τουλάχιστον για προβληματισμό...Iran 2019https://www.imdb.com/title/tt8522820/?ref_=ttmi_tt
  • RSS καλαμπούρια

680 ευρώ ο νεοδιόριστος;Και πολλά είναι!

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 7 Οκτωβρίου 2011

Όσο σκέφτομαι τους μαθητές μου που τα τελευταία χρόνια ανέδειξαν τα παιδαγωγικά τμήματα σε πρώτη βαθμολογική δύναμη των πανελλαδικών, με πιάνει θλίψη.

Περισσότερο λυπάμαι τους γονείς που επένδυσαν πάνω από ένα χιλιάρικο το μήνα για πάνω από 6 χρόνια (βάζω και τα ιδιαίτερα δυο χρόνων), για να βρει σίγουρη δουλειά το καμάρι τους.

Τώρα λυπάμαι και αυτούς που θα στέλνουν τα παιδιά τους σχολείο, ψάχνοντας την όρεξη του νέου εκπαιδευτικού, που θα ψάχνει κι αυτός από το “συνημίτονο” μέχρι το “Να η Λόλα”, να βρεί ανάμεσα στη κιμωλία και τον διαδραστκό πίνακα, το πως θα πληρώσει φως νερό τηλέφωνο και νοίκι με τα 680 καθαρά.

Οι παλιοί εκπαιδευτικοί παραδώσαμε ήδη.Τρέχοντας οι νέοι συνταξιούχοι, μετρώντας μέρες και δεκάρες οι υπόλοιποι πως θα βρούμε για το δάνειο, πόσο μένει από το εφάπαξ για τον καρδιολόγο και για να πληρώσουμε τη μασέλα στον οδοντίατρο.

Έφτασε λοιπόν το 2011, που η ευτέλεια της δουλειάς αντανακλάται στην αμοιβή για αυτήν.Έφτασε και η ώρα που η αξιοπρέπεια της κάθε πουτάνας, ξεπερνάει αυτή του εκπαιδευτικού.

Από την άλλη σκέφτομαι ότι αν έδιναν στους εκαιδευτικούς  ας πούμε 3.000 ευρώ καθαρά , θα ήταν όλα μέλι γάλα; Θα γινόταν το μάθημα ευχάριστο, με τα παιδάκια των απολυμένων, των εφέδρων,των χρεωκοπημένων επαγγελματιών,των αγροτών ή των υπαλλήλων της ΕΡΤ;

Ο πάτος του βαρελιού γεμίζει σιγά σιγά ταξικά κατακάθια, που ζουν με την ελεημοσύνη.

Με το τίποτα όμως υπάρχει ελπίδα , γιατί τότε οι λαοί σταματάνε να γλύφουν (και να ζητάνε) ξεροκόμματα, ξεσηκώνονται και ξεσκίζουν.

Η γενιά των 680 ευρώ (υποτελής σε αυτή των 700 ευρώ) έχει το μαχαίρι, χωρίς πια να έχει μπριζόλα να κόψει.

Τι θα το κάνει άραγε;

Κατηγορία εκπαίδευση | 3 σχόλια »

Καλή Χρονιά, με αγιασμό ή με μνημόσυνο;

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 11 Σεπτεμβρίου 2011

Η πιο δύσκολη χρονιά, από τότε που οι ενεργοί θυμόμαστε την εκπαίδευση, ξεκινάει αύριο.

Το ότι δεν γνωρίζει πια κανείς το τι του ξημερώνει, ξεπερνάει κάθε παραδοσιακή αισιοδοξία και κάνει τα ευχολόγια να φαίνονται ανέκδοτα.

Η παλινωδίες της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου παιδείας κλπ. όλο το καλοκαίρι, με μηχανογραφικά , αποτελέσματα , αποσπάσεις , διορισμούς,διευθυντές, συμβούλους,βιβλία κλπ μαζί με  το οικονομικό κλίμα που καταβαραθρώνει και τους ασχολούμενους με την εκπαίδευση, οδηγούν στη χρονιά της αποκλειστικής κουβέντας:τι άραγε μας επιφυλάσσει η επόμενη ώρα;

Τα παιδιά των σχολείων, σε ένα αγώνα προμήθειας σχολικών βιβλίων πριν το σχολείο όσοι έχουν λεφτά, μέσον ή μεγάλο αδερφό προηγούνται όπως πάντα.

Οι σχολικές επιτροπές είτε άφραγκες, είτε στα πλοκάμια του Καλλικράτη, περιμένουν να χρηματοδοτήσουν φωτοτυπικά και φωτοτυπίες.

Η  παραπαιδεία ,ακόμα κι αυτή, σηκώνει ψηλά τα χέρια αντιμετωπίζοντας την αφραγκία των γονιών, και την αποκάλυψη της μαύρης προοπτικής για ανώτατη εκπαίδευση.

Το Δημόσιο Σχολείο, σαν κρυφό και φτωχό σχολείο πια, θα αντιμετωπίση λίγο πριν τα στερνά του, την ανήθικη (ειδικά σε τέτοιους καιρούς) εμπορευματοποίηση και εκπόρνευση από τους καθηγητές-ιδιαιτερατζήδες, την μισθολογική ανασφάλεια των υπόλοιπων ρομαντικών, την πλήρη απαξίωση που φέρνει η αναταραχή και την αμφισβήτηση δικαίων και αδίκων.

Έτσι η θρησκευτική συνδρομή στην έναρξη της σχολικής χρονιάς αύριο ξεκινάει με ένα δίλλημα:

Θα προσφέρει πιο πολλά ο αγιασμός για να ξορκίσει το κακό , ή το μνημόσυνο για να τιμήσουμε επιτέλους αυτά που έχουμε χάσει;

(καλό κουράγιο σε όλους, και ψηλά το κεφάλι!)

Κατηγορία αρθρογραφία | Δε βρέθηκαν σχόλια »

η πορεία προς τα κάτω, από το χιλιάρικο το μήνα…

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 4 Σεπτεμβρίου 2011

…για τους  τρεις τελευταίους μήνες του 2011 από το (http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=44072) τα νέα είναι αναμενόμενα.

Πιθανόν από τις φωτοτυπίες που θα βγάζουμε, αν μας λυπηθεί κανα “ματσό”  μαθητής, να αφήνει τίποτα κέρματα στο κυπελλάκι, δίπλα στο φωτοτυπικό.

Για την πρόληψη λοιπόν του εμφράγματος πριν πάμε στο ΑΤΜ για πληρωμή τον Οκτώβρη , αναδημοσιεύω το τι θα γίνει αν υπάρχουν λεφτά μέχρι τότε.(μετά θα γίνονται ιδιαίτερα για αυγά ή για μεταχειρισμένα σώβρακα, ότι χρειαζούμενο του καθενός…)

Τα μαντάτα λοιπόν:

των Λάμπρου Μπαλάσκα – Γιάννη Μακρίδη

Το «μαχαίρι» στους μισθούς των εκπαιδευτικών που οδηγούνται μήνα με το μήνα σε φτωχοποίηση έχει αγγίξει πλέον το κόκκαλο

Πολλοί συνάδελφοι έμειναν έκπληκτοι όταν είδαν μειωμένες τις αποδοχές τους κατά 70-75 ευρώ για το 1ο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου , δηλαδή 140-150 ευρώ για το μήνα Σεπτέμβριο.
Ας δούμε όμως που οφείλονται αυτές οι περικοπές και τι ακολουθεί για τους επόμενους μήνες Οκτώβριο-Νοέμβριο-Δεκέμβριο.
Εξετάζουμε την περίπτωση συναδέλφου με 2000 ευρώ μεικτές μηνιαίες αποδοχές  για την ευκολία των υπολογισμών. Για αποδοχές μικρότερες ή μεγαλύτερες των 2.000 ευρώ οι περικοπές θα είναι λίγο μικρότερες ή λίγο μεγαλύτερες χωρίς ουσιαστικές διαφοροποιήσεις.

1. Περικοπή 1% υπέρ του ταμείου πρόνοιας με αναδρομική ισχύ από 1-7-2011 .
– Δηλαδή 2000 χ 1% = 20 ευρώ το μήνα.
– 20χ3 = 60 ευρώ για τους μήνες Ιούλιο-Αύγουστο-Σεπτέμβριο .

2. Αύξηση της παρακράτησης φόρου λόγω μείωσης του αφορολόγητου από 12000 ευρώ σε 8000 ευρώ .
– Η περικοπή κυμαίνεται περίπου, από 30-35 ευρώ το μήνα ανάλογα με την οικογενειακή κατάσταση.
– Έστω ότι είναι 30 ευρώ το μήνα για το παράδειγμα μας. Δηλαδή 30 χ 3 = 90 ευρώ για τους μήνες Ιούλιο-Αύγουστο-Σεπτέμβριο. Για το εξάμηνο Ιανουαρίου – Ιουνίου η περικοπή θα έρθει του χρόνου με το εκκαθαριστικό της εφορίας . Σύνολο περικοπών για το μήνα Σεπτέμβριο 60+90= 150 ευρώ.

3. Περικοπή 2% υπέρ ανέργων με αναδρομική ισχύ από 1-1-2011 .
– Δηλαδή 2000 χ 2% = 40 ευρώ το μήνα και 40 χ 9 = 360 ευρώ αναδρομικά για το 9μηνο Ιανουαρίου –Σεπτεμβρίου .

4. Μείωση κατά 50% του κινήτρου απόδοσης με αναδρομική ισχύ από 1-7-2011 .
– Δηλαδή περικοπή 50 ευρώ το μήνα και 50 χ 3 = 150 ευρώ για τους μήνες Ιούλιο-Αύγουστο-Σεπτέμβριο.

Τα αναδρομικά των περιπτώσεων 3 και 4 δηλαδή 360 + 150 = 510 ευρώ θα επιμεριστούν στους επόμενους μήνες Οκτώβριο-Νοέμβριο-Δεκέμβριο . Δηλαδή 510 : 3 = 170 ευρώ το μήνα .
Οπότε για τους επόμενους μήνες Οκτώβριο-Νοέμβριο-Δεκέμβριο , ο καθηγητής μας θα έχει τις εξής περικοπές για κάθε μήνα :
20 ευρώ  {παρακράτηση 1%}
30 ευρώ {αύξηση παρακράτησης φόρου}
40 ευρώ {παρακράτηση 2%}
50 ευρώ {περικοπή κινήτρου απόδοσης}
170 ευρώ {επιμερισμός αναδρομικών}

Σύνολο περικοπών 310 ευρώ το μήνα . {Οι περικοπές των 140 ευρώ το μήνα θα είναι σε μόνιμη βάση είτε με το παλιό είτε με το νέο μισθολόγιο.}
Όλα αυτά χωρίς να υπολογίσουμε το χαράτσι της έκτακτης εισφοράς που έρχεται με εκκαθαριστικό στα τέλη Σεπτέμβρη 200 ευρώ περίπου για τον μέσο καθηγητή , ούτε την περικοπή από την αναστολή απόδοσης μισθολογικού κλιμακίου 20-25 ευρώ το μήνα .

Και ακόμα δεν ήρθε το ενιαίο μισθολόγιο.

Κατηγορία εξωδιδακτικά | Δε βρέθηκαν σχόλια »

φωτοτυπίες, αντί για βιβλία

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 2 Σεπτεμβρίου 2011

και όλες αυτές τις φωτοτυπίες του μνημονίου που έχω μπροστά μου τι είναι;

δεν διαβάζονται;

θα προτιμούσατε να σας διαβάζω τον τηλεφωνικό κατάλογο , που είναι βιβλίο;

Κατηγορία αρθρογραφία | Δε βρέθηκαν σχόλια »

το …νέο βιβλίο της Χημείας 2011-12 της Α Λυκείου!

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 30 Αυγούστου 2011

το δεύτερο, 2 κεφάλαιο της Χημείας Α Λυκείου

Μετά την περσινή χρονιά των εκπτώσεων της ύλης, η φετινή είναι του χημικού πλουραλισμού.
Η συρραφή από 4 κεφάλαια της Χημείας της Α, δυό από τη γενική Χημεία της Β και (…το μεγαλείο) ένα από την Χημεία κατεύθυνσης της Β, φτιάχνουμε το ολοκαίνουργιο (…11 χρόνια και βάλε) κολάζ-βιβλίο της Χημείας της Α Λυκείου.
Δείτε το εδώ:
http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/document/document.php?course=DSGL111&openDir=%2F4e5cf59dkqa1

Επειδή είναι το μόνο πρόβλημα της εκπαίδευσης φέτος, το ξεπερνάω…
Δεν έχουν αλλάξει ούτε τα νούμερα στα κεφάλαια , αλλά τι να πρωτοκάνουν οι δύστυχοι.
Έτσι κι αλλιώς, για μάθημα θα πάμε;

——-

1/9/2011: σήμερα είδα ότι το διόρθωσαν

τώρα έγινε ολοκαίνουργιο , για το ντιβιντι.

Κατηγορία εκπαίδευση | Δε βρέθηκαν σχόλια »

όταν περνούν οι Γερμανοί

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 6 Ιουλίου 2011

Δείτε το στο slideshare.net

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δε βρέθηκαν σχόλια »

Τραγικά αποτελέσματα, μιας τραγικής χρονιάς

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 21 Ιουνίου 2011

Με την ολοκλήρωση της βαθμολογικής διαδικασίας, η πορεία των τελειοφοίτων προς τα ΑΕΙ-ΤΕΙ μπήκε στο αυλάκι της.

Σε ένα σύνολο 72% κάτω από τη βάση σε φυσική, μαθηματικά , με μέσο όρο γραπτών των τμημάτων στην τεχνολογική κατεύθυνση (μαθηματικά-φυσική) 3,5-4,5 , ήρθε η στιγμή της αυτοαξιολόγησης  του εκπαιδευτικού συστήματος της χρονιάς.Παράλληλα το ένα στα πέντε γραπτά στην έκθεση αναβαθμολογήθηκε επαναλαμβάνοντας τον σημαντικότερο παράγοντα βαθμολογικής αδικίας για άλλη μια χρονιά, στο μάθημα της γλώσσας.

Οι απορίες λοιπόν έχουν να κάνουν με :

Ποια Ελληνικά σχολεία μπορούν να διδάξουν το επίπεδο των μαθημάτων που ζητούν οι ιεροεξεταστές των πανελληνίων;

Ποιοί (και πόσοι) μαθητές παρακολούθησαν τους δυο τελευταίους μήνες τα πιθανά επαναληπτικά μαθήματα στο σχολείο τους;

Τι σημαίνει ότι μαθητές της τεχνολογικής κατεύθυνσης θα γεμίσουν ΑΕΙ-ΤΕΙ με βαθμούς φυσικομαθηματικών μαθημάτων από 2 έως 5; γιατί αντίθετα οι μαθητές της θεωρητικής να χρειάζονται 12-13 μέσο όρο για μια θέση στα ΑΕΙ-ΤΕΙ;

Οι γονείς άραγε απαξιώνουν και τα φροντιστήρια σαν υπεύθυνα για τη χαμηλή βαθμολογία των παιδιών τους; ζητούν ευθύνη και από τον ιδιαιτερατζή, όπως φτύνουν το δημόσιο σχολείο;

Πόσα ΑΕΙ-ΤΕΙ θα μπορούν(υπάρχουν) τον Σεπτέμβρη να υποδεχθούν τους επιτυχόντες;

Πόσοι γονείς θα μπορούν το Σεπτέμβρη να υποστηρίξουν τον ξενιτεμό των παιδιών τους;

Έτσι κι αλλιώς, θα πει κάποιος, ότι με την κατάργηση της βάσης του 10 και τρία να γράφανε όλοι , όλοι θα πέρναγαν πάλι.Όμως τι δείχνεις με τα δύσκολα θέματα και τι θα έδειχνες αν τα θέματα ήταν πιο βατά; Που σπρώχνεις τους μαθητές για του χρόνου (=παραπαιδεία) ή πως θα αποφόρτιζες τους δοκιμαζόμενους οικονομικά  γονείς με πιο “σχολικές” απαιτήσεις στις εξετάσεις;

Ο αγώνας για μόρφωση , ξεφεύγει από τον καιροσκοπισμό των υποτελών του ΔΝΤ. Τα παιδιά ξεπερνούν την εφηβική τους ηλικία και μπαίνουν στην κατανόηση της σημασίας της μούντζας.

Οι δείκτες αξιολόγησης της πολιτικής του ΥΠΔΒΜΚΘ, δείχνουν ότι χρειάζεται μια άλλη πολιτική μετά την αποτυχία.

Και του χρόνου!(αλλά  καλύτερα!)

(παρ’ όλα αυτά η ενθάρρυνση και τα συγχαρητήρια για τους αποφοίτους δεν γίνεται για λόγους τυπικούς ή από συνήθεια.Μπράβο σας παιδιά και καλή πορεία στη ζωή σας. Προσπαθείστε να τα αλλάξετε όλα!)

Κατηγορία εκπαίδευση, εξετάσεις | 1 σχόλιο »

Το ηλεκτρονικό μηχανογραφικό, της βιασύνης και της οικονομίας.

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 14 Ιουνίου 2011

Πρώτα ο μαθητής , θα πρέπει να έχει αυτονόητα πρόσβαση στο Ίντερνετ στο σπίτι του (και ποιος δεν έχει, θα αναρωτήθηκαν στο γόνατο ή μετά από εμπεριστατωμένη έρευνα, οι ιθύνοντες του ΥΠΔΒΜΚΘ)

Πρώτα ο μαθητής, θα πρέπει να γνωρίζει (και να πιστεύει) ότι η διαδικασία είναι απλή και να μπορέσει να την ακολουθήσει, με δικιά του ευθύνη.(μπορεί να γίνει φοιτητής κάποιος που δεν μπορεί κάτι τέτοιο; αναρωτήθηκε ο μοχθηρός μυστικοσύμβουλος)

Μετά ο Διευθυντής, θα πρέπει να υποκαταστήσει τσάμπα την  ευθύνη των μέχρι πέρυσι “επιδοματιούχων”  επιτροπών και να υλοποιήσει την πρόταση από πλευράς σχολείου.(Αν δεν τα έχει καλά με τον πληροφορικάριο, ας του κάνει ένα τραπέζι πριν.)

Μετά οι καθηγητές που πρέπει να ανοίξουν το εργαστήριο πληροφορικής και να καθίσουν στοργικά και υπομονετικά με τους -πρώτα οι μαθητές-υποψηφίους και να τους διευκολύνουν στους πιθανούς ηλεκτρονικούς δαιδάλους.

Στο τέλος η υπουργός του παρά πέντε (εξετάσεις, ενδοσχολικό απολυτήριο κλπ) να μου λύσει τη περιέργεια για το τι κοστίζει και το πόσο γλυτώνει από το εγχείρημα.

(ακόμα διαβάζω το δελτίο τύπου, στα σχολεία όταν παν οι εφημερίδες, θα το μάθουν κι αυτοί.)

(αυτή η χρονιά είναι όλο καινοτομίες.Του χρόνου θα έχουμε νέους μάνατζερ και ηλεκτρονικούς καθηγητές,χωρίς απορίες)

(αύριο ας ρίξουμε και μια μούντζα παραπάνω, δεν βλάπτει)

Κατηγορία εξετάσεις | Δε βρέθηκαν σχόλια »

το ανέκδοτο των ενδοσχολικών εξετάσεων της Γάμα Λυκείου

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 9 Ιουνίου 2011

Με κλειστές τις τάξεις από πριν το Πάσχα, με 2-3 παιδιά να περιδιαβαίνουν μόνο και μόνο επειδή είχαν απουσίες, οι μαθητές μας των Γάμα Λυκείου της χώρας, επανήλθαν μετά την καταιγίδα των πανελλήνιων εξετάσεων, να δοκιμασθούν και στα ψιλοβρόχια του οίκου μας.

Η αξιολόγηση του τολμήματος  δεν αντέχει σε κριτικές.

Πρακτικά εξουθενωμένοι από την ιπποδρομία τόσων χρόνων, για μια θέση στον ήλιο των ελληνικών ΑΕΙ (ή πια άει..), παρατώντας φροντιστήρια, ιδιαιτερατζήδες και λοιπούς θλιμμένους συγγενείς, περιμένοντας τους λυτρωτικούς βαθμούς, οι μαθητές έρχονται για την τελευταία διεκπαιρέωση.

Να δώσουν τα ενδοσχολικά μαθήματα για να κατακτήσουν το βαθμολογικά αδιάφορο απολυτήριο.

Από την άλλη οι καθηγητές , συνειδητοποιώντας την καταβαράθρωση του έργου τους, αισθανόμενοι σαν ιεροεξεταστές δεύτερης κατηγορίας (και τρίτης και τέταρτης , λέμε τώρα…), αποδίδουν την αξιολογική τους δικαιοσύνη με πιθανά, τα ευκολότερα  δυνατόν ερωτήματα.Τα συμπληρωματικά μαθήματα  του ωραρίου των κατευθύνσεων, έχουν την τιμητική τους ,ταλαιπωρώντας σαν “εθιμικό δίκαιο” , τους ξεθυμασμένους από σχολική δίψα τελειόφοιτους.

Αυτή τη κατάσταση , την βλέπουμε, την κοροϊδεύουμε, την ανεχόμαστε όμως τόσα χρόνια , σαν επισφράγγισμα της αστείας πορείας, προς την αποφοίτηση από το Λύκειο.

Οι βαρύγδουπες περσινές ανακοινώσεις-φοβέρες (περιορισμός απουσιών, άδειες τάξεις κλπ)  για τον περιορισμό της απουσίας των μαθητών από το Λύκειο, την στιγμή της κορύφωσης της προσπάθειάς τους ,έπεσαν στο κενό και στην ανυποληψία.

Όλα αυτά, αν θα διορθωθούν τα δυο επόμενα χρόνια (ξανά τα ίδια) ή μετά από αυτά (το νέο Λύκειο της Ελλάδας του ΔΝΤ), καμμιά σημασία δεν φαίνεται να έχει.

Πιθανά αν ο χρόνος των ενδοσχολικών εξετάσεων αποδιδόταν σε κάτι διαφορετικό, κάποιες εκδηλώσεις, ίσως συζητήσεις για το που πάνε τώρα οι 18ρηδες, προβολές ταινιών ιδεολογικού-εφηβικού περιεχομένου,  αποχαιρετιστήρια πάρτυ και ανάλογα, να απάλυνε τις πληγές της επιμορφωτικής διαδικασίας.Να έδειχνε την ανθρώπινη πτυχή της παιδαγωγικής  διαδικασίας, να αγκάλιαζε τη νεολαία και να την προσανατόλιζε στην πραγματικά αναγκαία πορεία, της διαρκούς επιμόρφωσης.

Προς το παρόν θα πασχίζουμε για την καλημέρα των αυριανών αποφοίτων, εισπράττοντας την απαξίωση της εκπαίδευσης στο πρόσωπο του κάθε εκπαιδευτικού.


Κατηγορία εκπαίδευση | Δε βρέθηκαν σχόλια »

Γιατί δεν πήγα να ψηφίσω για την ΟΛΜΕ

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 2 Ιουνίου 2011

1.Έχασε η Βενετιά βελόνι

2.Δεν μπορώ να μπω στον αγωνιστικό στίβο μαζί με όσους ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ-ΝΔ και να προσπαθώ να τους ξεπεράσω.

3.Η ανυποληψία της ΟΛΜΕ δεν αλλάζει με το αποτέλεσμα εκλογών.

4.Θα έπρεπε να πάω στην Ιστιαία, οπότε με τα 70 χιλιόμετρα θα επιβάρυνα το φαινόμενο του θερμοκηπίου

5.Είναι ακριβή η βενζίνη

6.Η συνέλευση που μιλούν οι παρευρισκόμενοι συνδικαλιστές βοηθά στο να αλλάξεις απόψεις , όσο και ο Καρατζαφέρης ακούγοντας Παπαρήγα στη Βουλή.

7.Θα ψήφιζα για ένα συνδικαλιστικό όργανο που δημοκρατικά, με στέλνει σε απεργίες που δεν συμμετέχουν ούτε τα στελέχη του, ενώ εγώ ξεφραγκιάζομαι.

8.Δεν θέλω να πηγαίνω στο σούπερμαρκετ με δικαιολογία την αργία των εκλογών.(…αυτή τη φορά)

9.Γιατί η στενοκεφαλιά μου είναι μεγαλύτερη από την πίεση να ψηφίσω αγωνιστές συνδικαλιστές, συντρόφους κα φίλους.

10.Γιατί η διαμαρτυρία μπορεί να εκδηλωθεί και με μια ασήμαντη αποχή

11.Γιατί ενώ δεν θέλησα να πείσω κανέναν να κάνει το ίδιο, πίστευα ότι κανείς δεν θα πήγαινε να ψηφίσει.

12.Γιατί αν άλλαζε ο κόσμος με τις εκλογές , τότε αυτές θα ήταν παράνομες.(γενικότερα…)

13.Για  χίλιους δυο ακόμα βαρετούς λόγους…

Κατηγορία εξωδιδακτικά | Δε βρέθηκαν σχόλια »