Πάνος Βασιλόπουλος

η περιοχή μου στο Blogs.sch.gr κύρια για σχολική χρήση

  • ημερολόγιο γραπτών

    Ιανουάριος 2015
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Σελίδες

  • wordpress visitor
  • RSS γράφω κι αλλού

    • «Όλοι Ναζί τον φάγατε»
      Κατσάκος Πέτρος-Αυγή | Πέρυσι το καλοκαίρι είδες το διαφημιστικό τρέιλερ και γελούσες στο καφενείο. «Και λίγες έφαγε η παλιοκουμμούνα» έλεγες στον κολλητό σου κι αυτός σου απαντούσε «να αγιάσει το χέρι του Ηλία». Τον επιβράβευσες τον Ηλία με την ψήφο σου και τον έστειλες στο «μπουρδέλο» να τους πλακώσει όλους στο ξύλο. Μαζί έστειλες στη […]
  • RSS η ταινιοθήκη μου

    • The Warden- Ο (αρχι) Φύλακας
       Με σκηνικό μια φυλακή στο Ιραν το 1960 ένα ψυχολογικό δράμα ή και θρίλερ που περιγράφει τη πάλη ανάμεσα στο θάνατο και την επιβίωση, ή καλύτερα στο καθήκον και την ανθρωπιά.Επιπλέον το να θεωρεί κάποιος το Ιράν χώρα του κακού για τη Δύση η ταινία προσφέρεται τουλάχιστον για προβληματισμό...Iran 2019https://www.imdb.com/title/tt8522820/?ref_=ttmi_tt
  • RSS καλαμπούρια

Από τη Πέμπτη ως τη Τρίτη μία κάλπη δρόμος.

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 24 Ιανουαρίου 2015

20070225_madness_wallpapers_ru_into_the_dal_1600x1200_A(116157)

Τη Πέμπτη το μεσημέρι κλείσαμε τα σχολεία του αυταρχισμού και τον μνημονιακών επιλογών.

Τα σχολεία με λειψούς ακόμα καθηγητές, τα σχολεία που οι μνημονιακές κυβερνήσεις απέλυσαν και έβαλαν σε διαθεσιμότητα εκατοντάδες συναδέλφους.Τα σχολεία που λειτουργούν χειμώνα με υποχρηματοδότηση ή χωρίς πετρέλαιο.Τα σχολεία της τράπεζας θεμάτων,του μάισκουλ, των αμφιλεγόμενων και αλληλοαναιρούμενων πολιτικών εκπαίδευσης.Τα σχολεία που ανατυπώνουν παλαιολιθικά βιβλία σαν τάχα νέων προγραμμάτων, ή αυτά που δεν ξέρουν τι βιβλία και τι ύλη θα έχουν σε λίγους μήνες.Τα σχολεία που διέσυραν τους καθηγητές τους, τα σχολεία που δέχτηκαν επιστρατευμένους εκαπιδευτικούς  την στιγμή των μεγάλων κινητοποιήσεών τους.Τα σχολεία που πήραν ντιβιντι αντί για βιβλία, τα σχολεία που ακόμα και σήμερα παίρνουν μεσοχρονίς τις οδηγίες των φετινών τους μαθημάτων.Τα σχολεία της αξιολόγησης με το μαχαίρι , τα σχολεία των συμπτύξεων, τα σχολεία της εντατικοποίησης της χωρίς στόχους δουλειάς, των στοιβαγμένων μαθητών και των μεγάλων τμημάτων.Τα σχολεία των απελπισμένων ιδιαιτερατζήδων, τα σχολεία της αγοραίας εκπαίδευσης.

Η μεγάλη ευκαιρία των εκπαιδευτικών, των γονιών και των μαθητών που ψηφίζουν είναι να διαγράψουν αυτό το θλιβερό παρελθόν με μια ψήφο.

Τα σχολεία της Τρίτης πρέπει να έχουν ανοίξει μια νέα σελίδα,τη σελίδα της Δημοκρατίας στην εκπαίδευση.Χωρίς να ξεχνούν το παρελθόν, για να διδαχθούν από τα χάλια τους.

Τη Τρίτη μετά τις εκλογές το ελληνικό δημόσιο σχολείο έχει τη νέα μεγάλη του ευκαιρία.

Να γίνει σχολείο για τη νέα ελληνική κοινωνία, της ανοικοδόμησης, της πραγματικής γνώσης.Να αγκαλιάσει όλα τα παιδιά ανεξάρτητα από την οικονομική τους θέση, άσχετα με τη προέλευσή τους , άσχετα με τη γεωγραφία τους.Να εμψυχώσει τους νέους εκπαιδευτικούς  στα ιδανικά του λειτουργήματος της παιδείας για όλους.Να φτιάξει δημοκρατικούς συλλόγους που θα είναι υπεύθυνοι για την πραγματική και αντικειμενική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού τους έργου.Να έχει εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές  σαν κινητήρια δύναμη για τη νέα του πορεία.Να ξεπετάξει σε μια στιγμή της αδυναμίες του και να κοιτάξει μπροστά για την Ελλάδα της προκοπής.

Το σχολείο να προχωρήσει στο αυτονόητο ,να αναδείξει ξανά τον αποφασιστικό ρόλο της παιδείας στη πρόοδο του κόσμου.

Σήμερα είναι Σάββατο.Μέχρι τη Κυριακή το βράδυ ο κάθε Έλληνας ψηφοφόρος έχει το   δικαίωμα να ονειρεύεται με ελπίδα ή εφιάλτες.Από τη εκπαιδευτική κοινότητά , δεν αξίζει ούτε μια ψήφος στους δυνάστες.Το Ελληνικό σχολείο έχει μόνο ένα δρόμο να διαλέξει.Να βγει από τον γκρεμό και να ξανασκάψει τη δική του πορεία.

Τη Τρίτη που θα ξανανοίξουμε τις αίθουσες οι εκλογές θα έχουν αλλάξει ήδη πολλά.Τα περισσότερα όμως η σχολική κοινότητα θα τα έχει μπροστά της.

Ελπίζω πολλά;Τουλάχιστον ελπίζω.

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *