Πάνος Βασιλόπουλος

η περιοχή μου στο Blogs.sch.gr κύρια για σχολική χρήση

  • ημερολόγιο γραπτών

    Μάιος 2013
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • Σελίδες

  • wordpress visitor
  • RSS γράφω κι αλλού

    • «Όλοι Ναζί τον φάγατε»
      Κατσάκος Πέτρος-Αυγή | Πέρυσι το καλοκαίρι είδες το διαφημιστικό τρέιλερ και γελούσες στο καφενείο. «Και λίγες έφαγε η παλιοκουμμούνα» έλεγες στον κολλητό σου κι αυτός σου απαντούσε «να αγιάσει το χέρι του Ηλία». Τον επιβράβευσες τον Ηλία με την ψήφο σου και τον έστειλες στο «μπουρδέλο» να τους πλακώσει όλους στο ξύλο. Μαζί έστειλες στη […]
  • RSS η ταινιοθήκη μου

    • The Warden- Ο (αρχι) Φύλακας
       Με σκηνικό μια φυλακή στο Ιραν το 1960 ένα ψυχολογικό δράμα ή και θρίλερ που περιγράφει τη πάλη ανάμεσα στο θάνατο και την επιβίωση, ή καλύτερα στο καθήκον και την ανθρωπιά.Επιπλέον το να θεωρεί κάποιος το Ιράν χώρα του κακού για τη Δύση η ταινία προσφέρεται τουλάχιστον για προβληματισμό...Iran 2019https://www.imdb.com/title/tt8522820/?ref_=ttmi_tt
  • RSS καλαμπούρια

Τα θέματα που δεν θα έβαζα στη Χημεία.

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 31 Μαΐου 2013

IMG_0288

Αφήνοντας τα πράγματα στη μοίρα τους, γιατί δεν μπορώ να κάνω τίποτα διαφορετικό, σημειώνω τις περιθωριακές και επαρχιώτικες εκτιμήσεις μου,γύρω από τα θέματα των πανελληνίων εξετάσεων στη Χημεία.

Τρεις μέρες λοιπόν μετά, δηλώνω ότι ανάμεσα στα ζητούμενα της Τετάρτης, δεν θα ζήταγα ποτέ από τους μαθητές μου τα εξής:

  1. Το Α3 ζητάει από τον υποψήφιο να επιλέξει σαν σωστή μια απάντηση με δίλλημα την τελευταία παράγραφο στη σελίδα  15 που καταλήγει ότι «…οι περιπτώσεις αυτές ξεφεύγουν από τα όρια της μελέτης μας (αλλά όχι και των πανελληνίων εξετάσεων;) και ένα πίνακα  στη σελίδα 22 σχετικά με τις  ημισυμπληρωμένες d υποστιβάδες.(5 μονάδες)
  2. Το Α5 ζητάει από τον υποψήφιο να αποφασίσει αν ένα μεταλλικό ιόν μπορεί να βρίσκεται σε αέρια κατάσταση, χωρίς να έχει θεωρητική ιδέα για το πώς και πότε συμβαίνει αυτό , πέρα από τη γενική αντίδραση στην αρχή της παραγράφου. Οι δε εξισώσεις που δίδονται για να είναι θερμοχημικές εξισώσεις θα τους έβαζα και τον παράγοντα ΔΗ στα προϊόντα.(5 μονάδες)
  3. Στο τέλος θα χρονομετρούσα το χρόνο που θα έκανα να απαντήσω γράφοντας το σύνολο των θεμάτων με πράξεις, θα πρόσθετα ένα εύλογο χρόνο επιπλέον για επανέλεγχο και θα αφαιρούσα ότι θέμα με εμπόδιζε να ολοκληρώσω το γράψιμο μέσα σε ένα τρίωρο. Τότε και πάλι οι μαθητές μου θα σκεφτόντουσαν σαν πτυχιούχοι της Χημείας και όχι σαν εξεταζόμενοι για να γίνουν (πιθανά) Χημικοί.

Οι ταπεινές απόψεις δεν έχουν καμιά σημασία για τη θεατρικότητα της παράστασης Πανελλήνιες 2013 , με στρατιώτες καθηγητές, άσπιλους και αμόλυντους εξεταστές, υπεράνω πάσης υποψίας κριτικούς και μαθητές που επιτέλους ησύχασαν και μπόρεσαν να δώσουν τις πολυπόθητες εξετάσεις τους.

Και του χρόνου (αν είμαστε εδώ) και καλοί πολίτες!

ΥΓ: φωτογραφία , η χημεία στη φύση :

IMG_8699-001

η μπακαλική της Χημικής προσέγγισης στο πεδίο είναι ένα άλλο θέμα,

που κανένας εξεταστής δεν ξέρει τι είναι και πως να το αξιολογήσει

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *