Πάνος Βασιλόπουλος

η περιοχή μου στο Blogs.sch.gr κύρια για σχολική χρήση

  • ημερολόγιο γραπτών

    Απρίλιος 2013
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  • Σελίδες

  • wordpress visitor
  • RSS γράφω κι αλλού

    • «Όλοι Ναζί τον φάγατε»
      Κατσάκος Πέτρος-Αυγή | Πέρυσι το καλοκαίρι είδες το διαφημιστικό τρέιλερ και γελούσες στο καφενείο. «Και λίγες έφαγε η παλιοκουμμούνα» έλεγες στον κολλητό σου κι αυτός σου απαντούσε «να αγιάσει το χέρι του Ηλία». Τον επιβράβευσες τον Ηλία με την ψήφο σου και τον έστειλες στο «μπουρδέλο» να τους πλακώσει όλους στο ξύλο. Μαζί έστειλες στη […]
  • RSS η ταινιοθήκη μου

    • The Warden- Ο (αρχι) Φύλακας
       Με σκηνικό μια φυλακή στο Ιραν το 1960 ένα ψυχολογικό δράμα ή και θρίλερ που περιγράφει τη πάλη ανάμεσα στο θάνατο και την επιβίωση, ή καλύτερα στο καθήκον και την ανθρωπιά.Επιπλέον το να θεωρεί κάποιος το Ιράν χώρα του κακού για τη Δύση η ταινία προσφέρεται τουλάχιστον για προβληματισμό...Iran 2019https://www.imdb.com/title/tt8522820/?ref_=ttmi_tt
  • RSS καλαμπούρια

Αλληλο-γραφίες*

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 15 Απριλίου 2013

Και έλεγα να σου γράψω ένα γράμμα,κι έλεγα..κι έκλαιγα!
Πάριος

Εντυπωσιακός ο Χανιώτης μαθητής Αλέξανδρος, για πολλούς λόγους πέρα από το γράμμα του σαν περιεχόμενο.: Ανήκει σε εκείνη τη μειοψηφία των μαθητών του σχολείου που ασχολούνται με τη πολιτική, στους ελάχιστους εφήβους που τολμούν να αυθαδιάσουν με επιχειρήματα ενάντια στη πολιτική εξουσία, στους ελάχιστους μαθητές που η κριτική τους γνώση ανακατεύει τη κοινωνία με τα σχολικά μαθήματα και τέλος σε αυτούς που προτιμούν ακόμα να γράφουν γράμματα παρά να στέλνουν γκρικλις η-μέιλ ή να ασχολούνται αποκλειστικά με το φέισμπουκ.

Όσο αφορά το περιεχόμενο, είναι αυτονόητο ότι η επιστημονική γνώση έρχεται σε σύγκρουση με τη πραγματικότητα. Οικονομία και κοινωνία δέχονται διαφορετικές ερμηνείες για τις δραστηριότητές τους ανάλογα με το ποια συμφέροντα έχεις , τι ψηφίζεις ή πόσα γράμματα ξέρεις.

Αν του τα ’λεγε του Στουρνάρα, θα ον συμβούλευα «όσο θέλεις βρόντα στου Κουφού τη πόρτα». Τώρα που του τα ’γραψε, προμήθευσε αυτόν με χαρτί για ανακύκλωση και μια αφορμή σηκώματος, του αλαζονικού του φρυδιού.

Γράμματα στον (κάθε) Στουρνάρα έχουν στείλει κι άλλοι συμπολίτες μας, σας θυμίζω πέρσι τέτοια εποχή έστειλε ο Δημήτρης Χριστούλιας αυτοκτονώντας στο Σύνταγμα στις 4 Απρίλη του 2012 (περνάει ο καιρός και ξεχνάμε) , αλλά και όλα τα ιδιόχειρα σημειώματα όπως του πατέρα που φούνταρε προχτές στο λιμάνι της Πάτρας και 4-5 χιλιάδων αγνώστων αυτοχείρων , που περνάνε στην ηθελημένη άγνοια των ειδήσεων.

Αλέξανδρε, δεν έχει απορίες ο κόσμος για το τι να γράψει στις πανελλήνιες στο μάθημα της οικονομίας. Έχει απορία πως είναι δυνατόν να αποφοιτούν από τα οικονομικά πανεπιστήμια ,με μάστερ και ντοκτορά τόσοι εγκέφαλοι επιστημονικοί διαχειριστές της παγκόσμιας οικονομίας και ο κόσμος να πεινάει, να πεθαίνει, να αυτοκτονεί. Ίσως πια επιβάλλεται η διδασκαλία του μαθήματος ΔΕΝΜΕΜΕΛΛΕΙ , που κοινωνιολογικά θα σε κάνει να αδιαφορείς για τους διπλανούς σου, τους συμπολίτες σου και τους συμμαθητές σου σήμερα, αύριο και για πάντα.

Στον Ιππόδρομο της ζωής μας κάποιοι ποντάρουν επάνω μας καθώς τρέχουμε και διαγκωνιζόμαστε – η ζωή σου, θανατός μου- για το καρότο της επιβίωσης, με προσφορά τον πλούτο  των χρηματιστηρίων.

Αλέξανδρε το γράμμα θα έπρεπε να το απευθύνεις στο κόσμο γύρω σου. Να κάνεις τα άλογα  λογικά και επιθετικά, να σηκωθούν στα πίσω πόδια και να τρομάξουν τους στυλοβάτες της κρίσης. Τα γράμματα και η μόρφωση δεν ζητάνε πια μόνο τη συμπάθεια των δυναστών. Εξοπλίζουν με γνώση ένα ολόκληρο κόσμο για να πάψει να ζει αυτός στο λήθαργο της ανέχειας, να μην υφίσταται τη δικαιολογία της κατάντιας και να κάνει τα πολλά γράμματα πακέτο ,σκληρά σαν τούβλο ή τσιμεντόλιθο.

Να το εκσφενδονίσει ή να χτίσει το μέλλον του.

*Αλληλο-γραφία:

γράφει ο ένας στον άλλο ή γράφει ο ένας τον άλλο (Panospedia.com)

Δημοσιεύθηκε στον Παλμό της Βόρειας Εύβοιας στις 9-4-2013

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *