Πάνος Βασιλόπουλος

η περιοχή μου στο Blogs.sch.gr κύρια για σχολική χρήση

  • ημερολόγιο γραπτών

    Μάιος 2012
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Σελίδες

  • wordpress visitor
  • RSS γράφω κι αλλού

    • «Όλοι Ναζί τον φάγατε»
      Κατσάκος Πέτρος-Αυγή | Πέρυσι το καλοκαίρι είδες το διαφημιστικό τρέιλερ και γελούσες στο καφενείο. «Και λίγες έφαγε η παλιοκουμμούνα» έλεγες στον κολλητό σου κι αυτός σου απαντούσε «να αγιάσει το χέρι του Ηλία». Τον επιβράβευσες τον Ηλία με την ψήφο σου και τον έστειλες στο «μπουρδέλο» να τους πλακώσει όλους στο ξύλο. Μαζί έστειλες στη […]
  • RSS η ταινιοθήκη μου

    • The Warden- Ο (αρχι) Φύλακας
       Με σκηνικό μια φυλακή στο Ιραν το 1960 ένα ψυχολογικό δράμα ή και θρίλερ που περιγράφει τη πάλη ανάμεσα στο θάνατο και την επιβίωση, ή καλύτερα στο καθήκον και την ανθρωπιά.Επιπλέον το να θεωρεί κάποιος το Ιράν χώρα του κακού για τη Δύση η ταινία προσφέρεται τουλάχιστον για προβληματισμό...Iran 2019https://www.imdb.com/title/tt8522820/?ref_=ttmi_tt
  • RSS καλαμπούρια

από το Γ4 έως το Γ τα όλα!

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 26 Μαΐου 2012

έ! κάπου θα έσκαγε και φέτος το κακό.

Λίγο η αποχέτευση στη βιολογία, λίγο τα μαθηματικά, λίγο η Αρβελέρ, το μπαμ έμελε να γίνει με τους φυσικούς.

Το Ιερατείο της ΕΕΦ ζητά συγνώμη από τα παιδιά,λες και έβαλε αυτό τα θέματα (ή μήπως τα έβαλε;), η υπηρεσιακή ΥΠΔΒΜΚΛΠ  υιοθετεί την άποψη των μονίμων υφισταμένων της για ακύρωση του θέματος -εν βρασμώ ψυχής- και αρχίζει να γίνεται της Τζούλιας.

Αρχίζω να πιστεύω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να νοιώθει υπέυθυνος , γιατί αν έιχε συγκυβερνήσει με ΠΑΣΟΚ-ΝΔ τώρα η Διαμαντοπούλου θα πρόσεχε τα πράγματα περισσότερο.

Όμως ξεκάθαρα , και 4 ακόμα αγωνιστικές πριν το τέλος των εξετάσεων, φαίνεται η ανεπάρκεια του συστήματος που τροφοδοτεί τα ελληνικά πανεπηστήμια.Έτσι οι αυτονόητες διαπιστώσεις:

Τα θέματα δεν διδάχθηκαν σε κανένα ελληνικό Λύκειο, παρά μόνο στα ιδιαιτερατζήδικα-φροντιστήρια.

Καθηγητές επώνυμα διαφωνούν αν τα θέματα λύνονται έτσι ή αλλιώς γεμίζοντας παιδαγωγική αυτοπεποίθηση τους υποψηφίους..

Τα λαθεμένα της ΕΕΦ λύνονται σωστά από καταγγέλοντες μαθητές (…σηκωθήκανε τα αγγούρια και απαυτώνουν τον μανάβη).

Το Λύκειο φαντάζει Λύκος και η αξιολόγησή του είτε περνάει από το Μάανστριχ, είτε από τις ΕΛΜΕ, είτε από την γενική ευθυνοφοβία, είτε από το ιδιοτελές συμφέρον μερίδας εκπαιδευτικών να τα κονομάνε προσφέροντας φρούδες ελπίδες στους πελάτες μαθητές τους.

Το υπόλοιπο των εξετάσεων θα στηριχθεί σε θέματα γελοιότητας για αποφυγή νέων λαθών.

Μήπως πρέπει να ερευνηθεί ποιοί και πώς απάντησαν στα θέματα (φόλοου δε μανυ).

Ήρθε ο καιρός να αναλάβουν τις εισαγωγικές τα Πανεπιστήμια, για να μπορέσουν και τα Λύκεια να κάνουν τη πραγματική (και μοναδική) δουλειά τους.

Μήπως πρέπει να τα κλείσουμε για να τα ξαναφτιάξουμε από την αρχή;

Μόνο μια συνεχής δύναμη θα το κάνει να κινείται συνέχεια (τη ράβδο και το μυαλό μας)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *