Πάνος Βασιλόπουλος

η περιοχή μου στο Blogs.sch.gr κύρια για σχολική χρήση

  • ημερολόγιο γραπτών

    Ιούνιος 2011
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930  
  • Σελίδες

  • wordpress visitor
  • RSS γράφω κι αλλού

    • «Όλοι Ναζί τον φάγατε»
      Κατσάκος Πέτρος-Αυγή | Πέρυσι το καλοκαίρι είδες το διαφημιστικό τρέιλερ και γελούσες στο καφενείο. «Και λίγες έφαγε η παλιοκουμμούνα» έλεγες στον κολλητό σου κι αυτός σου απαντούσε «να αγιάσει το χέρι του Ηλία». Τον επιβράβευσες τον Ηλία με την ψήφο σου και τον έστειλες στο «μπουρδέλο» να τους πλακώσει όλους στο ξύλο. Μαζί έστειλες στη […]
  • RSS η ταινιοθήκη μου

    • The Warden- Ο (αρχι) Φύλακας
       Με σκηνικό μια φυλακή στο Ιραν το 1960 ένα ψυχολογικό δράμα ή και θρίλερ που περιγράφει τη πάλη ανάμεσα στο θάνατο και την επιβίωση, ή καλύτερα στο καθήκον και την ανθρωπιά.Επιπλέον το να θεωρεί κάποιος το Ιράν χώρα του κακού για τη Δύση η ταινία προσφέρεται τουλάχιστον για προβληματισμό...Iran 2019https://www.imdb.com/title/tt8522820/?ref_=ttmi_tt
  • RSS καλαμπούρια

Τραγικά αποτελέσματα, μιας τραγικής χρονιάς

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 21 Ιουνίου 2011

Με την ολοκλήρωση της βαθμολογικής διαδικασίας, η πορεία των τελειοφοίτων προς τα ΑΕΙ-ΤΕΙ μπήκε στο αυλάκι της.

Σε ένα σύνολο 72% κάτω από τη βάση σε φυσική, μαθηματικά , με μέσο όρο γραπτών των τμημάτων στην τεχνολογική κατεύθυνση (μαθηματικά-φυσική) 3,5-4,5 , ήρθε η στιγμή της αυτοαξιολόγησης  του εκπαιδευτικού συστήματος της χρονιάς.Παράλληλα το ένα στα πέντε γραπτά στην έκθεση αναβαθμολογήθηκε επαναλαμβάνοντας τον σημαντικότερο παράγοντα βαθμολογικής αδικίας για άλλη μια χρονιά, στο μάθημα της γλώσσας.

Οι απορίες λοιπόν έχουν να κάνουν με :

Ποια Ελληνικά σχολεία μπορούν να διδάξουν το επίπεδο των μαθημάτων που ζητούν οι ιεροεξεταστές των πανελληνίων;

Ποιοί (και πόσοι) μαθητές παρακολούθησαν τους δυο τελευταίους μήνες τα πιθανά επαναληπτικά μαθήματα στο σχολείο τους;

Τι σημαίνει ότι μαθητές της τεχνολογικής κατεύθυνσης θα γεμίσουν ΑΕΙ-ΤΕΙ με βαθμούς φυσικομαθηματικών μαθημάτων από 2 έως 5; γιατί αντίθετα οι μαθητές της θεωρητικής να χρειάζονται 12-13 μέσο όρο για μια θέση στα ΑΕΙ-ΤΕΙ;

Οι γονείς άραγε απαξιώνουν και τα φροντιστήρια σαν υπεύθυνα για τη χαμηλή βαθμολογία των παιδιών τους; ζητούν ευθύνη και από τον ιδιαιτερατζή, όπως φτύνουν το δημόσιο σχολείο;

Πόσα ΑΕΙ-ΤΕΙ θα μπορούν(υπάρχουν) τον Σεπτέμβρη να υποδεχθούν τους επιτυχόντες;

Πόσοι γονείς θα μπορούν το Σεπτέμβρη να υποστηρίξουν τον ξενιτεμό των παιδιών τους;

Έτσι κι αλλιώς, θα πει κάποιος, ότι με την κατάργηση της βάσης του 10 και τρία να γράφανε όλοι , όλοι θα πέρναγαν πάλι.Όμως τι δείχνεις με τα δύσκολα θέματα και τι θα έδειχνες αν τα θέματα ήταν πιο βατά; Που σπρώχνεις τους μαθητές για του χρόνου (=παραπαιδεία) ή πως θα αποφόρτιζες τους δοκιμαζόμενους οικονομικά  γονείς με πιο “σχολικές” απαιτήσεις στις εξετάσεις;

Ο αγώνας για μόρφωση , ξεφεύγει από τον καιροσκοπισμό των υποτελών του ΔΝΤ. Τα παιδιά ξεπερνούν την εφηβική τους ηλικία και μπαίνουν στην κατανόηση της σημασίας της μούντζας.

Οι δείκτες αξιολόγησης της πολιτικής του ΥΠΔΒΜΚΘ, δείχνουν ότι χρειάζεται μια άλλη πολιτική μετά την αποτυχία.

Και του χρόνου!(αλλά  καλύτερα!)

(παρ’ όλα αυτά η ενθάρρυνση και τα συγχαρητήρια για τους αποφοίτους δεν γίνεται για λόγους τυπικούς ή από συνήθεια.Μπράβο σας παιδιά και καλή πορεία στη ζωή σας. Προσπαθείστε να τα αλλάξετε όλα!)

1 σχόλιο προς “Τραγικά αποτελέσματα, μιας τραγικής χρονιάς”

  1.   ppanagos είπε:

    συμφωνώ απόλυτα με τισ σκέψεις σου.
    ειμαι και εγώ γονιός παιδιού τεχνολογικης κατεύθυνσης …….
     

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *