Το ηλεκτρονικό μηχανογραφικό, της βιασύνης και της οικονομίας.
Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 14 Ιουνίου 2011
Πρώτα ο μαθητής , θα πρέπει να έχει αυτονόητα πρόσβαση στο Ίντερνετ στο σπίτι του (και ποιος δεν έχει, θα αναρωτήθηκαν στο γόνατο ή μετά από εμπεριστατωμένη έρευνα, οι ιθύνοντες του ΥΠΔΒΜΚΘ)
Πρώτα ο μαθητής, θα πρέπει να γνωρίζει (και να πιστεύει) ότι η διαδικασία είναι απλή και να μπορέσει να την ακολουθήσει, με δικιά του ευθύνη.(μπορεί να γίνει φοιτητής κάποιος που δεν μπορεί κάτι τέτοιο; αναρωτήθηκε ο μοχθηρός μυστικοσύμβουλος)
Μετά ο Διευθυντής, θα πρέπει να υποκαταστήσει τσάμπα την ευθύνη των μέχρι πέρυσι “επιδοματιούχων” επιτροπών και να υλοποιήσει την πρόταση από πλευράς σχολείου.(Αν δεν τα έχει καλά με τον πληροφορικάριο, ας του κάνει ένα τραπέζι πριν.)
Μετά οι καθηγητές που πρέπει να ανοίξουν το εργαστήριο πληροφορικής και να καθίσουν στοργικά και υπομονετικά με τους -πρώτα οι μαθητές-υποψηφίους και να τους διευκολύνουν στους πιθανούς ηλεκτρονικούς δαιδάλους.
Στο τέλος η υπουργός του παρά πέντε (εξετάσεις, ενδοσχολικό απολυτήριο κλπ) να μου λύσει τη περιέργεια για το τι κοστίζει και το πόσο γλυτώνει από το εγχείρημα.
(ακόμα διαβάζω το δελτίο τύπου, στα σχολεία όταν παν οι εφημερίδες, θα το μάθουν κι αυτοί.)
(αυτή η χρονιά είναι όλο καινοτομίες.Του χρόνου θα έχουμε νέους μάνατζερ και ηλεκτρονικούς καθηγητές,χωρίς απορίες)
(αύριο ας ρίξουμε και μια μούντζα παραπάνω, δεν βλάπτει)
Αφήστε μια απάντηση