Πάνος Βασιλόπουλος

η περιοχή μου στο Blogs.sch.gr κύρια για σχολική χρήση

  • ημερολόγιο γραπτών

    Μάρτιος 2011
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Σελίδες

  • wordpress visitor
  • RSS γράφω κι αλλού

    • «Όλοι Ναζί τον φάγατε»
      Κατσάκος Πέτρος-Αυγή | Πέρυσι το καλοκαίρι είδες το διαφημιστικό τρέιλερ και γελούσες στο καφενείο. «Και λίγες έφαγε η παλιοκουμμούνα» έλεγες στον κολλητό σου κι αυτός σου απαντούσε «να αγιάσει το χέρι του Ηλία». Τον επιβράβευσες τον Ηλία με την ψήφο σου και τον έστειλες στο «μπουρδέλο» να τους πλακώσει όλους στο ξύλο. Μαζί έστειλες στη […]
  • RSS η ταινιοθήκη μου

    • The Warden- Ο (αρχι) Φύλακας
       Με σκηνικό μια φυλακή στο Ιραν το 1960 ένα ψυχολογικό δράμα ή και θρίλερ που περιγράφει τη πάλη ανάμεσα στο θάνατο και την επιβίωση, ή καλύτερα στο καθήκον και την ανθρωπιά.Επιπλέον το να θεωρεί κάποιος το Ιράν χώρα του κακού για τη Δύση η ταινία προσφέρεται τουλάχιστον για προβληματισμό...Iran 2019https://www.imdb.com/title/tt8522820/?ref_=ttmi_tt
  • RSS καλαμπούρια

Απεργήσαμε, ε! και;

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 1 Μαρτίου 2011

μαύρη μαυρίλα πλάκωσε μαύρη σαν καλιακούδα

Δεν έγραψα αμέσως γιατί ήμουν μπουρινιασμένος.

Ο άνθρωπος δεν σκέφτεται σωστά αν η ψυχή του βράζει , και στο κάτω κάτω μόνο βρισιές θα έγραφα.

Γύρισα στο σύλλογο λοιπόν για να συνεχίσουμε το εκπαιδευτικό ή παιδαγωγικό μας έργο.Γύρω μου στο χωριό μου γύρισαν και άλλοι στις δουλειές τους, αλλά οι περισσότεροι δεν τις είχαν διακόψει καν.Μερικοί μάλιστα δεν κατάλαβαν ότι απεργούμε συνεπαρμένοι από το ντέρμπυ, τη Λιβύη, τη μιζέρια μας. Άλλοι απλά φοβόντουσαν τις φωτιές της Τρέμη , τη τρομολαγνεία του Πρετεντέρη.

Στον εκπαιδευτικό μας κόσμο, έχουμε μαθητές που τους κάνουμε μάθημα, μαθητές που πάνε φροντιστήριο, μαθητές που κάνουνε ιδιαίτερα, καθηγητές που κάνουνε μόνο μάθημα, καθηγητές που κάνουν μάθημα και ιδιαίτερα, καθηγητές που κάνουν μόνο ιδιαίτερα , καθηγητές που δεν κάνουν σχεδόν τίποτα, καθηγητές που καταγγέλλουν τα ιδιαίτερα, καθηγητές που στέλνουν τα παιδιά τους φροντιστήριο ή ακόμα και στα ιδιαίτερα.

Δασκάλους που απεργούν και όχι, Δασκάλους που σκέφτονται το δίκιο μαζί με τις κρίσεις των διευθυντών, Δασκάλους που βαριούνται πια να κάνουν οτιδήποτε για να αλλάξει η κατάσταση.

Εκπαιδευτικούς που απήργησαν δυο μέρες γιατί ντρεπόντουσαν, μια μέρα γιατί ντρεπόντουσαν και κάναν οικονομία, καμιά μέρα γιατί κάναν οικονομία ή δεν ντρεπόντουσαν καθόλου.

Τελικά ησύχασα.

Δεν πήγα πουθενά την Τσικνοπέμπτη για να μη τσακωθώ με όλους, ηρέμησα μόνος και κάθομαι και γράφω , χωρίς να σκέφτομαι το τι.

Κοιτώντας πίσω καταλαβαίνω ότι τους μοντέρνους καιρούς της Τρόικας, δεν μπορούμε να τους αναχαιτίσουμε κοροϊδεύοντας τον εαυτό μας.Η συντεχνιακή αντίληψη της κοινωνίας των απεργών, έχει να κάνει με μια εσωτερική πολυδιάσπαση συμφερόντων, μέσα στο ίδιο μας το σχολείο, την δουλειά του καθενός ξεχωριστά.

Δεν υπάρχουν γενικά και αόριστα εκπαιδευτικοί, υπάρχουν αυτοί που τα βγάζουν πέρα και οι άλλοι που δεν…

Υπάρχουν αυτοί που συναισθάνονται  και οι άλλοι που ζουν μέσα στο ψυκτικό υγρό.

Υπάρχουν οι ρομαντικοί και εκείνοι που βλέπουν την κατηφόρα σα δεδομένη.

Υπάρχει και ένας κόσμος που μας λυπάται και ένας μεγαλύτερος κόσμος που μας λοιδωρεί, σαν τις πόρνες ή τους έμπορες ναρκωτικών: τα βγάζουν μαύρα, κάθονται έξι μήνες, φεύγουν από τη δουλειά τους, δεν ξέρουν που παν τα τέσσερα…

Υπάρχουν και οι μοναδικοί κριτές του σχολείου , οι μαθητές μας, είτε αδιάφοροι,είτε νυχτερινοί μας πελάτες , είτε ζηλιάρηδες του διπλανού τους, που έχει να κάνει φροντιστήριο ενώ αυτοί τη βγάζουν φτωχικά αδιάβαστοι.

Διαπαιδαγωγούμενοι κι αυτοί στην ίδια κοινωνία, κάνουν ότι και οι γονείς τους: Σωπαίνουν

Βαρέθηκα να γράφω, γιατί άρχισα να σκέφτομαι.

Καληνύχτα σας…Καληνύχτα μας…

(Πάω να γράψω την έκθεση της αυτοαξιολόγησης της εκπαιδευτικής μονάδας….)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *