Πάνος Βασιλόπουλος

η περιοχή μου στο Blogs.sch.gr κύρια για σχολική χρήση

  • ημερολόγιο γραπτών

    Ιούλιος 2010
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Σελίδες

  • wordpress visitor
  • RSS γράφω κι αλλού

    • «Όλοι Ναζί τον φάγατε»
      Κατσάκος Πέτρος-Αυγή | Πέρυσι το καλοκαίρι είδες το διαφημιστικό τρέιλερ και γελούσες στο καφενείο. «Και λίγες έφαγε η παλιοκουμμούνα» έλεγες στον κολλητό σου κι αυτός σου απαντούσε «να αγιάσει το χέρι του Ηλία». Τον επιβράβευσες τον Ηλία με την ψήφο σου και τον έστειλες στο «μπουρδέλο» να τους πλακώσει όλους στο ξύλο. Μαζί έστειλες στη […]
  • RSS η ταινιοθήκη μου

    • The Warden- Ο (αρχι) Φύλακας
       Με σκηνικό μια φυλακή στο Ιραν το 1960 ένα ψυχολογικό δράμα ή και θρίλερ που περιγράφει τη πάλη ανάμεσα στο θάνατο και την επιβίωση, ή καλύτερα στο καθήκον και την ανθρωπιά.Επιπλέον το να θεωρεί κάποιος το Ιράν χώρα του κακού για τη Δύση η ταινία προσφέρεται τουλάχιστον για προβληματισμό...Iran 2019https://www.imdb.com/title/tt8522820/?ref_=ttmi_tt
  • RSS καλαμπούρια

η ετερο-αξιολόγηση του Υπουργείου Εξετάσεων.

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 5 Ιουλίου 2010

caricaturifor-blog-20.JPG

Με ένα βιαστικό απολογισμό της φετινής εξεταστικής χρονιάς, έχω να παρατηρήσω τα παρακάτω:

Μέσα σε ένα πλαίσιο από γρίπη,(χιλιάδες απουσίες ακόμα και για απλές ιώσεις), καταλήψεις (χιλιάδες ώρες χαμένες από την αντιστασιακή μόδα των μαθητών),απεργίες (χιλιάδες ώρες χαμένες από την πατροπαράδοτη μανία των εκπαιδευτικών),εκδρομές (χιλιάδες ώρες χαμένες για σχολική αναψυχή),χιόνια (η συμμετοχή των νομαρχιών στη σχολική συρρίκνωση) και τον Μάη, όπου σε κανένα σχολείο της επικράτειας δεν λειτούργησαν οι “Γάμα Λυκείου” της χώρας φυσιολογικά, λόγω απουσιών “προετοιμασίας” ,ακολούθησαν οι πανελλήνιες εξετάσεις.

Προσθέτοντας και το Μπόνους απουσιών λόγω των παραπάνω ιδιαιτεροτήτων, οι καθηγητές  των “Γάμα Λυκείου” της χώρας , δίδαξαν επαρκώς και επάξια τα ελληνόπουλα,ώστε να ανταπεξέλθουν στα αναβαθμισμένα θέματα κλιμακούμενης δυσκολίας των ανανεωμένων επιτροπών του ΥΠΔΒΜΚΘ.

Έτσι με λιγότερες ώρες μάθημα, ο μαθητής κατάφερε να περάσει σε δυσκολότερα θέματα  από πέρσι, πετυχαίνοντας ανάλογους με τους περσινούς μέσους όρους !(ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ)

Ο θρίαμβος της παραπαιδείας στην Ελλάδα , η επικράτηση των φροντιστηρίων πάνω στο πτώμα της δημόσιας παιδείας, συνάγεται από την παραπάνω σκέψη.

Η ψευδαίσθηση της βαρύγδουπης πολιτικής “πρώτα ο μαθητής”,αντικαθίσταται από το “πρώτα η Υπουργός“.

Η σημασία της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου -άνευ φροντιστηρίου- είναι  η ίδια  η αυταπάτη της πολιτικής νιότης, πίσω από την βαφή των κατάμαυρων μαλλιών της προϊσταμένης.Βαφή που δεν είναι αρκετή όμως να φτιασιδώσει και την κατάσταση στις ¨Γάμα Λυκείου” της χώρας.

(Δεν επιθυμώ την συμμετοχή μου σε καμιά αμειβόμενη επιτροπή του ΥΠΔΒΜΚΘ σε θέματα αξιολόγησης.Καταθέτω τις απόψεις μου δωρεάν,για να προβληθούν στους νέους διαδραστικούς πίνακες του Γυμνασίου ,που θα αγοραστούν με τους κλεμμένους μισθούς μας)

(Για τους ερευνητές του ΥΠΔΒΜΚΘ ας μαζευτούν τα απουσιολόγια , ημερολόγια κλπ από τα Λύκεια και ας διαπιστωθεί και επιστημονικά, η αυτονόητη ανοησία παιδείας, που καταθέτω)

(Για τους υπόλοιπους συναδέλφους, καλό υπόλοιπο καλοκαίρι με το επίδομα αδείας, στα τυροπιτάδικα της Αθηνάς)

(Για τους νέους φοιτητές εύχομαι καλή πρόοδο, με επιτακτική ανάγκη να ξεπεράσουν καθηγητές,φροντιστές και υπουργούς, που γνώρισαν μέχρι τώρα)

Trackbacks/Pingbacks

  1. Terra Computerata » Best of ed-blogs

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *