Ασκήσεις για την Β’ Γυμνασίου

Εδώ μπορείτε να βρείτε μερικές ασκήσεις για επανάληψη. Θα φροντίζω να βάζω νέες ασκήσεις ανανεώνοντας το ίδιο αρχείο και όχι κάνοντας καινούργια ανάρτηση (άρα καλό είναι να ελέγχεται το ίδιο αρχείο και τις επόμενες ημέρες). Αν κάποιος έχει απορία ας γράψει σχόλιο, αλλά να έχει υπόψη του ότι γενικά θα ελέγχω για σχόλια και θα βάζω νέες ασκήσεις κάθε βράδυ.

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

11 σχόλια

Μετάβαση στη φόρμα σχολίων

    • αννα σκουλουδακη στο 7 Μαΐου, 2013 στις 3:50 μμ
    • Απάντηση

    ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ?ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ 3 ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΑΙ ΟΥΤΕ Η ΜΑΖΑ ΟΥΤΕ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΗΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ?

  1. Άννα,
    Ανέβασα τις λύσεις σε ξεχωριστό αρχείο. Για την άσκηση 3 που με ρωτάς, σκέψου καταρχήν ότι η μηχανική ενέργεια σε κάθε θέση είναι 50 J (γιατί;) και στη συνέχεια για την πρώτη γραμμή πόση είναι η κινητική ενέργεια (0 J γαιτί;). Άρα εκεί η δυναμική ενέργεια είναι 50 J (γιατί;) Μπορείς τώρα να βρείς τη μάζα της πέτρας (αφού ξέρεις το ύψος 20 m και την επιτάχυνση της βαρύτητας 10 N/kg προκύπτει 0,25 kg) που θα τη χρησιμοποιήσεις στη συνέχεια για να υπολογίζεις αρχικά τη δυναμική ενέργεια στις διάφορες θέσεις που σου δίνει τα ύψη. Για την κινητική ενέργεια δεν θες την ταχύτητα αλλά την διατήρηση της ενέργειας. Αν συνεχίσεις να έχεις πρόβλημα γράψε μου να ενεβάσω αναλυτικά τη λύση.
    Υ.Γ. Θα ανεβάσω και ορισμένες ασκήσεις για τη χημεία.

    • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΣΟΠΑΝΟΓΛΟΥ στο 8 Μαΐου, 2013 στις 12:39 μμ
    • Απάντηση

    Κυριε Τζαμαλη χρονια πολλα.Μπορειτε να μου εξηγησετε το β ερωτημα στην ασκηση 6?
    Ευχαριστω πολυ.
    κατερινα τσοπανογλου

  2. Κατερίνα
    Φαντάζομαι ότι απάντησες στο (α) ερώτημα ότι η δυναμική ενέργεια είναι 1800 J. Τώρα, αφενός μεν ισχύει η διατήρηση της ενέργειας (γιατί;), εφετέρου όταν το κορίτσι είναι έτοιμο να ακουμπήσει στο τραμπολίνο η δυναμική ενέργεια που θα έχει είναι 225 J (μπορείς να καταλάβεις γιατί δεδομένου ότι το τραμπολίνο βρίσκεται σε ύψος 0,5 m;). Μπορείς να δεις τωρα ότι η κινητική ενέργεια θα είναι η διαφορά (1800-225) J

    • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΣΟΠΑΝΟΓΛΟΥ στο 25 Μαΐου, 2013 στις 6:43 μμ
    • Απάντηση

    Κυριε Τζαμαλη στις ασκησεις της χημειας στη 12,το β ηαπανηση ειναι οτι οπως ο ηλιος ειναι το κεντρο του πλανητικου συστηματος ετσι και ο πυρηνας ειναι το κεντρο του ατομου κι ετσι οπως περιστρεφονται οι υπολοιποι πλανητες γυρω απο τον ηλιο ομοια περιστρεφονται και τα ηλεκτρονια γυρω απο τον πυρηνα?

  3. Ναι Κατερίνα. Αυτή είναι η αναλογία.

    • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΣΟΠΑΝΟΓΛΟΥ στο 9 Ιουνίου, 2013 στις 9:45 πμ
    • Απάντηση

    Κύριε Τζαμαλη θα ήθελα να μου εξηγήσετε το πράσινο πινακάκι στη σελίδα 27 [κυρίως το τέταρτο και το πέμπτο βελάκι].Επίσης στη σελίδα 93 στο <> λέει κάπου οτι η δύναμη με την οποία ανυψώνουμε τον κυλινδρο είναι ακριβώς ίση με το βάρος του[w].Τί εννοεί?

    1. Κατερίνα

      Για τη σελίδα 93 αν η ανύψωση γίνεται με σταθερή ταχύτητα τότε πρέπει η συνολική δύναμη να είναι μηδέν, επομένως θα πρέπει η δύναμη που ανυψώνει τον κύλινδρο να είναι ίση με το βάρος του.
      Σε ότι αφορά τώρα την σελίδα 27, αρκεί να θυμηθείς ότι για να υπολογίσουμε την μετατόπιση πρέπει να αφαιρέσουμε δύο θέσεις. Αυτό κάνει στο τέταρτο βελάκι έχοντας από το τρίτο βελάκι τις θέσεις της γόμας.
      Για το 5ο βελάκι τώρα αν έχει τις θέσεις της γόμας ως προς το σημείο Β, τότε μπορεί να υπολογίσει την μετατόπιση με βάση αυτές τις θέσεις (αυτό όμως δεν μας χρειάζεται).

    • Κωνσταντινος Μενεγάκης στο 9 Ιουνίου, 2013 στις 10:37 πμ
    • Απάντηση

    Κύριε στην άσκηση 6 με την ελαστική δυναμική ενέργεια τι εννοείτε;
    Υ.Γ. ΣΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ ΣΤΑ ΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ 7.

    1. Κωνσταντίνε

      Νομίζω ότι στο (α) ερώτημα εύκολα βρίσκεις ότι η δυναμική ενέργεια είναι 45x10x4 = 1800 J. Για το (β) ερώτημα λίγο πριν ακουμπήσει στο τραμπολίνο θα έχει δυναμική ενέργεια 45x10x0,5 = 225 J, οπότε η κινητική ενέργεια του κοριτσιού θα είναι 1800 – 225 = 1575 J από τη διατήρηση της ενέργειας.
      Για το (γ) ερώτημα τώρα, αφού πάλι ισχύει η διατήρηση της ενέργειας και αφού η μαθήτρια μόλις που φθάνει στην επιφάνεια της γης όταν παραμορφώνεται το τραμπολίνο, θα πρέπει η ενέργεια όλη να έχει μετατραπεί σε ελαστική δυναμική ενέργεια δηλαδή πρέπει να υπάρχουν 1800 J ελαστικής δυναμικής ενέργειας. Το ύψος στο οποίο θα φθάσει το κορίτσι είναι και πάλι το ύψος των 4 m.

    • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΣΟΠΑΝΟΓΛΟΥ στο 9 Ιουνίου, 2013 στις 7:07 μμ
    • Απάντηση

    Κυριε Τζαμαλη στο 2δ η μηχανικη ενεργεια μειωνεται λογω της αντιστασης του αερα?Στην 3 η δευτερη και η τριτη σειρα ποσο ειναι?Και στο 4 τι εννοειται στην απαντηση σας οτι η ταχυτητα ειναι ιση εφοσον ισχυει η διατηρηση μηχανικης ενεργειας?Τελος στο 6δ γιατι το τραμπολινο μπορει να την ξαναπεταξει στα 4 μετρα?

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση