ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΒΙΝΤΕΟ από τη Natalia Georgitziki)
ΚΟΥΙΖ 1 (από τη Natalia Georgitziki)
KOYIZ 2 (από Dimapp)
ΣΩΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΟΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ (ΑΣΚΗΣΗ)
Την Πέμπτη 15-2-2024 οι μαθητές των Β1 και Β2 στα πλαίσια του μαθήματος της πληροφορικής ολοκλήρωσαν με επιτυχία τις δραστηριότητες προγραμματισμού της πλατφόρμας CodeMonkey. Μέσα από ένα παιγνιώδη προγραμματιστικό περιβάλλον βασισμένο σε μπλοκ, τα παιδιά γνώρισαν την έννοια της εντολής, της εκτέλεσης ενός προγράμματος, τον εντοπισμό των σφαλμάτων και την επιδιόρθωση. Κατάφεραν να δημιουργήσουν προγράμματα με αλληλουχία εντολών αλλά και με βρόχους εντολών για να φτάσουν κάθε φορά στο στόχο τους. Καλλιέργησαν την υπολογιστική τους σκέψη και διασκέδασαν με κάθε άσκηση της πλατφόρμας CodeMonkey. Στο τέλος όλα τα παιδιά πήραν το αναμνηστικό τους βραβείο. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!