Being positive

0

Συγγραφέας: ΓΙΟΥΒΑΝΤΖΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ | Κατηγορία ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | , στις 26-01-2018

 

Born to learn.

It is generally agreed that humans have plenty of brain power and an amazing ability to pick up skills and information. Some things, such as breathing, we do instinctively, but there are many other things that we have to be shown how to do. The question of how much we are naturally prepared for life and how much we need to be tough is called the “nature versus  nurture” concept. Do we start life like a blank page which is waiting to be written on, or do our inbuilt abilities have a large part to play?

Wanting to learn and to teach

Humans come into the world with curiosity, a thirst to explore and find out. What baby does not try to take hold of anything and everything, to feel it and put it in its mouth? Adults are keen to help their children learn about the world and, because of this, and for social reasons, they are eager to help them develop their language skills.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

0

Συγγραφέας: ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | Κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ, ΤΠΕ | , στις 25-01-2018

Αγαπητοί μαθητές:

• Μη δίνετε ποτέ προσωπικά σας στοιχεία και μην αποκαλύπτετε λεπτομέρειες της προσωπικής σας ζωής σε άλλους χρήστες του Διαδικτύου.
 Μη γνωστοποιείτε μέσω του Διαδικτύου τα στοιχεία επικοινωνίας σας σε αγνώστους.
• Μην αποκαλύπτετε τους κωδικούς πρόσβασης (password) που χρησιμοποιείτε.
 Μην επιχειρείτε συναλλαγές μέσω του Διαδικτύου για την αγορά προϊόντων και μη δίνετε στοιχεία που αφορούν πιστωτικές κάρτες.
• Κατά την επίσκεψή σας στους διάφορους δικτυακούς τόπους μη συμπληρώνετε φόρμες με τα παραπάνω στοιχεία, όταν σας ζητούνται.
• Τα άτομα που γνωρίζετε στο Διαδίκτυο δεν είναι πάντοτε αυτά που ισχυρίζονται ότι είναι. Μπορεί να λένε ψέματα για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη σας.
• Μη δίνετε πληροφορίες που αφορούν τους φίλους σας, την οικογένειά σας ή το σχολείο σας σε άτομα που γνωρίζετε στο Διαδίκτυο.

Google Blocky: Mια οπτική γλώσσα προγραμματισμού από την GOOGLE

0

Συγγραφέας: ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | Κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ, ΤΠΕ, Χωρίς κατηγορία | , στις 25-01-2018

Το Google Blocky είναι μία οπτική γλώσσα προγραμματισμού που απευθύνεται σε αρχάριους προγραμματιστές. Δεν απαιτεί την πληκτρολόγηση εντολών αλλά βασίζεται στο σύρσιμο πλακιδίων με τρόπο παρόμοιο με τη γλώσσα προγραμματισμού Scratch.

Στην αρχική οθόνη της γλώσσας εμφανίζονται τρεις επιλογές για τον χρήστη. Η πρώτη επιλογή προκαλεί τον χρήστη να γράψει ένα πρόγραμμα για την επίλυση ενός λαβύρινθου. Στην περίπτωση αυτή οι επιλογές που έχει ο χρήστης είναι περιορισμένες αφού μπορεί μόνο να κινήσει τον χαρακτήρα και να χρησιμοποιήσει βασικές αλγοριθμικές δομές όπως είναι οι δομές επιλογής και επανάληψης.
Η δεύτερη επιλογή δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να γράψει ένα πρόγραμμα με έναν ευχάριστο και φιλικό τρόπο και στη συνέχεια να εξάγει το πρόγραμμα αυτό σε μία πραγματική γλώσσα προγραμματισμού (JavascriptDart,Python και XML). Εδώ δίνεται η δυνατότητα στον χρήστη να χρησιμοποιήσει μεταβλητές, διαδικασίες, λίστες, να χειριστεί αλφαριθμητικά και πολλά άλλα.

Συντάκτης: Γιώργος Γαμβρινός | Κάτω από: Γενικά

Κράτη-μέλη Ε.Ε.

0

Συγγραφέας: ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | Κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ | , στις 15-01-2018

 

Η Ευρώπη σε 12 μαθήματα

0

Συγγραφέας: ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | Κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ | , στις 15-01-2018

Ευρωπαϊκή Ένωση-Θεσμικά όργανα

0

Συγγραφέας: ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | Κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ | , στις 15-01-2018

Τα θεσμικά όργανα της ΕΕ με λίγα λόγια

Ενσωμάτωση βίντεο και παρουσιάσεων

0

Συγγραφέας: ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | Κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ | , στις 15-01-2018

Σε ένα άρθρο ή σελίδα του ιστολογίου μας μπορούμε να ενσωματώσουμε (embed) περιεχόμενο από άλλες υπηρεσίες. Η ενσωμάτωση μας διευκολύνει γιατί

  • δεν χρειάζεται να ανεβάσουμε το αρχείο με το βίντεο ή παρουσίαση στο ιστολόγιο μας
  • η προβολή και φόρτωση του αρχείου είναι πολύ πιο γρήγορη

Συνήθως η ενσωμάτωση γίνεται μέσω κώδικα html που εισάγουμε στο άρθρο ή τη σελίδα μας. Δυστυχώς όμως για λόγους ασφαλείας η λειτουργία αυτή δεν υποστηρίζεται από την υπηρεσία ιστολογίων του ΠΣΔ.

Εισάγετε αρχεία πολυμέσων στο blog σας (φωτογραφίες, video, αρχεια)

0

Συγγραφέας: ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | Κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ, ΤΠΕ | , στις 12-01-2018

WP_000005

Ένα άρθρο η μια σελίδα του ιστολογίου μας μπορούμε να το εμπλουτίσουμε με διάφορα πολυμέσα, δηλαδή εικόνες  και αρχεία. Η εισαγωγή πολυμέσων γίνεται με το κουμπί 

Μπορούμε να εισάγουμε εικόνες, έγγραφα, και αρχεία συμπιεσμένα. Το όριο κάθε αρχείου είναι τα 20MB. Για μεγαλύτερα αρχεία είναι καλύτερο να χρησιμοποιούμε υπηρεσίες διαμοιρασμού αρχείων (dropbpx, google drive). Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο όπου εξηγούμε τα βασικά της διαχείρισης πολυμέσων. Μελετήστε επίσης και τις σελίδες βοήθειας

Μαδρίτη

Δημιουργήστε ένα νέο άρθρο όπου θα επιδεικνύετε τη χρήση πολυμέσων.

ΕΓΑΛΕΙΑ WEB στην εκπαίδευση

0

Συγγραφέας: ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | Κατηγορία ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | , στις 08-01-2018

Γεια σας

Σήμερα 30/10/2017 ξεκινάμε την επιμόρφωση και στις 12 το μεσημέρι.

  • Ανοιξαν κανονικά τα μαθήματα.
  • Σαν επιμορφούμενοι βλέπετε μόνο το υλικό
  • της τρέχουσας εβδομάδας και όλων των προηγούμενων.  

Σας προτείνουμε να χρησιμοποιείται τα fora για τις ερωτήσεις ή διευκρινίσεις που πιθανόν να έχετε για να τις βλέπουν όλοι.

Για απορίες σχετικά:

με τις δραστηριότητες και το υλικό του σεμιναρίου σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε το forum και να επικοινωνείτε με τον επιμορφωτή σας.

Καλημέρα κόσμε!

1

Συγγραφέας: ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | Κατηγορία ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | , στις 24-11-2014

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση