Χριστουγεννιάτικες Κατασκευές
Φέτος, όπως κάθε χρονιά, κάναμε όμορφες και δημιουργικές κατασκευές που ενθουσίασαν τα παιδιά.
Τρισδιάστατη φάτνη
Φέτος, όπως κάθε χρονιά, κάναμε όμορφες και δημιουργικές κατασκευές που ενθουσίασαν τα παιδιά.
Τρισδιάστατη φάτνη
Για να συνδεθούν τα παιδιά με τα γεγονότα εκείνης της περιόδου έγινε προβολή βίντεο, εικόνων και η ανάγνωση βιβλίων, όπως:
Κάναμε ομαδικές εργασίες για το θέμα μας και με την κυρία Αφροδίτη που μας κάνει αγγλικά. (περισσότερα…)
Προετοιμαστήκαμε για τη γιορτή της 28ης Οκτωβρίου με κατασκευές, βίντεο, τραγούδια, ζωγραφιές και πρόβες για την παρέλαση στην πλατεία του χωριού μας.
Ακούσαμε, μεταξύ άλλων, και το τραγούδι “Τα παπαγαλάκια”, όπου εικονογράφησαν το τραγούδι.
Μετά την επίσκεψή μας στο Νεστορίδειο Μέλαθρον πήγαμε στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής με τα ποδήλατά μας. Εκεί φάγαμε το κολατσιό μας, βάλαμε τα κράνη μας και καβαλήσαμε τα ποδήλατά μας για να ξεκινήσουμε τις βόλτες μας, προσέχοντας τις σημάνσεις. Πολλοί γονείς ήταν μαζί μας και τους ευχαριστούμε για την υποστήριξη.
Επισκεφτήκαμε την έκθεση του Historica 2022 στο Νεστορίδειο Μέλαθρον με παλαιά ποδήλατα. Αρχικά, μας έκαναν παρουσίαση τα προγράμματα του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Πεταλούδων και στη συνέχεια η Τροχαία μας εξήγησε για τους τρόπους σωστής συμπεριφοράς στο δρόμο.
Με αφορμή τη συμμετοχή του σχολείου μας στη δράση του Historica 2022 “Ποδήλατο και Σχολείο”, διοργανώσαμε ποδηλασία από τη πλατεία του χωριού μας μέχρι το σχολείο μας με τα ποδήλατά μας. Φορέσαμε άνετα ρούχα, άνετα παπούτσια και ΦΥΣΙΚΑ το κράνος μας και κάναμε ποδηλατάδα. Τα παιδιά ήταν πολύ χαρούμενα και το διασκέδασαν!
Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα όπου τα παιδιά εισήλθαν στο προγραμματισμό με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.
Αφού εξηγήσαμε στους μαθητές και τις μαθήτριες για τη σημασία και τη χρήση του προγραμματισμού και το δυαδικό σύστημα, στη συνέχεια τους δόθηκε ένα φύλλο εργασίας για να το κατανοήσουν καλύτερα. Πρώτα έπρεπε να χρωματίσουν τα κουτάκια που είχαν μόνο τον αριθμό 1 και στη συνέχεια στο κουτί έπρεπε να γράψουν τους αριθμούς με τη σειρά που τους έβλεπαν. (περισσότερα…)