Το γνωστικό περιεχόμενο του μαθήματος της Χυμείας παρουσιάζει δυσκολίες κατανόησης από μέρους των μαθητών και τούτο γιατί απαιτεί ικανότητες αφαιρετικής σκέψης.
Μία γενική πρόταση διδασκαλίας θα πρέπει να ακολουθεί την παρακάτω πορεία:
Μακροσκοπικό επίπεδο φαινομένων —> Μικροσκοπικό επίπεδο φαινομένων —> Εξήγηση ΓΙΑΤΙ συμβαίνει —-> Επεκτάσεις Εφαρμογές στην καθημερινότητα
Το πραγματικό εργαστήριο συμβάλλει θετικά στην περιγραφή-κατανόηση των φαινομένων στο μακροσκοπικό επίπεδο υστερεί όμως στην εξήγηση των φαινομένων με αναφορά στο μικροσκοπικό επίπεδο. Το κενό μπορεί να το καλύψει το εικονικό πείραμα.
Η παρακάτω πρόταση του συναδέλφου Παπαγεωργίου Νικολάου (nikchem@ath.forthnet.gr )του 8ου Γυμνασίου Βόλου ακολουθεί το παραπάνω γενικό σχήμα διδασκαλίας και συμβάλλει τα μέγιστα στην επίτευξη των γνωστικών στόχων της ενότητας αντιδράσεις μετάλλων της Γ΄ Γυμνασίου και όχι μόνο
ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΜΕΤΑΛΛΩΝ + ΟΞΕΩΝ
( Εκτελείται από το κεντρικό applet “Αντίδραση μετάλλου – οξέος.swf” το οποίο φορτώνει και τα υπόλοιπα. Αν για οποιοδήποτε λόγο οι applets δεν εκτελούνται, κατεβάστε την τελευταία έκδοση του Adobe Flash player απότο http://get.adobe.com/flashplayer/ )
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.