Μετα Πληροφορίες

Σύνδεσμοι

Αναζήτηση

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Α & Β ΓΕΛ σχολ. έτους 2012-13

14 Σεπτεμβρίου 2012 από

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΟΔΗΓΙΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (105847/13-09-2012/Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.Π.)

Τροποποιεί τις παραγράφους 1 & 5 της (47143/Γ2/27-04-2012) και την συμπληρώνει

  • Η ερευνητική εργασία επιβλέπεται από ένα (1) εκπαιδευτικό που η ειδικότητα του έχει συνάφεια με το θέμα της ερευνητικής εργασίας.
  • Μπορεί να επιβλέπεται και από 2 εκπαιδευτικούς ένας εκ των οποίων θα είναι υποχρεωτικά των ειδικοτήτων ΠΕ12 (εκτός ΠΕ12.13), ΠΕ14.04 (εφόσον υπηρετεί στη σχολική μονάδα)
  • Ορίζει τον ρόλο των Σχολικών Συμβούλων εχόντων την Επιστημονική και Παιδαγωγική καθοδήγηση των σχολικών  μονάδων.
  • “Επιβάλλει” την δημιουργία “Τμημάτων Ενδιαφέροντος” και καθορίζει τις περιπτώσεις των αποκλίσεων.

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΥΑ 100838/Γ2/04-09-2012/Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α) ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ

Καθορίζει τον μέγιστο αριθμό ερευνητικών εργασιών που μπορεί να αναλάβει ένας εκπαιδευτικός

(Μέχρι 2 ανα εξάμηνο ή ολόκληρο το σχολικό έτος ή μέχρι 4 για τους ΠΕ 12)

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΥΠΔΒΜΘ (47143/Γ2/27-04-2012)

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ:

  • Η Ερευνητική Εργασία ορίζεται ως «πρώτη ανάθεση» όλων των ειδικοτήτων.
  • Επιβλέπεται από δύο εκπαιδευτικούς (συνδιδασκαλία), ένας εκ των οποίων είναι εκπαιδευτικός των ειδικοτήτων ΠΕ12 (εκτός ΠΕ12.13), ΠΕ14.04, ΠΕ17 (εκτός ΠΕ17.09, ΠΕ17.10), εφόσον υπηρετεί στη σχολική μονάδα.
  • Οι ερευνητικές εργασίες πραγματοποιούνται στο πλαίσιο συνεχόμενου δίωρου και έχουν διάρκεια ενός τετραμήνου ή ολόκληρου σχολικού έτους.
  • Βασικό κριτήριο για την επιλογή θεμάτων είναι η συσχέτιση πραγματικών καταστάσεων που βιώνουν οι μαθητές με ενότητες των μαθημάτων που διδάσκονται.
  • Τουλάχιστον μια από τις προτεινόμενες εργασίες θα πρέπει να ανατίθεται σε εκπαιδευτικούς από τους κλάδους ΠΕ02, ή ΠΕ03, ή ΠΕ04.
  • Τα προτεινόμενα θέματα θα πρέπει απαραίτητα να εμπίπτουν τουλάχιστον σε τρεις από τους επόμενους κύκλους: α) «Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες», β) «Τέχνη και Πολιτισμός», γ) «Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες και Τεχνολογία» και δ) «Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» ή να συνδυάζουν κάποιους από αυτούς.
  • Σε περίπτωση υλοποίησης των ερευνητικών εργασιών σε ζώνη, δημιουργούνται λειτουργικές ομάδες κοινού ενδιαφέροντος, που δεν θα ξεπερνούν τους 20 μαθητές και δεν θα είναι μικρότερες από 16 μαθητές.
  • Σε περίπτωση υλοποίησης των ερευνητικών εργασιών ανά τμήμα τότε ο αριθμός των μαθητών της ερευνητικής ομάδας είναι ο αριθμός των μαθητών του τμήματος.
  • Η διαδικασία κατανομής των μαθητών στις ερευνητικές εργασίες (η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών τοποθετείτε  σε θέμα της πρώτης ή της δεύτερης επιλογής της) θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι το τέλος της δεύτερης εβδομάδας από την έναρξη του διδακτικού έτους.
  • Στο τέλος του τετραμήνου ή του σχολικού έτους, οι μαθητές παρουσιάζουν σε ειδική εκδήλωση που οργανώνεται από το σχολείο στη σχολική κοινότητα με τη συμμετοχή εξωτερικών προσκεκλημένων (π.χ. ειδικούς επιστήμονες, φορείς της τοπικής κοινωνίας, κ.λπ.).
  • Μετά και την παρουσίαση, οι μαθητικές ομάδες κάθε ερευνητικού θέματος υποβάλλουν προς αξιολόγηση τον ομαδικό φάκελο της Ερευνητικής τους Εργασίας.
  • Η αξιολόγηση περιλαμβάνει: (α) στην ερευνητική διαδικασία που ακολούθησε η ομάδα(30%), (β) στο περιεχόμενο της ερευνητικής εργασίας(30%), (γ) στη γλώσσα και τη δομή της ερευνητικής έκθεσης(20%) και (δ) στον τρόπο της δημόσιας παρουσίασης της ομαδικής εργασίας(20%).
  • Η γενική βαθμολογία του κάθε μαθητή στο μάθημα της «Ερευνητικής Εργασίας» προκύπτει ως ο μέσος όρος της αντίστοιχης βαθμολογίας του στα δυο τετράμηνα. Σε περίπτωση υλοποίησης ερευνητικής εργασίας ετήσιας διάρκειας ο βαθμός του πρώτου τετραμήνου αντιστοιχεί στην επίδοση του μαθητή στο τμήμα της ερευνητικής εργασίας που έχει υλοποιηθεί μέχρι τότε.
  • Ανάρτηση στο διαδίκτυο των Ερευνητικών Εργασιών

Κατηγορία ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ | 8 Σχόλια »



Αφήστε μια απάντηση