Για τα “στραβά” στην Παιδεία και όχι μόνο, δεν γίνεται πάντα να φταίνε “οι άλλοι”. Ήρθε “το πλήρωμα του χρόνου” να κάνουμε την αυτοαξιολόγησή μας και να αποδώσουμε “Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι”. Και αυτή η Αυτοαξιολόγηση με διαφανείς διαδικασίες και στόχους δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα από ένα άλλο πιλοτικό Πρόγραμμα όπως την σχεδιάζει το Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ,
Την αντίθεσή μας αυτή διατυπώνουμε μέ έγγραφό μας προς την Υφυπουργό Παιδείας ΔΒΜΘ κ Παρασκευή Χριστοφιλοπούλου:
Δείτε τα χαρακτηριστικά και στόχους της πράξης “«Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης» που εντάσσεται στο ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» συνολικής δαπάνης 7.200.000 ευρώ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ-ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Απόψεις και άλλων Σχολικών Συμβούλων που συμφωνούν με την δική μας
………..Με την ευκαιρία αυτή, δηλώνουμε ότι άλλο ένα «Πρόγραμμα» και μάλιστα στα πλαίσια του ΕΣΠΑ για το αυτονόητο, δηλαδή την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, δεν έχει ιδιαίτερο νόημα και παραπέμπει, όπως συμβαίνει και με άλλα ζητήματα, στις ελληνικές καλένδες την απαραίτητη γενίκευση της αυτοαξιολόγησης , ενω συσκοτίζει παράλληλα την συνεπαγόμενη δέσμευση της Ελληνικής Πολιτείας και της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου για το σεβασμό και την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων της, ώστε να βελτιωθεί η κατάσταση στο σχολείο. …….. (ΠΕΣΣ 28/04/2010)
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.