1. Στο πλάισιο της “Ψηφιακής Τάξης” η συνάδελφος Χαριτωνίδου Ελλισάβετ πραγματοποίησε το μάθημα Στήριξη και Κίνηση στο 1ο Γυμνάσιο Μάνδρας αξιοποιώντας το λογισμικό “Βιολογία Α και Γ Γυμνασίου”
Παρουσιάζονται τα φύλλα εργασίας της
2. Στο πλαίσιο της “Ψηφιακής Τάξης” η συνάδελφος Γιώτα Ιωαννίδου πραγματοποίησε το μάθημα Κυκλοφορικό και Πεπτικό Σύστημα στο 3ο Γυμνάσιο Ασπροπύργου αξιοποιώντας το λογισμικό¨”Βιολογία Α και Γ Γυμνασίου”
Παρουσιάζονται τα Φύλλα Εργασίας και οι Παρατηρήσεις της
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ)
ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ)
3. Η δειγματική διδασκαλία πραγματοποιήθηκε σε εκπαιδευτικούς κλ ΠΕ 04 στο πλαίσιο επιμορφωτικής συνάντησης, και περιλαμβάνει Φύλλα Εργασίας μαθητών και Οδηγό Οργάνωσης της Διδασκαλίας
10 Απριλίου 2010 στις 4:25 μμ
Δηλαδή,
συνάδελφε Παναγιώτη,
η δουλειά των συναδέλφων,
αλλά και η δική σου συμβολή,
είναι σωστό να εκτιμάται
από την προϊσταμένη υπηρεσία με -30% στην αμοιβή;
Γιατί κάποιοι μας οδηγούν προς την “έξοδο”;
Επίτηδες το κάνουν;
Βαγγέλης Κουντούρης
Υπεύθυνος του ΕΚΦΕ Αγίων Αναργύρων Δυτικής Αθήνας
(Αν θες “κρέμασε” στη στήλη “Σύνδεσμοι” την ιστολεσίδα μου “Φυσική Γυμνασίου” http://blogs.sch.gr/ekountouri) που πιθανόν να φανεί χρήσιμη στους μαθητές Γυμνασίου της περιοχής σου)
16 Απριλίου 2010 στις 11:54 πμ
Συνάδελφε Βαγγέλη ο αγώνας αυτών που επέλεξαν να υπηρετήσουν στην εκπαίδευση είναι διττός. Από τη μιά δίνουν τον ευατό τους για μια καλύτερη Παιδεία στο ήδη υπάρχον θεσμικό πλαίσιο και από την άλλη διεκδικούν και αξιοπρεπείς αμοιβές και αλλαγές του πλαισίου
Αγωνιζόμαστε παράλληλα και για τα δύο ο καθένας από το δικό του μετερίζι και στην τάξη και στο δρόμο. Στην “έξοδο” θα οδηγηθούμε με δική μας επιλογή όταν συνειδητοποιήσουμε ότι δεν έχουμε ή δεν μπορούμε βιολογικά κάτι άλλο να προσφέρουμε