Μετα Πληροφορίες

Σύνδεσμοι

Αναζήτηση

Η ΑΠΕΝΕΧΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ

30 Απριλίου 2009 από

Στη παρούσα εργασία αξιοποιείται η παιδευτική αξία των θεατρικών διαλόγων και παρουσιαζεται μιά πρόταση εκπαιδευτικής παρέμβασης, με στόχο να ευαισθητοποιήσει –προβληματίσει τους μαθητές για το ρόλο της επιστήμης.

ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ; ΤΟ ΧΕΡΙ ή ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ;

Κατηγορία ΑΡΘΡΑ | 8 Σχόλια »



Αφήστε μια απάντηση