European University of Cyprus

Κύρια Εκπαίδευση/Main Courses – European University of Cyprus

Α. SE-SC-TE – Structured Courses/Training Events Α2 (Δομημένος κύκλος μαθημάτων/Σεμινάρια) σε online virtual mode, από Δευτέρα 31-08-2020 μέχρι και την Παρασκευή 04-09-2020

1η Ημέρα Δευτέρα 31-08-2020

Tutor: Dr. Pericles L. Cheng

Εισαγωγή στη ρομποτική.
  • Παρουσίαση του εκπαιδευτικού πακέτου LEGO WeDo.
  • Κατασκευή και προγραμματισμός ρομπότ.
  • Επεξήγηση αισθητήρων, μοτέρ και εγκεφάλου.
  • Χρήση ρομποτικών κατασκευών στην εκπαίδευση.

The epidemiological situation of Covid-19 forced us to turn the planned activity:

Α. SE-SC-TE – Structured Courses / Training Events Α2 (Structured course / Seminars), from 31-08-2020 to 04-09-2020 in Cyprus (European University of Cyprus) into online virtual mode, at the 6th Primary School of Egaleo.The seminar takes place on the same dates.

1st Day Monday 31-08-2020.

Tutor: Prof. Chenk Pericles
  • Introduction to robotics.
  • Presentation of the LEGO WeDo training package.
  • Construction and programming of robots.
  • Explanation of sensors, motors and brain.
  • Use of robotic constructions in education.
1st Day Photo Gallery

2η Ημέρα Τρίτη 01-09-2020

Tutor: Dr. Pericles L. Cheng

  • Αναλυτική παρουσίαση του εκπαιδευτικού πακέτου (Teacher’s kit) της LegoWeDo 2.0
  • Επεξήγηση λειτουργίας αισθητήρα απόστασης. Χρήση αισθητήρα απόστασης για αναγνώριση εμποδίου. Κατασκευή ρομπότ για κίνηση, αναγνώριση εμποδίου και αλλαγή κατεύθυνσης.
  • Κατασκευή και προγραμματισμός ανεμιστήρα και διελκυνστίδας.
  • Detailed presentation of the LegoWeDo 2.0 Teacher’s kit
  • Explanation of distance sensor operation. Use of the distance sensor to identify an obstacle. Robots’ movement, obstacle recognition and change of direction, construction.
  • Fan and tug construction and programming
2nd Day Photo Gallery
3η Ημέρα Τετάρτη 02-09-2020
Tutor: Dr. Pericles L. Cheng

• Παρουσίαση του εκπαιδευτικού πακέτου LEGO MINDSTORMS EV3. Περιγραφή των διαφόρων μερών του πακέτου: εγκέφαλος, αισθητήρες, κινητήρες, δομικά υλικά.

• Παρουσίαση του προγραμματιστικού περιβάλλοντος για LEGO MINDSTORMS EV3. Περιγραφή των διαφόρων τμημάτων του περιβάλλοντος. Ένωση και επικοινωνία με τον εγκέφαλο. Κατασκευή ενός απλού ρομπότ και ενώσεις μοτέρ.

• Αρχικός προγραμματισμός με οικοδομικά τετράγωνα (blocks). Επεξήγηση προγραμματισμού με blocks, Χρήση μοτέρ και προγραμματισμός του απλού ρομπότ για κίνηση.

• Επεξήγηση χρήσης κουμπιών εγκεφάλου, φωτισμός, μεγάφωνο. Χρήση εγκεφάλου για διαδραστική λειτουργία προγραμμάτων.

• Presentation of the LEGO MINDSTORMS EV3 training package. Description of the various parts of the package: control unit, sensors, motors, building materials.

• Presentation of the programming environment for LEGO MINDSTORMS EV3. Description of the various parts of the environment. Union and communication with the brain. Construction of a simple robot and motor joints.

• Initial planning with building blocks (blocks). Explanation of programming with blocks, Use of motors and programming of the simple robot for movement.

• Explanation of use of brain buttons, lighting, loudspeaker. Use of brain for interactive program operation.

3rd Day photo gallery

4η Ημέρα Πέμπτη 03-09-2020

Tutor: Dr. Pericles L. Cheng

• Επεξήγηση χρήσης κουμπιών εγκεφάλου, φωτισμός, μεγάφωνο. Χρήση εγκεφάλου για διαδραστική λειτουργία προγραμμάτων

.• Επεξήγηση λειτουργίας αισθητήρα πίεσης. Χρήση αισθητήρα πίεσης για αναγνώριση εμποδίου. Κατασκευή ρομπότ για κίνηση, αναγνώριση εμποδίου και αλλαγή κατεύθυνσης

.• Επεξήγηση λειτουργίας αισθητήρα απόστασης. Χρήση αισθητήρα απόστασης για αναγνώριση εμποδίου. Κατασκευή ρομπότ για κίνηση, αναγνώριση εμποδίου και αλλαγή κατεύθυνσης

.• Χρήση blocks αισθητήρων πίεσης και απόστασης, προγραμματισμός με συνθήκες ελέγχου (switch, loop). Χρήση blocks αισθητήρων πίεσης και απόστασης, προγραμματισμός με συνθήκες ελέγχου (switch, loop).

• Επεξήγηση λειτουργίας αισθητήρα χρώματος. Χρήση αισθητήρα χρώματος σε τρεις μεθόδους: χρώμα, αντανάκλαση φωτός, φως περιβάλλοντος. Χρήση αισθητήρα χρώματος για ακολουθία γραμμής με αίσθηση χρώματος. Χρήση αισθητήρα χρώματος για ακολουθία γραμμής με αίσθηση αντανάκλασης φωτός. Βαθμονόμηση αντανάκλασης φωτός ανάλογα με τον υφιστάμενο φωτισμό. Χρήση βαθμονομημένης αντανάκλασης για ακολουθία γραμμής με αλγόριθμο PID.

4th Day Thursday 03-09-2020

Tutor: Dr. Pericles L. Cheng

• Explanation of brain buttons, lighting, loudspeaker use. Use of brain for interactive program operation.

• Explanation of pressure sensor operation. Use of a pressure sensor to identify an obstacle. Movement robots construction, obstacle recognition and change of direction

.• Explanation of distance sensor operation. Distance sensor use to identify an obstacle. Movement robots construction, obstacle recognition and change of direction

.• Use of pressure and distance sensor blocks, programming with control conditions (switch, loop). Use of pressure and distance sensor blocks, programming with control conditions (switch, loop)

.• Explanation of color sensor operation. Use of color sensor in three methods: color, light reflection, ambient light. Use a color sensor for a line sequence with a sense of color. Use a color sensor for a line sequence with a sense of light reflection. Calibration of light reflection according to the existing lighting. Use of calibrated reflection for line sequence with PID algorithm.

4th Day photo gallery

5η Ημέρα Παρασκευή 04–9-2020

Tutor: Dr. Pericles L. Cheng

Περιεχόμενο

  • Χρήση προγραμματιστικών blocks αισθητήρα χρώματος, λειτουργία μοτέρ, χρήση συνθηκών ελέγχου (switch, loops), ορισμός μεταβλητών, αποθήκευση αριθμών και κειμένου, ανάκτηση τιμών από μεταβλητή. Επεξήγηση λειτουργίας αισθητήρα γυροσκοπίου.
  • Χρήση γυροσκοπίου για αναγνώριση οριζόντιας και κάθετης γωνίας κλίσης. Κατασκευή ρομπότ για την επίλυση προβλήματος λαβύρινθου. Επεξήγηση προβλήματος, αλγόριθμοι επίλυσης (left-hand wall follow, right-hand wall follow, Α*, flood fill).
  • Χρήση blocks για ακριβή μέτρηση κίνησης τροχών, ακριβή μέτρηση γωνιάς, ακολουθία τοίχου με την χρήση αισθητήρα απόστασης. Προηγμένες λειτουργίες προγραμματισμού στο γραφικό περιβάλλον LEGO MINDSTORMS EV3. Μαθηματικές πράξεις, λογικές παραστάσεις, στρογγυλοποίηση, σύγκριση τιμών, εύρος τιμών, τυχαίοι αριθμοί, κείμενο. Δημιουργία προσωπικών συναρτήσεων στο γραφικό περιβάλλον και απεικόνιση τους ως blocks. Πρακτικές εφαρμογές ρομποτικής με την χρήση όλων των αισθητήρων και μοτέρ. Κατασκευές ρομπότ για διάφορα προβλήματα.
  • Content:
  • Use of color sensor programming blocks, motor operation, use of control conditions (switch, loops), definition of variables, storage of numbers and text, retrieval of values ​​from a variable. Explanation of gyroscope sensor operation.
  • Use a gyroscope to identify horizontal and vertical angle of inclination. Build robots to solve a maze problem. Problem explanation, solution algorithms (left-hand wall follow, right-hand wall follow, A *, flood fill). Use blocks for accurate wheel movement measurement, accurate angle measurement, wall sequence using distance sensor. Advanced programming functions in the LEGO MINDSTORMS EV3 graphical interface. Mathematical operations, logical representations, rounding, value comparison, value range, random numbers, text. Creating personal functions in the graphical environment and displaying them as blocks. Practical robotics applications using all sensors and motors. Robot constructions for various problems.

5th Day photo gallery

Font Resize
Contrast