P.R.A.M. logo

Στόχοι/Aims

Οι δραστηριότητες του παρόντος σχεδίου στοχεύουν σε καθέναν τομέα βελτίωσης του οργανισμού σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό. Με δεδομένη την περισσότερο τεχνική φύση του θέματος του σχεδίου, οι δραστηριότητες κινητικότητας απευθύνονται πρώτιστα στην ανάγκη βελτίωσης των τεχνολογικών, συνεργατικών και γλωσσικών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών. Μέσα από την κάλυψη της ανάγκης αυτής όμως, με τις δραστηριότητες που περιγράφουμε, στοχεύουμε και στους υπόλοιπους τρεις τομείς βελτίωσης του σχολείου. Οι εκπαιδευτικοί θα γίνουν ικανοί να
αξιοποιήσουν την εκπαιδευτική ρομποτική και τον διαθέσιμο εξοπλισμό του σχολείου σε έναν σύγχρονο, διαθεματικό και καινοτόμο τρόπο οργάνωσης της διδασκαλίας, προσαρμοσμένο στις ζητούμενες δεξιότητες του 21ου αιώνα (κριτική σκέψη, ομαδοσυνεργατικότητα, δημιουργικότητα, επικοινωνία).
Πιο συγκεκριμένα, οι στόχοι του παρόντος σχεδίου για τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς είναι:

  1. Να αποκτήσουν και να βελτιώσουν δεξιότητες οι οποίες θα τους καταστήσουν ικανούς να προσεγγίσουν τα μαθήματα των θετικών επιστημών μέσω καινοτόμων μεθοδολογιών και πόρων,
    υλικού/λογισμικού ανοιχτού κώδικα, ώστε να βοηθήσουν τους μαθητές τους να τα κατανοήσουν καλύτερα.
  2. Να αξιοποιήσουν εργαλεία που είναι πιο ελκυστικά για τους μαθητές (εκπαιδευτικά παιχνίδια, μάθηση μέσω κινητών συσκευών, προγραμματισμό ρομπότ κ.ά.)
  3. Να συνεχίσουν την επαγγελματική τους κατάρτιση επιδιώκοντας τη δια-βίου μάθηση.
  4. Να ενισχύσουν τη θετική τους άποψη για την επιστήμη και τεχνολογία.
  5. Να εξελίξουν τις συνεργατικές και επικοινωνιακές τους δεξιότητες σε κοινές δράσεις με εκπαιδευτικούς από άλλα σχολεία.
  6. Να επιδιώξουν την υπέρβαση των προκαταλήψεων που υιοθετούν τα παιδιά από την πρώιμη παιδική τους ηλικία για τις θετικές επιστήμες, αφού με την διαφορετική τους παρέμβαση στη διδασκαλία τους, οι μαθητές θα προσεγγίσουν τα γνωστικά αυτά αντικείμενα μέσα από ένα άλλο πρίσμα.
  7. Να ενσωματώσουν την εκπαιδευτική ρομποτική αφενός στην καθημερινή διδασκαλία των θετικών επιστημών, αφετέρου στη διαθεματική προσέγγιση όλων των διδακτικών αντικειμένων.
  8. Να αφομοιώσουν την επιστημονική προσέγγιση της επίλυσης προβλημάτων και την εφαρμογή της στην καθημερινή διδασκαλία.

The activities of this plan are aimed at each area of ​​improvement of the organization, to a greater or lesser extent. Given the more technical nature of the project theme, mobility activities are primarily focused on the need to improve teachers’ technological, collaborative and linguistic skills. By meeting this need, however, with the activities we describe, we are targeting the other three areas of school improvement. Teachers will be able to utilize the educational robotics and school equipment available in a modern, interdisciplinary and innovative way of organizing teaching, tailored to the 21st century skills required (critical thinking, teamwork, creativity, communication).

Specifically, the objectives of this project for participating teachers are:

  1. To acquire and improve skills that will enable them to approach science courses through innovative methodologies and resources,
    open source hardware / software to help their students understand them better.
  2. Use tools that are more appealing to students (educational games, mobile learning, robot programming, etc.)
  3. Continue their vocational training with the aim of lifelong learning.
  4. Strengthen their positive view of science and technology.
  5. Develop their collaborative and communicative skills in joint actions with teachers from other schools.
  6. Seek to overcome the prejudices that children adopt from their early childhood on science, since by different interfering with their teaching, students will approach these subjects from another perspective.
  7. Integrate educational robotics in the daily teaching of the sciences, and in the interdisciplinary approach of all subjects.
  8. Assimilate the scientific approach to problem solving and its application in daily teaching.
Font Resize
Contrast