Μετά την ολοκλήρωση των εικονικών κινητικοτήτων, επιδιώχθηκε να εφαρμοστούν τα αποτελέσματα του έργου στην καθημερινή διδασκαλία. Η ομάδα διαχείρισης του σχεδίου και οι συμμετέχοντες στις δραστηριότητες συνεργάστηκαν και αναζήτησαν τον καλύτερο και αμεσότερο τρόπο εφαρμογής των νέων γνώσεων σε κάθε τάξη/ηλικία μαθητών-τριών.
Σε όλη τη διάρκεια του έργου, πραγματοποιήθηκε η διάχυση των δράσεων και των αποτελεσμάτων του με σκοπό την προβολή και την αξιοποίησή του από άλλους φορείς. Τα αποτελέσματα προς διάδοση είναι κυρίως άυλα και συνίστανται στις βελτιωμένες δεξιότητες και τις νέες εμπειρίες των συμμετεχόντων, στην ένταξη της ρομποτικής στην καθημερινή διδασκαλία και τη διαθεματική σύνδεσή της με τα υπόλοιπα μαθήματα του αναλυτικού προγράμματος.
Η διάδοση και αξιοποίηση των αποτελεσμάτων του έργου πραγματοποιήθηκε με ευθύνη της ομάδας διαχείρισης, χρησιμοποιώντας τα παρακάτω μέσα:
- Δημιουργήθηκε ιστοσελίδα για το έργο https://pramerasmusplus.wordpress.com.
- Χρησιμοποιήθηκε σελίδα σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης που είχε δημιουργηθεί από το σχολείο για παλιότερο σχετικό έργο Erasmus+ KA1(https://www.facebook.com/diadrastikitaxi με 2.000 ακόλουθους), έτσι ώστε να αυξηθεί η ορατότητα του έργου σε περισσότερους ανθρώπους.
- Έγιναν αναρτήσεις στη σχολική ιστοσελίδα.
- Φιλοτεχνήθηκε λογότυπο και αφίσα για το έργο που αναρτήθηκε στον χώρο του σχολείου.
-Ενημερώθηκε το ευρύ κοινό με δελτίο τύπου στην τοπική εφημερίδα για δράσεις που έλαβαν χώρα στο σχολείο.
-Σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Α/θμιας Εκπαίδευσης υλοποιήθηκε εκδήλωση διάδοσης των αποτελεσμάτων με τη μορφή επιμορφωτικής ημερίδας στον χώρο του σχολείου.
Οι κύριες ομάδες-στόχοι στις οποίες διαδόθηκαν τα αποτελέσματα του σχεδίου είναι τα μέλη της σχολικής μας κοινότητας (εκπαιδευτικοί-μαθητές-γονείς), οΣύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας και η Ένωση Γονέων Αιγάλεω, και οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης της Γ’Διεύθυνσης Π.Ε. Αθήνας.
Το καλύτερο παράδειγμα μεταφοράς της εμπειρίας που αποκόμισαν οι συμμετέχοντες από τη συμμετοχή τους στις εικονικές κινητικότητες με το παρόν έργο,αποτυπώνεται στην επιμορφωτική ημερίδα που έλαβε χώρα στο σχολείο στις 12/06/2021, με τίτλο: «Η Ρομποτική στο Δημοτικό Σχολείο» που διοργάνωσε ο φορέας αποστολής και απευθυνόταν στους εκπαιδευτικούς της Γ’ εκπαιδευτικής περιφέρειας Π.Ε. Αθήνας. Η ανοιχτή ημερίδα οργανώθηκε από την ομάδα έργου στο πλαίσιο διάχυσής του, με σκοπό να παρουσιάσει σε συναδέλφους εκπαιδευτικούς διεξοδικούς κι ασφαλείς τρόπους ώστε να μπορέσουν κι οι ίδιοι να εντάξουν τη ρομποτική στη διαθεματική προσέγγιση των υπολοίπων μαθημάτων των σχολικών τους μονάδων. Κατά την διάρκεια της ημερίδας, πραγματοποιήθηκε εισήγηση που αφορούσε στη συμβολή των ανθρωποειδών στην εκπαίδευση παιδιών που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού.Συγκεκριμένα, ο Δρ. Μιχαήλ Φειδάκης από το Εργαστήριο Δικτύων και Υπηρεσιών Υπολογιστών CoNSeRT του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής σύστησε τοανθρωποειδές ρομπότ ΝΑΟ και εξήγησε με λεπτομέρεια τη σημασία της ένταξης των ρομπότ και της ρομποτικής στη μαθησιακή διαδικασία.
Στη συνέχεια έλαβαν χώρα τα παρακάτω επιμορφωτικά εργαστήρια:
Εργαστήριο 1: κατασκευή ανεμιστήρα και ρομπότ Milo με τα Lego WeDo 2.0.
Εργαστήριο 2: κατασκευή ρομπότ ‘διελκυστίνδας’ με τα Lego WeDo 2.0.
Οι δράσεις διάχυσης επίσης περιλάμβαναν σχετική δημοσίευση σε τοπική εφημερίδα και αναρτήσεις στην ιστοσελίδα του έργου (https://pramerasmusplus.wordpress.com/ ) για την περαιτέρω διάδοση των αποτελεσμάτων του.