Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 9:00 θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Μετά την τελετή τα παιδιά θα αποχωρήσουν με τους γονείς τους από το σχολείο. Τα βιβλία θα μοιραστούν στα παιδιά την επόμενη μέρα. Περαιτέρω ενημέρωση για τις επόμενες μέρες, θα δοθεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025.
Εκ της διευθύνσεως
Καλή σχολική χρονιά με υγεία!!!