Feed
Άρθρα
Σχόλια

Εργασία

Το πρώτο μέρος της εργασίας μας ξεκινά στο σχολείο (γρίφοι 1, 2, 3). Εργασία σε υποομάδες.

Προγραμματισμός 1ης συνάντησης

Προγραμματίζουμε την ολοκλήρωση της εργασίας μας σπίτι (εργασία υποομάδων).

Θα συναντηθούμε στο σπίτι του-της ……………………………

την ημέρα ……………………………… και ώρα  ……………………..

1η συνάντηση

Συνεχίζουμε την εργασία μας και την ολοκληρώνουμε σημειώνοντας λεπτομερώς στο ΦΕ μας, τη δημιουργία νέων σημείων και τμημάτων (ερ. 2). Θυμόμαστε ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε  μονάχα χάρακα και τα σημεία υποδιαίρεσης των πλευρών του πρώτου ορθογωνίου, ώστε να σχεδιάσουμε σε αυτό, τα πολύγωνα που εμφανίζονται στο δεύτερο ορθογώνιο. Επιτρέπεται να σχεδιάζουμε βοηθητικά και άλλες γραμμές ή σημεία, τα οποία σβήνουμε στο τέλος. Παρατηρούμε σχέσεις στα γεωμετρικά σχήματα που κατασκευάσαμε και τις σημειώνουμε στο ΦΕ (ερ. 3).

ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΥΠΟΟΜΑΔΩΝ:  ΕΔΩ ΟΙ ΓΡΙΦΟΙ

Παραδίδουμε τα ευρήματα μας (ΦΕ) στη καθηγήτρια.

———————————————————————————————————-

Προγραμματισμός 2ης συνάντησης

Στο σχολείο συγκεντρωνόμαστε στην ομάδα μας και συζητούμε το 1ο ερώτημα. Συζητάμε για τα ευρήματα μας και μιλάμε για τις δυσκολίες μας.

Προγραμματίζουμε τη συνάντηση σε υποομάδες για το επόμενο μέρος της εργασίας μας.

Θα συναντηθούμε όλοι στο σπίτι του-της ………………………………………………

την ημέρα ………………………………και ώρα  ……………………..

2η συνάντηση

Εργαζόμαστε στις υποομάδες μας για να απαντήσουμε στα ερωτήματα 2 έως και 10.

*** Σημειώνουμε στο ημερολόγιο μας τι σημαντικό συνέβη στη συνάντηση μας (έκπληξη, δυσκολία, ανακάλυψη, κλπ)

Παραδίδουμε τα ευρήματα μας (ΦΕ) και το ημερολόγιο μας στη καθηγήτρια.

———————————————————————————————————-

ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ  1-10  ΕΔΩ


Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων