Feed
Άρθρα
Σχόλια

Στο σχολείο:

Ανταλλάσουμε τα ευρήματα μας στη τάξη και καταλήγουμε στον επανασχεδιασμό του τεμαχισμένου τετραγώνου (ερώτημα 8, 9) με διαστάσεις τέτοιες ώστε, όλες οι κορυφές του να είναι σημεία του πλέγματος.

Βοηθητικά χρησιμοποιούμε το αρχείο Geogebra:
http://www.geogebratube.org/student/m23505

Θα πληροφορηθούμε  το όνομα της κατασκευής μας και την ιστορική σημασία της από την καθηγήτρια μας,  στο σχολείο (ερ. 11).

Το παλίμψηστο του Αρχιμήδη:
http://users.sch.gr/mmanol/ISTORIA/Palimpstito.pdf

Βλέπουμε το βίντεο με υπότιτλους στα Ελληνικά:

http://www.ted.com/talks/lang/el/william_noel_revealing_the_lost_codex_of_archimedes.html

Στο αρχαίο κείμενο Το “Οστομάχιον” του Αρχιμήδη  στίς σελίδες 371 έως 381 εδώ:

http://evangelosstamatis.files.wordpress.com/2011/10/1973-archimides-apanta-tomos-b.pdf


Εργαζόμαστε δουλεύοντας στις υποομάδες μας για να απαντήσουμε τα ερ 12 και 13

Για τους γρίφους του ερ 13:  http://www.geogebratube.org/student/m20652

Προγραμματισμός 3ης συνάντησης

Στο σχολείο προγραμματίζουμε τη συνάντηση  σε υποομαδες  για την ολοκλήρωση του Β΄ μέρους της εργασίας μας.

Θα συναντηθούμε  στο σπίτι του-της  ………………………………………………

την ημέρα  ……………………………… και ώρα  ……………………..

———————————————————————————————————-

3η συνάντηση

Εργαζόμαστε στις υποομάδες μας και ολοκληρώνουμε την απάντηση στο ερώτημα 12-13 και συνεχίζουμε στα  14, 15  και 16.

*** Σημειώνουμε στο ημερολόγιο μας τι σημαντικό συνέβη στη συνάντηση μας (έκπληξη, δυσκολία, ανακάλυψη, κλπ)

Παραδίδουμε τα ευρήματα μας (ΦΕ) στη καθηγήτρια.

———————————————————————————————————-

ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΕΡΩΤΗΜΑΤΑ 1-16  ΕΔΩ

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων