ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

Σας αποχαιρετάμε με μια μικρή γεύση από την καλοκαιρινή μας γιορτή που είχε σαν θέμα το παραμύθι «Η Λίμνη των Κύκνων»!

Ελπίζουμε αυτή η χρονιά να ήταν γεμάτη όμορφες αναμνήσεις και χαμόγελα για όλους και όλες!

Καλό Καλοκαίρι!!!

 

285428580 344763834450228 6259757908118499178 n 286016030 746306729841761 4168866210229677204 n

Ο Καραγκιόζης στο σχολείο μας!!!

Σήμερα Παρασκευή (27/5/2022) ήρθε στο σχολείο μας ο κύριος Δημήτρης Καρόγλου και η βοηθός του η κυρία Ξένια εκπροσωπώντας το Θέατρο Σκιών «ΣΚΙΑΣ ΟΝΑΡ» για να παίξουν μια παράσταση Καραγκιόζη για το Νηπιαγωγείο και τον Παιδικό Σταθμό!

Η παράσταση είχε τίτλο «Ο Καραγκιόζης στο πανηγύρι»!

Γελάσαμε με την ψυχή και στο τέλος ο κύριος Δημήτρης μας έδειξε πώς χειρίζεται τις φιγούρες πίσω από το πανί αλλά και πώς γίνεται να φαίνονται η φιγούρες πάνω στο πανί.

Ευχαριστούμε πολύ τον κύριο Δημήτρη και την κυρία Ξένια!!!

20220527 090539 20220527 092035 20220527 093901 20220527 094623 20220527 100625

Η Μέλη και το WRO HELLAS 2021 -2022!!!

Μέσα στη χρονιά γνωρίσαμε τη μικρή μελισσούλα  – ρομπότ (BeeBot) και  μετά από ψηφοφορία της δώσαμε το όνομα «Μέλη». Παίξαμε πολλά παιχνίδια μαζί της και τα παιδιά έμαθαν να την προγραμματίζουν πολύ καλά και να λύνουν αποστολές διαδρομών επάνω σε πίστα με κουτάκια!

Εδώ είναι μερικά από τα παιχνίδια μας με τη Μέλη:

Το αποκορύφωμα όμως της ενασχόλησης μας με την Εκπαιδευτική Ρομποτική ήταν η δήλωση συμμετοχής στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO HELLAS 2021 -2022!!

Το θέμα φέτος ήταν o Πρωτογενής Τομέας – η Αγροτική Παραγωγή και πιο συγκεκριμένα «Ο πλούτος του τόπου μου». Η νηπιαγωγός με τα παιδιά αποφάσισαν να παρουσιάσουν τις πατάτες Νευροκοπίου καθώς είναι το κύριο προϊόν παραγωγής του τόπου.

Στην αρχή φτιάξαμε έναν εννοιολογικό χάρτη για την πατάτα για να δούμε τι ξέρουμε για αυτή πριν ξεκινήσουμε.

1648467371664

Στη συνέχεια, κάναμε μια αφίσα γεμάτη από ζωγραφιές με πατάτες

1648467228569

και δώσαμε στους γονείς των παιδιών ένα μικρό ερωτηματολόγιο για να μας περιγράψουν την διαδικασία παραγωγής της πατάτας κατά την διάρκεια του χρόνου.

Ευχαριστούμε πάρα πολύ τους γονείς που μας βοήθησαν και μας έδωσαν τις πολύτιμες πληροφορίες που χρειαζόμασταν!!!

Επίσης, χρησιμοποιήσαμε εικόνες που έδειχναν τον κύκλο ζωής της πατάτας και παίξαμε μαζί με τη Μέλη για να της βάλει στη σειρά με τη βοήθεια των παιδιών!

Καθώς πλησίαζε ο καιρός του διαγωνισμού τα παιδιά έφτιαξαν την πίστα πάνω στην οποία θα κινούνταν το BeeBot για να παρουσιάσει τις πατάτες Νευροκοπίου. Η πίστα απεικόνιζε το χωριό του Περιθωρίου και τα χωράφια με τις πατάτες κατά την διάρκεια των τεσσάρων εποχών. Προσθέσαμε και ένα εμπόδιο (σύμφωνα με τον κανόνα-έκπληξη του διαγωνισμού) το οποίο ήταν ένα τρακτέρ που κουβαλούσε τις πατάτες από το χωράφι. Οι πατάτες κατασκευάστηκαν με πηλό και δημιουργήσαμε και πλαστικά βελάκια για να γράφουμε τον κώδικα για το ρομπότ πριν από τον προγραμματισμό.

Μετά από πολύ δουλειά και επιμονή καταφέραμε να ολοκληρώσουμε την πίστα μας και το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο!

Τέλος βιντεοσκοπήσαμε το μικρό μας παραμύθι, στο οποίο η Μέλη πηγαίνει στο Περιθώρι και μαθαίνει για την πατάτα και πώς την καλλιεργούν οι παραγωγοί κατά την διάρκεια ενός χρόνου. Το υποβάλλαμε στον διαγωνισμό και τώρα είναι διαθέσιμο στο κανάλι του WRO HELLAS ή στον σύνδεσμο https://www.youtube.com/watch?v=A79PsX9PTB8 ή  αν πάτε στο YouTube και πληκτρολογήσετε «Νηπιαγωγείο Περιθωρίου Πατάτες Νευροκοπίου!!!

Πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά του Ολοήμερου που εργάστηκαν με τόση επιμονή και κέφι για αυτό το αποτέλεσμα!!!

Το παρεάκι μας!

Από τον Νοέμβριο και για τους δυο επόμενους μήνες δουλέψαμε με τα παιδιά ένα project για την Φιλία!

Με αφορμή το project μας, δηλώσαμε συμμετοχή στον 3ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης από τις εκδόσεις Μεταίχμιο με θέμα «Φιλία είναι…». Ο Μαραθώνιος μας πρότεινε να επιλέξουμε ένα από τρία προτεινόμενα πακέτα βιβλίων, να τα δουλέψουμε στην τάξη και να συμπληρώσουμε τα σχετικά φύλλα εργασίας που θα μας έστελναν.

Πριν ξεκινήσουμε με τα βιβλία αποφασίσαμε να φτιάξουμε έναν εννοιολογικό χάρτη στον οποίο θα καταγράφονταν οι πρότερες γνώσεις των παιδιών σχετικά με το ποιος είναι ο φίλος/ φίλη για τα ίδια.

Αυτά που καταγράφηκαν σε πρώτη φάση από τα παιδιά  ήταν τα εξής:

Φίλος/ Φίλη είναι:

  • Κάποιος που παίζουμε μαζί
  • Κάποιος που χαιρετάμε
  • Κάποιο που του φερόμαστε ευγενικά
  • Κάποιος που μοιραζόμαστε πράγματα
  • Κάποιος που ζωγραφίζουμε μαζί
  • Κάποιος που θέλουμε να κρατήσουμε κοντά μας για πάντα

1648467371679

Στη συνέχεια ξεκινήσαμε να δουλεύουμε τα τρία βιβλία από τις εκδόσεις Μεταίχμιο για τον Μαραθώνιο Ανάγνωσης. Τα  βιβλία ήταν τα παρακάτω:

Η διαδικασία που ακολουθήσαμε ήταν η εξής: 1) Τα παιδιά άκουγαν την ιστορία από το βιβλίο, 2) συζητούσαν τις απορίες, τις εντυπώσεις και τις σκέψεις τους για το περιεχόμενο, 3)προσπαθούσαν να εντοπίσουν το μήνυμα της Φιλίας μέσα στο βιβλίο και 4) συμπλήρωναν τα σχετικά φύλλα εργασίας που περιείχαν παιχνίδια και ζωγραφιές. Η διαδικασία άρεσε πολύ στα παιδιά, συμμετείχαν ενεργά στις συζητήσεις και συμπλήρωσαν με μεγάλη προσήλωση τα φύλλα εργασίας.

Αφού ολοκληρώσαμε τα βιβλία και τα φύλλα εργασίας επικαιροποιήσαμε τον εννοιολογικό μας χάρτη με αυτά που ανακαλύψαμε μέσα από τις ιστορίες. Αυτά που προστέθηκαν από τα παιδιά ήταν τα εξής:

Φίλος/ Φίλη είναι:

  • Κάποιος που μας δίνει χαρά
  • Κάποιος που μας δίνει θάρρος
  • Κάποιος που μας βοηθάει σε μια δύσκολη στιγμή
  • Κάποιος που μπορεί να είναι διαφορετικός από εμάς
  • Κάποιος που μαζί κάνουμε καινούργια πράγματα

20220509 095728

Μουσικοκινητικά παιχνίδια

Δεν σταματήσαμε όμως εδώ!

Συνεχίσαμε με μουσικοκινητικά παιχνίδια με θέμα τη Φιλία:

  • Παραλλαγμένες μουσικές καρέκλες: Σε αυτό το παιχνίδι ο στόχος δεν είναι να νικήσει ένα παιδί αλλά ολόκληρη η τάξη. Μόλις σταματήσει η μουσική, το κάθε παιδί πρέπει να πάει να βρει γρήγορα μια καρέκλα να καθίσει αλλά ταυτόχρονα να βοηθήσει και τους φίλους του να βρουν μια θέση. Αν κάποιο από τα παιδιά δεν βρει θέση να καθίσει εγκαίρως, τότε χάνουν όλα τα παιδιά. Η δυσκολία αυξάνεται καθώς οι θέσεις μειώνονται και τα παιδιά καλούνται να βρουν δημιουργικούς τρόπους για να μην μείνουν οι φίλοι χωρίς καρέκλα (η ιδέα προήλθε από ιστολόγια συναδέλφων)

Στο συγκεκριμένο παιχνίδι τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την πρόκληση και ανταποκρίθηκαν με τον καλύτερο τρόπο: Τα παιδιά καθοδηγούσαν εκείνα που δεν έβρισκαν θέση ώστε να εντοπίσουν τις κενές καρέκλες και στριμώχνονταν για να ανοίξουν χώρο και να μην μείνει κανένα παιδί εκτός. Όταν οι καρέκλες μειώθηκαν κατά πολύ τότε τα παιδιά σκέφτηκαν ότι τα όρθια παιδιά πρέπει να ακουμπάνε κάποιο που κάθεται έτσι ώστε να είναι «συνδεδεμένα» με μια θέση. Στο τέλος, σχηματίστηκαν αλυσίδες που συνέδεαν τα όρθια παιδιά με το καθιστό. Παρακάτω παρατίθενται κάποιες εικόνες από το παιχνίδι:

  • Δρόμος με εμπόδια για ζευγάρια: Σε αυτό το παιχνίδι η Νηπιαγωγός χρησιμοποίησε τις καρέκλες και τα παγκάκια της τάξης για να φτιάξει μια διαδρομή με εμπόδια. Στην αρχή τα παιδιά πιάστηκαν σε ζευγάρια και η οδηγία ήταν να διασχίσουν αυτή την διαδρομή χωρίς να αφήσουν το χέρι του άλλου παιδιού. Στη συνέχεια, το παιχνίδι έγινε πιο δύσκολο καθώς τα παιδιά έπρεπε να διασχίσουν και πάλι σε ζευγάρια την διαδρομή αλλά αυτή τη φορά να κρατάνε συνεργατικά ένα πανί το οποίο είχε μέσα μια κορίνα. Αν έπεφτε η κορίνα το ζευγάρι έχανε.

Και αυτή η δραστηριότητα άρεσε πολύ στα παιδιά και συμμετείχαν όλα με πολύ χαρά καθώς και οι δυο διαδρομές εκτελέστηκαν χωρίς λάθος και χωρίς να πέσει σε κανένα ζευγάρι η κορίνα.

 

Εικαστικά

Ομαδική εργασία: Με αφορμή ένα ανοιξιάτικο τραγούδι («Πετούν τα πεταλούδια») τα παιδιά αποφάσισαν και πρότειναν να φτιάξουν μια ομαδική ζωγραφιά που να αποτυπώνει όλα τα παιδιά της τάξης πιασμένα χέρι, χέρι μέσα σε ένα ανοιξιάτικο περιβόλι. Δυστυχώς λόγω ασθενειών δεν πρόλαβαν να μπουν όλα τα παιδιά στην ζωγραφιά.

 

Κονκάρδες Φιλίας!

Τέλος φτιάξαμε και κονκάρδες φιλίας από λέξεις γεμάτες αγάπη!! Οι λέξεις ήταν: αγάπη, φίλοι, φροντίδα, χαρά, παιχνίδι, μοιρασιά! 

Τα παιδιά με την βοήθεια της Νηπιαγωγού και της δασκάλας των Αγγλικών χρησιμοποιήσαν την εφαρμογή  wordart.com και έφτιαξαν συννεφόλεξα, τα οποία εκτύπωσαν και πλαστικοποίησαν για να φτιάξουν τις κονκάρδες. Αφού τις ολοκλήρωσαν, το κάθε παιδί αντάλλαξε την κονκάρδα του με τα άλλα παιδιά εκφράζοντας τα συναισθήματά του με τους φίλους του και τις φίλες του!

.png

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2022-2023

Οι αιτήσεις εγγραφής  στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2022-2023 υποβάλλονται από τους γονείς και  κηδεμόνες των νηπίων/προνηπίων μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr και εντός της προθεσμίας από 1 έως και 20 ΜαρτίουΣυγκεκριμένα, εγγράφονται μαθητές γεννημένοι το 2017 και το 2018, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου.

Όρια σχολικής περιφέρειας Νηπιαγωγείου Περιθωρίου:

Νήπια και Προνήπια που κατοικούν στις κοινότητες Περιθωρίου και Κάτω Βροντούς

Εγγραφές μετά τις 20 Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η εγγραφή των ήδη εγγεγραμμένων μαθητών (2017) για το δεύτερο έτος, γίνεται αυτεπάγγελτα και συνεπώς δεν απαιτείται κάποια άλλη διαδικασία από τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών αυτών, μόνο σε περίπτωση που επιθυμούν εγγραφή σε ολοήμερο πρόγραμμα, ενώ δεν είναι ήδη γραμμένος ο μαθητής από την προηγούμενη χρονιά.

Οι γονείς των νηπίων (2016) για την εγγραφή τους στο δημοτικό σχολείο θα παραλαμβάνετε από το νηπιαγωγείο μια Βεβαίωση Φοίτησης την οποία, στη συνέχεια, θα πηγαίνετε στο Δημοτικό με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά που χρειάζονται για την εγγραφή.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΙΤΗΣΗ από τον ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

  1. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  2. Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  3. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο τμήμα πρόωρης υποδοχής:

  1. Στο τμήμα πρόωρης υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Ολοήμερο πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του τμήματος πρόωρης υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Εγγραφές στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα (13:00 – 16:00).

  1. Η εγγραφή των   μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς  προϋποθέσεις.
  2. Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωσή του και οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται για τα παραστατικά που θα πρέπει να προσκομίσουν στη σχολική μονάδα.

Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

    Στη συνέχεια, προσκομίζονται κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού στη σχολική μονάδα  και τηρώντας πιστά όλα τα προτεινόμενα μέτρα (του Ε.Ο.Δ.Υ.) για την αποφυγή φαινομένων διασποράς του κορωνοϊού,  τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

α)  Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή/τριας συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο, επισυνάπτεται παρακάτω.



Λήψη αρχείου

β) Βιβλιάριο εμβολίων του μαθητή/τριας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

γ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

δ) Πιστοποιητικό ή Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης επίσημα μεταφρασμένα, για την περίπτωση μόνο των αλλοδαπών μαθητών.

ε) Έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.



Λήψη αρχείου

Για επικοινωνία (απορίες, προβλήματα με τη χρήση του συστήματος, διευκρινήσεις, ραντεβού) με το Νηπιαγωγείο μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο 2523031121 καθώς και στο email: mail@nip-perith.dra.sch.gr

Όλη η εγκύκλιος εγγραφών εδώ:



Λήψη αρχείου

Για τον Δεκέμβριο:

Α. ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ  🙂 

1. ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΣΠΙΡΤΑ (παραμύθι) – Χανς Κρίστιαν Άντερσεν [Audiobook & text]

 
 

3. ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΡΑΓΕ ΦΕΤΟΣ Ο ΑΪ ΒΑΣΙΛΗΣ; (παραμύθι) – Αναστασία Γκούγκα

 

Β. Η βασική συνταγή για χριστουγεννιάτικα μπισκότα

(Ανάκτηση περιεχομένου από: https://www.infokids.gr/xristougenniatika-mpiskota-syntagi/ )

 

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΣΤΟΛΙΣΕΤΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΑΣ ΜΕ ΑΥΤΑ!

Ψήστε τα χριστουγεννιάτικα μπισκότα να μυρίσει το σπίτι κανέλα! Βάλτε τα παιδιά να κόψουν τα gingerbread cookies σε αστεράκια, ανθρωπάκια κτλ και να τα διακοσμήσουν μαζί σας!

ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ:

100 γρ βούτυρο, 100 γρ ζάχαρη, 1 αυγό, 280 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις, 1 βανίλια, ½ κουταλάκι αλάτι και 1 κουταλάκι μπέικιν πάουντερ. Φροντίστε όλα τα υλικά να είναι σε θερμοκρασία δωματίου.

Αρχικά βάλτε το φούρνο να προθερμανθεί στους 180ο. Χτυπήστε πρώτα στο μίξερ το βούτυρο με τη ζάχαρη για 3-4 λεπτά, και μετά ρίξτε το αυγό, συνεχίζοντας το χτύπημα για 2-3 λεπτά. Ρίξτε μετά το αλεύρι, και τα υπόλοιπα υλικά. Αλευρώστε τον πάγκο της κουζίνας κι ακουμπήστε τη ζύμη. Στρώστε τη με έναν πλάστη και χρησιμοποιήστε κουπ πατ – φορμάκια για να κόψετε τη ζύμη σε σχέδια: έλατο, χιονάνθρωπο, αστέρι κλπ. Φροντίστε κάθε κομμάτι – μπισκότο να έχει πάχος μισού εκατοστού περίπου.

Κατόπιν απλώστε λαδόκολλα σε μία σχάρα και τοποθετήστε πάνω τα μπισκότα. Βάλτε τα στο φούρνο και ψήστε τα για 10’ στους 170ο – μέχρι να ροδίσουν οι άκρες. Αφού κρυώσουν μπορείτε να τα διακοσμήσετε με γλάσο, ζαχαρόπαστα, τρουφάκια ή σοκολάτα λιωμένη.

 

Γ. Κατασκευή που μπορείτε να κάνετε

Origami Paper Christmas tree | DIY Christmas Decoration

17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ! ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!

Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου φτιάξαμε τους ήρωες από την Ντενεκεδούπολη!

1637223272695 1637221558739 1637221558742

Είδαμε βίντεο σχετικά με τα γεγονότα της περιόδου!

1637223286497

Κάναμε τις πρώτες μας εκλογές για να αποφασίσουμε τι χρώμα θα γράψουμε τη λέξη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ στην τάξη μας!!

1637223323432 1637223356667

Και κλείσαμε με το τραγούδι «Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο» το οποίο κάναμε σε μορφή εικονόλεξου!

1637223339701