Απρίλιος και Πάσχα!
Ο Απρίλιος ήταν ο μήνας που προετοιμαστήκαμε για τον ερχομό της γιορτής του Πάσχα!
Τα παιδιά έφτιαξαν πολλές πασχαλινές κατασκευές, διακοσμητικά, παιχνίδια, μοσχοβολιστά Λαζαράκια και φυσικά βάψαμε και κόκκινα αυγά με έναν πρωτότυπο τρόπο
Τα αυγουλάκια μας τα βάψαμε με έναν πρωτότυπο τρόπο!
Γράψαμε το όνομα του κάθε παιδιού με κηρομπογιά και τα ίδια τα παιδιά σχεδίασαν ότι ήθελαν πάνω στο αυγουλάκι!
Ύστερα βουτήξαμε τα αυγά σε μια κλασσική βαφή αυγών και ιδού το αποτέλεσμα! Φτιάξαμε και μια αυγοθήκη κοτούλα για να φυλάξουμε τα αυγά μας και να μη σπάσουν!
Εδώ ένα κοτοπουλάκι παίζει κρυφτό με το αυγουλάκι του!
Το παιχνίδι που κατασκευάσαμε μαζί με τα παιδιά!
Θα χρειαστείτε ένα ζάρι. Ανάλογα με τον αριθμό που θα φέρετε με το ζάρι, τόσα καρότα θα φάει και το λαγουδάκι μας.
Από εδώ έχουμε την Πασχαλινή μας κάρτα και μερικά διακοσμητικά!
Την Τελευταία εβδομάδα φτιάξαμε τις Λαζαρίνες μας και βγήκαμε στο χωριό για να τραγουδήσουμε τα κάλαντα του Λαζάρου!
Επίσης φτιάξαμε και την ιστορία του Πάσχα με έναν διαφορετικό τρόπο!
Φυσικά δεν θα έλειπε και το κέρασμα από τις κυρίες!
Ένα καλαθάκι λαγουδάκι με νόστιμες λιχουδιές ετοιμάστηκαν για τα παιδάκια μας!
Για να μπορέσουμε να παραλάβουμε όλα αυτά τα καλούδια και τις κατασκευές μας, τα παιδιά ετοίμασαν τις σακούλες τους με τυπώματα από σφουγγάρι σε πασχαλινά σχέδια!
Μάρτιος, ο πρώτος μήνας της άνοιξης!
Ο μήνας Μάρτιος ξεκίνησε στο Νηπιαγωγείο μας με τα χελιδόνια και τα χελιδονίσματα!
Σε πολλές περιοχές της Ελλάδας, η 1η Μαρτίου συμβολίζει, τον ερχομό των χελιδονιών! Τα παιδιά με χελιδόνες στα χέρια βγαίνουν στους δρόμους και τραγουδούν τα κάλαντα της Άνοιξης!
Εμείς φτιάξαμε ατομικά χελιδόνια για τα κάλαντα και μερικά με τις φωλιές τους για να στολίσουμε την τάξη μας!
Επίσης βγήκαμε στους δρόμους του χωριού, τραγουδώντας τα χελιδονίσματα, με τελικό προορισμό το Δημοτικό Σχολείο Περιθωρίου για να μάθουν και τα μεγαλύτερα παιδιά για τα κάλαντα αυτά!
Με τον ερχομό της Άνοιξης δεν θα μπορούσε να λείπει και η αμυγδαλιά!
Φτιάξαμε τις δικές μας αμυγδαλιές και ανθίσαμε και το δικό μας μαγικό δεντράκι μέσα στην τάξη μας!
Την Καθαρά Δευτέρα φτιάξαμε και χαρταετούς!
Στα πλαίσια της Σαρακοστής, μιλήσαμε για την κυρά Σαρακοστή και φτιάξαμε μια ομαδική κατασκευή!
Τα παιδιά την χρωμάτισαν και γέμισαν την ποδιά της με νηστίσιμα φαγητά όπως τα όσπρια και οι σπόροι!
Απόκριες στο Νηπιαγωγείο
Τις απόκριες κάναμε την δική μας πειρατική τάξη!
Ζωγραφίσαμε τον δικό μας χάρτη θησαυρού, κάναμε ατομικούς και ομαδικό παπαγάλο, με τα αποτυπώματα από τις παλάμες δημιουργήσαμε μικρούς πειρατές.
Επίσης την Τσικνοπέμπτη ντυθήκαμε και οι ίδιοι μας πειρατές με δικές μας χειροποίητες στολές και ο Παιδικός Σταθμός μας κέρασε σαντουιτσάκια!
Σπαθιά, γάντζοι, μάσκα, ζώνη με πετράδια, παπαγάλοι και τηλεσκόπια δεν μπορούσαν να λείπουν από τους σωστούς πειρατές!
Ο χάρτης θησαυρού!
Πειρατής με αποτύπωμα της παλάμης μας!
Οι ατομικοί παπαγάλοι!
Ομαδική κατασκευή: Παπαγάλος
Οι πειρατικές μάσκες μας!
Τα τηλεσκόπια μας!
Οι στολές μας!
Βενετσιάνικες μάσκες!
Ατομικοί κλόουν και ομαδική κατασκευή Αρλεκίνος!
Τσικνοπέμπτη στην τάξη μας!
Το μασκέ πάρτι μας!
Ανασκόπηση Χειμώνα
Καλώς Ορίσαμε το 2024 με τα υπέροχα καπελάκια μας!
Κοπή βασιλόπιτας!
Μοιράσαμε τα τσουρεκάκια και ο τυχερός της τάξης μας ήταν ο Γιάννης!
Γιάννη μας, σου ευχόμαστε να είσαι πάντα γερός και τυχερός!
Συζητήσαμε για τις χαμηλές θερμοκρασίες και για τα χιόνια που έριξε στο χωριό μας!
Μάθαμε για τα ρούχα του Χειμώνα και κάναμε την δική μας αδιάβροχη ζωγραφιά με κηρομπογιές και νερομπογιές!
Χειμερία Νάρκη
Μιμηθήκαμε τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη και κάναμε την δική μας φωλιά από ρολό χαρτί για το σκιουράκι μας!
14ης Φεβρουαρίου – Ημέρα Αγάπης
Εκφράσαμε την αγάπη μας για τα αγαπημένα μας άτομα, κάναμε ένα στολίδι σε σχήμα καρδιάς
και μια κάρτα αφιερωμένη σε αυτά τα άτομα!
Επίσης μία ομαδική κατασκευή με τα δακτυλικά μας αποτυπώματα στόλισε την τάξη μας!
Μιλώντας για τα χειμερινά αθλήματα, δημιουργήσαμε την δική μας πίστα για Σκι!
Μετά τις χαμηλές θερμοκρασίες, απολαύσαμε τις ζεστές και ηλιόλουστες Αλκυονίδες ημέρες και φτιάξαμε την
δική μας αλκυόνα από πλαστελίνη!
Γιορτή Χριστουγέννων
Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας, μαζί με τα παιδάκια του Παιδικού Σταθμού Περιθωρίου, σας παρουσιάζουν την Θεατρική Παράσταση
“Η ΜΠΟΥΓΑΔΑ ΤΟΥ ΑΪ ΒΑΣΙΛΗ”
Ευχαριστούμε πολύ τον κ.Κυριάκο, μπαμπά μαθητή μας, ο οποίος ντύθηκε Αϊ-Βασίλης και μοίρασε τα δώρα στα παιδιά!
Επίσης θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τις μανούλες του Νηπιαγωγείου και του Παιδικού Σταθμού, για τον καταπληκτικό μπουφέ που μας ετοίμασαν!
Δεκέμβρης ο γιορτινός!
Ο Δεκέμβριος ξεκίνησε με τον στολισμό του Νηπιαγωγείου μας!
Στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας, τις πόρτες και τα παράθυρα!
Κάναμε και πολλές κατασκευές!
Χριστουγεννιάτικες χιονόμπαλες με τις φωτογραφίες μας..
..χριστουγεννιάτικες κάρτες..
και πολλά στολίδια από χαρτόνι και από πηλό!
Επίσκεψη στην Ονειρούπολη Δράμας!
Αυτόν τον μήνα επισκεφτήκαμε το χωριό του Αϊ-Βασίλη στην Ονειρούπολη Δράμας!
Κάναμε βόλτα, επισκεφτήκαμε σπιτάκια και φάγαμε ζαχαρωτά!
Κάλαντα στο χωριό!
Λίγες μέρες πριν κλείσει το σχολείο για τις διακοπές των Χριστουγέννων βγήκαμε στο χωριό για να πούμε τα κάλαντα μαζί με τα παιδάκια του Παιδικού Σταθμού! Βρεθήκαμε και στο ταχυδρομείο! Με την ευκαιρία αυτή, στείλαμε και τα γράμματα που γράψαμε, στον Άγιο Βασίλη!
Επίσκεψη στο ΚΑΠΗ του Κάτω Νευροκοπίου!
Μία συγκινητική εκδήλωση που διοργανώνει κάθε χρονιά το ΚΑΠΗ του Κάτω Νευροκοπίου και φέρνουν κοντά την πρώτη και την τρίτη ηλικία! Η χορωδία του ΚΑΠΗ μας τραγούδησαν τα κάλαντα και μας έδωσαν πολύ όμορφα δωράκια!
Ανασκόπηση Φθινοπώρου
Μερικές από τις δραστηριότητες, που κάναμε στο Νηπιαγωγείο μας, το Φθινόπωρο.
Μάθαμε, αναγνωρίσαμε και φτιάξαμε το αρχικό του ονόματός μας με δύο διαφορετικούς τρόπους.
Κάναμε αναφορά στα φθινοπωρινά φρούτα και λαχανικά…
…επικεντρωθήκαμε όμως στο σταφύλι και τον τρύγο.
Γίναμε μικροί σεφ και φτιάξαμε τα δικά μας ελιόψωμα,
και κάναμε αναπαράσταση το λιομάζωμα μέσα στην τάξη μας.
Κάναμε επίσης και το πείραμα με το ελαιόλαδο και το νερό και είδαμε την άνωση.
Το σχολείο μας επιστέφτηκε ο οκτάχρονος Αχιλλέας, από την Αργυρούπολη της Δράμας και μας έπαιξε Καραγκιόζη.
Ο Αχιλλέας μας παρουσίασε την παράσταση “Ο Καραγκιόζης Γιατρός” και γελάσαμε με την ψυχή μας. Ήταν ένας μικρός επαγγελματίας. Τα παιδιά του σχολείου του ετοίμασαν ένα ομαδικό δώρο το οποίο το έδωσαν όλοι μαζί και ο Αχιλλέας ετοίμασε και αυτός με την σειρά του ένα μικρό δώρο για το κάθε παιδί ξεχωριστά. Στο τέλος ο Αχιλλέας άφησε τα παιδιά να παίξουν με τις φιγούρες στο θέατρο.
Μερικά από τα τραγούδια που τραγουδούσαμε αυτούς τους μήνες.
Η Επέτειος της 17 Νοεμβρίου
Η εξέγερση του Πολυτεχνείου ήταν μαζική εκδήλωση λαϊκής αντίθεσης απέναντι στη στρατιωτική δικτατορία, που έλαβε χώρα στην ελληνική επικράτεια μεταξύ 14 και 17 Νοεμβρίου του 1973.
Συζητήσαμε με τα παιδιά για την Δημοκρατία και την Δικτατορία και κατανοήσαμε καλύτερα τις έννοιες διαβάζοντας δύο βιβλία.
Κατασκευάσαμε ομαδικά, τα δικά μας πανό, με συνθήματα….
….και στοίχους από τραγούδια.
Το κάθε παιδί κατασκεύασε την δική του ντουντούκα στην οποία έγραψε συνθήματα.
Τραγουδήσαμε τα τραγούδια που μάθαμε όλη την εβδομάδα και φωνάξαμε δυνατά το σύνθημα των φοιτητών ”Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία”, με τις δικές μας ντουντούκες.
Γιορτή Πολεμικής Αεροπορίας
Η Πολεμική Αεροπορία τιμά τον Προστάτη της Αρχάγγελο Μιχαήλ, στις 8 Νοεμβρίου και γιορτάζει με πλήθος εκδηλώσεων και αεροπορικές επιδείξεις, κάθε χρονιά σε όλες της περιοχές της Ελλάδας.
Με τα παιδιά συζητήσαμε για την μεγάλη αυτή εορτή και κατασκευάσαμε τα δικά μας αεροπλάνα.
Η επίσημη ιστοσελίδα της Πολεμικής Αεροπορίας, από την οποία αντλήσαμε οπτικοακουστικό υλικό.
https://www.haf.gr/












































































































































































