Λεπτομέρειες…

για τις Κοινωνικές Επιστήμες

Κοινωνικές Επιστήμες

Νοέ 201528

Ένα animation για τις Κοινωνικές Επιστήμες

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κοινωνικές Επιστήμες    

Παραμύθι

Ιούν 20161

Ένα ποίημα για τη μοναχική ανθρώπινη πορεία…

Έχτισε το σπιτάκι του,

τα θεμέλιά του,

τις πέτρες του,

τους τοίχους του,

τη στέγη του,

το τζάκι του και τον καπνό,

τη θέα του απ’ το παραθύρι.

Έφτιαξε τον κήπο του,

το φράχτη του,

το θυμάρι του,

το σκουλήκι του,

τη βραδινή δροσιά του.

Ξεχέρσωσε

ένα κομμάτι ουρανό πάνω απ’ το κεφάλι του.

Και τύλιξε τον κήπο μες στον ουρανό

το σπίτι μες στον κήπο

κι όλα μαζί σ’ ένα μαντίλι

και βγήκε μόνος

σαν αρκτική αλεπού

στην παγερή

ατέλειωτη

βροχή

μέσα στον κόσμο.

ΜΙΡΟΣΛΑΒ ΧΟΛΟΥΜΠ (Μτφ Σπύρος Τσακνιάς)

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παραμύθι    

project : “Crossing the borders, feeling the others”

Ιούν 20161
από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο project : “Crossing the borders, feeling the others”    

Ενεργητική οικοδόμηση της γνώσης με τη χρήση ηθικών διλημμάτων (μέθοδος VaKE)

Ιούν 20161

Picture

Η μέθοδος VaKE (Values and Knowledge Education) είναι μία ευρηματική αλλά απλή διδακτική προσέγγιση που σκοπό έχει την προώθηση ηθικών αξιών, την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και την ενεργητική οικοδόμηση της γνώσης.

Αξιοποιεί τη δύναμη του υποθετικού ηθικού διλήμματος, ανάλογου με αυτά που χρησιμοποιήθηκαν ως βασικό εργαλείο από τον Kohlberg (1984) για να εντοπίσει τις εξελικτικές αλλαγές στην ηθική ανάπτυξη. Είναι ιδανική για τη διδασκαλία των κοινωνικών επιστημών. Διαβάστε όλο το άρθρο »

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενεργητική οικοδόμηση της γνώσης με τη χρήση ηθικών διλημμάτων (μέθοδος VaKE)    

Ιούν 20161

Ας παίξουμε με μερικές βασικές γνώσεις για τις κοινωνικές επιστήμες:

[scratch 111470540]

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο     

ένα επειδή σε κάθε γιατί…

Μάι 201631

 

Ξεκινώντας από το πρωταρχικό ερώτημα, τι είδους πολίτες θέλουμε να διαμορρφώσουμε με το εκπαιδευτικό μας σύστημα, θα πρέπει να παρατηρήσουμε ότι τα ζητήματα της Παιδείας είναι πολιτικά. Η απάντηση στο ερώτημα εμπεριέχει αξιολογικές κρίσεις και ιδεολογικές επιλογές που αφορούν αποφάσεις για το είδος της παιδείας που θέλουμε να παρέχουμε, το σκοπό, τους αποδέκτες και τα μέσα.

Σήμερα ο εγγράμματος άνθρωπος χαρακτηρίζεται, σύμφωνα με την κλασσική διατύπωση του Paolo Freire, από την ικανότητα «να διαβάζει τις λέξεις και τον κόσμο». Η διαμόρφωση του εγγράμματου ανθρώπου προϋποθέτει α) την απόκτηση επαρκών γνώσεων απ’ όλες τις επιστήμες για να μπορεί να αντιλαμβάνεται και να ερμηνεύει τα φυσικά και κοινωνικά φαινόμενα χωρίς να χειραγωγείται, β) την καλλιέργεια όλων των ιδιοτήτων και συμπεριφορών που χαρακτηρίζουν σήμερα έναν ενεργό  δημοκρατικό πολίτη, και γ) την ανάπτυξη στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό εκείνων των κομβικών ικανοτήτων που είναι απαραίτητες για μια δημιουργική ζωή τόσο στις καθημερινές κοινωνικές σχέσεις και δραστηριότητες  όσο και στην εργασία. Διαβάστε όλο το άρθρο »

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ένα επειδή σε κάθε γιατί…    

Μάι 20167

άσκηση prezi

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο     

μάθημα πρακτικής moodle

Νοέ 201528

εργασία Νο 3

μάθημα Ιστορίας

μάθημα Ιστορίας

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο μάθημα πρακτικής moodle    

Ολοκλήρωση των ασκήσεων

Δεκ 201328

Ουφ!!!

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ολοκλήρωση των ασκήσεων    

για τον σχολικό χρόνο…

Δεκ 201328

http://tvxs.gr/news/paideia/sxolikos-xronos-einai-kai-xronos-zois-toy-giorgoy-mayrogiorgoy

από κάτω από: Εκπαίδευση | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο για τον σχολικό χρόνο…    
« Παλιότερα άρθρα


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων