Η δρω-ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ διοργανώνει και υλοποιεί προγράμματα βιωματικής προσέγγισης, Αισθητικής Αγωγής και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, σε ομάδες παιδιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Από 28 Μαρτίου έως και 15 Απριλίου η ομάδα εκπαιδευτών της δρω θα βρίσκεται στο νομό μας, με δυνατότητα να υλοποιήσει  κάποιο πρόγραμμα εντός του σχολείου σας, έπειτα από συνεννόηση με την υπεύθυνη κρατήσεων & επικοινωνίας, ψυχολόγο κα. Κλαίρη Βενετσανάκου, στο τηλ. επικοινωνίας 210 3232519.

Για περισσότερες πληροφορίες καθώς και για τα προτεινόμενα προγράμματα πατήστε εδώ

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΑΣ

Η δρω-ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ, δραστηριοποιείται 11 χρόνια στο χώρο των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εξειδικεύεται σε προγράμματα βιωματικής προσέγγισης σε ομάδες παιδιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (http://www.dro.gr).Τα προγράμματα είναι προτεινόμενα για εκπαιδευτικές επισκέψεις στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας (Εκπαιδευτική πύλη:www.e-yliko.gr και συγκεκριμένα στις κατηγορίες: Αισθητική Αγωγή και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση).

Με χαρά σας ενημερώνουμε ότι η ομάδα εκπαιδευτών της δρω θα βρίσκεται στην πόλη σας -μετά από συνεννόηση μαζί σας-, με δυνατότητα να υλοποιήσει κάποιο από τα παρακάτω προτεινόμενα προγράμματαεντός του σχολείου σας. Αν υπάρχει ενδιαφέρον από την πλευρά σας, επιλέγετε ημερομηνία υλοποίησης από 28 Μαρτίου έως και 15 Απριλίου. Παρακαλούμε ενημερώστε μας άμεσα, ώστε να οργανώσουμε τη διαθεσιμότητά μας.

Προτεινόμενα προγράμματα:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΑΞΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Ελαιόλαδο

& Σαπούνι

Α, Β, Γ

Δ, Ε, ΣΤ

Αξία και χρησιμότητα. Η παραγωγική διαδικασία του παραδοσιακού σαπουνιού από Ελαιόλαδο, αποκαλύπτεται με βιωματικό τρόπο στα παιδιά.
Ανακύκλωση Γ, Δ,

Ε, ΣΤ

Τα παιδιά κατανεμημένα σε μικρές ομάδες συμμετέχουν ενεργά σε δραστηριότητες σχετικές με θέματα ανακύκλωσης, παρατηρούν υλικά και συσκευασίες, εξοικειώνονται με κανόνες και διαδικασίες, ανακαλύπτουν μεθόδους, αποφασίζουν κα προτείνουν λύσεις μέσα από στόχους που τους αναθέτονται, δημιουργούν ανακυκλωμένο χαρτί.
Βυζαντινό Ψηφιδωτό

Δ, Ε, ΣΤ

Με κεραμικές ψηφίδες, ειδικές τανάλιες του τεχνίτη, φαντασία και συνεργασία, τα παιδιά δημιουργούν ομαδικά ψηφιδωτά έργα με βασικό μοτίβο το σύμβολο του Ιερού Σταυρού.
Οι 12 θεοί του Ολύμπου

Γ, Δ

Τα παιδιά παρατηρούν, ανακαλύπτουν, και συνθέτουν με τον κατάλληλο συνδυασμό την “εικόνα”: 12 θεοί – διαφορετικές ικανότητες – σύμβολά τους. Αξεσουάρ αμφίεσης, κάρτες με μηνύματα, ρόλοι των θεών, ομαδική δημιουργία, συνεργασία στην οργάνωση και στην εκτέλεση, δημιουργούν τις συνθήκες τόσο για λήψη γνώσεων όσο και για ποιοτική διασκέδαση.
Τρώω σωστά,

είμαι υγιής

Β, Γ, Δ, Ε, ΣΤ

Με διαδραστικό τρόπο προσέγγισης και δράσεις για τη διατροφική πυραμίδα, τα παιδιά αντιλαμβάνονται τη σημαντικότητα της σωστής διατροφής για την ανάπτυξή τους και την προσωπική τους ευθύνη γι’ αυτό.
Νερό &

Ιδιότητες

Α, Β, Γ

Το νερό και οι ιδιότητές του γίνονται αντικείμενο έρευνας από τα παιδιά. Με χρήση των αισθήσεών τους, εργαλείων και μεθόδων, το εξερευνούν.

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210 3232519

Κλαίρη Βενετσανάκου

Ψυχολόγος

Υπεύθυνη κρατήσεων & επικοινωνίας

dro-Training & Development

9 Afroditis st.,

Plaka 105 58

Tel: (+30) 210 3232518-9, (+30) 210 3253711-2

Fax: (+30) 210 3316755

http://www.dro.gr, e-mail: child@dro.gr