Παρουσίαση “Αξιοποίηση των ΤΠΕ στα Μαθηματικά της ΣΤ΄ τάξης Δημοτικού”

Την Τρίτη 21 Οκτωβρίου στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Κέρκυρας η υπεύθυνη του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Κέρκυρας, Ελένη Χριστοπούλου, σε συνεργασία με τη Σχολική Σύμβουλο Σοφία Μπρισένιου της 3ης Εκπ/κης Περιφέρειας της Δ/νσης Α’θμιας Εκπ/σης Κέρκυρας παρουσίασε στην επιμορφωτική συνάντηση με θέμα “Αξιοποίηση των ΤΠΕ στα Μαθηματικά της ΣΤ΄τάξης Δημοτικού”  το εκπαιδευτικό λογισμικό Μαθηματικά Ε΄και ΣΤ΄τάξη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου προσκαλώντας τους συμμετέχοντες

 » Διαβάστε περισσότερα