Στο Πληροφοριακό Σύστημα myschool, έχει ήδη προστεθεί η λειτουργία της ηλεκτρονικής αποστολής (με email) των ειδοποιητηρίων απουσιών των μαθητών στους γονείς/κηδεμόνες αυτών. Σύμφωνα με το ΥΠΕΘ, η συγκεκριμένη λειτουργία του mySchool είναι καθαρά προαιρετική, αξιοποιήσιμη από τους Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων της χώρας, οι οποίοι είναι οι αποκλειστικοί υπεύθυνοι για τη συλλογή των ηλεκτρονικών διευθύνσεων επικοινωνίας των γονέων/κηδεμόνων των μαθητών τους, κατόπιν συναίνεσης αυτών.
Τα οφέλη από μία τέτοια λειτουργία είναι τόσο οικονομικά όσο και οικολογικά, καθώς εξοικονομείται ένα σημαντικό ποσό της δαπάνης για την αποστολή επιστολών προς τους γονείς (ταχυδρομικά τέλη, γραφική ύλη) και περιορίζεται η χρήση χαρτιού. Παράλληλα εξοικονομούνται πολλές εργατοώρες εκπαιδευτικών που ήταν επιφορτισμένοι για την όλη γραφειοκρατική διαδικασία.
Για οδηγίες χρήσης της νέας υπηρεσίας του mySchool δείτε εδώ.