Στατιστικά στοιχεία σύγχρονης και ασύγχρονης εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης

Καθημερινά η ΔΔΕ Αιτ/νίας λαμβάνει αιτήματα από το υπουργείο για στατιστικά στοιχεία για σύγχρονη και ασύγχρονη εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση.

Τα τελευταία στοιχεία για τη σύγχρονη στέλνονται εβδομαδιαία (όπως ζητήθηκαν εγγράφως την 28/3/2020). Για την αποστολή των στοιχείων συγκεντρώσαμε και αποκωδικοποιήσαμε τις απαντήσεις σας από το διαμοιραζόμενο υπολογιστικό φύλλο που συμπλήρωσαν οι σχολικες μονάδες.

Στο ίδιο αίτημα (28/3/2020) το υπουργείο ζητεί στοιχεία και για την ασύγχρονη τηλε-εκπαίδευση.

Για την διευκόλυνσή σας από εδώ και πέρα έχουμε δημιουργήσει μία φόρμα για την ασύγχρονη και μία φόρμα για την σύγχρονη (καταργώντας τη συμπλήρωση στοιχείων στο αρχείο υπολογιστικό φύλλο Αιτνία-Webex).



Η συλλογή στοιχείων ολοκληρώθηκε την 18η/05/2020, με το άνοιγμα των σχολικών μονάδων. Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή.


Οδηγίες συμπλήρωσης στατιστικών σύγχρονης (Webex) τηλε-εκπαίδευσης 

Οδηγίες συμπλήρωσης στατιστικών ασύγχρονης (eclass, eme κτλ) τηλε-εκπαίδευσης 

Οδηγίες επεξεργασίας ή και διόρθωσης στατιστικών σύγχρονης & ασύγχρονης και ασύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης

  • Συνδέεστε στο αρχείο απαντήσεων σύγχρονης ή αντίστοιχα ασύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης.
  • Στα αρχεία αυτά έχετε πρόσβαση μόνο ανάγνωσης
  • Ενεργοποιείστε τα προσωρινά φίλτρα από το μενού Δεδομένα -> Προβολές Φίλτρου -> Δημιουργία νέας προσωρινής προβολής φίλτρου
  • Τα φίλτρα δημιουργούνται σε όλες τις στήλες, λογικό να σας ενδιαφέρει το φίλτρο που αντιστοιχεί στη στήλη της Ημερομηνίας, του Γυμνασίου ή ΓΕΛ – ΕΠΑΛ -Γυμν. με Λ.Τ. ή του ονόματος Εκπαιδευτικού
  • Τα Γυμνάσια είναι σε διαφορετική στήλη από τα ΓΕΛ – ΕΠΑΛ -Γυμν. με Λ.Τ.
  • Μπορείτε να ενεργοποιήσετε περισσότερα του ενός φίλτρα (πχ πρώτα Όνομα Σχολείου, μετά Ημερομηνία και μετά Όνομα Εκπαιδευτικού)
  • Επιλέξτε στο φίλτρο της στήλης που επιθυμείτε Εκκαθάριση και κατόπιν επιλέξτε το σχολείο σας ή την ημερομηνία κτλ
  • Εάν επιθυμείτε να διορθώσετε κάποια στοιχεία, στη στήλη N ή στήλη L (για αρχείο σύγχρονης και ασύγχρονης αντίστοιχα) με ονομασία Form Response Edit URL περιέχει έναν σύνδεσμο.
  • Πατήστε στο σύνδεσμο και θα σας ανοίξει η φόρμα που συμπληρώσατε και στην οποία τροποποιείτε όποια στοιχεία επιθυμείτε και κατόπιν με την υποβολη θα γίνει ενημέρωση των στοιχείων που τροποποιήσατε

Η παραπάνω διαδικασία καταγράφεται και στο video στο youtube στο κανάλι του γραφείου ΠληΝεΤ.

 

10 σχόλια στο “Στατιστικά στοιχεία σύγχρονης και ασύγχρονης εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης

  1. Βάρσου Βασιλική

    Έκανα κακώς μάλλον 2 φορές επεξεργασία μιας λανθασμένης καταχώρησης στο φύλλο της σύγχρονης και τώρα εμφανίζει 3 φορές την ίδια καταχώρηση στην ίδια ημερομηνία. Πρέπει να γίνει διαγραφή στις άλλες δύο, ή δεν χρειάζεται αφού είναι ακριβώς ίδιες;
    Αν ναι, πως διαγράφονται;

    1. Γιάννης Σιάχος Συντάκτης άρθρου

      Η επεξεργασία της καταχώρισης βάσει του συνδέσμου στο φύλλο της σύγχρονης υπό κανονικές συνθήκες δεν δημιουργεί νέες καταχωρίσεις.
      Επειδή έχουν συμβεί διάφορα που οφείλονται κυρίως στο γεγονός ότι τελικά αυτό το φύλλο επεξεργάζεται ταυτόχρονα από πολλούς χρήστες, στείλτε ένα email στο plinetm@sch.gr πείτε μας τη γραμμή πχ 3941 και τη χρονική σήμανση (1η στήλη) πχ 04/05/2020 9:52:56 μ.μ. που θέλετε να σβήσουμε.

  2. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΑΓΛΑΣ

    Σε δύο καταχωρήσεις με ημερομηνία 2/4/2020, στα μαθήματα Νεοελληνική Γλώσσα Α Γυμνασίου και Μαθηματικά Α Λυκείου, προσπαθώ να κάνω διορθώσεις και οι σύνδεσμοι με πηγαίνουν σε καταχωρήσεις άλλων σχολείων. Στην πρώτη στο 2ο ημερήσιο Λύκειο Αγρινίου και στη δεύτερη στο 3ο ημερήσιο Λύκειο Αγρινίου.
    Παρακαλώ διορθώστε.

    1. Γιάννης Σιάχος Συντάκτης άρθρου

      Δημήτρη,
      έχεις δίκιο για τις δύο καταχωρίσεις, κάτι στον κώδικα της φόρμας πήγε στραβά αλλά δεν μπορώ να βρω ποιο είναι αυτό. Και δεν έχω και το σωστό link αφού αυτό φτιάχνεται τη στιγμή που πατάς υποβολή.
      Στείλε μου ένα email στον plinet@ait.sch.gr με τις διορθώσεις που θες να τις κάνουμε εμείς.
      Δειγματοληπτικά έκανα και μερικούς ελέγχους σε άλλα σχολεία δεν βρήκα αντίστοιχο πρόβλημα.

  3. Γούλας Γιώργος

    Εκεί που ζητάτε πόσοι μαθητές έχουν προβλήματα, αν γνωρίζουμε (πχ. δεν έχουν υπολογιστή ή σύνδεση κτλ.) είναι υποχρεωτικό πεδίο. Αλλά αν δεν γνωρίζουμε δεν μας επιτρέπει να το προσπεράσουμε ή να γράψουμε πχ. ότι δεν γνωρίζουμε, θέλει οπωσδήποτε αριθμό. Δώστε μια επιλογή ακόμα μόλις μπορέσετε…

    1. Γιάννης Σιάχος Συντάκτης άρθρου

      Μπορείς να βάλεις -1 αν δεν γνωρίζεις τα συγκεκριμένα στοιχεία.
      Επίσης, επειδή αρκετοί κάνουν το συγκεκριμένο λάθος, δεν θέλουμε την αφαίρεση “Αριθμός μαθητών τμήματος” – “Αριθμός μαθητών που παρακολούθησαν”. Θέλουμε, αν γνωρίζετε πραγματικά ποια παιδιά έχουν πρόβλημα σύνδεσης λόγω του ότι δεν διαθέτουν εξοπλισμό ή είναι πεπαλαιωμένος (πχ WinXP)

  4. Πιτσιάκκας Πέτρος

    Η λανθασμένη καταχώρηση πώς διαγράφεται (όχι διόρθωση αλλά διαγραφή της);

    1. Γιάννης Σιάχος Συντάκτης άρθρου

      Επικοινωνείτε με το 2ο επίπεδο υποστήριξης (ο συνάδελφος που σας έστειλε email με τα στοιχεία του) και διαγράφουμε τη λάθος καταχώριση εμείς

  5. Ίκσου Αρυρούλα

    Την ενημέρωση θα την κάνουμε ο κάθε εκπαιδευτικός χωριστά για τα μαθήματά του ή κεντρικά σαν σχολείο, συγκεντρωτικά;

    1. Οδυσσέας Δαγκλής

      Καλησπέρα.
      Όπως θα δείτε εάν ακολουθήσετε τους σχετικούς συνδέσμους, για τη σύγχρονη τηλεκπαίδευση η καταχώρηση θα γίνεται για κάθε εκπαιδευτικό και κάθε μάθημα που διεξάγεται καθημερινά, όπως ακριβώς στο κοινόχρηστο φύλλο εργασίας google την προηγούμενη εβδομάδα.
      Για την ασύγχρονη τηλεκπαίδευση, το κάθε σχολείο θα στέλνει συγκεντρωτικά δεδομένα σε εβδομαδιαία βάση.

      Είναι δεδομένο ότι κάθε καταχώρηση και στις δύο φόρμες γίνεται με γνώση και ευθύνη του διευθυντή/της διευθύντριας του σχολείου.

Τα σχόλια δεν επιτρέπονται.