ΜΑΘΗΜΑΤΑ 2017-2018

Πρώτη ημέρα στα θρανία της τάξης μας

Την Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου μπήκαμε για πρώτη φορά στη νέα μας τάξη. Πήραμε τα (πολλά) βιβλία μας και τακτοποιήσαμε τα ντουλαπάκια μας, αφού γράψαμε σε αυτά τα ονόματά μας. Καλή μας σχολική χρονιά!

IMG_0289 IMG_0291 IMG_0292 IMG_0293 IMG_0294

IMG_0297 IMG_0298 IMG_0299 IMG_0300

 

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου συμμετείχαμε στην 4η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού που εφέτος είχε ως κεντρικό σύνθημα: «ΑΘΛΟΥΜΑΙ –ΧΑΡΑΖΩ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ».                  Στόχος  είναι η άθληση να αποτελεί μια ευχάριστη δραστηριότητα για τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης των μαθητών/τριών και την υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

IMG_0304 IMG_0307 IMG_0310 IMG_0312 IMG_0314 IMG_0326 IMG_0405 IMG_0522 IMG_0524 IMG_0532

 

Φυσικά: Εκτίμηση της θερμοκρασίας με τις αισθήσεις 

Την Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου προσπαθήσαμε να αντιληφθούμε τη θερμοκρασία του νερού με τις αισθήσεις.

Πειράματα για την κατανόηση της μετάδοσης της θερμότητας και τη δημιουργία του θερμομέτρου

Τη Δευτέρα κάναμε πειράματα του κεφαλαίου της θερμότητας: Πώς δημιουργήθηκε το θερμόμετρο, η θερμοκρασία του νερού που παγώνει ή βράζει, πως μεταδίδεται η θερμότητα από τα πιο θερμά σώματα στα λιγότερα θερμά, το κερί που λιώνει (τήξη) ή που γίνεται ξανά στερεό (πήξη) κλπ.

Ο σχολικός σύμβουλος στην τάξη μας

Την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου μας επισκέφτηκε ο σχολικός μας σύμβουλος κ. Βασίλειος Κωτούλας. Το πρώτο τμήμα στην αίθουσα της Βιβλιοθήκης και το δεύτερο τμήμα στην αίθουσα διδασκαλίας.

Πειράματα ηλεκτρισμού

Τη Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου και την επόμενη Δευτέρα 5 Μαρτίου, δημιουργήσαμε ηλεκτρικά κυκλώματα. Κάθε ομάδα δημιούργησε το ηλεκτρικό της κύκλωμα συνδέοντας στην αρχή σε σειρά μία, δύο ή τρεις λάμπες και στη συνέχεια σε παράλληλη σύνδεση παρατηρώντας τις διαφορές μεταξύ τους. Κάποιες ομάδες συνδύασαν στο κύκλωμά τους περισσότερες μπαταρίες, λάμπες και διακόπτη μέχρι …το κουδούνι.

Πειράματα φωτός

Τη Δευτέρα 23 Απριλίου, στην αίθουσα Φυσικής, κάναμε πειράματα σχετικά με το φως όπως την  ευθύγραμμη διάδοση, την απορρόφηση, την ανάκλαση και τη διάχυση, διαφανή – ημιδιαφανή – αδιαφανή σώματα και φως – σκιές.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *