ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Συνδεθείτε με τις παρακάτω σχετικές ιστοσελίδες) Δημοτικό Σχολείο Φρενάρου Εργασίες μαθητών σε power point με θέμα το νερό, τη μικρασιατική καταστροφή, τους αυτόχθονες λαούς, τον Ευγένιο Τριβιζά κ.λπ. 11ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου Στην περιοχή αυτή θα βρείτε υλικό που έχουν δημιουργήσει οι εκπαιδευτικοί του σχολείου. Πρόκειται για παρουσιάσεις του Power Point, ιδέες για τους εορτασμούς των εθνικών επετείων, εργασίες που αφορούν στην περιβαλλοντική εκπαίδευση, την τοπική ιστορία, συνθετικές εργασίες, φύλλα εργασίας για το μάθημα της Φυσικής, παιχνίδια κ.λπ. 36ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου - Σπάρτη, η τέχνη της αρχαϊκής εποχής, περιβάλλον, Β Παγκόσμιος Πόλεμος κ.λπ. Η εξέγερση του Πολυτεχνείου 1ο Δημοτικό Σχολείο Καρπάθου "Ποτίδαιον" - νέες μέθοδοι διδασκαλίας; βίντεο για τη μάχη των Θερμοπυλών e-selides.gr - Εκπαιδευτικές ταινίες Νηπιαγωγείο Αγ. Μηνά ΝεοχωρίουΤο Νηπιαγωγείο Αγ. Μηνά - Νεοχωρίου υλοποίησε ένα περιβαλλοντικό πρόγραμμα για την Ελιά Υλικό για το νηπιαγωγείο Ματιά - Κατασκευές ΣΧΕΔΙΑΣτις σελίδες αυτές θα μπορείτε να βρείτε μια χρήσιμη συλλογή με φύλλα δραστηριοτήτων που καλύπτουν ένα μεγάλο εύρος από τη διδακτέα ύλη του σχολείου. Εκτυπώνονται εύκολα, για να μπορείτε να τα χρησιμοποιείτε στην τάξη σας. Πλίνθοι και κέραμοιΓλώσσα, μαθηματικά και διάφορα Ολοήμερο νηπιαγωγείοΟδηγός Νηπιαγωγού. Εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί. δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης Ολυμπιακή Παιδεία - Εκπαιδευτικό υλικό ΠΑΙΔΙΚΑ - Ελεύθερα εκτυπώσιμες παιδικές δραστηριότητες ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ - Τα παιδία παίζει... - Παιδικά παιχνίδια, προσχολικά, παραμύθια κλπ Ασκήσεις on-lineΟ δικτυακός τόπος "Ασκήσεις on-line" αποτελεί τμήμα του εκπαιδευτικού κόμβου Ελληνική Πύλη Παιδείας και παρέχει εκπαιδευτικό υλικό που απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Βυζαντινή ζωγραφική 4o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ " ΤΟ ΣΠΟΡΑΚΙ ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ" Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχολείο Σαπών Δείτε τις εργασίες του σχολείου Δημοτικό σχολείο Πατρίδας - Πιλοτικό πρόγραμμα εφαρμογής ευέλικτης ζώνης με θέμα το "Φθινόπωρο" Ενταξη παιδιών παλιννοστούντων και αλλοδαπών στο σχολείο Παρουσίαση υλικού νηπιαγωγείου Εκπαίδευση ΜουσουλμανοπαίδωνΤο Πρόγραμμα «Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων» ετοίμασε νέα βιβλία για το δημοτικό και το γυμνάσιο, κατάλληλα για τα παιδιά της Μειονότητας Θωμάς Αριστείδης-ΔάσκαλοςΠλήθος ασκήσεων για όλες τις τάξεις του δημοτικού και για τα περισσότερα μαθήματα Η ευέλικτη ζώνη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηΠαιδαγωγικό ινστιτούτο. Αντιπροσωπευτικές εργασίες μαθητών Σχολικό έτος 2003 - 2004 Παιδεία ομογενώνεργαστήριο διαπολιτισμικών και μεταναστευτικών μελετών. Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας Παίζω και μαθαίνωΓειά σας !!Είμαι ο Ηρακλής και ζω σε ένα μικρό χωριό τη Μυρμηγκούπολη. Παιχνίδια και πολλά άλλα. Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας Προσχολική αγωγήΗ σελίδα αυτή δημιουργήθηκε με αφορμή το σεμινάριο της εισαγωγικής επιμόρφωσης Νηπιαγωγών ΠΕ60 στο 2ο ΠΕΚ Αθήνας το Δεκέμβριο του 2006 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (Συμπιεσμένη μορφή των λογισμικών για αντιγραφή σε CD) Μαθαίνω την αλφαβήταΠαιχνίδι με τα γράμματαΜαθαίνω να κάνω πρόσθεσηΜαθαίνω την προπαίδεια ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ – ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ Το μυστηριώδες νησί Οι πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος Μαθαίνω τους νομούς της Ελλάδας Νομοί και πρωτεύουσες της Ελλάδας Μαθαίνω τα βουνά της Ελλάδας Οι Γεωγραφικοί όροι της ξηράς Βρείτε στην εικόνα το γεωγραφικό όρο που σας ζητείται ! Γλωσσάρι γεωγραφικών όρων της ξηράς Δείτε στην οθόνη και διαβάστε την ερμηνεία κάθε γεωγραφικού όρου ! Οι Γεωγραφικοί όροι της θάλασσας Βρείτε στην εικόνα το γεωγραφικό όρο που σας ζητείται! Η γέννηση των Ηπείρων Δείτε πώς δημιουργήθηκαν οι Ήπειροι πριν πολλά εκατομμύρια χρόνια ! Οι λιθοσφαιρικές πλάκες της Γης Γιατί γίνονται τόσοι πολλοί σεισμοί σε ορισμένα μέρη του κόσμου αλλά και στην Ελλάδα; Η απάντηση εδώ ! Η κίνηση των λιθοσφαιρικών πλακών της Γης Πώς δημιουργούνται τα ηφαίστεια αλλά και τα ηφαιστειογενή νησιά; Η απάντηση εδώ! Το εσωτερικό της Γης Τι κρύβει η Γη στο εσωτερικό της; Η απάντηση εδώ ! Οι Σεισμοί στην Ελλάδα Πού και πότε έγιναν ισχυροί σεισμοί στην Ελλάδα; Η απάντηση εδώ ! Ο σεισμογράφος Πώς λειτουργεί ο σεισμογράφος; Η απάντηση εδώ ! Παιχνίδι ερωτήσεων με χρονομέτρηση Απαντήστε σωστά και γρήγορα στις 15 ερωτήσεις γεωγραφίας ! Παιχνίδι ερωτήσεων πολ/πλών επιλογών Επιλέξτε τη σωστή απάντηση στην καθεμιά ερώτηση γεωγραφίας ! Παγκόσμιος χάρτης, άτλαντας, αρχαίοι χάρτες, χώρες Στο χώρο αυτό θα βρείτε διάφορους χάρτες καθώς και τον παγκόσμιο Ατλαντα με χρήσιμες πληροφορίες για όλες τις χώρες του κόσμου. ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΡΧΑΪΚΑ ΧΡΟΝΙΑ-Nέες αποικίες των Ελλήνων/ΙΣΤΟΡΙΑ Δ' Ταξίδι στην αρχαία Ελλάδα Περσικοί πόλεμοι Ολη η ιστορία σε μία φωτογραφία Η Βυζαντινή Αυτοκρατορία παρακμάζει (Α΄ μέρος) - βιντεάκι ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Ετήσιο θεματικό ημερολόγιο δημοτικού, προγραμματισμός και βασικά θέματα οργάνωσης και νομοθεσίας Φ.Α. του Κατσικαδέλη Μιχαήλ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΑ Ο Πρασινοσκούφης Η διώρυγα του Παναμά ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ GREENPEACE - Μαζί μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο Ονομασίες πουλιών Ενέργεια και περιβάλλον - Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Το δάσος - Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Μια σταγονοπαρέα στη λίμνη μας - Περιβαλλοντική εκπαίδευση Φτιάξε τη λέξηΒάλτε τα γράμματα στη σωστή θέση, φτιάξτε τη λέξη και ακούστε την Εργασίες δημοτικού on-line του Τάσου Ανδριανόπουλου Υλικό δημοτικού από το μαθηματικό Δημήτρη Ποιμενίδη Παιδικές κατασκευές, χειροτεχνίες μαθητών νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων Φύλλα εργασιών Στις σελίδες αυτές θα μπορείτε να βρείτε μια χρήσιμη συλλογή με φύλλα δραστηριοτήτων που καλύπτουν ένα μεγάλο εύρος από τη διδακτέα ύλη του σχολείου. Εκτυπώνονται εύκολα, για να μπορείτε να τα χρησιμοποιείτε στην τάξη σας. Εργασίες για τα μαθήματα του δημοτικού, γλώσσα, μαθηματικά, ιστορία Βοηθήματα για τη διδασκαλία της γλώσσας Βοηθήματα για τη διδασκαλία των μαθηματικών Υλικό για μαθησιακές δυσκολίες, παρουσίαση μαθηματικών α, γ και ε τάξης, φυσικών ε και στ τάξης, επιπλέον παρουσιάσεις, του Χαράλαμπου Γούτσου Διδακτικό υλικό για τη διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας Εκπαιδευτικές εφαρμογές, του Κοσμά Αθανασιάδη

ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ, ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΕΡΓΩΝ, ΚΡΙΤΙΚΕΣ Ευρετήριο Ποιητών Αλφαβητικά: Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω από: ekebi.gr ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ: Από τον 18ο αιώνα μέχρι το 1935 Σύγχρονοι έλληνες συγγραφείς Από: ekebi.gr --------------------
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΕΜΠΕΙΡΙΚΟ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΒΡΕΤΤΑΚΟ
---------------------
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟ
--------------------- ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΝΙΚΟ ΓΚΑΤΣΟ

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΜΑΘΗΣΗ

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΠΥΛΕΣ Cordis κόμβος e Telescope Science news Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ελληνική Βιβλιογραφική Πύλη Τα νέα της επιστήμης στο διαδίκτυο Βικιπαίδεια: η Ελληνική Εγκυκλοπαίδεια ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ Ινστιτούτο Ερευνών Ανατολικού Αιγαίου Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Ελληνικό Ινστιτούτο Παστέρ Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών Ίδρυμα Μελετών Λαμπράκη Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο Αθηνών Ινστιτούτο Πληροφορικής και Τηλεματικής Ελληνικό Ινστιτούτο Χρηματοοικονομίας και Λογιστικής Ινστιτούτο Εκπαίδευσης και Επαγγελματικού Προσανατολισμού Τεχνική Στήριξη των Πληροφοριακών Συστημάτων Σχολικών Μονάδων Βρετανικό ΣυμβούλιοΕλληνοαμερικανική ΈνωσηΙνστιτούτο GoetheΓαλλικό ΙνστιτούτοΙσπανικό Ινστιτούτο CervantesΙταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ Εύδοξος Astrovox Αστρονοaμία LunarSAT Μυστήρια Ίδρυμα Ευγενίδου Εικονικό Εργαστήριο Ελληνική Αστρονομία Πλανητάριο Θεσσαλονίκης Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών Ελληνική Αστρονομική Εταιρεία Λογισμικό για ηλιακά συστήματα Η Ερασιτεχνική Αστρονομία στην Ελλάδα Ινστιτούτο Αστρονομίας και Αστροφυσικής Λογισμικό για Αστρονομία και Μετεωρολογία astronomia.gr ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ Ανθρωπολογική Εταιρεία Ελλάδος Ελληνική Ανθρωπολογική Εταιρεία Εξέλιξη: Η νέα αντιπαράθεση ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ Αρχαιολογία Αρχαία Μεσσήνη Αρχαία Τεχνολογία Ανασκαφές Δισπηλιού Περιοδικό Αρχαιολογία Τα μάρμαρα του Παρθενώνα Αρχαιολογία της πόλης των Αθηνών Ενοποίηση Αρχαιολογικών Χώρων Αθήνας Αλφαβητικός κατάλογος αρχαιολογικών χώρων Αρχαιολογικό πρόγραμμα Παλιαμπέλων Κολινδρού ΒΙΟΛΟΓΙΑ Βιολογία Βιολογία on line Βιολογία Λυκείου Ινστιτούτο Παστέρ Ζωολογικό Μουσείο Πανελλήνια Ένωση Βιολόγων Λογισμικό για Βιολογία και Ιατρική Ελληνική Εταιρεία Βιολογικών Επιστημών Περάκη Αλεξάνδρα Συλλόγος Ελλήνων Βιοεπιστημόνων της Αμερικής Ιστοσελίδα Βιολογίας ΓΕΩΛΟΓΙΑ-ΑΛΑΙΟΝΤΟΛΟΓΙΑ Γη Σπήλαιο Σπήλαιο Αλιστράτης Γεωδυναμικό Ινστιτούτο Λογισμικό για τη Γεωλογία Απολιθωμένο δάσος Λέσβου Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών Ινστιτούτο Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Αρχαία Ελλάδα Αρχαία Ολυμπία Δελφοί Νεμέα Ίσθμια Επισκέπτες Ολυμπιακών Αγώνων Χάρτες Ηλεκτρονικοί Χάρτες Παγκόσμια και Ελληνική Γεωγραφία Δυναμικοί Γεωγραφικοί Χάρτες ΟΤΑ Ποτάμια Λίμνες Ακτογραμμή Πεδινά Ημιορεινά Ορεινά Πολύ ορεινά ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ (Ιατρική, ζωολογία, φυτολογία) Mednet HELLAS Υγεία κάθε μέρα Γιατροί του Κόσμου Γιατροί χωρίς σύνορα Βιότοποι Υγροτοποι Ιατρική Εταιρεία Χίου Ινστιτούτο Δασικών Ερευνών Ιατρική Σχολή Θεσσαλονίκης Ιατρική Σχολή Ιωαννίνων ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΡΧΑΙΩΝ Μικρός Απόπλους Χρυσός αιώνας της Αθήνας Αρχαία Ελληνικά Κείμενα ΜΕΛΕΤΕΣ Archive ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Μαθηματικά Μαθηματικά Μάθε Μαθηματικά Εικονικό Εργαστήριο Μαθηματικό Λογισμικό Mathematica Παρών στα Μαθηματικά Η Ελληνική Μαθηματική Πύλη Τα Μαθηματικά είναι αλυσίδα Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Τομέας Μαθηματικών Μετσοβείου Διαδικτυακός τόπος Μαθηματικών Μαθηματικά και Νέες Τεχνολογίες Τα Μαθηματικά στη Μέση Εκπαίδευση Τμήματα Μαθηματικών στην Ελλάδα Ομάδα Μαθηματικών Δυτικής Αττικής Τα Μαθηματικά στις Γενικές Εξετάσεις 1983-2004 Θαλής και Φίλοι Μαθηματική Φωνή Γεωμετρικός Τόπος Μαθηματικά και άλλα Μηχανή αναζήτησης στα μαθηματικά ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ Μυθολογία ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΔΗΩ Οίκος Μία Γη Ecocrete e-ecology Green peace Ανθρωπος Ασφάλεια Τροφίμων ΣΟΛΩΝ Δίκτυο ενάντια στα μεταλλαγμένα Οικολογική κίνηση Θεσσαλονίκης Πανελλήνιο Δίκτυο Οικολογικών Οργανώσεων Οικολογική Επιθεώρηση Λογισμικό για την Οικολογία Έλληνες Οικολόγοι Χωρίς Σύνορα ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΙΛΩΝ ΠΟΤΑΜΟΥ ΠΗΝΕΙΟΥ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΣΚΙΑΘΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΗΛΙΟΥ ΠΟ.ΦΥ.ΖΩ. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ "ΠΝΟΗ" ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΧΑΝΙΩΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ "Η ΔΗΜΗΤΡΑ" ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Το εικονικό σχολείο Ελληνική παιδαγωγική και εκπαιδευτική έρευνα Η παιδαγωγική της περιβαλλοντικής αγωγής και εκπαίδευσης ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Linuxer e-ακτιβιστές Τεχνολογία Πολυμέσων Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων Η/Υ και Πληροφορικής Ενωση Πληροφορικών Ελλαδας ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Το θέατρο στην Εκπαίδευση Θεατρικό Εργαστήρι Εκπαιδευτικών Νομού Καρδίτσας Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτικού Δράματος ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Ιστορία της Τεχνολογίας Τεχνολογικό Πάρκο Εκθετήριο Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας Αρχαία Τεχνολογία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ Φιλοσοφία Προσωκρατική φιλοσοφία ΦΥΣΙΚΗ Ατλας Η Φυσική στο διαδίκτυο Φυσική στο Δίκτυο Εικονικό Εργαστήριο Εκπαιδευτικοί για τις Φυσικές Επιστήμες Εικονικό Εργαστήριο στη Φυσική - Χημεία - Μαθηματικά H Φυσική και οι Φυσικοί Μαθαίνοντας Φυσική ...ό,τι θέλατε να γνωρίζετε για τα Στοιχειώδη Σωματίδιακαι δεν τολμούσατε να ρωτήσετε! Σύλλογος Φίλων Κ. Καραθεοδωρή Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών α εργαστηριακό κέντρο φυσικών επιστημών Πειραιά ΟΜΑΔΑ ΝΕΤΡΙΝΟ http://www.dapontes.gr/ ΧΗΜΕΙΑ Χημικός Το μικρό σχολείο Λογισμικό Χημείας Εικονικό Εργαστήριο Η σελίδα της Χημείας Ένωση Ελλήνων Χημικών Ινστιτούτο Τεχνικής Χημικών Διεργασιών Ινστιτούτο Θεωρητικής και Φυσικής Χημείας ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Πανελλήνιος Ψυχολογικός Σύλλογος Σύλλογος Ελλήνων Ψυχολόγων Ψυχολογική Υποστήριξη H πύλη της Ψυχολογίας Ψυχολόγος

“ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ” ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΚΑΒΑΦΗ

22 Απριλίου 2010 από

Περιμένοντας τους Βαρβάρους

-Τι περιμένουμε στην αγορά συναθροισμένοι;
Είναι οι βάρβαροι να φθάσουν σήμερα.
-Γιατί μέσα στην Σύγκλητο μιά τέτοια απραξία;
Τι κάθοντ’ οι Συγκλητικοί και δεν νομοθετούνε;

-Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
Τι νόμους πια θα κάμουν οι Συγκλητικοί;
Οι βάρβαροι σαν έλθουν θα νομοθετήσουν.

-Γιατί ο αυτοκράτωρ μας τόσο πρωί σηκώθη,
και κάθεται στης πόλεως την πιο μεγάλη πύλη
στον θρόνο επάνω, επίσημος, φορώντας την κορώνα;

-Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
Κι ο αυτοκράτωρ περιμένει να δεχθεί
τον αρχηγό τους. Μάλιστα ετοίμασε
για να τον δώσει μια περγαμηνή. Εκεί
τον έγραψε τίτλους πολλούς κι ονόματα.

-Γιατί οι δυό μας ύπατοι κ’ οι πραίτορες εβγήκαν
σήμερα με τες κόκκινες, τες κεντημένες τόγες·
γιατί βραχιόλια φόρεσαν με τόσους αμεθύστους,
και δαχτυλίδια με λαμπρά γυαλιστερά σμαράγδια·
γιατί να πιάσουν σήμερα πολύτιμα μπαστούνια
μ’ ασήμια και μαλάματα έκτακτα σκαλισμένα;

Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα·
και τέτοια πράγματα θαμπόνουν τους βαρβάρους.

-Γιατί κ’ οι άξιοι ρήτορες δεν έρχονται σαν πάντα
να βγάλουνε τους λόγους τους, να πούνε τα δικά τους;

Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα·
κι αυτοί βαριούντ’ ευφράδειες και δημηγορίες.

-Γιατί ν’ αρχίσει μονομιάς αυτή η ανησυχία
κ’ η σύγχυσις. (Τα πρόσωπα τι σοβαρά που έγιναν).
Γιατί αδειάζουν γρήγορα οι δρόμοι κ’ οι πλατέες,
κι όλοι γυρνούν στα σπίτια τους πολύ συλλογισμένοι;

Γιατί ενύχτωσε κ’ οι βάρβαροι δεν ήλθαν.
Και μερικοί έφθασαν απ’ τα σύνορα,
και είπανε πως βάρβαροι πια δεν υπάρχουν.

Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους.
Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μιά κάποια λύσις.

Κωνσταντίνος Π. Καβάφης

ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ ΒΑΛΤΕ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ

Κατηγορία Γενικά | 5 Σχόλια »

“Οι δάσκαλοι λοιπόν κάνουν babysitting;”

21 Απριλίου 2010 από


“Είμαι δάσκαλος ή babysitter κατά άλλους και θέλω να δώσω κι εγώ τη δικιά μου διάσταση αν και η πρωτότυπη ιδέα είναι από κάποιο ξενόγλωσσο δημοσίευμα.
Για να δούμε λοιπόν τι θα γινόταν αν ήμουν πραγματικός babysitter…
Έχω 15 χρόνια υπηρεσία σε δημοτικό σχολείο με πανεπιστημιακό πτυχίο και εξειδίκευση στη παιδοψυχολογία , πέρα από τα παιδαγωγικά.Θα ζητούσα λοιπόν τουλάχιστον 3 ευρώ την ώρα για να κρατάω το παιδί σας και σας κάνω δώρο τη μόρφωση που του δίνω, την περιποίηση όταν είναι άρρωστο ή χτυπήσει , το κουλουράκι ή την τυρόπιτα με το νερό του που θα αγοράσω με τα δικά μου χρήματα άμα έχετε ξεχάσει να του βάλετε κολατσιό, το εισιτήριο στο πούλμαν και στο θέατρο γιατί κάποιες οικογένεις δεν έχουν τη δυνατότητα (χωρίς να το παραδεχτώ ότι το έκανα -δώρο του θεάτρου τους λέμε) και άλλες υπηρεσίες προς τα παιδιά σας που αν καθόσασταν μια ώρα της προκοπής μαζί τους θα καταλαβαίνατε τι εννοώ. Πιστεύω λοιπόν πως τα 3 ευρώ είναι μια πολύ καλή τιμή την ώρα. Όσο δίνετε τώρα εσείς και σε μια αλοδαπή να σας κρατάει το παιδί. Έχουμε και λέμε λοιπόν: τα κρατάω 5 ώρες από τις 8:15 έως τις 13:15 . Αυτό μας κάνει 3χ5=15 ευρώ το παιδί. Έχω 24 παιδιά στην τάξη(ζωή να ΄χουν!) πράγμα που σημαίνει 15χ24=360 ευρώ την ημέρα! Όμως δεν πρέπει να πληρώνομαι το καλοκαίρι και τις γιορτές οπότε βγάζουμε έξω χοντρά χοντρά 4 μήνες και μας μένουν οι 8. Οι 8 μήνες έχουν 30χ8=240 μέρες. Άρα συνολικά την κάθε σχολική περίοδο πρέπει να πληρώνομαι 240μέρεςΧ360ευρώ=86.400ευρώ! Εγώ όμως παίρνω περίπου 19.800 ευρώ το χρόνο διδάσκοντας τα παιδιά σας, προσπαθώντας να τα βοηθήσω όπου δυσκολεύονται, να τα παρηγορήσω και να επέμβω όταν δεν τα παίζουνε, να τα διασκεδάσω όταν είναι κουρασμένα , να τα χαϊδέψω στο κεφαλάκι τους και να τους πω ότι δεν πειράζει αν και μια φορά δε μου έφεραν γραμμένη την άσκησή τους ή αν ξέχασαν το βιβλίο τους,να κάνω το καλύτερο για το παιδί σας ακόμα κι αν αυτό στο διάλειμμα κόντεψε να σκοτώσει το συμμαθητή του σπρώχνοντάς τον στις σκάλες, τόσα πολλά “να” που θα γίνω βαρετός. Κι όταν πια γυρνάω σπίτι μου και το δικό μου παιδί θέλει να με αγκαλιάσει και να με φιλήσει και να κάνει τη ζαβολιά του γίνομαι απότομος και το στεναχωρώ γιατί έχω κουραστεί τόσο ψυχικά με όλα κι άλλα τόσα από τα παραπάνω. Επειδή λοιπόν 86.400ευρώ δεν πρόκειται ποτέ να πάρω κι ούτε και τα θέλω αφήστε με τουλάχιστον με τα 19.800 μου το χρόνο αλλά να με λέτε σωστά, δάσκαλο. Όπως με λένε τα παιδιά σας…”

Κατηγορία Σχόλια | 5 Σχόλια »

ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ “ΔΙΑΒΑΖΩ”

20 Απριλίου 2010 από

Πολλοί νέοι λογοτέχνες, χωρίς όμως να λείπουν οι γνωστοί και καταξιωμένοι συγγραφείς, εμφανίζονται στις λίστες των υποψηφίων για τα βραβεία «Διαβάζω», που θα απονεμηθούν στις 10 Μαΐου, στο Μουσείο Μπενάκη, στην οδό Πειραιώς.Συνολικά θα απονεμηθούν βραβεία για επτά κατηγορίες: Μυθιστορήματος, Διηγήματος – Νουβέλας, Λογοτεχνικού Δοκιμίου – Μελέτης, Ποίησης, Πρωτοεμφανιζόμενου συγγραφέα (στη μνήμα Ηρακλή Παπαλέξη), Εικονογραφημένου παιδικού βιβλίου και Λογοτεχνικού βιβλίου για μεγάλα παιδιά.

Το βραβείο

Το βραβείο είναι μία γλυπτή σύνθεση του εικαστικού Θανάση Διαμαντόπουλου και συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο 1.000 ευρώ. Διευκρινίζεται ότι το Βραβείο Προσφοράς στο Βιβλίο, που απονέμεται στη μνήμη του ιδρυτή του περιοδικού Περικλή Αθανασόπουλου, δεν συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο.

Οι υποψηφιότητες

Μυθιστόρημα

  1. Γαλανάκη Ρέα, «Φωτιές του Ιούδα, στάχτες του Οιδίποδα», εκδόσεις Καστανιώτη
  2. Γκουρογιάννης Βασίλης, «Κόκκινο στην Πράσινη Γραμμή», εκδόσεις Μεταίχμιο
  3. Δαββέτας Νίκος, «Η Εβραία νύφη», εκδόσεις Κέδρος
  4. Δημητρακάκη Άντζελα, «Μέσα σ’ ένα κορίτσι σαν κι εσένα», εκδόσεις Βιβλιοπωλείον της Εστίας
  5. Ηλιοπούλου Βασιλική, «Σμιθ», εκδόσεις Πόλις
  6. Κονομάρα Λίλα, «Η αναπαράσταση», εκδόσεις Μεταίχμιο
  7. Κώτσιας Τηλέμαχος, «Στην απέναντι όχθη», εκδόσεις Ψυχογιός
  8. Μοδινός Μιχάλης, «Επιστροφή», εκδόσεις Καστανιώτη
  9. Χουζούρη Έλενα, «Πατρίδα από βαμβάκι», εκδόσεις Κέδρος
  10. Χωμενίδης Χρήστος Α., «Λόγια φτερά», εκδόσεις Πατάκη

Διήγημα – Νουβέλα

  1. Ακρίβος Κώστας, «Τελετές ενηλικίωσης: Μια ζωή σε δεκαεφτά επεισόδια», εκδόσεις Μεταίχμιο
  2. Δέρβη Λουκία, «Ομπρέλες στον ουρανό», εκδόσεις Μελάνι
  3. Κολλιάκου Δήμητρα, «Η Αρρώστια των Βουνών», εκδόσεις Πατάκη
  4. Μήτσου Ανδρέας, «Η ελεημοσύνη των γυναικών», εκδόσεις Καστανιώτη
  5. Νόλλας Δημήτρης, «Ναυαγίων πλάσματα», εκδόσεις Κέδρος
  6. Παπαδημητρακόπουλος Ηλίας Χ., «Ο θησαυρός των αηδονιών και άλλα διηγήματα», εκδόσεις Γαβριηλίδης
  7. Παπαμόσχος Ηλίας Λ., «Λειψή αριθμητική», εκδόσεις Κέδρος
  8. Πάσχος Γιάννης, «Μία νυξ δι’ εν έτος», εκδόσεις Μελάνι
  9. Σκαμπαρδώνης Γιώργος, «Μεταξύ σφύρας και Αλιάκμονος», εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα
  10. Στάμου Εύα, «Μεσημβρινές συνευρέσεις», εκδόσεις Μελάνι

Λογοτεχνικό Δοκίμιο – Μελέτη

  1. Αγγελάτος Δημήτρης, «Το έργο του Διονυσίου Σολωμού και ο κόσμος των λογοτεχνικών ειδών», εκδόσεις Gutenberg
  2. Αποστολίδης Ανδρέας, «Τα πολλά πρόσωπα του αστυνομικού μυθιστορήματος: Δοκίμια για την ιστορία και τις σύγχρονες τάσεις», εκδόσεις Άγρα
  3. Αρσενίου Ελισάβετ, «Η ρητορική της ουτοπίας: Μελέτες για τη μετάβαση στη νέα πρωτοπορία. Πέντε δοκίμια πάνω στο έργο του Ανδρέα Εμπειρίκου», εκδόσεις Ύψιλον
  4. Γλυτζουρής Αντώνης, «Πόθοι αετού και φτερά πεταλούδας: Το πρώιμο θεατρικό έργο του Νίκου Καζαντζάκη και οι ευρωπαϊκές πρωτοπορίες της εποχής του», Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης
  5. Καρτσάκης Αντώνης, «Μεταπολεμική κριτική και ποίηση: Ζητήματα αισθητικής και ιδεολογίας», εκδόσεις Βιβλιοπωλείον της Εστίας
  6. Κιουρτσάκης Γιάννης, «Ένας χωρικός στη Νέα Υόρκη», εκδόσεις Ίνδικτος
  7. Πανταλέων Λίνα, «Αναγνωστικά δικαιώματα», εκδόσεις Πόλις
  8. Παπαθεοδώρου Γιάννης, «Ρομαντικά Πεπρωμένα: Ο Αριστοτέλης Βαλαωρίτης ως εθνικός ποιητής», εκδόσεις Βιβλιόραμα
  9. Ταχοπούλου Ολυμπία, «Μοντερνιστικός πρωτογονισμός: Εκδοχές υπερρεαλισμού στο ποιητικό έργο του Νίκου Εγγονόπουλου», εκδόσεις Νεφέλη
  10. Φιλοκύπρου Έλλη, «Η γενιά του Καρυωτάκη: Φεύγοντας τη μάστιγα του λόγου», εκδόσεις Νεφέλη

Ποίηση

  1. Βαρβέρης Γιάννης, «Ο άνθρωπος μόνος», εκδόσεις Κέδρος
  2. Βλαβιανός Χάρης, «Διακοπές στην πραγματικότητα: Ποιήματα, σχεδιάσματα, μεταγραφές», εκδόσεις Πατάκη
  3. Ζαρκάδης Γιάννης, «Ο λύκος και άλλα αντισώματα», εκδόσεις Τυπωθήτω
  4. Κοσμόπουλος Δημήτρης, «Βραχύ χρονικό», εκδόσεις Κέδρος
  5. Κυπαρίσσης Πάνος, «Μαύρο βαμβάκι», εκδόσεις Μελάνι
  6. Μαρωνίτη Ανθή, «Κάπως έτσι», εκδόσεις Κέδρος
  7. Μπουκάλας Παντελής, «Ρήματα», εκδόσεις Άγρα
  8. Παμπούδη Παυλίνα, «Τα χίλια φύλλα», εκδόσεις Κέδρος
  9. Παπαγεωργίου Κώστας Γ., «Η λύπη των άλλων», εκδόσεις Κέδρος
  10. Πατίλης Γιάννης, «Ακτή Καλλιμασιώτη και άλλα ποιήματα», εκδόσεις Ύψιλον

Πρωτοεμφανιζόμενοι Συγγραφείς

  1. Αθηνάκης Δημήτρης, «Χωρίσεμεις», εκδόσεις Κοινωνία των (δε)κάτων (ποίηση)
  2. Γαβρίλη Αγγέλα, «ΑΡΚ: Ποιήματα σε πέντε πράξεις», εκδόσεις Γαβριηλίδης (ποίηση)
  3. Γλυνιαδάκη Κρυστάλλη, «Λονδίνο – Ιστανμπούλ», εκδόσεις Πόλις (ποίηση)
  4. Ξυλούρη Μαρία, «Rewind», εκδόσεις Καλέντης (μυθιστόρημα)
  5. Οικονόμου Δημήτρης, «Η πόλη του αναστέλλοντος ήλιου», εκδόσεις Μελάνι (μυθιστόρημα)
  6. Παπαδάκη Κάλλια, «Ο ήχος του ακάλυπτου: Έξι κοινόχρηστες ιστορίες», εκδόσεις Πόλις (διήγημα)
  7. Ραχιώτης Θοδωρής Κ., «Βασανιστές», εκδόσεις Καστανιώτη (μυθιστόρημα)
  8. Τζατζιμάκη Ελένη, «Η μαγεία της άνωσης», εκδόσεις Μελάνι (ποίηση)
  9. Τομαράς Χρυσός Δημήτρης, «Ο Π και η Μαργαρίτα», εκδόσεις Ίνδικτος (μυθιστόρημα)
  10. Τσολακούδη Μαρία, «Γραμματική», εκδόσεις Τόπος (μυθιστόρημα)

Εικονογραφημένο Παιδικό Βιβλίο

  1. Αγγελίδου Μαρία (κείμενο), Δεληβοριά Μυρτώ (εικονογράφηση), «Οι άνθρωποι που δεν εννοούσαν να πεθάνουν: Ο μύθος του Σίσυφου», εκδόσεις Πατάκη
  2. Δημητριάδου Κική (κείμενο), Ανδρικόπουλος Νικόλας (εικονογράφηση), «Η Αρήτη της ροδιάς», εκδοτικός οίκος Α. Α. Λιβάνη
  3. Ηλιόπουλος Βαγγέλης Δ. (κείμενο), Διατσέντα Παρίση (εικονογράφηση), «Κι οι ιστορίες μεταναστεύουν», εκδόσεις Πατάκη
  4. Ιεροπούλου Εύα (κείμενο), Μαρουλάκης Ιούλιος (εικονογράφηση), «Ο άλλος μου εαυτός», εκδόσεις Άγκυρα
  5. Κοντολέων Μάνος (κείμενο), Τσιμόχοβα Ρίτα (εικονογράφηση), «Πολύτιμα δώρα», εκδόσεις Πατάκη
  6. Μητσιάλη Αλεξάνδρα (κείμενο), Μπαχά Μάρια (εικονογράφηση), «Η νύχτα των πυγολαμπίδων», εκδόσεις Πατάκη
  7. Μπουλώτης Χρήστος (κείμενο), Στεφανίδη Φωτεινή (εικονογράφηση), «Η σκυλίσια ζωή του γάτου Τζον Αφεντούλη», εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα
  8. Παναγιωτόπουλος Νίκος (κείμενο), Παπατσαρούχας Βασίλης (εικονογράφηση), «Ο Ιπποπότης και η Νεραϊγελάδα», εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα
  9. Παπαλιού Ντορίνα (κείμενο), Μπουλούμπασης Πέτρος (εικονογράφηση), «Όταν η Έλλη έγινε αόρατη», εκδόσεις Παπαδόπουλος
  10. Χατζόπουλος Πέτρος (κείμενο), Μπουλούμπασης Πέτρος (εικονογράφηση), «Η μικρή Ρουάλα», εκδόσεις Καστανιώτη

Λογοτεχνικό Βιβλίο για Μεγάλα Παιδιά

  1. Δαρλάση Αγγελική, «Τότε που κρύψαμε έναν άγγελο», εκδόσεις Πατάκη
  2. Ζορμπά-Ραμμοπούλου Βησσαρία, «Το κρυμμένο εργοστάσιο παιχνιδιών», εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα
  3. Κολυδά Ευγενία, «Η γιαγιά στην Παραμυθοχώρα», εκδόσεις ModernTimes
  4. Κοντολέων Μάνος, «Ο χαρταετός της Σμύρνης», εκδόσεις Άγκυρα
  5. Κουππάνου Άννα, «Οι αργοναύτες του χρόνου», εκδόσεις Κέδρος
  6. Μαργαρίτης Κυριάκος, «Μια σονάτα για τον Ιγνάτιο», εκδόσεις Ψυχογιός
  7. Μπουντούρης Βασίλης, «Η αγάπη διδάσκει, Προσοχή, και τα αυτιά έχουν τοίχους!», εκδόσεις Κέδρος
  8. Παπαθεοδώρου Βασίλης, «Στη διαπασών», εκδόσεις Καστανιώτη
  9. Ρεμούνδος Γιάννης, «Το αίνιγμα του χαμένου cdplayer», εκδόσεις Ψυχογιός
  10. Ψαραύτη Λίτσα, «Κασσάνδρα, η μάντισσα της Τροίας», εκδόσεις Πατάκη

Κατηγορία ΒΙΒΛΙΟ-ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ | 5 Σχόλια »

TA …EΞΩΦΥΛΛΑ

13 Απριλίου 2010 από

Μεταξύ των πολλών αλλαγών που προαναγγέλλει η η εποχή των ηλεκτρονικών βιβλίων, είναι ότι οι ψηφιακές εκδόσεις εξωστρακίζουν τα εξώφυλλα των βιβλίων από το μετρό, το τραπεζάκι του σαλονιού ή της καφετέριας ή την παραλία. Καθώς όλο και περισσότερος κόσμος, ιδίως στο εξωτερικό στρέφεται στο Kindle  σε άλλες ηλεκτρονικές συσκευές ανάγνωσης, καθώς και μετά το πρόσφατο λανσάρισμα του iPad τηs Apple, δεν είναι καθόλου εύκολο να δεις τι διαβάζουν οι άλλοι δίπλα σου. Δεν μπορείς να κρίνει ένα βιβλίο από το εξώφυλλο ειδικά αν δεν έχει … εξώφυλλο!
Δεν έχεις τη χαρά να διαβάσεις την περίληψή του στο οπισθόφυλλο ούτε νιώθεις την υπερηφάνεια ότι εσύ διαβάζεις ένα ωραίο βιβλίο τη στιγμή που οι περισσότεροι γύρω σου ασχολούνται με το …τίποτα.
Εκτός βέβαια αν έχεις τη λόξα της επίδειξης της νέας τεχνολογίας που έχεις το προνόμιο να κατέχεις.
Στα βιβλιοπωλεία, εκεί που εξακολουθεί να πωλείτα η πλειονότητα των βιβλίων, τα εξώφυλλα παίζουν ουσιαστικό ρόλο.

Εφ’ όσον ο πελάτης πάρει στα χέρια του το βιβλίο του οποίου το εξώφυλλο τον έχει προσελκύσει, έχει κριθεί κατά ένα μεγάλο μέρος η “μάχη” για την τελική αγορά του βιβλίου.
Γι’ αυτό το λόγο οι καλιτεχνικοί διευθυντές των εκδοτικών οίκων δίνουν μεγάλη βαρύτητα, κατά τη διαδικασία έκδοσης ένός νέου βιβλίου, στο ελκυστικό εξώφυλλο.
Φυσικά, ένα καλό εξώφυλλο δύσκολα σώζει ένα κακό βιβλίο. Πάντως σε μια αγορά που κατακλύζεται από τίτλους, σίγουρα ένα εντυπωσιακό εξώφυλλο αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα.

Κατηγορία ΒΙΒΛΙΟ-ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ | 5 Σχόλια »

Επηρεάζει η οικονομική κρίση τις επιλογές στο μηχανογραφικό

12 Απριλίου 2010 από

Είναι βέβαιο πως, ειδικά φέτος, οι υποψήφιοι φοιτητές θα λάβουν υπόψη τους όχι μόνο τι θέλουν να σπουδάσουν, αλλά και το πόσο εύκολα θα βρουν δουλειά.

Τα κυβερνητικά μέτρα που λαμβάνονται, θα βάλουν τη σφραγίδα τους στις επιλογές των υποψηφίων, καθώς, έτσι και αλλιώς, έπαιζε σημαντικό ρόλο το πού βρίσκεται το πανεπιστήμιο, αν δηλαδή θα είναι κοντά ή μακριά από τον τόπο κατοικίας τους.

Φέτος τα περισσότερα παιδιά θα επιλέξουν πανεπιστήμια ή ΤΕΙ στον τόπο κατοικίας τους ή όσο πιο κοντά γίνεται σε αυτόν.

Έτσι, πλέον, σχολές και τμήματα θα γίνονται περιζήτητα όχι λόγω αντικειμένου, αλλά λόγω έδρας.

Πηγή: Εβδόμη

Κατηγορία Γενικά | 5 Σχόλια »

Επιμένουν τα «χρυσά» σεμινάρια διορισμού

17 Μαρτίου 2010 από

Υπουργείο Παιδείας: «Πρόθεση μας είναι να καταργηθούν ως προσόν»

Έρευνα του Χρήστου Κάτσικα

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010 στα “ΝΕΑ”
Θέλετε να διοριστείτε στη δημόσια εκπαίδευση; Τώρα μπορείτε να κάνετε το όνειρό σας πραγματικότητα αρκεί να παρακολουθήσετε ένα σεμινάριο και να πληρώσετε από 1.700 έως 2.500 ευρώ!

Αυτό είναι το μήνυμα που στέλνουν διάφοροι φορείς σε χιλιάδες πτυχιούχους όλων των καθηγητικών σχολών (φιλολόγων, μαθηματικών, φυσικών κλπ) οι οποίοι συνωστίζονται για μια θέση εκπαιδευτικού στα δημόσια σχολεία. Ο αριθμός των αποδεκτών του μηνύματος ξεπερνούν τις 100.000 ενώ ο αριθμός των φορέων που το είδαν ως νέο πεδίο επιχειρηματικής δραστηριότητας και θεώρησαν ότι είναι μια ευκαιρία να γεμίσουν τα ταμεία τους ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια!

Η ιστορία είναι απίστευτη κι όμως αληθινή! Παίρνοντας μια «νομοθετική πάσα» από την προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, διάφοροι «ειδικοί», με όχημα τη θέση τους στο Δημόσιο Πανεπιστήμιο, έχουν «στήσει», εδώ και 2 περίπου χρόνια, ένα ακριβοπληρωμένο εμπόριο ελπίδων με ακροατήριο χιλιάδες άνεργους πτυχιούχους που γίνονται αντικείμενο οικονομικής και προσωπικής εκμετάλλευσης στη πορεία διεκδίκησης μιας θέσης στο δημόσιο σχολείο. Ουσιαστικά και τυπικά ο χώρος της Ειδικής Αγωγής και οι προσλήψεις εκπαιδευτικών σε αυτόν τείνει να μετατραπεί σε επιχείρηση κερδοσκοπικών συμφερόντων και προσωπικής εκμετάλλευσης ενώ την ίδια στιγμή εκατοντάδες πτυχιούχοι από τα τμήματα Ειδικής Αγωγής των Ελληνικών Πανεπιστημίων μένουν αδιόριστοι.

Όλα ξεκίνησαν το 2008 λίγο πριν από την ψήφιση του νόμου 3699/2008 για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση όταν η Ένωση Ελλήνων Φυσικών και το Πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας ανακοίνωσαν ότι ξεκινούν ετήσια επιμόρφωση στην Ειδική Αγωγή την οποία όσοι παρακολουθήσουν «θα λάβουν ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ και θα αποκτήσουν τη δυνατότητα  να προσληφθούν στα Σ.Μ.Ε.Α (δημόσια σχολεία για άτομα με ειδικές ανάγκες)». Τα Σεμινάρια αυτά ήταν διάρκειας 400 ωρών (20 ώρες κάθε Σαββατοκύριακο!) και πραγματοποιήθηκαν σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Το κόστος για τον επιμορφούμενο; 1700 ευρώ – 2.500 ευρώ!

Μετά την ψήφιση του νόμου 3699/2008 για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση από την προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας,  που προέβλεπε, φωτογραφικά, ότι για να διοριστεί ένας εκπαιδευτικός στα σχολεία ειδικής αγωγής, ήταν απαραίτητο, ανάμεσα σε άλλα ένα Σεμινάριο 400 ωρών, άνοιξε ο ασκός του Αιόλου! Από τη στιγμή εκείνη, με «ταχύτητα φωτός» που θα τη ζήλευε ακόμη και η πιο ευέλικτη επιχείρηση, οργανώθηκαν από διάφορους φορείς (Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Μονάδα Εφηβικής Υγείας, Β’ Παιδιατρική Κλινική, Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών, κλπ) δεκάδες «ταχύρρυθμα και ετήσια» ! σεμινάρια από το Κοζάνη μέχρι την Αθήνα και τον Πειραιά και από τη Χίο και τη Μυτιλήνη μέχρι το Βόλο και τη Θεσσαλονίκη με υψηλότατο κόστος που κυμαίνεται από 1.700 έως 3.300 ευρώ το άτομο.Τα δυο τελευταία χρόνια

Με δήλωση της πριν από δυο μήνες (22/12/2009) η υφυπουργός Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλουτόνισε ότι«θα καταργηθούν τα ακριβοπληρωμένα σεμινάρια των 400 ωρών ως προσόν διορισμού, που αποτελούν εμπαιγμό τόσο για την επιμόρφωση που παρέχουν, όσο και για τους κατόχους αναγνωρισμένων τίτλων σπουδών στην ειδική αγωγή».Η σωστή αυτή απόφαση της υφυπουργού Παιδείας ουσιαστικά αποτελούσε απάντηση στις καταγγελίες της εκπαιδευτικής κοινότητας για την απίστευτη εκμετάλλευση χιλιάδων άνεργων εκπαιδευτικών από διάφορους φορείς που ουσιαστικά «πουλούσαν» πολύ ακριβά μέσω σεμιναρίων την υπόσχεση πρόσληψης στο δημόσιο σχολείο.

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Ωστόσο το «χρυσό» εμπόριο σεμιναρίων όχιμόνο συνεχίζεται αμείωτο αλλά χρησιμοποιεί την υποδομή και τους υπαλλήλους της δημόσιας εκπαίδευσης. Την περίοδο αυτή η Ένωση Ελλήνων Φυσικών σε συνεργασία με το ΚΕΚ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων καλεί τους ενδιαφερόμενους να παρακολουθήσουν νέο Σεμινάριο διάρκειας 400 ωρών στο Κιλκίς (εκεί έφτασε η χάρη τους αφού πέρασαν από πολλές άλλες πόλεις). Το Σεμινάριο τιμάται 2.200 ευρώ και το καταπληκτικό είναι ότι χρησιμοποιεί τις αίθουσες δημόσιου σχολείου (ΕΠΑΛ Κιλκίς) ενώ οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να κάνουν αίτηση σε εκπαιδευτικό που εργάζεται στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Κιλκίς!

Για πρώτη φορά στην ιστορία του νέου Ελληνικού Κράτους δίνεται η δυνατότητα, μέσω αυτών των προγραμμάτων, να χορηγούνται ακαδημαϊκοί τίτλοι και επαγγελματικές πιστοποιήσεις σε φορείς που βρίσκονται εκτός Δημόσιου Πανεπιστημίου, με υψηλότατο κόστος (που ξεκινάει από 1700 € έως και 2.500 € το άτομο) για τους συμμετέχοντες ανέργους εκπαιδευτικούς. Σύμφωνα με καταγγελίες επιμορφούμενων, της ΟΛΜΕ, της ΔΟΕ, τουΣυλλόγου Μετεκπαιδευομένων Δασκάλων και Νηπιαγωγών του Μαρασλείου κλπ στα σεμινάρια αυτά ο δημόσιος έλεγχος είναι ανύπαρκτος, ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι διαρκώς αυξανόμενος, ενώ ορισμένα συρρικνώνονται στο εξάμηνο και η επιμόρφωση «στριμώχνεται σε «αγχωμένα» Σαββατοκύριακα με 9ωρα και 10ωρα μαθήματα από πόλη σε πόλη.

ΠΡΟΘΕΣΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΩΣ ΠΡΟΣΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ

Η Υφυπουργός Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου σε ερώτηση που τις απευθύναμε αναφορικά με το θέμα αυτό δήλωσε τα εξής: «Επεξεργαζόμαστε αλλαγές στα κριτήρια μοριοδότησης των εκπαιδευτικών. Πρόθεση μας είναι να καταργηθούν τα επιμορφωτικά σεμινάρια ειδικής αγωγής, 400 ωρών, ως προσόν διορισμού και να ενταχτούν όλοι οι κλάδοι εκπαίδευσης ειδικής αγωγής- πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας- στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ».

Κατηγορία Γενικά | 5 Σχόλια »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!

10 Μαρτίου 2010 από

Διαβάστε παιδικά ηλεκτρονικά βιβλία  αλλά και αποσπάσματα βιβλίων  από τις εκδόσεις “ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ” σε PDF σε αυτήν την  ιστοσελίδα
Ο λύκος ξαναγύρισε
Η λίμνη των κύκνων
Το σπιτάκι στο λιβάδι
Ένα ψάρι που δεν ήξερε να κολυμπάει
Η μπουγάδα του Αι-Βασίλη
Φίλοι; Φώς φανάρι
Το αλφαβητάρι του Μουσείου Μπενάκη
Ο Τομ είναι τιμωρία

Κατηγορία ΒΙΒΛΙΟ-ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ | 5 Σχόλια »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!

10 Μαρτίου 2010 από

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ:

Αλλού” στο Λιμιώνα του Μπαρμπαμήτσου – (7 κείμενα)
Συγγραφέας του βιβλίου είναι ο Δημήτρης Μπαρσάκης. Ιούνιος 2000

“Ο υπερδρόμος της Βορείου Ευβοίας και η Ελεγεία της χαμένης πορείας” – (4 κείμενα)
Συγγραφέας του βιβλίου είναι ο Δημήτρης Μπαρσάκης. Αύγουστος 1999 Επικοινωνία με το συγγραφέα: Ψαχνά Ευβοίας Τηλ.: 22280 23442.

Κατηγορία Γενικά | 5 Σχόλια »

TO EYΡΩΠΑΪΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΙΚΗ ΔΗΜΟΥΛΑ

10 Μαρτίου 2010 από

Στις 12 Μάρτιου η Ευρώπη τιμά την Ελληνίδα ποιήτρια Κική Δημουλά για το σύνολο του ποιητικού και πεζογραφικού της έργου, απονέμοντας της το Ευρωπαϊκό Βραβείο λογοτεχνίας για το 2010.
Η επιτροπή, όπως λέει στο σκεπτικό της, διέκρινε στο έργο της μία από τις μεγάλες φωνές που εκπροσωπούν τη σύγχρονη δημιουργία και θέλει να υπογραμμίσει επίσημα τη σημασία του έργου της στο αύριο της ευρωπαϊκής κουλτούρας.

Μία ακόμη τιμή για την Κική Δημουλά, πανευρωπαϊκής εμβέλειας αυτή τη φορά, που υπογραμμίζει την εξέχουσα θέση που έχει, διαχρονικά, η σύγχρονη ποίηση ως πρεσβευτής του ελληνικού πολιτισμού.

H «Association capitale europeenne des litteratures» χαιρετίζει το ποιητικό της έργο ως ένα «από τα μεγαλύτερα και πιο δημοφιλή της σύγχρονης Ελλάδας».
www.librofan.com

Κατηγορία ΒΙΒΛΙΟ-ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ | 5 Σχόλια »

Η εκπαίδευση της αμάθειας

9 Μαρτίου 2010 από

Είμαστε προσοντούχοι αγράμματοι;

Κούτσουρο απελέκητο, τούβλο, κουμπούρας, τενεκές ξεγάνωτος! Μη μου πείτε ότι δεν τα είχατε ακούσει. Από εκείνον τον στριμμένο δάσκαλο που προτιμάτε να ξεχάσετε. Μπορεί να μην απευθυνόταν σ’ εσάς, αλλά στον Γιωργάκη του τελευταίου θρανίου. Ή το άλλο, το ανεκδιήγητο, που με τόση ευκολία ξεστόμιζαν μερικοί αχαρακτήριστοι: «Το παιδί σας δεν τα παίρνει τα γράμματα, να το πάτε να μάθει μια τέχνη» ή «Εσύ δεν κάνεις για το σχολείο, θα γίνεις σκουπιδιάρης». Πού να ‘ξεραν ότι τώρα ο υπάλληλος καθαριότητας χρειάζεται… βύσμα!

 

Κι όμως, σήμερα, δεκαετίες μετά την κατάργηση της ποδιάς, της βέργας και της αυταρχικής εκπαίδευσης, την εποχή των «λεωφόρων της πληροφορικής» και της «διαθεματικότητας», οι μαθητές δέχονται παρόμοιες κατηγορίες, ίσως πιο πολιτικά ορθές: «Αδιάφοροι», «Χωρίς βάσεις», «Δεν ξέρουν να ακούνε». Ή, χειρότερα, ακόμα και αν δεν τους το πει κανείς κατάμουτρα, μαθαίνουν οι ίδιοι, από πολύ τρυφερή ηλικία, να κατατάσσουν τον εαυτό τους σε κατηγορίες: οι καλοί, οι μέτριοι, οι ανεπίδεκτοι. Ο όγκος της διδακτέας ύλης, τα νέα αναλυτικά προγράμματα, τα φροντιστήρια και οι διαρκείς εξετάσεις δεν οδηγούν νομοτελειακά σε ποιοτικά ανώτερη μόρφωση. Αντίθετα, όπως συχνά διαπιστώνουν οι εκπαιδευτικοί, ακόμα και καλοί μαθητές που περνούν στις εξετάσεις, έχουν σοβαρά γνωστικά κενά, αδυναμία στην κατανόηση κειμένων, στην έκφραση, στη χρήση της γλώσσας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΕΔΩ:

Κατηγορία Γενικά | 5 Σχόλια »

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

4 Μαρτίου 2010 από

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ “ΑΛΦΑΒΗΤΑ”)

Κατηγορία Γενικά | 5 Σχόλια »

KAI ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ …

26 Φεβρουαρίου 2010 από

ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΤΑ 10.000 “ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ” ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΧΡΗΣΙΜΗ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

Κατάσταση του Counterize,Total hits: 10050

Κατηγορία Γενικά | 5 Σχόλια »

THN ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΑ

24 Φεβρουαρίου 2010 από

Εισαγωγή στα διδασκαλεία Όλα τα θέματα εξετάσεων 2000-2009

Οροι φοίτησης, Εγγραφές, άδειες, μετεγγραφές. Δείτε όλες τις πηροφορίες από την ΑΛΦΑΒΗΤΑ εδώ: http://www.alfavita.gr/ank_b/ank26_12_917.php

 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε.

ΓΙΑ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΑ

ΑΘΗΝΩΝ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ-ΠΑΤΡΩΝ-ΡΕΘΥΜΝΟΥ-ΑΙΓΑΙΟΥ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

Τηλέφωνα: 210.3442052, 210.3442050

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ  26ης, 27ης, 28ης  ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ  2010

Α. ΜΑΘΗΜΑΤΑ:  1.    ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ  ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ:                             

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

                                                                                             

 Ώρα προσέλευσης υποψηφίων: 17.00 μ.μ.

                                                                                             

Ώρα έναρξης διαγωνισμού:         18.00 μ.μ.

2.    ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ:                    

Σάββατο 27/2/2010                                                                                           

Ώρα προσέλευσης υποψηφίων: 9.30 π.μ.                                                                                             

Ώρα έναρξης διαγωνισμού:        10.00 π.μ.

3.    ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ:                         

Κυριακή 28/2/2010                                                                                            

Ώρα προσέλευσης υποψηφίων: 9.30 π.μ.                                                                                             

 Ώρα έναρξης διαγωνισμού:        10.00 π.μ.

 

Η διάρκεια της εξέτασης είναι τρεις (3) ώρες.

Β.  ΧΩΡΟΙ  ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

Οι εξετάσεις θα διεξαχθούν ταυτόχρονα στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Πάτρα, Ρέθυμνο, Ρόδο και Αλεξανδρούπολη.

1.         Στην Αθήνα οι εξετάσεις θα διεξαχθούν στα Αρσάκεια Σχολεία Ψυχικού

ΑΡΣΑΚΗ 1, ΨΥΧΙΚΟ  Τ.Κ. 154 52

ΤΗΛ.: 210-6755107

2.         Στη Θεσσαλονίκη οι εξετάσεις θα διεξαχθούν στο συγκρότημα των 2ου, 4ου και 15ου Δημ. Σχολείων Καλαμαριάς.

                 ΠΑΠΑΓΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΔΟΥ, ΘΕΣ/ΝΙΚΗ  Τ.Κ. 551 31

                 ΤΗΛ. 2310-411743 (2ο Δ.Σ.), 2310-411500 (4ο Δ.Σ.), 2310-418716 (15ο Δ.Σ.)

3.         Στα Ιωάννινα οι εξετάσεις θα διεξαχθούν στα Αμφιθέατρα Α1 και Α2 του Π.Τ.Δ.Ε. της Σχολής Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ, 451 10 ΙΩΑΝΝΙΝΑ

                 ΤΗΛ.: 26510-05790, 26510-05791

4.         Στην Πάτρα οι εξετάσεις θα διεξαχθούν στο 2ο  Δημοτικό Σχολείο Πατρών (Στρούμπειο)

ΜΑΙΖΩΝΟΣ 26 – ΠΑΤΡΑ

ΤΗΛ. 2610-274185

5.         Στο Ρέθυμνο οι εξετάσεις θα διεξαχθούν στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.

Δρακοντοπούλων 1, 74100 ΡΕΘΥΜΝΟ

ΤΗΛ. 28310-55877, FAX 28310-29296

6.         Στη Ρόδο οι εξετάσεις θα διεξαχθούν στo κτήριο της Παλαιάς Παιδαγωγικής Ακαδημίας Ρόδου στους χώρους του οποίου στεγάζονται οι αίθουσες των δύο Διδασκαλείων Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. και Π.Τ.Δ.Ε. και στην αίθουσα της ΣΤ’ τάξης του 1ου Πειραματικού Σχολείου Ρόδου ακριβώς δίπλα. Οι αίθουσες των Διδασκαλείων βρίσκονται στο 2ο όροφο του κτηρίου.

                 ΠΛΑΤΕΙΑ Ι. ΖΙΓΔΗ, ΡΟΔΟΣ

                 ΤΗΛ. 22410-99290, FAX 22410-99291

7.         Ο διαγωνισμός στην Αλεξανδρούπολη θα διεξαχθεί στο Εξεταστικό Κέντρο Αλεξανδρούπολης με έδρα το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, στο Αμφιθέατρο, στο Αμφιθέατρο ΠΡΟΚΑΤ και στο Αμφιθέατρο ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ της Σχολής Επιστημών της Αγωγής του ΔΠΘ.

                ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΝΕΑ ΧΙΛΗ, 68 100 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ

                              ΤΗΛ.: 25510 – 30023, 25510 – 30028

Οι υποψήφιοι θα έχουν μαζί τους το Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας και δύο στυλό διαρκείας, χρώματος μπλε.

Κατηγορία Γενικά | 5 Σχόλια »

ΤΑ ΕΥΠΩΛΗΤΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΑΠΟ 12/2-18/2/2010 (ΑΠΟ ΤΟ “ΕΘΝΟΣ”)

24 Φεβρουαρίου 2010 από

1 1 Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΣΙΛΑΝΑΣ Γ. Ξανθούλης

2 2 Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΛΙ Σ. Τριανταφύλλου
3 3 ΙΜΑΡΕΤ Γ. Καλπούζος
4 4 ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ‘ΜΑΘΑ, ΜΑ ΞΕΧΑΣΑ ΜΙΑ ΛΕΞΗ Δ.Μπουραντάς
5 5 ΦΩΤΙΕΣ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ, ΣΤΑΧΤΕΣ ΤΟΥ ΟΙΔΙΠΟΔΑ Ρ. Γαλανάκη
6 6 ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΜΙΑΣ ΜΟΙΧΕΙΑΣ Μ. Βαμβουνάκη
7 7 ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ Ζ. Ζατέλη
8 8 ΜΕΤΑΞΥ ΣΦΥΡΑΣ ΚΑΙ ΑΛΙΑΚΜΟΝΟΣ Γ. Σκαμπαρδώνης
9 9 ΑΧΜΕΣ, Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ Τ. Μιχαηλίδης
10 10 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ Ι.Φραγκούλη-Αργύρη

ΞΕΝΑ ΑΘΗΝΑ

1 1 ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΘΩΟΤΗΤΑΣ Ο.Παμούκ
2 3 ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ Χ. Μπουκάι
3 4 ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ Σ. Λάρσον
4 5 ΑΓΑΠΗ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ Π.Κοέλο
5 * Ο ΦΥΛΑΚΑΣ ΣΤΗ ΣΙΚΑΛΗ Τζ.Ντ.Σάλιντζερ
6 2 ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ Ντ. Μπράουν
7 * ΤΟ ΝΗΣΙ Β.Χίσλοπ
8 * ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟ ΚΟΥΑΡΤΕΤΟ Λ.Ντάρελ
9 * ΓΟΤΘΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΒΙΚΤΟΡΙΑΝΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ Συλλογικό
10 9 ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ Σ. Λάρσον

*Από τα βιβλιοπωλεία: Βιβλιοκίνηση,  Βιβλιορύθμος, Ελευθερουδάκης, Ευριπίδης, Σ. Ζαχαρόπουλος, Ιανός, Παπασωτηρίου, Fnac, Εστία, Leader Books 

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Από 12/2 έως 18/2/10

1 2 Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΣΙΛΑΝΑΣ Γ. Ξανθούλης
2 1 ΙΜΑΡΕΤ Γ. Καλπούζος
3 3 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ Ι.Φραγκούλη- Αργύρη
4 8 ΑΧΜΕΣ, Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ Τ. Μιχαηλίδης
5 5 ΜΕΤΑΞΥ ΣΦΥΡΑΣ ΚΑΙ ΑΛΙΑΚΜΟΝΟΣ Γ. Σκαμπαρδώνης
6 7 Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΛΙ Σ. Τριανταφύλλου
7 4 ΦΩΤΙΕΣ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ, ΣΤΑΧΤΕΣ ΤΟΥ ΟΙΔΙΠΟΔΑ Ρ. Γαλανάκη
8 6 ΛΥΤΡΩΣΗ Γ. Πολυράκης
9 9 ΟΙ ΚΟΡΕΣ ΤΗΣ ΛΗΣΜΟΝΙΑΣ Θ.Παπαθεοδώρου
10 10 ΣΚΟΤΩΣΕ Ο,ΤΙ ΑΓΑΠΑΣ Α. Σταμάτης

ΞΕΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
1 2 ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΘΩΟΤΗΤΑΣ Ο.Παμούκ
2 4 Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΜΠΑΝΥ ΜΑΝΡΟ Ν. Κέιβ
3 7 ΑΓΑΠΗ, ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ Π.Κοέλο
4 8 ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ Ντ. Μπράουν
5 9 ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ Φ. Ροθ
6 1 ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ Χ. Μπουκάι
7 3 ΤΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ Μ.Μπίργκεγκορ
8 5 ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ Σ. Λάρσον
9 6 ΜΕΤΕΩΡΟΙ ΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ Χ. Μίλερ
10 10 ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΩΝ ΜΟΥΣΩΝΩΝ Τζ. Γκρέγκσον

*Από τα βιβλιοπωλεία : Βιβλιοκίνηση, Ιανός, Μάλλιαρης, Public, Ραγιάς, Μπαρμπουνάκης, Δάφνη (Νεάπολη)

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΠΑΡΧΙΑ Από 12/2 έως 18/2/10

1 1 ΙΜΑΡΕΤ Γ.Καλπούζος
2 3 ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ’ ΜΑΘΑ, ΜΑ ΞΕΧΑΣΑ ΜΙΑ ΛΕΞΗ
Δ. Μπουραντάς
3 4 ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΜΙΑΣ ΜΟΙΧΕΙΑΣ Μ. Βαμβουνάκη
4 5 Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΣΙΛΑΝΑΣ Γ. Ξανθούλης
5 6 Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΛΙ Σ. Τριανταφύλλου
6 2 Ο ΑΓΙΟΣ ΑΓΥΡΤΗΣ Δ.Καμπουράκης
7 9 ΜΕΤΑΞΥ ΣΦΥΡΑΣ ΚΑΙ ΑΛΙΑΚΜΟΝΟΣ Γ. Σκαμπαρδώνης
8 10 ΟΙ ΚΟΡΕΣ ΤΗΣ ΛΗΣΜΟΝΙΑΣ Θ.Παπαθεοδώρου
9 7 ΛΥΤΡΩΣΗ Γ. Πολυράκης
10 8 ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ Ζ. Ζατέλη

ΞΕΝΑ ΕΠΑΡΧΙΑ

1 1 ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ Ντ. Μπράουν
2 2 ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ Σ. Λάρσον
3 3 ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ Χ. Μπουκάι
4 5 ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΘΩΟΤΗΤΑΣ Ο.Παμούκ
5 4 ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΟ ΤΑΤΟΥΑΖ Σ. Λάρσον
6 * Ο ΦΥΛΑΚΑΣ ΣΤΗ ΣΙΚΑΛΗ Τζ.Ντ.Σάλιντζερ
7 6 ΤΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ Μ. Μπίργκεγκορ
8 9 ΑΓΑΠΗ, ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ Π.Κοέλο
9 10 ΕΚΛΕΙΨΗ Σ.Μάγιερ
10 * ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΟ ΚΟΥΑΡΤΕΤΟ Λ.Ντάρελ

Κατηγορία ΒΙΒΛΙΟ-ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ | 5 Σχόλια »

« Παλιότερα άρθρα Επόμενα άρθρα»