ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Συνδεθείτε με τις παρακάτω σχετικές ιστοσελίδες) Δημοτικό Σχολείο Φρενάρου Εργασίες μαθητών σε power point με θέμα το νερό, τη μικρασιατική καταστροφή, τους αυτόχθονες λαούς, τον Ευγένιο Τριβιζά κ.λπ. 11ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου Στην περιοχή αυτή θα βρείτε υλικό που έχουν δημιουργήσει οι εκπαιδευτικοί του σχολείου. Πρόκειται για παρουσιάσεις του Power Point, ιδέες για τους εορτασμούς των εθνικών επετείων, εργασίες που αφορούν στην περιβαλλοντική εκπαίδευση, την τοπική ιστορία, συνθετικές εργασίες, φύλλα εργασίας για το μάθημα της Φυσικής, παιχνίδια κ.λπ. 36ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου - Σπάρτη, η τέχνη της αρχαϊκής εποχής, περιβάλλον, Β Παγκόσμιος Πόλεμος κ.λπ. Η εξέγερση του Πολυτεχνείου 1ο Δημοτικό Σχολείο Καρπάθου "Ποτίδαιον" - νέες μέθοδοι διδασκαλίας; βίντεο για τη μάχη των Θερμοπυλών e-selides.gr - Εκπαιδευτικές ταινίες Νηπιαγωγείο Αγ. Μηνά ΝεοχωρίουΤο Νηπιαγωγείο Αγ. Μηνά - Νεοχωρίου υλοποίησε ένα περιβαλλοντικό πρόγραμμα για την Ελιά Υλικό για το νηπιαγωγείο Ματιά - Κατασκευές ΣΧΕΔΙΑΣτις σελίδες αυτές θα μπορείτε να βρείτε μια χρήσιμη συλλογή με φύλλα δραστηριοτήτων που καλύπτουν ένα μεγάλο εύρος από τη διδακτέα ύλη του σχολείου. Εκτυπώνονται εύκολα, για να μπορείτε να τα χρησιμοποιείτε στην τάξη σας. Πλίνθοι και κέραμοιΓλώσσα, μαθηματικά και διάφορα Ολοήμερο νηπιαγωγείοΟδηγός Νηπιαγωγού. Εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί. δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης Ολυμπιακή Παιδεία - Εκπαιδευτικό υλικό ΠΑΙΔΙΚΑ - Ελεύθερα εκτυπώσιμες παιδικές δραστηριότητες ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ - Τα παιδία παίζει... - Παιδικά παιχνίδια, προσχολικά, παραμύθια κλπ Ασκήσεις on-lineΟ δικτυακός τόπος "Ασκήσεις on-line" αποτελεί τμήμα του εκπαιδευτικού κόμβου Ελληνική Πύλη Παιδείας και παρέχει εκπαιδευτικό υλικό που απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Βυζαντινή ζωγραφική 4o ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΕΡΟΙΑΣ " ΤΟ ΣΠΟΡΑΚΙ ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ" Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχολείο Σαπών Δείτε τις εργασίες του σχολείου Δημοτικό σχολείο Πατρίδας - Πιλοτικό πρόγραμμα εφαρμογής ευέλικτης ζώνης με θέμα το "Φθινόπωρο" Ενταξη παιδιών παλιννοστούντων και αλλοδαπών στο σχολείο Παρουσίαση υλικού νηπιαγωγείου Εκπαίδευση ΜουσουλμανοπαίδωνΤο Πρόγραμμα «Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων» ετοίμασε νέα βιβλία για το δημοτικό και το γυμνάσιο, κατάλληλα για τα παιδιά της Μειονότητας Θωμάς Αριστείδης-ΔάσκαλοςΠλήθος ασκήσεων για όλες τις τάξεις του δημοτικού και για τα περισσότερα μαθήματα Η ευέλικτη ζώνη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηΠαιδαγωγικό ινστιτούτο. Αντιπροσωπευτικές εργασίες μαθητών Σχολικό έτος 2003 - 2004 Παιδεία ομογενώνεργαστήριο διαπολιτισμικών και μεταναστευτικών μελετών. Διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας Παίζω και μαθαίνωΓειά σας !!Είμαι ο Ηρακλής και ζω σε ένα μικρό χωριό τη Μυρμηγκούπολη. Παιχνίδια και πολλά άλλα. Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας Προσχολική αγωγήΗ σελίδα αυτή δημιουργήθηκε με αφορμή το σεμινάριο της εισαγωγικής επιμόρφωσης Νηπιαγωγών ΠΕ60 στο 2ο ΠΕΚ Αθήνας το Δεκέμβριο του 2006 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (Συμπιεσμένη μορφή των λογισμικών για αντιγραφή σε CD) Μαθαίνω την αλφαβήταΠαιχνίδι με τα γράμματαΜαθαίνω να κάνω πρόσθεσηΜαθαίνω την προπαίδεια ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ – ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ Το μυστηριώδες νησί Οι πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος Μαθαίνω τους νομούς της Ελλάδας Νομοί και πρωτεύουσες της Ελλάδας Μαθαίνω τα βουνά της Ελλάδας Οι Γεωγραφικοί όροι της ξηράς Βρείτε στην εικόνα το γεωγραφικό όρο που σας ζητείται ! Γλωσσάρι γεωγραφικών όρων της ξηράς Δείτε στην οθόνη και διαβάστε την ερμηνεία κάθε γεωγραφικού όρου ! Οι Γεωγραφικοί όροι της θάλασσας Βρείτε στην εικόνα το γεωγραφικό όρο που σας ζητείται! Η γέννηση των Ηπείρων Δείτε πώς δημιουργήθηκαν οι Ήπειροι πριν πολλά εκατομμύρια χρόνια ! Οι λιθοσφαιρικές πλάκες της Γης Γιατί γίνονται τόσοι πολλοί σεισμοί σε ορισμένα μέρη του κόσμου αλλά και στην Ελλάδα; Η απάντηση εδώ ! Η κίνηση των λιθοσφαιρικών πλακών της Γης Πώς δημιουργούνται τα ηφαίστεια αλλά και τα ηφαιστειογενή νησιά; Η απάντηση εδώ! Το εσωτερικό της Γης Τι κρύβει η Γη στο εσωτερικό της; Η απάντηση εδώ ! Οι Σεισμοί στην Ελλάδα Πού και πότε έγιναν ισχυροί σεισμοί στην Ελλάδα; Η απάντηση εδώ ! Ο σεισμογράφος Πώς λειτουργεί ο σεισμογράφος; Η απάντηση εδώ ! Παιχνίδι ερωτήσεων με χρονομέτρηση Απαντήστε σωστά και γρήγορα στις 15 ερωτήσεις γεωγραφίας ! Παιχνίδι ερωτήσεων πολ/πλών επιλογών Επιλέξτε τη σωστή απάντηση στην καθεμιά ερώτηση γεωγραφίας ! Παγκόσμιος χάρτης, άτλαντας, αρχαίοι χάρτες, χώρες Στο χώρο αυτό θα βρείτε διάφορους χάρτες καθώς και τον παγκόσμιο Ατλαντα με χρήσιμες πληροφορίες για όλες τις χώρες του κόσμου. ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΡΧΑΪΚΑ ΧΡΟΝΙΑ-Nέες αποικίες των Ελλήνων/ΙΣΤΟΡΙΑ Δ' Ταξίδι στην αρχαία Ελλάδα Περσικοί πόλεμοι Ολη η ιστορία σε μία φωτογραφία Η Βυζαντινή Αυτοκρατορία παρακμάζει (Α΄ μέρος) - βιντεάκι ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Ετήσιο θεματικό ημερολόγιο δημοτικού, προγραμματισμός και βασικά θέματα οργάνωσης και νομοθεσίας Φ.Α. του Κατσικαδέλη Μιχαήλ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΑ Ο Πρασινοσκούφης Η διώρυγα του Παναμά ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ GREENPEACE - Μαζί μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο Ονομασίες πουλιών Ενέργεια και περιβάλλον - Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Το δάσος - Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Μια σταγονοπαρέα στη λίμνη μας - Περιβαλλοντική εκπαίδευση Φτιάξε τη λέξηΒάλτε τα γράμματα στη σωστή θέση, φτιάξτε τη λέξη και ακούστε την Εργασίες δημοτικού on-line του Τάσου Ανδριανόπουλου Υλικό δημοτικού από το μαθηματικό Δημήτρη Ποιμενίδη Παιδικές κατασκευές, χειροτεχνίες μαθητών νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων Φύλλα εργασιών Στις σελίδες αυτές θα μπορείτε να βρείτε μια χρήσιμη συλλογή με φύλλα δραστηριοτήτων που καλύπτουν ένα μεγάλο εύρος από τη διδακτέα ύλη του σχολείου. Εκτυπώνονται εύκολα, για να μπορείτε να τα χρησιμοποιείτε στην τάξη σας. Εργασίες για τα μαθήματα του δημοτικού, γλώσσα, μαθηματικά, ιστορία Βοηθήματα για τη διδασκαλία της γλώσσας Βοηθήματα για τη διδασκαλία των μαθηματικών Υλικό για μαθησιακές δυσκολίες, παρουσίαση μαθηματικών α, γ και ε τάξης, φυσικών ε και στ τάξης, επιπλέον παρουσιάσεις, του Χαράλαμπου Γούτσου Διδακτικό υλικό για τη διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας Εκπαιδευτικές εφαρμογές, του Κοσμά Αθανασιάδη

ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ, ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΕΡΓΩΝ, ΚΡΙΤΙΚΕΣ Ευρετήριο Ποιητών Αλφαβητικά: Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω από: ekebi.gr ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ: Από τον 18ο αιώνα μέχρι το 1935 Σύγχρονοι έλληνες συγγραφείς Από: ekebi.gr --------------------
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΕΜΠΕΙΡΙΚΟ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΒΡΕΤΤΑΚΟ
---------------------
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟ
--------------------- ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟ ΝΙΚΟ ΓΚΑΤΣΟ

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΜΑΘΗΣΗ

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΠΥΛΕΣ Cordis κόμβος e Telescope Science news Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ελληνική Βιβλιογραφική Πύλη Τα νέα της επιστήμης στο διαδίκτυο Βικιπαίδεια: η Ελληνική Εγκυκλοπαίδεια ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ Ινστιτούτο Ερευνών Ανατολικού Αιγαίου Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Ελληνικό Ινστιτούτο Παστέρ Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών Ίδρυμα Μελετών Λαμπράκη Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο Αθηνών Ινστιτούτο Πληροφορικής και Τηλεματικής Ελληνικό Ινστιτούτο Χρηματοοικονομίας και Λογιστικής Ινστιτούτο Εκπαίδευσης και Επαγγελματικού Προσανατολισμού Τεχνική Στήριξη των Πληροφοριακών Συστημάτων Σχολικών Μονάδων Βρετανικό ΣυμβούλιοΕλληνοαμερικανική ΈνωσηΙνστιτούτο GoetheΓαλλικό ΙνστιτούτοΙσπανικό Ινστιτούτο CervantesΙταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ Εύδοξος Astrovox Αστρονοaμία LunarSAT Μυστήρια Ίδρυμα Ευγενίδου Εικονικό Εργαστήριο Ελληνική Αστρονομία Πλανητάριο Θεσσαλονίκης Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών Ελληνική Αστρονομική Εταιρεία Λογισμικό για ηλιακά συστήματα Η Ερασιτεχνική Αστρονομία στην Ελλάδα Ινστιτούτο Αστρονομίας και Αστροφυσικής Λογισμικό για Αστρονομία και Μετεωρολογία astronomia.gr ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ Ανθρωπολογική Εταιρεία Ελλάδος Ελληνική Ανθρωπολογική Εταιρεία Εξέλιξη: Η νέα αντιπαράθεση ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ Αρχαιολογία Αρχαία Μεσσήνη Αρχαία Τεχνολογία Ανασκαφές Δισπηλιού Περιοδικό Αρχαιολογία Τα μάρμαρα του Παρθενώνα Αρχαιολογία της πόλης των Αθηνών Ενοποίηση Αρχαιολογικών Χώρων Αθήνας Αλφαβητικός κατάλογος αρχαιολογικών χώρων Αρχαιολογικό πρόγραμμα Παλιαμπέλων Κολινδρού ΒΙΟΛΟΓΙΑ Βιολογία Βιολογία on line Βιολογία Λυκείου Ινστιτούτο Παστέρ Ζωολογικό Μουσείο Πανελλήνια Ένωση Βιολόγων Λογισμικό για Βιολογία και Ιατρική Ελληνική Εταιρεία Βιολογικών Επιστημών Περάκη Αλεξάνδρα Συλλόγος Ελλήνων Βιοεπιστημόνων της Αμερικής Ιστοσελίδα Βιολογίας ΓΕΩΛΟΓΙΑ-ΑΛΑΙΟΝΤΟΛΟΓΙΑ Γη Σπήλαιο Σπήλαιο Αλιστράτης Γεωδυναμικό Ινστιτούτο Λογισμικό για τη Γεωλογία Απολιθωμένο δάσος Λέσβου Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών Ινστιτούτο Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Αρχαία Ελλάδα Αρχαία Ολυμπία Δελφοί Νεμέα Ίσθμια Επισκέπτες Ολυμπιακών Αγώνων Χάρτες Ηλεκτρονικοί Χάρτες Παγκόσμια και Ελληνική Γεωγραφία Δυναμικοί Γεωγραφικοί Χάρτες ΟΤΑ Ποτάμια Λίμνες Ακτογραμμή Πεδινά Ημιορεινά Ορεινά Πολύ ορεινά ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ (Ιατρική, ζωολογία, φυτολογία) Mednet HELLAS Υγεία κάθε μέρα Γιατροί του Κόσμου Γιατροί χωρίς σύνορα Βιότοποι Υγροτοποι Ιατρική Εταιρεία Χίου Ινστιτούτο Δασικών Ερευνών Ιατρική Σχολή Θεσσαλονίκης Ιατρική Σχολή Ιωαννίνων ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΡΧΑΙΩΝ Μικρός Απόπλους Χρυσός αιώνας της Αθήνας Αρχαία Ελληνικά Κείμενα ΜΕΛΕΤΕΣ Archive ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Μαθηματικά Μαθηματικά Μάθε Μαθηματικά Εικονικό Εργαστήριο Μαθηματικό Λογισμικό Mathematica Παρών στα Μαθηματικά Η Ελληνική Μαθηματική Πύλη Τα Μαθηματικά είναι αλυσίδα Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Τομέας Μαθηματικών Μετσοβείου Διαδικτυακός τόπος Μαθηματικών Μαθηματικά και Νέες Τεχνολογίες Τα Μαθηματικά στη Μέση Εκπαίδευση Τμήματα Μαθηματικών στην Ελλάδα Ομάδα Μαθηματικών Δυτικής Αττικής Τα Μαθηματικά στις Γενικές Εξετάσεις 1983-2004 Θαλής και Φίλοι Μαθηματική Φωνή Γεωμετρικός Τόπος Μαθηματικά και άλλα Μηχανή αναζήτησης στα μαθηματικά ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ Μυθολογία ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΔΗΩ Οίκος Μία Γη Ecocrete e-ecology Green peace Ανθρωπος Ασφάλεια Τροφίμων ΣΟΛΩΝ Δίκτυο ενάντια στα μεταλλαγμένα Οικολογική κίνηση Θεσσαλονίκης Πανελλήνιο Δίκτυο Οικολογικών Οργανώσεων Οικολογική Επιθεώρηση Λογισμικό για την Οικολογία Έλληνες Οικολόγοι Χωρίς Σύνορα ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΙΛΩΝ ΠΟΤΑΜΟΥ ΠΗΝΕΙΟΥ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΣΚΙΑΘΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΗΛΙΟΥ ΠΟ.ΦΥ.ΖΩ. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ "ΠΝΟΗ" ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΧΑΝΙΩΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ "Η ΔΗΜΗΤΡΑ" ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Το εικονικό σχολείο Ελληνική παιδαγωγική και εκπαιδευτική έρευνα Η παιδαγωγική της περιβαλλοντικής αγωγής και εκπαίδευσης ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Linuxer e-ακτιβιστές Τεχνολογία Πολυμέσων Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων Η/Υ και Πληροφορικής Ενωση Πληροφορικών Ελλαδας ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Το θέατρο στην Εκπαίδευση Θεατρικό Εργαστήρι Εκπαιδευτικών Νομού Καρδίτσας Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτικού Δράματος ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Ιστορία της Τεχνολογίας Τεχνολογικό Πάρκο Εκθετήριο Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας Αρχαία Τεχνολογία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ Φιλοσοφία Προσωκρατική φιλοσοφία ΦΥΣΙΚΗ Ατλας Η Φυσική στο διαδίκτυο Φυσική στο Δίκτυο Εικονικό Εργαστήριο Εκπαιδευτικοί για τις Φυσικές Επιστήμες Εικονικό Εργαστήριο στη Φυσική - Χημεία - Μαθηματικά H Φυσική και οι Φυσικοί Μαθαίνοντας Φυσική ...ό,τι θέλατε να γνωρίζετε για τα Στοιχειώδη Σωματίδιακαι δεν τολμούσατε να ρωτήσετε! Σύλλογος Φίλων Κ. Καραθεοδωρή Διδασκαλία Φυσικών Επιστημών α εργαστηριακό κέντρο φυσικών επιστημών Πειραιά ΟΜΑΔΑ ΝΕΤΡΙΝΟ http://www.dapontes.gr/ ΧΗΜΕΙΑ Χημικός Το μικρό σχολείο Λογισμικό Χημείας Εικονικό Εργαστήριο Η σελίδα της Χημείας Ένωση Ελλήνων Χημικών Ινστιτούτο Τεχνικής Χημικών Διεργασιών Ινστιτούτο Θεωρητικής και Φυσικής Χημείας ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Πανελλήνιος Ψυχολογικός Σύλλογος Σύλλογος Ελλήνων Ψυχολόγων Ψυχολογική Υποστήριξη H πύλη της Ψυχολογίας Ψυχολόγος

Ε-ΒΟΟΚ: Θυσιαστήριο της λευτεριάς 1945

23 Φεβρουαρίου 2011 από

Την πρωτομαγιά του 1944 όπως και κάθε χρονιά ξεφάντωνε η γη με τα λουλούδια. Στα σπίτια μας όμως δεν εκρεμάσαμε μάηδες, γιατί είμαστε ακόμα σκλαβωμένοι. Τα τριαντάφυλλα στέκονταν ανέγγιχτα έξω στα περιβόλια. Ο ήλιος έλαμπε μα η ψυχή μας είταν μαύρη. Είχαμε διαβάσει πώς οι δικοί μας πολέμησαν στους Μολάους και σκότωσαν ένα Γερμανό στρατηγό και τρεις από τους συνοδούς του, και πώς γι’ αντίποινα θα ντουφέκιζαν οι Γερμανοί όσους άντρες θα συναντούσανε στο δρόμο Μολάων—Σπάρτης, κι’ ότι ξημερώνοντας η πρωτομαγιά θα ντουφέκιζαν διακόσιους Έλληνες, εξόν απ’ όσους κιόλας είχαν σφάξει οι προδότες με το έτσι θέλω.[…]

Πρόκειται για έκδοση σε καρτέλες μεγάλου μεγέθους (τουλάχιστον Α3) που βρίσκονται μέσα σε φάκελο. Σπανιότατο υλικό από το 1945. ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΔΩ:

 

Κατηγορία e-Books | 5 Σχόλια »

Πώς η λέξη «ΟΚ» καθιερώθηκε παγκοσμίως

19 Φεβρουαρίου 2011 από

Μπλέκεται στην ομιλία μας δεκάδες φορές την ημέρα, παρά το γεγονός ότι έχει πολύ μικρή σημασία. Ο λόγος για  το «ΟΚ» που αποτελεί τη λέξη που χρησιμοποιείται συχνότερα από οποιαδήποτε άλλη και είναι μία από τις πιο αναγνωρίσιμες λέξεις στον κόσμο.

Πώς η λέξη «ΟΚ» καθιερώθηκε παγκοσμίως

Το ΟΚ είναι μία από τις πιο αλλόκοτες εκφράσεις που έχουν επινοηθεί.  Αυτή, όμως, ακριβώς η ιδιομορφία έχει παίξει πολύ μεγάλο ρόλο στην δημοφιλία της.

Μοιάζει παράξενο, γιατί η λέξη μοιάζει και ακούγεται σαν ακρωνύμιο. Την προφέρουμε ΟΚ – η προφορά «οκέι» είναι σχετικά πρόσφατη και σχετικά σπάνια- και δεν την εκφράζουμε σαν «οκ», δηλαδή σαν να προφέρουμε ξεχωριστά τα δύο γράμματα «Ο» και «Κ». Οπτικά, το κυκλικό «Ο» ταιριάζει απόλυτα με τις ευθείες γραμμές του «Κ».

Συνεπώς, και στην ομιλία, αλλά και στην γραφή είναι ξεκάθαρο, εύκολο να διαχωριστεί από άλλες λέξεις και χρησιμοποιεί τόσο απλούς φθόγγους που είναι οικείοι σε όλες τις γλώσσες του κόσμου. Σχεδόν όλες οι γλώσσες έχουν ένα Ο, ένα Κ και ένα Α. Ετσι το ΟΚ, είναι ένας εξαιρετικά ευδιάκριτος συνδυασμός πολύ οικείων στοιχείων. Και αυτός είναι ένας λόγος για την μεγάλη του επιτυχία.

Κανονικά, μία παράξενη λέξη, τόσο ευδικάκριτη σε σχέση με άλλες, δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται σε μία γλώσα να αρχίζει με αυτήν. Σαν γενικός κανόνας, μία γλώσσα επιτρέπει νέες λέξεις μόνο όταν έχει κοινά γνωρίσματα με τις γνωστές.

Οι έξυπνες επινοήσεις λέξεων μπορεί να είναι ευχάριστες, ωστόσο σπάνια υιοθετήθηκαν από τους χρήστες της γλώσσας. Παρ’όλα αυτά, στην δεκαετία του 1830, στην Μασαχουσέτη, οι εκδότες μίας εφημερίδας επινόησε ευφάνταστες συντομογραφίες, όπως  «WOOOFC» για τις λέξεις «with one of our first citizens» (για έναν από τους τέσσερις κατοίκους μας).

Περιττό να αναφερθεί το γεγονός ότι καμία από αυτές τις επινοήσεις δεν βρήκαν μόνιμη θέση στη γλώσσα, ωστόσο προώθησαν έναν ασυνήθιστο γενικότερο πλαίσιο που  βοήθησε στην δημιουργία του ΟΚ.

Ηταν 23 Μαρτίου 1839, όταν το ΟΚ εισήχθη στον κόσμο στην δεύτερη σελίδα της «Boston Morning Post» στην μέση μιας μεγάλης παραγράφου, ως «o.k.» (all correct = όλα σωστά).
Το πώς αυτό ξεκίνησε ως αστείο και τελικά επιβίωσε είναι ένα γενονός μιας τυχαίας σύμπτωσης στις αμερικανικές προεδρικές εκλογές του 1840.

Έναν περίπου χρόνο μετά το δημοσίευμα της «Morning Post», οι ΗΠΑ ετοιμάζονταν  για την εκλογή του 8ου αμερικανού προέδρου. Απόλυτο φαβορί ήταν ο υποψήφιος των Δημοκρατικών Martin Van Buren ο οποιος καταγόταν από την περιοχή Old Kinderhook της Νέας Υόρκης. Καταγόμενος από την περιοχή αυτη ο Martin Van Buren συχνά χρησιμοποιούσε το παρατσούκλι «Old Kinderhook» για να υποδηλώσει την διαφορά του από τους υπόλοιπους πολιτικούς.

Ετσι όταν 1840 οι επικοινωνιολόγοι του αναζήτησαν ένα κεντρικό σύνθημα για την προεκλογική του εκστρατεία αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν αυτό ακριβώς: «Ψηφίστε Old Kinderhook! Ψηφίστε τον  O.K».  Η επιλογή τους δικαιώθηκε και ο Van Buren εξελέγη ως ο 8ος πρόεδρος των ΗΠΑ.

Μέσα σε μία δεκαετία, οι άνθρωποι είχαν αρχίσει να σημειώνουν το ΟΚ σε έγγραφα και να το χρησιμοποιούν στα τηλεγραφήματα για να δίνουν το σήμα ότι όλα είναι καλά. Συνεπώς, το ΟΚ είχε βρει την θέση του, όντας εύκολο να λεχθεί ή να γραφτεί και να γίνει ξεκάθαρο.

Ομως, υπήρχαν ακόμη περιορισμοί στην χρήση του. Η ανορθογραφία της συντομογραφίας αυτής μπορούσε να έχει δημιουργήσει υπόνοιες για αναλφαβητισμό και για τον λόγο αυτό απεύφευγαν γενικότερα την χρησιμοποίησή του, αλλά σε ένα επιχειρηματικό γλωσσικό περιβάλλον ή σε έναν πλασματικό διάλογο με χαρακτήρες θεωρήθηκε ότι ήταν χωριάτικο ή αγράμματο. Πράγματι, από μεγάλη μερίδα Αμερικανών συγγραφέων ή μυθιστοριογράφων αποφεύχθηκε η χρήση του ΟΚ, ακόμη και από τον Μαρκ Τουέν, ο οποίος χρησιμοποιούσε ελεύθερα γλώσσα της πιάτσας.

Τον 20ό αιώνα το ΟΚ πέρασε από το περιθώριο στην γενική τάση, καθώς έγινε βασική λέξη στην καθημερινή συζήτηση,  χωρίς πλέον να φαντάζει κανείς αγράμματος και «λαϊκός». Η αληθινή προέλευσή του ξεχάστηκε και το ΟΚ χρησιμοποιείται σαν τόσο οικείος ήχος ομιλητών κάθε γλώσσας, ακούγοντάς το μπορεί να ξαναθυμηθεί κανείς αν είναι έκφραση ή σύντμηση της δικής τους γλώσσας.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο συμπεριελήφθη στην γλώσσα της ιθαγενούς φυλής των Τσόκτου, των οποίων η έκφραση «Okeh» σήμαινε κάτι του τύπου «έτσι είναι». Ο πρόεδρος της Αμερικής Γούντροου Ουίλσον, στις αρχές του 20ού αιώνα προσέδιδε γόητρο στα έγγραφα που επικύρωνε σημειώνοντας πάνω τους την λέξη «okeh».

Καθώς το ΟΚ, βρήκε την θέση του σε πολλές γλώσσες γεννήθηκε το ερώτημα για το τί κάνει το ΟΚ τόσο χρήσιμο και υπάρχει σε τόσο πολλές συζητήσεις.

Δεν ήταν η λέξη που χρειαζόταν να «καλύψει κάποιο κενό» σε οποιαδήποτε γλώσσα. Πριν το 1839, οι Βρετανοί συνομιλητές χρησιμοποιούσαν τις λέξεις «ναι», «καλώς», «εξαιρετικά», «όλα εντάξει» και άλλες.

Αυτό που αντιπροσωπεύει το ΟΚ είναι ότι είναι ένας τρόπος να συμφωνήσει ή να επιβεβαιώσει κάτι κανείς χωρίς να εκφράσει γνώμη. Πχ: -Ας συναντηθούμε το απόγευμα. -Οκ! Το ΟΚ επιτρέπει να σχολιάσουμε μία κατάσταση με απλά λόγια, είναι ΟΚ ή δεν είναι. Οταν κάποιος πέφτει, η ερώτηση δεν είναι πλέον «πώς αισθάνεσαι;», αλλά «είσαι ΟΚ;»

Και κάθε στιγματισμός πλέον από την χρήση του ΟΚ αποτελεί παρελθόν. Σήμερα εκφράζεται και σε ομιλίες προέδρων των ΗΠΑ, όπως ο Μπαράκ Ομπάμα. Χαρακτηριστική ήταν η ομιλία του σε μαθητές το 2009, όταν είπε: «Είναι ΟΚ. Μερικοί από τους πιο επιτυχημένους ανθρώπους στον κόσμο είναι αυτοί που είχαν τις περισσότερες αποτυχίες». Η λέξη ΟΚ έχει ξεγλιστρίσει επίσης και από το στόμα του Βρετανού πρωθυπουργού Ντέιβιντ Κάμερον.

Ωστόσο, υπάρχουν μερικές εκφάνσεις της γλώσσας όπου το ΟΚ θα είναι τρομακτικό αν χρησιμοποιηθεί. Δεν θα εντοπίσει κανείς την λέξη ΟΚ σε επίσημους λόγους και αναφορές. Οι σύγχρονες μεταφράσεις τις Βίβλου είναι επίσης χωρίς ΟΚ, όπως επίσης και ένα δημοσιευμένο βιβλίο δεν χρησιμοποιεί μεμονωμένα την λέξη.

Στον προφορικό λόγο, όμως, παραμένει κυρίαρχο.

Κατηγορία ΑΡΘΡΑ | 5 Σχόλια »

4 Φεβρουαρίου 2011 από

Κατηγορία ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ | 5 Σχόλια »

Η Αννούλα …γκαλοπίζεται

25 Ιανουαρίου 2011 από

Απαντώντας στον Π. Λαφαζάνη, που κατηγόρησε στη Βουλή την κυβέρνηση ότι αυξάνει την τιμή του εισιτηρίου στις συγκοινωνίες, ο Σ. Βούγιας έκανε την εξής εκπληκτική παρατήρηση, κουνώντας μάλιστα με περίσσια δύναμη πειθούς τον δείκτη του χεριού του: Το ξέρετε ότι έχουμε το χαμηλότερο εισιτήριο στην Ευρώπη;

Αυτό όντως αποτελεί μέγιστο σοσιαλιστικό επίτευγμα. Επίτευγμα μάλιστα τις διαστάσεις του οποίου η κυβέρνηση, από υπερβολική αίσθηση μετριοφροσύνης, σπεύδει να περιορίσει με ανατιμήσεις, μην τυχόν κατηγορηθεί για υπέρμετρη κομπορρημοσύνη.

Ενα άλλο κορυφαίο σοσιαλιστικό επίτευγμα της κυβέρνησης είναι ότι διαθέτουμε και τους χαμηλότερους μισθούς στην ευρωζώνη (και όχι μόνο). Εκεί όμως καμία αίσθηση μετριοπάθειας δεν λέει να την οδηγήσει σε αυξήσεις, λες και σε αυτό το θέμα βάλθηκε να επιδείξει όλη την υπερφίαλη σοσιαλιστική της ιδιότητα.

Αλλά για να λέμε και του στραβού το δίκιο, παρόμοια ήταν και η αντίδραση του βουλευτή της ΔΗ.ΑΡ., Θ. Λεβέντη, όταν ρωτήθηκε από δημοσιογράφους για τους παχυλούς βουλευτικούς μισθούς σε καιρούς οικονομικής κρίσης. «Πληρωνόμαστε λιγότερο από ό,τι οι συνάδελφοί μας στην Ευρώπη», ήταν η αποστομωτική απάντηση του αριστερού πολιτικού.

Αλλά το αμίμητο επίτευγμα ήταν της υπουργού Παιδείας, Α. Διαμαντοπούλου. Πληρώνει δημοσκοπήσεις με λεφτά από τα ΕΣΠΑ, δηλαδή τα μισά δικά τους (των κορόιδων) και τα άλλα μισά δικά μας (των άλλων κορόιδων) για θέματα εκπαιδευτικής πολιτικής. Μάλιστα, κάνει γκάλοπ για ζητήματα που άπτονται της πολιτικής που της έχει ανατεθεί από τον πρωθυπουργό να υλοποιήσει. (Αν δεν ρωτήσεις, πώς θα μάθεις. Και αν δεν πληρώσεις, πώς θα ρωτήσεις.)

Κοντά 60.000 ευρώπουλα θα πάρει η MRB HELLAS, για να πραγματοποιήσει σφυγμομέτρηση «επί ζητημάτων ανώτατης εκπαίδευσης». Το δείγμα θα είναι αντιπροσωπευτικό και θα περιλαμβάνει τον κυρ Μήτσο, την κυρα-Ευφροσύνη, τον μπαρμπα-Στάμο κ.ά. οι οποίοι θα κληθούν να γνωμοδοτήσουν επί θεμάτων δομής και λειτουργίας της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Μα θα μου πείτε τι ξέρουν αυτοί από τέτοια πράγματα. Πρώτον, έχουν κατατοπιστεί από τον έντονα διδακτικό και μαθησιακό χαρακτήρα της κρατικής και ιδιωτικής τηλεόρασης. Δεύτερον και κυριότερον, έχουν επιμορφωθεί αναπτύσσοντας ειδικευμένες γνώσεις και υψηλής ποιότητας δεξιότητες μέσω του προγράμματος της διά βίου μάθησης, για το οποίο:

Η υπουργός θα πληρώσει 40.000 ευρώπουλα, προκειμένου η κοινή γνώμη να σφυγμομετρηθεί και επ’ αυτού. Τι λέει, δηλαδή, ο κυρ Μένιος για τη διά βίου εκπαίδευση, χάριν της οποίας εξάλλου ο ίδιος πολίτης είναι σε θέση να μας πληροφορήσει κατά τρόπο έγκριτο για το τι σκέφτεται περί της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε γκάλοπ, στο οποίο ήδη αναφερθήκαμε.

Το ωραίο είναι ότι για τη διά βίου εκπαίδευση το νομοσχέδιο έχει ήδη καταρτιστεί. Ερήμην του κυρ Στέλιου, ο οποίος θα ερωτηθεί κατόπιν εορτής. Δεν βαριέσαι. Λεφτά υπάρχουν.

Προϋπολογισμός 60.000 ευρώ έχει εγκριθεί για δημοσκόπηση επί θεμάτων λυκειακής εκπαίδευσης. Καλά, εδώ αποφανθήκαμε επί της πανεπιστημιακής, στο Λύκειο θα κωλώσουμε;

Η METRON ANALYSIS θα εισπράξει 33.000 ευρώπουλα «για τη διεξαγωγή έρευνας κοινής γνώμης επί ζητημάτων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης». Καλά ακούσατε, ο Μπάμπης ο διαπολιτισμικός. Εχει χαθεί το METRON, γεγονός που χρήζει ιδιαίτερης ANALYSIS.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Κατηγορία Γενικά | 5 Σχόλια »

28-31 Ιανουαρίου η έκθεση Παιδικού και Εφηβικού βιβλίου στη HELEXPO στο Μαρούσι

18 Ιανουαρίου 2011 από

Θα γίνουν πάνω από 200 εκδηλώσεις

Η διάδοση της αγάπης για την ανάγνωση, τόσο στα παιδιά όσο και στους έφηβους, μέσα από την ενημέρωση των γονέων και των εκπαιδευτικών είναι ο στόχος των οργανωτών της έκθεσης Παιδικού και Εφηβικού βιβλίου, η οποία ξεκινά την Πέμπτη 28 Ιανουαρίου, στις εγκαταστάσεις της HELEXPO στο Μαρούσι.Η Διευθύντρια του ΕΚΕΒΙ Κατρίν Βελισσάρη, σε συνέντευξη Τύπου τόνισε -μεταξύ άλλων- ότι: «το παιδικό βιβλίο είναι ένας τομέας που η κρίση αγγίζει λιγότερο. Συνεχίζει να πουλάει το παιδικό βιβλίο, απλώς τα δύο τελευταία χρόνια, το 2009 και το 2010, οι εκδότες περιόρισαν τη βιβλιοπαραγωγή τους και τώρα πλέον, γυρίζουμε σε ένα μέγεθος της τάξης των 1.500 τίτλων ανά χρόνο. Είναι ένας αριθμός φυσιολογικός για την ελληνική αγορά, ακόμη πολύ υψηλός, αφού ένα στα πέντε βιβλία που εκδίδονται στη χώρα μας εξακολουθεί να απευθύνεται στα παιδιά και τους εφήβους».

Στη διάρκεια της διοργάνωσης θα πραγματοποιηθούν 200 εκδηλώσεις -πέρυσι ήταν 130- για παιδιά και εφήβους αλλά και για γονείς και εκπαιδευτικούς , κυρίως παρουσιάσεις βιβλίων, συζητήσεις, ημερίδες, σεμινάρια, λογοτεχνικά εργαστήρια, μουσικά, εικαστικά και θεατρικά δρώμενα κ.λ.π με τη συμμετοχή συγγραφέων, εικονογράφων, πανεπιστημιακών και καλλιτεχνών.

Για πρώτη φορά φέτος, στην έκθεση θα συμμετάσχουν και Μουσεία. Ειδικότερα, θα υπάρχουν δύο εργαστήρια για τα παιδιά με θέμα τη γνωριμία με την καθημερινότητα των αρχαίων Ελλήνων αλλά και τα αρχαία ελληνικά παιχνίδια, τα οποία επιμελείται το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο και δύο εργαστήρια για εφήβους -δημιουργικής γραφής και βιωματικής συζήτησης των θεμάτων που αφορούν στην εφηβεία μέσα από τους κώδικες του θεάτρου.

Με αφορμή τα 100 χρόνια από τη γέννηση του Οδυσσέα Ελύτη, το ΕΚΕΒΙ έχει σχεδιάσει ένα ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο προκειμένου να δώσει στους επισκέπτες την ευκαιρία να γνωρίσουν έναν από τους μεγαλύτερους ποιητές της χώρας, μέσα από μια έκθεση επιλεγμένων βιβλίων του, αλλά και φωτογραφικό και ηχητικό υλικό από τη ζωή και το έργο του νομπελίστα Έλληνα ποιητή.

Τα παιδιά που δεν έχουν τη δυνατότητα να επισκεφθούν την Έκθεση, θα μπορούν να παρακολουθήσουν τις εκδηλώσεις με γενικό τίτλο «Παραμυθο-δρώμενα», σε 12 βιβλιοπωλεία της Αθήνας και του Πειραιά, τα Σάββατα 22 και 29 Ιανουαρίου.

Το υπουργείο επιχορήγησε την Έκθεση με 100.000 ευρώ (ποσό που παραμένει στα ίδια επίπεδα με την περσινή χρονιά).

Την έκθεση συνδιοργανώνουν το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου και το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού με τη συνεργασία των εκδοτών παιδικού και εφηβικού βιβλίου και του Κύκλου Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου.

Οι πύλες της έκθεσης θα κλείσουν στις 31 Ιανουαρίου.
http://www.librofan.com

Κατηγορία Γενικά | 5 Σχόλια »

ΟΙ 10 ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2010

3 Ιανουαρίου 2011 από

(κατά αλφαβητική σειρά)

Βαγενάς, Νάσος: Στη νήσο των Μακάρων, εκδόσεις Κέδρος

(εξώφυλλο: http://www.biblionet.gr/main.asp?page=showbook&bookid=155458)

Βαλαωρίτης, Νάνος: Γραμματοκιβώτιον ανεπίδοτων επιστολών, εκδόσεις Ύψιλον

(εξώφυλλο: http://www.biblionet.gr/main.asp?page=showbook&bookid=159764)

Βαρβιτσιώτης, Τάκης: Υδατόσημα, εκδόσεις Μπίμπης Στερέωμα

(εξώφυλλο: http://www.biblionet.gr/main.asp?page=showbook&bookid=150782)

Βέης, Γιώργος: Μετάξι στον κήπο, εκδόσεις Ύψιλον

(εξώφυλλο: http://www.biblionet.gr/main.asp?page=showbook&bookid=159428)

Δημουλά, Κική: Τα εύρετρα, εκδόσεις Ικαρος

(εξώφυλλο: http://www.biblionet.gr/main.asp?page=showbook&bookid=154263)

Κοντός, Γιάννης: Η στάθμη του σώματος, εκδόσεις Μεταίχμιο

(εξώφυλλο: http://www.biblionet.gr/main.asp?page=showbook&bookid=158989)

Κρανιώτης, Δημήτρης Π.: Ενδόγραμμα, εκδόσεις Μαλλιάρης Παιδεία

(εξώφυλλο: http://www.biblionet.gr/main.asp?page=showbook&bookid=155156)

Λιοντάκης, Χριστόφορος: Στο τέρμα της πλάνης, εκδόσεις Καστανιώτη

(εξώφυλλο: http://www.biblionet.gr/main.asp?page=showbook&bookid=157308)

Μαρκόπουλος, Γιώργος: Κρυφός κυνηγός, εκδόσεις Κέδρος

(εξώφυλλο: http://www.biblionet.gr/main.asp?page=showbook&bookid=156061)

Σιώτης, Ντίνος: Ξεφλουδίζοντας το ποίημα, εκδόσεις Απόπειρα
(από τον Δημήτρη Παναγιώτου)

http://www.librofan.com/2011/01/10-2010.html

Κατηγορία Γενικά | 5 Σχόλια »

ΤΟ 2010 ΣΕ 60 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ…

25 Δεκεμβρίου 2010 από

Κατηγορία ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ | 5 Σχόλια »

ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ!

24 Δεκεμβρίου 2010 από


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

Κατηγορία Γενικά | 5 Σχόλια »

Αφιερωμένο στον νομπελίστα ποιητή Οδυσσέα Ελύτη θα είναι το 2011

13 Δεκεμβρίου 2010 από

Με αφορμή τα 100 χρόνια από τη γέννηση τουΑφιερωμένο στον νομπελίστα ποιητή Οδυσσέα Ελύτη θα είναι το 2011, όπως ανακοινώθηκε σήμερα από το προεδρείο του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) και τον υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού Π. Γερουλάνο, καθώς κλείνουν φέτος 100 χρόνια από τη γέννησή του.

”Είναι το λιγότερο που μπορεί να κάνει η Ελλάδα για έναν δημιουργό, που την ταξίδεψε σε κάθε γωνιά της γης”, τόνισε ο υπουργός μιλώντας σήμερα στην συνέντευξη Τύπου του ΕΚΕΒΙ. Επιπλέον, ο κ. Γερουλάνος αναφέρθηκε στην πρωτοβουλία του Πρόεδρου της Δημοκρατίας να θέσει υπό την αιγίδα του Διαγωνισμό ανάγνωσης για μαθητές.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΕΝΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΛΥΤΗ

Κατηγορία Γενικά | 5 Σχόλια »

Από τις 28 έως τις 31 Ιανουαρίου 2011 η 4η Έκθεση Παιδικού και Εφηβικού Βιβλίου

13 Δεκεμβρίου 2010 από

Το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) και το Υπουργείο Πολιτισμού (ΥΠΠΟΤ) διοργανώνουν, με τη συνεργασία των εκδοτών παιδικού – εφηβικού βιβλίου, του Συνδέσμου Εκδοτών Βιβλίου (ΣΕΚΒ) και του Κύκλου Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου (ΙΒΒΥ), την 4η Έκθεση Παιδικού και Εφηβικού Βιβλίου. Η Έκθεση θα πραγματοποιηθεί από τις 28 έως τις 31 Ιανουαρίου 2011 στις εγκαταστάσεις της HELEXPO, στο Μαρούσι.

Στη διάρκεια αυτού του τετραημέρου, οι μικροί και οι μεγάλοι επισκέπτες της Έκθεσης θα έχουν την ευκαιρία ν’ αγκαλιάσουν τα βιβλία και να ταξιδεύσουν μαζί τους στον υπέροχο κόσμο της παιδικής και εφηβικής λογοτεχνίας. Πρόκειται για μια ξεχωριστή συνάντηση που όχι μόνον κεντρίζει το ενδιαφέρον των παιδιών αλλά και διευρύνει τους ορίζοντές τους μέσα από τη γραφή και την ανάγνωση.

Η 4η Έκθεση Παιδικού και Εφηβικού Βιβλίου αποτελεί σημείο επαφής με συγγραφείς και εικονογράφους, εκδότες και άλλους επαγγελματίες από τον χώρο του ελληνικού βιβλίου. Είναι ακόμη μια πρόκληση για να παρακολουθήσουν οι επισκέπτες μια σειρά από ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις στο πλαίσιο του πλούσιου πολιτιστικού προγράμματος.

Τι θα βρει ο επισκέπτης στην Έκθεση

•Όλη τη βιβλιοπαραγωγή της χρονιάς για όλες τις ηλικίες και όλα τα γούστα.
•Πλούσιο πολιτιστικό πρόγραμμα στην Παιδική Γωνιά
(5-12 ετών) και στη Γωνιά των Εφήβων (12-17 ετών). Περισσότερες από 150 εκδηλώσεις: συναντήσεις με συγγραφείς και εικονογράφους, εργαστήρια δημιουργικής γραφής, παρουσιάσεις βιβλίων, θεατρικά, μουσικά και εικαστικά δρώμενα κ.ά.
•Γωνιά Εκπαιδευτικών και Γονέων: ημερίδες, σεμινάρια, εργαστήρια.
•Περίπτερο του mikrosanagnostis.gr, του νέου κόμβου του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου για παιδιά.

Κατηγορία ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ | 5 Σχόλια »

ΒΙΒΛΙΟ-ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ

3 Δεκεμβρίου 2010 από

ΒΙΒΛΙΟ-ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ

 http://www.librofan.com 

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ

Κατηγορία ΒΙΒΛΙΟ-ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ | 5 Σχόλια »

Γράμμα των παιδιών του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Πύργου προς τα υπόλοιπα παιδιά, τους γονείς τους και σε όλους τους κατοίκους της πόλης του Πύργου.

3 Δεκεμβρίου 2010 από

          Γεια σας!

 Είμαστε μια ομάδα παιδιών που φοιτούμε με την βοήθεια των δασκάλων μας στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο του Πύργου.

Το σχολείο μας είναι λίγο διαφορετικό από το δικό σας. Κι εμείς είμαστε λίγο διαφορετικοί από εσάς. Μπορεί να μην τα καταφέρνουμε τόσο καλά στην Γλώσσα και στα Μαθηματικά όπως εσείς και μπορεί να μην είμαστε τόσο καλοί στα σπορ.

 Είναι αλήθεια ότι δυσκολευόμαστε λίγο περισσότερο στην καθημερινή μας ζωή. Όμως αναλογιστείτε: Και εσείς είστε το ίδιο καλοί παντού; Δεν σας έχει τύχει ποτέ να σκεφτείτε «Ωχ, αυτό είναι πολύ δύσκολο! Δεν μπορώ να τα καταφέρω»! Σίγουρα. Όλοι χωρίς εξαίρεση έχουμε δυσκολίες. Άλλος λιγότερες, άλλος περισσότερες.

 Έχουμε όμως και ιδιαίτερες ικανότητες. Άλλος μπορεί να δυσκολεύετε τόσο πολύ να μάθει να διαβάζει και όμως να έχει πιο καλή καρδιά και από τον πιο καλόκαρδο γίγαντα του γλυκύτερου παραμυθιού. Άλλος μπορεί να μην τα καταφέρνει στην αφαίρεση ή στον πολλαπλασιασμό αλλά να τραγουδάει πιο όμορφα και από το πιο γλυκόλαλο αηδόνι. Άλλος μπορεί να μην έχει δει ποτέ του το φώς του ήλιου αλλά να κλείνει στην ψυχή του την απέραντη ομορφιά όλου του κόσμου. Άλλος μπορεί να μην έχει ακούσει ποτέ τίποτα και γι’ αυτό η φωνή του να είναι άσχημη ή «να μιλάει» με χειρονομίες, μα να ζωγραφίζει τον κόσμο μας με φανταστικά χρώματα και υπέροχες πινελιές. Άλλος μπορεί να μην κουνάει τα πόδια του, μα να κολυμπάει σαν δελφίνι!

 Όλοι έχουμε τις ιδιαίτερες δυσκολίες μας· άλλος περισσότερες, άλλος λιγότερες. Έχουμε όμως και τα ιδιαίτερα ταλέντα μας. Γι’ αυτό όλοι, όλα τα παιδιά χρειαζόμαστε ισότιμη μεταχείριση. Χρειαζόμαστε φίλους, παρέες, αγάπη, καλοσύνη, ανεκτικότητα στις δυσκολίες μας αλλά όχι λύπηση και οίκτο. Χρειαζόμαστε ισότιμη μεταχείριση και ισότιμες ευκαιρίες.

 Αυτά όχι μόνο σήμερα που γιορτάζεται η μέρα των Α.Μ.Ε.Α., μα κάθε μέρα. Ελάτε στο σχολείο μας να μας δείτε, να γνωριστούμε, να παίξουμε μαζί και να δείτε πράγματα που και εμείς μπορούμε να καταφέρουμε και γιατί όχι και εσείς να μας θαυμάσετε….

 

3 Δεκεμβρίου, Παγκόσμια ημέρα σήμερα για τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες (ΑμεΑ)

 Η 3η Δεκεμβρίου δεν είναι γιορτή. Είναι μια αφορμή για να έρθει στο προσκήνιο η ύπαρξη, η παρουσία κάποιων ξεχωριστών συμπολιτών μας που θα μπορούσαν να είναι και μέλη της οικογένειάς μας και η διεκδίκησής τους ισότιμης θέσης στην κοινωνία. Γιατί η απόσταση που χωρίζει έναν άνθρωπο υγιή – αρτιμελή, από έναν άνθρωπο ανάπηρο, με ευάλωτη υγεία ή με μύρια όσα άλλα προβλήματα είναι ένα εκατοστό (ή και χιλιοστό)του δευτερολέπτου.

 Όσο δηλαδή, ένα φρενάρισμα που (δεν) έγινε, ένα βήμα παραπάνω (ή λιγότερο), μια απροσεξία της στιγμής ή ένας επικίνδυνος ελιγμός (που συνήθως γίνεται για πλάκα) από κάποιον άσχετο ή μεθυσμένο ή απλά απρόσεχτο. Επίσης η απόσταση που χωρίζει  έναν άνθρωπο που γεννήθηκε υγιής – αρτιμελής, από έναν άνθρωπο που γεννήθηκε ανάπηρος, με ευάλωτη υγεία ή με μύρια όσα άλλα προβλήματα, δεν είναι παρά μια απειροελάχιστη (και όταν λέμε απειροελάχιστη εννοούμε απειροελάχιστη) απόκλιση από το σύνηθες ή το “φυσιολογικό” του γεννητικού κώδικα. 

Oι συμπολίτες μας αυτοί δεν είναι ανάπηροι. Ανάπηρη είναι η πόλη που εμποδίζει να ζήσουν με αξιοπρέπεια και να κινηθούνε απρόσκοπτα. Η προσπελασιμότητα και η δυνατότητα πρόσβασης όλων των πολιτών σε ζωτικούς χώρους, δομές και υπηρεσίες είναι βασικό ανθρώπινο δικαίωμα και όχι προνοιακή παροχή.

Ανάπηροι είναι οι διοικούντες που στο όνομα του κέρδους ασελγούν μετατρέποντας κάθε διαθέσιμο κεντρικό δημόσιο χώρο σε «τραπεζοκαθίσματα» και πάρκιν στερώντας από πολλούς το δικαίωμα να κινηθούν ελεύθερα και να περπατήσουν ακόμα και στο κέντρο της πόλης».

 Μη φυσιολογική είναι η πόλη της φυσιολογικότητας, της μονοτονίας, της κανονικότητας, της ομοιομορφίας, της απόρριψης αυτού που διαφέρει, του αποκλεισμού και του εγκλεισμού του.

Καθυστερημένη είναι η πόλη των προκαταλήψεων και των διακρίσεων ενάντια σε συνανθρώπους, οι οποίοι αναζητώντας μία καλύτερη τύχη για τους εαυτούς τους, τις οικογένειες και τα παιδιά τους πήραν τον μακρύ και δύσκολο δρόμο της μετανάστευσης. Η πόλη που αντί να αξιοποιήσει τον πλούτο και τις δυνατότητες των πολιτισμών ενισχύει το έδαφος και τις συνθήκες τις υπερεκμετάλλευσής μας από τη μια, ενώ από την άλλη παράγει τον φόβο και την ανασφάλεια για να διασφαλίσει αυτή την υπερεκμετάλλευση, κατασκευάζοντας και συντηρώντας προκαταλήψεις για τους μετανάστες και τους πρόσφυγες.  Ανάπηροι, όμως, είμαστε και οι πολίτες που αλλοτριωμένοι και εγκλωβισμένοι στην αγωνία της επιβίωσης στην οποία μας σπρώχνουν, αναπαράγουμε ρατσιστικές αντιλήψεις απέναντι σ’ αυτά τα άτομα με τις ειδικές ικανότητες. Μια πολιτεία που δεν σέβεται τα δικαιώματα αυτών των ανθρώπων, υστερεί σε δημοκρατικότητα. Και μια κοινωνία που δεν απαιτεί πιεστικά άρση τέτοιου είδους αποκλεισμών εμφανίζει συμπτώματα αξιακής παρακμής.  Ανάπηρη είναι η πόλη που δεν σέβεται τα παιδιά της, γιατί δεν θέλει δημιουργικούς και ελεύθερους πολίτες. Πού θέλει να τα εξοικειώσει ήδη από την τρυφερή παιδική τους ηλικία με τη μιζέρια, την παθητικότητα, την αλλοτρίωση, τη συμμόρφωση, την υποταγή και τον καταναλωτισμό. Η πόλη που εξοντώνει τη φαντασία, τη δημιουργία, τα όνειρα των παιδιών της. Ανάπηροι είμαστε και οι εκπαιδευτικοί που αποδεχόμαστε και ανεχόμαστε αυτό το «λειτούργημα». Που εγκλωβισμένοι σε μία καθημερινή ρουτίνα και βαρεμάρα δεν εμπλεκόμαστε ως παιδαγωγοί σε μία ουσιαστική αλληλεπίδραση με τα παιδιά, που δεν συνδέουμε το σχολείο και την σχολική δραστηριότητα δημιουργικά με το κοινωνικό περιβάλλον.

Ανάπηροι είμαστε, όμως, και σαν πολίτες που δεν αντιστεκόμαστε, που τη γκρίνια μας δεν τη μετατρέπουμε σε διαμαρτυρία, που τη μοιρολατρική μας συνέργεια δεν την αντικαθιστούμε με την υπεράσπιση του μόχθου μας και τον διαρκή αγώνα για την εξασφάλιση μιας καλύτερης ποιότητας ζωής.

aanasto

Κατηγορία Γενικά | 5 Σχόλια »

Όπου φτωχός και η μοίρα του.. και στις Πανελλαδικές

31 Οκτωβρίου 2010 από


Τα ιδιωτικά σχολεία έχουν τα πρωτεία στην είσοδο μαθητών τους στα ΑΕΙ ενώ από τα δημόσια καλά ποσοστά επιτυχίας έχουν αυτά που βρίσκονται σε “καλές” περιοχές.
Αυτό δείχνει έρευνα που φέρνει στη…
δημοσιότητα το Βήμα. Με βάση τα φετινά στοιχεία των εξετάσεων από τους καταλόγους του υπουργείου Παιδείας, αποδεικνύεται ότι αυτοί που μπαίνουν σε ΑΕΙ και ΤΕΙ είναι οι πιο ευνοημένοι κοινωνικά.

Τα καλύτερα δημόσια σχολεία όπως προκύπτει βρίσκονται σε περιοχές της Αθήνας του Πειραιά και της υπόλοιπης Ελλάδας όπου κατοικούν ομάδες υψηλού οικονομικού και βιοτικού επιπέδου. Στα δημόσια με τις καλύτερες επιδόσεις στις Πανελλαδικές είναι αυτά περιοχών όπως η Κηφισιά, το Κολωνάκι, της Πεντέλης, της Αγίας Παρασκευής, της Πεύκης, του Χολαργού, του Αμαρουσίου, του Αλίμου, των Βρηλισίων, της Φιλοθέης, της Γλυφάδας. Καλές επιδόσεις έχει επίσης το Πειραματικό της Ευαγγελικής Σχολής της Νέας Σμύρνης.

Στην ανατολική Αττική, τα πρωτεία κρατούν σχολεία της Παλλήνης, της Άνοιξης, του Πικερμίου, του Κρυονερίου, του Διονύσου, ενώ στη δυτική Αττική ξεχωρίζουν τα Βίλια Αττικής, τα Μέγαρα, η Μαγούλα καθως επίσης ο Πόρος και τα πειραματικά.

Τα πρωτεία ωστόσο μεταξύ των σχολείων κρατούν τα μεγάλα ιδιωτικά σχολεία, τα οποία έβαλαν στο πανεπιστήμιο σχεδόν το 90% των υποψηφίων τους.

Ο εκπρόσωπος του Ινστιτούτου της ΓΣΕΕ και πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Ελλάδος Μιχ.Κουρουτός, λέει στο Βήμα: “Τo δικαίωμα των πολιτών στη δωρεάν παιδεία πλήττεται σοβαρά και το εκπαιδευτικό σύστημα μετατρέπεται σε πεδίο τοπικών, περιφερειακών αλλά και ταξικών ανισοτήτων οι οποίες βαθαίνουν το κοινωνικό χάσμα”.

Κατηγορία Γενικά | 5 Σχόλια »

Τα υπουργικά γεύματα ….της κ. Διαμαντοπούλου και του κ. Γερουλάνου στις Σουίτες της Ουάσινγκτον

29 Οκτωβρίου 2010 από

             ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΤΟ ΡΕΥΜΑ πάνε οι υπουργοί της κυβέρνησης, οι οποίοι επιμένουν εν καιρώ οικονομικής κρίσης να διαμένουν σε σουίτες πολυτελών ξενοδοχείων και να απολαμβάνουν ανέσεις πέντε αστέρων στα ταξίδια τους στο εξωτερικό. «Ναι στις θυσίες αλλά όχι για εμάς», φαίνεται ότι είναι η λογική πολλών στο κυβερνητικό σχήμα που, είτε ως φιλοξενούμενοι είτε με λεφτά του Δημοσίου, εξακολουθούν να βιώνουν τη χλιδή και την άνεση της υπουργικής ιδιότητας.

Δύο κορυφαία στελέχη της κυβέρνησης, ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Παύλος Γερουλάνος και η υπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κυρία Αννα Διαμαντοπούλου, στη διάρκεια των πρόσφατων επίσημων επισκέψεών τους στις ΗΠΑ επέλεξαν να διαμείνουν σε πανάκριβες σουίτες γνωστών ξενοδοχείων και να χρησιμοποιήσουν ακόμη και λιμουζίνες για τις μετακινήσεις τους.

Ετσι, η κυρία Διαμαντοπούλου πλήρωσε 200 δολάρια για να μεταφερθεί με πολυτελές αυτοκίνητο στο αεροδρόμιο. Στις υπερπολυτελείς σουίτες του ξενοδοχείου όπου διέμεινε φιλοξενήθηκαν 8 Αμερικανοί πρόεδροι με τις πρώτες κυρίες των ΗΠΑ, αστέρες του Χόλιγουντ και μεγιστάνες του πλούτου.

Βασιλικά κρεβάτια, επιβλητικά σαλόνια, βαριά χειροποίητα έπιπλα, εγχάρακτοι καθρέπτες, πανάκριβες υφασμάτινες επιφάνειες και άφθονη χρήση γυαλιού και μαρμάρου σε αριστοκρατική αρμονία κέρδιζαν την καρδιά της απαιτητικής Τζάκι Κένεντι τις στιγμές που ο σύζυγός της και πρόεδρος των ΗΠΑ, Τζον Κένεντι, συζητούσε με τον αδερφό του Ρόμπερτ στο εστιατόριο του ξενοδοχείου.

Το πεντάστερο «The Fairfax at Embassy Row» στην καρδιά της Ουάσινγκτον και σε απόσταση μιας ανάσας από τον Λευκό Οίκο αποτελεί διαχρονικό σύμβολο ισχύος και πολυτέλειας στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.
Προσθέτει όμως ακόμα μία ζωηρή πινελιά χλιδής, «made in USA», στην ελληνική πολιτική ζωή, καθώς αποτελεί μέρος της επίσκεψης εργασίας που πραγματοποίησε πρόσφατα στις ΗΠΑ η υπουργός Παιδείας. Οπως αποκαλύπτει η εφημερίδα το «ΘΕΜΑ», η κυρία Διαμαντοπούλου, κατά την τριήμερη παραμονή της στην Ουάσινγκτον, χρησιμοποίησε για «ορμητήριό» της την εντυπωσιακή σουίτα νούμερο 606 του εμβληματικού «Fairfax», που αρκετά συχνά προσφέρει τις υπηρεσίες του στις οικογένειες Μπους και Κλίντον, ενώ στη γοητεία του είχε υποκύψει ακόμα και η «σιδηρά κυρία» της Βρετανίας κυρία Μάργκαρετ Θάτσερ.

Η πολυτέλεια αποδεικνύεται τελικά γλυκός πειρασμός για τους Ελληνες υπουργούς, που δεν μπορεί να νικηθεί ούτε από την οικονομική κρίση που δοκιμάζει τις αντοχές των υπόλοιπων «θνητών» πολιτών αυτής της χώρας. Η άφιξη της υπουργού Παιδείας στο «Fairfax» πραγματοποιήθηκε στις 13 Οκτωβρίου και κατέλυσε αμέσως στη superior suite 606, εμβαδού αντίστοιχου με ένα τριάρι.

Για τις υπερπολυτελείς υπηρεσίες της σουίτας 606 η κυρία Διαμαντοπούλου πλήρωσε το ποσό των 658,38 δολαρίων τη βραδιά, με τον λογαριασμό της τριήμερης διαμονής της να ανέρχεται στα 2.175,12 δολάρια.

Στο μεταξύ, στο διπλανό δωμάτιο από τη σουίτα της κυρίας Διαμαντοπούλου διέμεινε η ειδική σύμβουλός της, κυρία Εύη Χατζηανδρέου, η οποία τη συνόδευσε στο εξοντωτικό ταξίδι, όπως το χαρακτήρισε η ίδια η υπουργός επιστρέφοντας στην Ελλάδα. Το superior room με αριθμό 605, αν και είναι σαφώς μικρότερο από την υπουργική σουίτα, δεν υπολείπεται στο ελάχιστο σε πολυτέλεια.

Αλλωστε χαρακτηρίζεται από τους υπεύθυνους του ξενοδοχείου «παραδοσιακό βασιλικό δωμάτιο», καθώς προσφέρει τις ίδιες ακριβώς ανέσεις με τις σουίτες σε μικρότερο όμως εμβαδό. Το κόστος ανά βραδιά για το δωμάτιο 605 του «Fairfax» ανήλθε στα 429,38 δολάρια και συνολικά 1.288,14 δολάρια για την τριήμερη διαμονή.

ΣΤΟ «NEW YORK PALACE» Ο ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ

Περίπου τις ίδιες ημέρες στην περισσότερο κοσμοπολίτικη, σε σχέση με την Ουάσινγκτον, Νέα Υόρκη, ο υπουργός Πολιτισμού κ. Παύλος Γερουλάνος απολάμβανε από τα παράθυρα της σουίτας του «New York Palace», η οποία του είχε παραχωρηθεί από το Ιδρυμα Ωνάση, τη μοναδική θέα στον καθεδρικό ναό που βρίσκεται ακριβώς απέναντι από το ξενοδοχείο.

Η τιμή για κάθε βραδιά στη συγκεκριμένη σουίτα ανέρχεται στα 1.500 δολ. Ο υπουργός βρισκόταν εκεί προσκεκλημένος του ιδρύματος για τα εγκαίνια έκθεσης. Ο Ελληνας υπουργός είχε ακόμη τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί την πολυτελή αίθουσα του γυμναστηρίου και να δοκιμάζει διαφορετικές γαστρονομικές δημιουργίες στα gourmet εστιατόρια του ξενοδοχείου, όπως το «Gilt», το «Palace Gate» και το «Istana».

Τις υπηρεσίες του συγκεκριμένου ξενοδοχείου χρησιμοποιεί κάθε χρόνο το Ιδρυμα «Αλέξανδρος Ωνάσης» προκειμένου να φιλοξενεί τους προσκεκλημένους του.Μέχρι και τα spa των μελών της αποστολής είναι σε θέση να πληρώνει, όπως συνέβη πέρυσι, όταν κατά τη διάρκεια της διαμονής του κ. Γερουλάνου κάλυψε και τα 269 δολάρια που στοίχισε το μασάζ του υπουργού. Κύκλοι του Ιδρύματος Ωνάση υποστηρίζουν ότι η φιλοξενία του κ. Γερουλάνου προπληρώθηκε και ο υπουργός θα επιστρέψει τα χρήματα που ξοδεύτηκαν για την πολυτελή διαμονή του στο «New York Palace».

Μένει να δούμε αν ο κ. Γερουλάνος θα πληρώσει από την τσέπη του ή αν τη νύφη θα την πληρώσει ο Ελληνας φορολογούμενος…

Ο υπουργός Πολιτισμού στη Νέα Υόρκη συνοδευόταν από πενταμελή ομάδα συνεργατών του με επικεφαλής τον κ. Δημήτρη Γιολδάση, διευθυντή του διπλωματικού του γραφείου, την κυρία Κατερίνα Ανέστη, διευθύντρια του γραφείου Τύπου, την καλλίγραμμη νεαρά σύμβουλό του για θέματα σύγχρονης τέχνης, υπεύθυνη και για τις διεθνείς επαφές του, κυρία Αντιγόνη Μοτανίδη, και δυο άνδρες της προσωπικής του ασφάλειας.

O κ. Γερουλάνος ταξίδεψε στις ΗΠΑ όχι μόνο για τα εγκαίνια της έκθεσης «Ηρωες: Θνητοί και Μύθοι στην Αρχαία Ελλάδα», αλλά και για επαφές με εκπροσώπους παραγόντων του τουρισμού και Ελληνες της ομογένειας. Μάλιστα πραγματοποίησε και ένα ενδιάμεσο ταξίδι από τη Νέα Υόρκη στο Σικάγο για μία μέρα, σε business class βέβαια.

Τις ανέσεις που προσφέρουν οι σουίτες του «New York Palace» είχαν, πάντως, την ευκαιρία να απολαύσουν, εκτός από τον υπουργό Πολιτισμού, και άλλα πολιτικά στελέχη τόσο της κυβέρνησης όσο και της αντιπολίτευσης. Ο αντιπρόεδρος της Ν.Δ. κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος, αλλά και ο πρώην υπουργός Οικονομικών κ. Γιώργος Αλογοσκούφης, η βουλευτής Επικρατείας της Ν.Δ. κυρία ΔιονυσίαΘεοδώρα Αυγερινοπούλου, η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κυρία Μάγια Τσόκλη ήταν μέσα στη λίστα των μελών της αποστολής του ιδρύματος, με την αιτιολογία (οι δύο πρώτοι) ότι συνέβαλαν στο να πραγματοποιηθεί η συγκεκριμένη έκθεση.
Και τρώνε αυτοί καλά …και μεις καθόλου !

Το δημοσίευμα είναι από την εφημερίδα ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Κατηγορία Σχόλια | 5 Σχόλια »

« Παλιότερα άρθρα Επόμενα άρθρα»